Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 mei 2016, 17:39   #141
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Uw partij haar bronnen bevinden zich in de miljonairswijken van Schilde en Brasschaat alwaar blaaskaken de norm zijn.
Behalve hun eigen belang en de Range Rover zal 'de gemeenschap' ze daar worst wezen.
Beetje blind van woede ?
Ik zal je graag verder op weg helpen, maar niet in deze draad, die over euthanasie gaat.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2016, 17:42   #142
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Zowel de verkeerde als de correcte moeten vroeg of laat toch gaan.
Op lange termijn bezien is het allemaal niet zo belangrijk.
Wie er vervroegd af wil: laat begaan.
Begrijp ik.
Maar als het voor u gelijk is geef ik toch de voorkeur aan een ander middel om de overbevolking tegen te gaan.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2016, 17:46   #143
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ha ha, zijn jullie nog altijd over mij bezig?

En , NEE, ik bedoelde niet dat iemand verplicht zou zijn. Men kan een arts niet verplichten euthanasie uit te voeren.
Men kan een arts zelfs niet verplichten uw griep te behandelen.
Bijlange niet, gij haalt oude koeien uit de gracht.
En ge beweerde WEL dat het recht op euthanasie de plicht inhoudt van iemand anders om die uit te voeren.
We hebben dus duidelijk een verschillende mening.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2016, 18:16   #144
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Bijlange niet, gij haalt oude koeien uit de gracht.
En ge beweerde WEL dat het recht op euthanasie de plicht inhoudt van iemand anders om die uit te voeren.
Ja, maar niet dat dat inhoudt dat een arts verplicht kan worden om de daad van de levensbeëindiging uit te voeren.
Elke arts kan weigeren, maar moet dat wel aan de vrager van de euthanasie meedelen.

U weet dat toch? Ik schrijf u toch niet iets wat u niet weet?

En de overheid heeft de plicht euthanasie uit het strafrecht te halen, zodat de uitvoerder (een arts die akkoord is om het uit te voeren, tegen een financiële vergoeding) niet berecht wordt als moordenaar. Zoals dat gebeurt in de overgrote meerderheid van de landen in de wereld.

U weet dat toch? Ik schrijf u toch niet iets wat u niet weet?

Rechten en plichten. Hoe komt dat ik dat moet blijven herhalen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
We hebben dus duidelijk een verschillende mening.
Ik weet niet wat uw mening is.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 14 mei 2016 om 18:18.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2016, 19:20   #145
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik weet niet wat uw mening is.
Dan wordt het tijd dat u dat weet, we zijn er al tijdje over bezig en er zijn al verschillende personen die u dat probeerden duidelijk te maken.
Uw recht op iets houdt niet in dat iemand anders de plicht heeft daaraan te voldoen.
Uw recht op wonen bijvoorbeeld verplicht niemand u een huis te geven.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2016, 20:49   #146
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dan wordt het tijd dat u dat weet, we zijn er al tijdje over bezig en er zijn al verschillende personen die u dat probeerden duidelijk te maken.
Uw recht op iets houdt niet in dat iemand anders de plicht heeft daaraan te voldoen. .
Het is net andersom. Ik heb geprobeerd enkelen hier in deze thread duidelijk te maken dat elk recht een plicht inhoudt. Anders is een recht inhoudsloos. Ik heb dat uitvoerig becommentarieerd, en ettelijke voorbeelden gegeven. Op geen enkele van die voorbeelden is er iemand ingegaan, laat staan dat er een tegenargument is geponeerd.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Uw recht op wonen bijvoorbeeld verplicht niemand u een huis te geven.
Doet de overheid dan niets voor daklozen? Opvanghuizen? OCMW's die aan opvang doen? De overheid die voor sociale woningen zorgt?
Waarom denkt u dat dat gebeurt? Zomaar omdat ze goesting hebben? Omdat ze teveel belastingsgeld hebben en het graag spenderen? ...Of omdat ze het recht op wonen serieus nemen?
Ik snap echt niet dat ik dit moet uitleggen!!

