Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

 
 
Discussietools
Oud 23 mei 2014, 16:43   #41
Vigilant
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 2.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Volgens mij is het een landloper, ingehuurd door een lokale NVA-kandidaat en aanbidder van De Wever.
Wat maakte het nu uit wat jij weer bijeen fantaseert om je haat en verzuring uit te leven?
Vigilant is offline  
Oud 23 mei 2014, 16:45   #42
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Wat maakte het nu uit wat jij weer bijeen fantaseert om je haat en verzuring uit te leven?
De man ziet er toch wat uit als een landloper. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Het Oosten is offline  
Oud 23 mei 2014, 16:46   #43
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Volgens mij is het een landloper, ingehuurd door een lokale NVA-kandidaat en aanbidder van De Wever.
Yep, om als figurant voor de Sp.a op te treden had hij niet de juiste papieren, of juist teveel.

Laatst gewijzigd door hamac : 23 mei 2014 om 16:46.
hamac is offline  
Oud 23 mei 2014, 16:48   #44
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik heb de brave man al ontmoet, maar ik kom qua militerende activiteiten amper aan zijn hielen.

.
Franstalige? Hebben jullie hem nog geen Nederlands geleerd?
Pas maar op dat het geen infiltrant van Di Rupo is, die alles direct overbrieft.
subocaj is offline  
Oud 23 mei 2014, 16:51   #45
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Yep, om als figurant voor de Sp.a op te treden had hij niet de juiste papieren, of juist teveel.
Volgens mij is hij een analfabeet. Nu, eigenlijk maakt dat niet veel uit.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 mei 2014 om 16:52.
Het Oosten is offline  
Oud 23 mei 2014, 16:56   #46
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Wat voelen we onszelf toch weer intellectueel hoog begaafd hé.
Zo verheven boven het volk...
Je vergist je. Intelligente mensen wéten dat het dom is om neer te kijken op mensen met een lagere IQ dan zijzelf. Pretentie is het mooiste bewijs van domheid.

Aan zijn pretentie herkende ik Aynerand het eerst.

Toen mijn vermoeden vorm kreeg zocht ik op wanneer Aynerand de laatste keer onder die nick online was, en wanneer hij voor het eerst verscheen als DucDEngien. Daar zit nauwelijks een tweetal weken tussen. Kijk maar na. De omschakeling van de ene naar de andere nick gebeurde, wellicht niet toevallig, in de loop van juli 2011.

Aynerand zou in Frankrijk wonen.
DucDEngien geeft geen woonplaats op maar blijkt duidelijk 'thuis' te zijn in Wallonië.

Het van uit de hoogste neerkijken op het "plebs" (dat volgens beide typetjes niet anders van Vlaams kan zijn) verraadt vooral jaloezie en afgunst.
Maar waar zou iemand jaloers op moeten zijn die niet tot het plebs behoort maar integendeel behoort tot de "betere klasse"?

Afgunst wijst op het benijden van hetgeen men zelf graag zou hebben maar niet heeft. DucDEngien/Aynerand hoort volgens mij gewoon bij het Waalse "plebs".

Zeg nu zelf. Welke succesvolle man of vrouw zou zijn vrije tijd opofferen aan een Vlaams internetforum?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 23 mei 2014, 17:10   #47
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je vergist je. Intelligente mensen wéten dat het dom is om neer te kijken op mensen met een lagere IQ dan zijzelf. Pretentie is het mooiste bewijs van domheid.

Aan zijn pretentie herkende ik Aynerand het eerst.

Toen mijn vermoeden vorm kreeg zocht ik op wanneer Aynerand de laatste keer onder die nick online was, en wanneer hij voor het eerst verscheen als DucDEngien. Daar zit nauwelijks een tweetal weken tussen. Kijk maar na. De omschakeling van de ene naar de andere nick gebeurde, wellicht niet toevallig, in de loop van juli 2011.

Aynerand zou in Frankrijk wonen.
DucDEngien geeft geen woonplaats op maar blijkt duidelijk 'thuis' te zijn in Wallonië.

Het van uit de hoogste neerkijken op het "plebs" (dat volgens beide typetjes niet anders van Vlaams kan zijn) verraadt vooral jaloezie en afgunst.
Maar waar zou iemand jaloers op moeten zijn die niet tot het plebs behoort maar integendeel behoort tot de "betere klasse"?

Afgunst wijst op het benijden van hetgeen men zelf graag zou hebben maar niet heeft. DucDEngien/Aynerand hoort volgens mij gewoon bij het Waalse "plebs".

Zeg nu zelf. Welke succesvolle man of vrouw zou zijn vrije tijd opofferen aan een Vlaams internetforum?
Gwylan? De dame van 'hoge afkomst', die u zo vereert.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 mei 2014 om 17:11.
Het Oosten is offline  
Oud 23 mei 2014, 17:12   #48
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Volgens mij is het een landloper, ingehuurd door een lokale NVA-kandidaat en aanbidder van De Wever.
Volgens mij sla je de nagel op de kop!

Het is niet alleen een publiek geheim dat de N-VA de partij van de armen en landlopers is.

Het is ook duidelijk dat het om een landloper gaat. De armoe en smerigheid eigen aan een landloper valt immers het kleinste kind meteen op.

Alleen een volslagen gek kan verzinnen dat een lokale Waal, N-VA kandidaat en aanbidder van De Wever een landlopende ex.Vlaams Blokker inhuurt om reclame te maken voor de N-VA.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 23 mei 2014, 17:12   #49
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Franstalige? Hebben jullie hem nog geen Nederlands geleerd?
Pas maar op dat het geen infiltrant van Di Rupo is, die alles direct overbrieft.
Securitate, Stasi ... ja inderdaad, allemaal truken uit de oude communistische doos.

