Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 21 juni 2004, 11:18   #1
Jean Suys
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 4 maart 2004
Berichten: 603
Standaard

Rob Verreycken stapt (even) uit het Vlaams Blok

Strategie propere handen bij het Vlaams Blok. Rob Verreycken verlaat in afwachting van zijn proces even zijn partij. Verreycken had zijn vrouw tijdens de verkiezingscampagne op straat in elkaar geslagen. Het Vlaams parlementslid neemt de beslissing omdat hij het imago van zijn partij niet wil schaden.

Rob Verreycken gaat nu als onafhankelijke zetelen in het Vlaams parlement. Zo is uit goede bron vernomen. Hij zal in het parlemant wel nauw samenwerken met de Vlaams Blok-fractie. Intussen wacht hij zijn proces af. Bij een gunstige uitspraak zal hij opnieuw bij het Vlaams Blok aansluiten. (belga)
Jean Suys is offline  
Oud 21 juni 2004, 11:21   #2
tigerpants
Burgemeester
 
Geregistreerd: 20 juni 2004
Locatie: Kortessem
Berichten: 517
Stuur een bericht via MSN naar tigerpants
Standaard

Het kan er bij mij niet in dat die man nog 7.000 voorkeurstemmen heeft gehaald! Die heeft godverdikke zen vrouw op klaarlichte dag op straat in elkaar geslaan waar kineren bij stonden!!!

ERgens op het forum las ik een leuke vergelijking: Zet Dutroux op de lisjt van het Blok, en ze zouden er nog voor stemmen...



J
tigerpants is offline  
Oud 21 juni 2004, 11:24   #3
CONTRA
Schepen
 
CONTRA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2003
Berichten: 478
Standaard

Daar kunnen alle traditionele partijen eens een voorbeeld van nemen, de Antwerpse politiekers frauderen en blijven na een bolwasing op hun plaats
CONTRA is offline  
Oud 21 juni 2004, 11:24   #4
Jean Suys
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 4 maart 2004
Berichten: 603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tigerpants
Het kan er bij mij niet in dat die man nog 7.000 voorkeurstemmen heeft gehaald! Die heeft godverdikke zen vrouw op klaarlichte dag op straat in elkaar geslaan waar kineren bij stonden!!!

ERgens op het forum las ik een leuke vergelijking: Zet Dutroux op de lisjt van het Blok, en ze zouden er nog voor stemmen...



J
heeft zijn vrouw geslaan

nadat zij bus peperspray in zijn ogen leegspoot

op een lokatie waar ze van de rechter niet mag zijn

wegens een gevaar voor haar kinderen
Jean Suys is offline  
Oud 21 juni 2004, 11:33   #5
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tigerpants
ERgens op het forum las ik een leuke vergelijking: Zet Dutroux op de lisjt van het Blok, en ze zouden er nog voor stemmen...



J
Invalide dutroux (of zijn eveneens invalide vrouw) zijn dan wel walen. Nu ze kunnen het zonder twijfel altijd proberen bij de ps. Daar krijgen de moordenaars van cools ook nog massa's voorkeurstemmen.
Bob is offline  
Oud 21 juni 2004, 11:33   #6
CONTRA
Schepen
 
CONTRA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2003
Berichten: 478
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tigerpants
Het kan er bij mij niet in dat die man nog 7.000 voorkeurstemmen heeft gehaald! Die heeft godverdikke zen vrouw op klaarlichte dag op straat in elkaar geslaan waar kineren bij stonden!!!

ERgens op het forum las ik een leuke vergelijking: Zet Dutroux op de lisjt van het Blok, en ze zouden er nog voor stemmen...



J
kom eens is Borgerhout wonen ipv. Kortessem dan weet je waarom zoveel voorkeurstemmen
CONTRA is offline  
Oud 21 juni 2004, 12:30   #7
dejohan
Minister-President
 
dejohan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Een hol in de grond
Berichten: 5.222
Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean Suys
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tigerpants
Het kan er bij mij niet in dat die man nog 7.000 voorkeurstemmen heeft gehaald! Die heeft godverdikke zen vrouw op klaarlichte dag op straat in elkaar geslaan waar kineren bij stonden!!!