Elke keer maai ik jullie ongeldige voorbeelden van tafel (zie 'het echt op een brood', het 'recht op een loodgieter', en 'het recht om in uw bloot gat rond te lopen'), en toch blijven jullie geloven in de illusie dat een recht 'zomaar' bestaat.

Maar ik weet vanwaar die illusie komt. U gelooft in een absoluut zelfbeschikkingsrecht, en u denkt waarschijnlijk dat dat 'inherent' is aan het mens zijn.
Maar dat is zoals een geloof. Het is een illusie.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 14 mei 2016 om 20:54.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2016, 20:59   #147
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.290
Standaard

Wat een geëmmer !
Een vrouw heeft in ons huidig recht, het recht op abortus binnen zekere voorwaarden.

ja zeg, als ge geen abortusdokter vindt, dan staat ze daar schoon met haar dikker wordende buik ...

Dat is zo straf dat als ge de weg naar de bakker niet vindt, ge honger zult lijden.

Gezaag noem ik dat.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2016, 21:06   #148
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Het is net andersom. Ik heb geprobeerd enkelen hier in deze thread duidelijk te maken dat elk recht een plicht inhoudt. Anders is een recht inhoudsloos. Ik heb dat uitvoerig becommentarieerd, en ettelijke voorbeelden gegeven. Op geen enkele van die voorbeelden is er iemand ingegaan, laat staan dat er een tegenargument is geponeerd.

Doet de overheid dan niets voor daklozen? Opvanghuizen? OCMW's die aan opvang doen? De overheid die voor sociale woningen zorgt?
Waarom denkt u dat dat gebeurt? Zomaar omdat ze goesting hebben? Omdat ze teveel belastingsgeld hebben en het graag spenderen? ...Of omdat ze het recht op wonen serieus nemen?
Ik snap echt niet dat ik dit moet uitleggen!!
.
Om iedereen de kans te geven om van zijn recht gebruik te maken.
Om dezelfde reden is de wet op euthanasie er gekomen.
En net zoals niemand verplicht is mij woning te geven is niemand verplicht mij euthanasie te geven.
Maar spaar ons uw verdere uitleg, wij zijn toch te dom om het te begrijpen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2016, 21:13   #149
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Om iedereen de kans te geven om van zijn recht gebruik te maken. .
Op welke vraag antwoordt u hier? En zeg eens eerlijk, vindt u het een 'goed' antwoord? Vindt u niet 'een klein beetje' dat u mijn punt bevestigt?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Om dezelfde reden is de wet op euthanasie er gekomen.
Welke zelfde reden??
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
En net zoals niemand verplicht is mij woning te geven is niemand verplicht mij euthanasie te geven.
Hoeveel keer moet ik blijven herhalen dat dat niet de bedoeling is van die rechten.? De plichten liggen niet individueel. Gelukkig trouwens!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Maar spaar ons uw verdere uitleg, wij zijn toch te dom om het te begrijpen.
Vindt u het niet vreemd dat ik weet dat u gelooft in een absoluut zelf beschikkingsrecht?
Dat komt omdat ik weet hoe u (en andere forummers) denkt. En waarom u die denkfout maakt. Dat is omdat u in een illusie gelooft.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 14 mei 2016 om 21:14.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2016, 21:26   #150
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht

Vindt u het niet vreemd dat ik weet dat u gelooft in een absoluut zelf beschikkingsrecht?
Dat komt omdat ik weet hoe u (en andere forummers) denkt. En waarom u die denkfout maakt. Dat is omdat u in een illusie gelooft.
Eigenlijk niet, dat is eigen aan mensen met een glazen bol.
Ik vind het zelfs niet vreemd dat ge de fout bij al die anderen legt.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 02:05   #151
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ja, maar niet dat dat inhoudt dat een arts verplicht kan worden om de daad van de levensbeëindiging uit te voeren.
Elke arts kan weigeren, maar moet dat wel aan de vrager van de euthanasie meedelen.
Dat tast op geen enkele wijze iemands recht op zelfbeschikking aan.
Daarom kan dat recht dan ook absoluut zijn.

