Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies politieke jongerenvoorzitters 2008 > Isabelle Van Laethem (JGV) (forumsessie 23 juni t.e.m. 29 juni)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Isabelle Van Laethem (JGV) (forumsessie 23 juni t.e.m. 29 juni) Isabelle is voorzitster van Jong Gezond Verstand, de jongerenbeweging van Lijst Dedecker. Bij de verkiezingen in juni 2007 was ze tevens lijsttrekker voor LDD te Brussel-Halle Vilvoorde. Je kan een week lang met haar in discussie gaan.

 
 
Discussietools
Oud 23 juni 2008, 23:44   #1
André de Hollander
Minister
 
André de Hollander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2007
Locatie: Belgische Kempen
Berichten: 3.557
Standaard Website http://www2.jgv.be/

Geachte Isabelle Van Laethem,

Welkom op dit forum.

Vind u de website http://www2.jgv.be/ wel serieus genoeg als ik na het volgen van de link direct geconfronteerd wordt met een goed gevulde witte onderbroek die me een gratis condoom aanbiedt?
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  durexjgv.jpg‎
Bekeken: 119
Grootte:  47,4 KB
ID: 34974  

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Ik ben zonder zonden, ik alléén beslis daar dus over.
André de Hollander is offline  
Oud 24 juni 2008, 07:49   #2
*Niels*
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 7 juni 2007
Berichten: 34
Standaard

Hell yea!!
Tuurlijk is da serieus! Mijn ideologie komt totaal niet overeen met JGV en LDD, maar condooms uitdelen is ALTIJD een goede zaak. Beter met dan zonder hé
De aanleiding vind ik iets minder... Condooms kosten geld, en een jongere heeft dat niet zoveel...
*Niels* is offline  
Oud 24 juni 2008, 13:12   #3
André de Hollander
Minister
 
André de Hollander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2007
Locatie: Belgische Kempen
Berichten: 3.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door André de Hollander Bekijk bericht
Geachte Isabelle Van Laethem,

Welkom op dit forum.

Vind u de website http://www2.jgv.be/ wel serieus genoeg als ik na het volgen van de link direct geconfronteerd wordt met een goed gevulde witte onderbroek die me een gratis condoom aanbiedt?
Wilt u nog antwoorden op deze vraag?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Ik ben zonder zonden, ik alléén beslis daar dus over.
André de Hollander is offline  
Oud 24 juni 2008, 15:06   #4
Isabelle Van Laethem
Vreemdeling
 
Isabelle Van Laethem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2008
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door André de Hollander Bekijk bericht
Wilt u nog antwoorden op deze vraag?
Jong Gezond Verstand is de jongerenafdeling van Lijst Dedecker en wij proberen voornamelijk onze acties naar jongeren te richten. Ik ben ervan overtuigd dat er niet veel jongeren geshockeerd zullen zijn door deze foto. Wij hopen op deze manier ook niet-politiek geëngageerde jongeren te bereiken om deze bewust te maken van verschillende problematieken.

Btw. zou u ook nog vinden dat dit afbreuk zou doen aan de sérieu van onze website als de actie zou ondersteund worden door een foto van enkel een vrouw in discrete lingerie?
__________________
Met vriendelijke groeten,
Isabelle Van Laethem
Voorzitter Jong Gezond Verstand
http://www.jgv.be
http://www.lijstdedecker.com

Laatst gewijzigd door Isabelle Van Laethem : 24 juni 2008 om 15:07.
Isabelle Van Laethem is offline  
Oud 24 juni 2008, 15:19   #5
André de Hollander
Minister
 
André de Hollander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2007
Locatie: Belgische Kempen
Berichten: 3.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isabelle Van Laethem Bekijk bericht
Jong Gezond Verstand is de jongerenafdeling van Lijst Dedecker en wij proberen voornamelijk onze acties naar jongeren te richten. Ik ben ervan overtuigd dat er niet veel jongeren geshockeerd zullen zijn door deze foto. Wij hopen op deze manier ook niet-politiek geëngageerde jongeren te bereiken om deze bewust te maken van verschillende problematieken.

Btw. zou u ook nog vinden dat dit afbreuk zou doen aan de sérieu van onze website als de actie zou ondersteund worden door een foto van enkel een vrouw in discrete lingerie?
Ik ben niet zo geshockeerd als u misschien denkt. De wat overheersende foto was wel het eerste wat me opviel. Ik begrijp wel dat u de aandacht van (zapcultuur-) jongeren direct wil grijpen als ze 'per ongeluk' op de website terechtkomen. Het zijn echter niet uitsluitend jongeren die uw site bezoeken.

Is voor uw partij fusie met Nederland een mogelijk vervolg op een onafhankelijk Vlaanderen?

p.s. nog een tip:
Het forum heeft de hoogte die een onderschrift mag hebben beperkt. Nu valt uw link onderaan vrijwel geheel weg. U kunt die zichtbaar maken door de lege regel erboven te deleten uit uw onderschrift.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Ik ben zonder zonden, ik alléén beslis daar dus over.
André de Hollander is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be