ERgens op het forum las ik een leuke vergelijking: Zet Dutroux op de lisjt van het Blok, en ze zouden er nog voor stemmen...



J
heeft zijn vrouw geslaan

nadat zij bus peperspray in zijn ogen leegspoot

op een lokatie waar ze van de rechter niet mag zijn

wegens een gevaar voor haar kinderen

Als ge een bus pepperspray in uw gezicht krijgt ziet ge gene klop (pun not intended), hoe zou je dan uw vrouw kunnen slaan?
dejohan is offline  
Oud 21 juni 2004, 12:35   #8
tigerpants
Burgemeester
 
Geregistreerd: 20 juni 2004
Locatie: Kortessem
Berichten: 517
Stuur een bericht via MSN naar tigerpants
Standaard

@ CONTRA

Citaat:
kom eens is Borgerhout wonen ipv. Kortessem dan weet je waarom zoveel voorkeurstemmen
Ik vrees dat ik u moet teleurstellen... Ik studeer al 3 jaar in Antwerpen, in Borgerhout op kot meerbepaald... Ik zit dus midden in het probleem... Altans hetgeen waar zoveel mensen problemen van maken...

Dus u zou ook op Dutroux stemmen??? Dat is duidelijk!!



J
tigerpants is offline  
Oud 21 juni 2004, 12:52   #9
tiberius
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Locatie: AARDE
Berichten: 43
Standaard

Een schijnbeweging natuurlijk...Rob is nogaltijd Blokker,stemt met het Blok,zetelt met dezelfde overtuiging...Doorzichtige schijnbeweging..
tiberius is offline  
Oud 21 juni 2004, 12:58   #10
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CONTRA
Daar kunnen alle traditionele partijen eens een voorbeeld van nemen, de Antwerpse politiekers frauderen en blijven na een bolwasing op hun plaats
Erm... Rob zit ook nog op zijn plaats? Em zegt nu alleen dat em officieel zogezegd niks meer met het Blok te maken heeft, maar blijft er wel mee samenwerken. Dus dat em conclusies getrokken heeft is fout, em speelt het alleen slim genoeg om FDW uit de wind te zetten.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 21 juni 2004, 13:21   #11
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tigerpants
Het kan er bij mij niet in dat die man nog 7.000 voorkeurstemmen heeft gehaald! Die heeft godverdikke zen vrouw op klaarlichte dag op straat in elkaar geslaan waar kineren bij stonden!!!

ERgens op het forum las ik een leuke vergelijking: Zet Dutroux op de lisjt van het Blok, en ze zouden er nog voor stemmen...
Dutroux vergelijken met Verreyken? Kan het nog lachwekkender
En Guy Coëme dan? Die haalt 20.000 stemmen, na ik weet nie hoeveel veroordelingen.
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
Gorefest is offline  
Oud 21 juni 2004, 14:57   #12
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean Suys
Rob Verreycken stapt (even) uit het Vlaams Blok

Strategie propere handen bij het Vlaams Blok. Rob Verreycken verlaat in afwachting van zijn proces even zijn partij. Verreycken had zijn vrouw tijdens de verkiezingscampagne op straat in elkaar geslagen. Het Vlaams parlementslid neemt de beslissing omdat hij het imago van zijn partij niet wil schaden.

Rob Verreycken gaat nu als onafhankelijke zetelen in het Vlaams parlement. Zo is uit goede bron vernomen. Hij zal in het parlemant wel nauw samenwerken met de Vlaams Blok-fractie. Intussen wacht hij zijn proces af. Bij een gunstige uitspraak zal hij opnieuw bij het Vlaams Blok aansluiten. (belga)
Pfft... we hebben er weer een 'onafhankelijke' bij zeg

En de kiezer? Die keek er naar en zag dat het goed was.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 21 juni 2004, 14:59   #13
Tzuvar Raemborr
Minister
 