Citaat:
Rechten en plichten. Hoe komt dat ik dat moet blijven herhalen?
Je hoeft dat niet te herhalen, maar je mag, zelfs al is het fout.
Citaat:
Ik weet niet wat uw mening is.
Neem er dan eerst grondig kennis van vooraleer ge weer eens naast de kwestie begint te wauwelen.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 15 mei 2016 om 02:07.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 08:28   #152
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Eigenlijk niet, dat is eigen aan mensen met een glazen bol.
Ik vind het zelfs niet vreemd dat ge de fout bij al die anderen legt.
U doet aan cherry picking. Uit heel mijn betoog pikt u er een bedenking van mij uit, waarop u dan een zwak respons geeft. Het nog niet eens in de verste verte over de essentie.

Maar op heel mijn redenering, en op de voorbeelden die mij redenering ondersteunen weigert u te reageren.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 08:39   #153
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Dat tast op geen enkele wijze iemands recht op zelfbeschikking aan.
Daarom kan dat recht dan ook absoluut zijn.
Voila, ik wist het dat dat de reden is waarom er hier in deze thread geweigerd wordt te aanvaarden dat elk recht een plicht inhoudt.
Er is geen verschil tussen iemand die in een opperwezen gelooft en iemand in een absoluut zelfbeschikkingsrecht.
Het is hier ook 2 zijden van een medaille. De ultra liberalen geloven in een absoluut zelfbeschikkingsrecht, de (fundamentalistische) gelovigen in het tegenovergestelde: God beschikt.

Beide zijn een illusie, en ook .. beide partijen vinden het niet noodzakelijk om hun geloof te bewijzen. 'Het is nu éénmaal zo'.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht

Je hoeft dat niet te herhalen, maar je mag, zelfs al is het fout.
Maar dat gewoon zeggen is niet voldoende. Waar zijn uw argumenten, en voorbeelden om het te staven?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Neem er dan eerst grondig kennis van vooraleer ge weer eens naast de kwestie begint te wauwelen.
Ik heb een beter voorstel, als die forummer zijn mening gewoon opschrijft, dan moet ik niet mijn telepathische gaven aanspreken.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 15 mei 2016 om 08:42.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 08:43   #154
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
U doet aan cherry picking. Uit heel mijn betoog pikt u er een bedenking van mij uit, waarop u dan een zwak respons geeft. Het nog niet eens in de verste verte over de essentie.

Maar op heel mijn redenering, en op de voorbeelden die mij redenering ondersteunen weigert u te reageren.
En welke voorbeelden ondersteunen uw redenering volgens u?
Ik heb zo het gevoel dat ge nogal alleen staat met uw grote gelijk.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 09:06   #155
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
En welke voorbeelden ondersteunen uw redenering volgens u?
Zeg gast, heb ik nog niet genoeg moeite gedaan in deze thread? Doe ook eens een inspanning!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ik heb zo het gevoel dat ge nogal alleen staat met uw grote gelijk.
Ha ha ha! Ja, ge hebt gelijk, ge zijt in de meerderheid!
Het is wel straf voor een liberaal om dit argument te gebruiken!

En uw gevoel is fout. Maar dit terzijde.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 09:57   #156
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Voila, ik wist het dat dat de reden is waarom er hier in deze thread geweigerd wordt te aanvaarden dat elk recht een plicht inhoudt.
Er is geen verschil tussen iemand die in een opperwezen gelooft en iemand in een absoluut zelfbeschikkingsrecht.
Het is hier ook 2 zijden van een medaille. De ultra liberalen geloven in een absoluut zelfbeschikkingsrecht, de (fundamentalistische) gelovigen in het tegenovergestelde: God beschikt.

Beide zijn een illusie, en ook .. beide partijen vinden het niet noodzakelijk om hun geloof te bewijzen. 'Het is nu éénmaal zo'.