Maar geen nood. Rene is al lang lid van de nva-afdeling Brussel, en zijn hart is een open boek.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 23 mei 2014, 17:13   #50
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Volgens mij sla je de nagel op de kop!

Het is niet alleen een publiek geheim dat de N-VA de partij van de armen en landlopers is.

Het is ook duidelijk dat het om een landloper gaat. De armoe en smerigheid eigen aan een landloper valt immers het kleinste kind meteen op.

Alleen een volslagen gek kan verzinnen dat een lokale Waal, N-VA kandidaat en aanbidder van De Wever een landlopende ex.Vlaams Blokker inhuurt om reclame te maken voor de N-VA.
U zegt het, niet ik.
Het Oosten is offline  
Oud 23 mei 2014, 17:21   #51
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De man ziet er toch wat uit als een landloper. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Wat een ziekelijke obsessie toch dat je een onschadelijk oud mannetje met alle mogelijke beledigingen moet overladen gewoon omdat hij voor de N-VA militeert. In plaats van gewoon de schouders op te halen zoals wij zelf doen. Zielig eigenlijk.
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 23 mei 2014, 17:26   #52
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Wat een ziekelijke obsessie toch dat je een onschadelijk oud mannetje met alle mogelijke beledigingen moet overladen gewoon omdat hij voor de N-VA militeert. In plaats van gewoon de schouders op te halen zoals wij zelf doen. Zielig eigenlijk.
Hij lijkt toch op een landloper. Maar, ik geef het toe, schijn bedriegt soms.
Het Oosten is offline  
Oud 23 mei 2014, 17:31   #53
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Gwylan? De dame van 'hoge afkomst', die u zo vereert.
Krijg je je afgunst weer niet onder controle, System?

Gwylan is een Franse dame van duidelijk "betere" afkomt dan Aynerand/DucDEngien en System/Het Oosten. Zij bezoekt dit forum NIET om afkeer voor het Vlaamse plebs uit te schruwelen, want die heeft ze niet. Zij heeft al meermaals de reden vernoemd waarom ze dit forum wél bezoekt, namelijk om haar Nederlands te oefenen en onderhouden. D�*t, plus haar klare kijk op de verziekte Belgische politiek, dwingen mijn onverholen bewondering af. Wat een verschil met Franstalige Belgen zoals Everytime en DucDEngien!

Jammer genoeg laat Gwylan zich hier om één of andere reden steeds minder zien. Uiteraard merk jij daar niets van. Jouw wereld draait alleen rond analfabeten, landlopers, collaborateurs en Vlaams-nationalisten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 23 mei 2014, 17:32   #54
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U zegt het, niet ik.
Ik bevestigde nochtans alleen maar jouw zotternijen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 23 mei 2014, 17:36   #55
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik bevestigde nochtans alleen maar jouw zotternijen.
O, is dat zo? Het zal wel dan.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 mei 2014 om 17:36.
Het Oosten is offline  
Oud 23 mei 2014, 17:37   #56
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Hij lijkt toch op een landloper. Maar, ik geef het toe, schijn bedriegt soms.
Neen. De man lijkt alles behalve op een landloper. Een landloper rijdt niet met een dure fiets en ziet er ook niet zo netjes uit. JIJ ziet er een landloper in omdat je je afgrijselijke haat voor de N-VA niet onder controle hebt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 23 mei 2014, 17:37   #57
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Neen. De man lijkt alles behalve op een landloper. Een landloper rijdt niet met een dure fiets en ziet er ook niet zo netjes uit. JIJ ziet er een landloper in omdat je je afgrijselijke haat voor de N-VA niet onder controle hebt.
Wat u me nu vertelt. Wie zegt dat het zijn eigen fiets is? Het zou best kunnen dat de NVA hem die fiets tijdelijk 'geleend' heeft om propaganda te maken. Geen goede investering volgens mij.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 mei 2014 om 17:39.
Het Oosten is offline  
Oud 23 mei 2014, 17:39   #58
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
O, is dat zo? Het zal wel dan.
Ongetwijfeld is het zo.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 23 mei 2014, 17:46   #59
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.708
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Wat u me nu vertelt. Wie zegt dat het zijn eigen fiets is? Het zou best kunnen dat de NVA hem die fiets tijdelijk 'geleend' heeft om propaganda te maken. Geen goede investering volgens mij.

Juist ja...
En de N-VA heeft uiteraard ook de kleren van de man gewassen. Of nog beter, hem samen met de fiets kleren geleend.

Volgens mij kan jij dat alleen maar weten als jij die "lokale Waal" bent die de ex. blokker heeft ingehuurd. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 mei 2014 om 17:48.
Knuppel is offline  
Oud 23 mei 2014, 17:51   #60
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Juist ja...
En de N-VA heeft uiteraard ook de kleren van de man gewassen. Of nog beter, hem samen met de fiets kleren geleend.

Volgens mij kan jij dat alleen maar weten als jij die "lokale Waal" bent die de ex. blokker heeft ingehuurd. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
U moet niet overdrijven.

U bent toch zeker dat de Franssprekende die de NVA ingehuurd heeft om de NVA-lijst te duwen in Brussel niet van hetzelfde kaliber is? Want op TV zag hij me er ook zo eentje uit.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 mei 2014 om 17:52.
Het Oosten is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be