Tzuvar Raemborr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2004
Berichten: 3.495
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean Suys

heeft zijn vrouw geslaan

nadat zij bus peperspray in zijn ogen leegspoot

op een lokatie waar ze van de rechter niet mag zijn

wegens een gevaar voor haar kinderen

Als ge een bus pepperspray in uw gezicht krijgt ziet ge gene klop (pun not intended), hoe zou je dan uw vrouw kunnen slaan?
Vandaar misschien dat "wild en overdreven rond zich heen slaan"? Of hoe werd het nu weer uitgelegd?
__________________
I'm still standing, better than I ever did,
Looking like a true survivor, feeling like a little kid.
__________________
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline  
Oud 21 juni 2004, 15:32   #14
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kistal
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan


Als ge een bus pepperspray in uw gezicht krijgt ziet ge gene klop (pun not intended), hoe zou je dan uw vrouw kunnen slaan?
Vandaar misschien dat "wild en overdreven rond zich heen slaan"? Of hoe werd het nu weer uitgelegd?

Neenee, het waren "rake" klappen
Pietje is offline  
Oud 21 juni 2004, 16:10   #15
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

vanwaar halen die blokkers hier eigenlijk dat zij eerst gespoten heeft? ALLEEN UIT DE VERKLARING VAN ROB KLOP! Dat zegt al meer dan genoeg!
En kom weer niet af, met wat deed zij met peperspray, en wat deed ze daar! Want dat bewijst niets dat ze niet uit zelfverdediging zou gespoten hebben.
giserke is offline  
Oud 21 juni 2004, 16:26   #16
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
vanwaar halen die blokkers hier eigenlijk dat zij eerst gespoten heeft? ALLEEN UIT DE VERKLARING VAN ROB KLOP! Dat zegt al meer dan genoeg!
En kom weer niet af, met wat deed zij met peperspray, en wat deed ze daar! Want dat bewijst niets dat ze niet uit zelfverdediging zou gespoten hebben.
Tja, uit de 'verklaring' in De Morgen kan je zelfs dat niet opmaken.
Daarin kwam noch pepperspray, noch gerechtelijke beslissing aan bod.

Sommigen kunnen de neiging om direct zelf de veroordeling uit te spreken niet langer onderdrukken zo gauw er sprake is van twee woorden: 'Vlaams Blok'.

Dat die kerel een stap opzij doet in afwachting van zijn veroordeling door de rechtbank maakt, zoals te voorzien was, geen verschil.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 juni 2004, 16:40   #17
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
vanwaar halen die blokkers hier eigenlijk dat zij eerst gespoten heeft? ALLEEN UIT DE VERKLARING VAN ROB KLOP! Dat zegt al meer dan genoeg!
En kom weer niet af, met wat deed zij met peperspray, en wat deed ze daar! Want dat bewijst niets dat ze niet uit zelfverdediging zou gespoten hebben.
Dat die kerel een stap opzij doet in afwachting van zijn veroordeling door de rechtbank maakt, zoals te voorzien was, geen verschil.
Leg me nu eens uit, wat verschil het maakt, of hij als "onafhankelijke" zetelt of gewoon in zijn fractie blijft
Pietje is offline  
Oud 21 juni 2004, 16:42   #18
Spelev
Minister
 
Spelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 3.199
Stuur een bericht via MSN naar Spelev
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tigerpants
Het kan er bij mij niet in dat die man nog 7.000 voorkeurstemmen heeft gehaald! Die heeft godverdikke zen vrouw op klaarlichte dag op straat in elkaar geslaan waar kineren bij stonden!!!

ERgens op het forum las ik een leuke vergelijking: Zet Dutroux op de lisjt van het Blok, en ze zouden er nog voor stemmen...



J
Dat zegt veel over sommige kiezers van het Vlaams Blok.
__________________
Spelev is offline  
Oud 22 juni 2004, 10:54   #19
Rock Against Communism
Gouverneur
 
Rock Against Communism's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Berichten: 1.337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel

Dat die kerel een stap opzij doet in afwachting van zijn veroordeling door de rechtbank maakt, zoals te voorzien was, geen verschil.
Leg me nu eens uit, wat verschil het maakt, of hij als "onafhankelijke" zetelt of gewoon in zijn fractie blijft
niks in feite... maar hoeft dat? Gewoon een reactie op al dat links gezaag, maar uiteindelijk zal hij toch onschuldig blijven peis ik (waarschijnlijk zij dus ook), dusja om daarvoor echt ontslag te nemen.
__________________
[size=4][/size]
Rock Against Communism is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be