Maar dat gewoon zeggen is niet voldoende. Waar zijn uw argumenten, en voorbeelden om het te staven? Ik heb een beter voorstel, als die forummer zijn mening gewoon opschrijft, dan moet ik niet mijn telepathische gaven aanspreken.
Misschien moet u het iets eenvoudiger uitleggen?
Wanneer een overheid burgers rechten geeft, is er de plicht te zorgen dat de burger dat recht kan uitoefenen.
En dat gebeurt ook, wat abortus betreft voeren ziekenhuizen dit uit, en wat euthanasie betreft zijn er voldoende artsen die dit doen.
Wel is dit recht gevat in een aantal voorwaarden.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 10:24   #157
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Zeg gast, heb ik nog niet genoeg moeite gedaan in deze thread? Doe ook eens een inspanning!
.
Moeite wel.
Maar het volstaaat niet uzelf te overtuigen.
De bedoeling van een forum is anderen uw mening te verduidelijken.
In mijn geval is u dat dus niet gelukt maar dat komt inderdaad omdat ik te weinig inspanning doe.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 10:34   #158
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Misschien moet u het iets eenvoudiger uitleggen?
Wanneer een overheid burgers rechten geeft, is er de plicht te zorgen dat de burger dat recht kan uitoefenen.
En dat gebeurt ook, wat abortus betreft voeren ziekenhuizen dit uit, en wat euthanasie betreft zijn er voldoende artsen die dit doen.
Wel is dit recht gevat in een aantal voorwaarden.
Dat is zo ongeveer wat ik bedoelde.
Bedankt om het duidelijk te maken.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 10:48   #159
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Dat tast op geen enkele wijze iemands recht op zelfbeschikking aan.
Er is geen verschil tussen iemand die in een opperwezen gelooft en iemand in een absoluut zelfbeschikkingsrecht.
Het is hier ook 2 zijden van een medaille. De ultra liberalen geloven in een absoluut zelfbeschikkingsrecht, de (fundamentalistische) gelovigen in het tegenovergestelde: God beschikt.
Beide zijn een illusie, en ook .. beide partijen vinden het niet noodzakelijk om hun geloof te bewijzen. 'Het is nu éénmaal zo'.
Wat je hier beweert is echt te belachelijk voor woorden.
Geloof in absolute zelfbeschikking en geloof in een opperwezen sluiten mekaar zelfs totaal uit.

Als je gelooft in een opperwezen dan kan je niet anders ook geloven dat dat opperwezen over alles en iedereens lot beschikt.
Dan hebben wijzelf noch onze medemensen ook maar iets in de pap te brokken over ons levenseinde-keuzes.

Als je NIET gelooft in een opperwezen, dan zijn er twee opties:
Ofwel geloof je dat enkel jijzelf over je levenseinde beschikt.
Ofwel geloof je dat een ander zich wel mag mengen in jouw keuze van levenseinde.

Zoals je hierboven zwart op wit kan zien, is jouw als-dan-verhaal een giller van formaat.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 10:54   #160
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Waar zijn uw argumenten, en voorbeelden om het te staven?
Voorbeelden genoeg.
Een recht kan als absouluut beschouwd worden in domeinen waarbij het uitoefenen van dat recht datzelfde recht van een ander niet in het gedrang brengt.
Ik heb bijvoorbeeld het recht om te denken wat ik wil.
Jij hebt het recht om totaal iets anders te denken.
We kunnen dat recht probleemloos beiden uitvoeren zonder dat het bij een van ons in gedrang komt.
Meer nog: we kunnen dat recht uitoefenen zonder dat dit moet afgedwongen door derden.
Is dit voorbeeld duidelijk genoeg?
Moet ik het concreter maken?
Moet ik er nog een ander uitvinden?

Citaat:
Ik heb een beter voorstel, als die forummer zijn mening gewoon opschrijft, dan moet ik niet mijn telepathische gaven aanspreken.
Simpelweg uw gigantische skills op vlak van leesvaardigheid en leesbereidheid aanspreken is echt voldoende hoor.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be