Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 december 2008, 21:36   #1
Moby
Provinciaal Statenlid
 
Moby's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 mei 2003
Berichten: 780
Standaard Vlaams Belangers praten en doen raar

Het viel mij meermaals op dat Vlaams Belangers raar beginnen te doen en te praten tijdens een interview. Vooral annemans heeft dat probleem, die dan ook nog eens onduidelijk begint te spreken. Ze nemen eerst een spottende toon aan, vervolgens beginnen ze te schudden met hun hoofd, en herhalen steeds dezelfde woorden. Is dat de tol van +20 jaar werkloosheid?

Misschien is dat de reden dat ze niet erg welkom zijn bij interviews? De huidige partijvoorzitter Bruno Valkeniers en de vorige, Frank Vanhecke, hebben dat niet.
Moby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2008, 22:31   #2
flamingant
Provinciaal Statenlid
 
flamingant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 673
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby Bekijk bericht
Het viel mij meermaals op dat Vlaams Belangers raar beginnen te doen en te praten tijdens een interview. Vooral annemans heeft dat probleem, die dan ook nog eens onduidelijk begint te spreken. Ze nemen eerst een spottende toon aan, vervolgens beginnen ze te schudden met hun hoofd, en herhalen steeds dezelfde woorden. Is dat de tol van +20 jaar werkloosheid?

Misschien is dat de reden dat ze niet erg welkom zijn bij interviews? De huidige partijvoorzitter Bruno Valkeniers en de vorige, Frank Vanhecke, hebben dat niet.
ik vind dat het bij annemans nog meevalt. Die zegt zinnige dingen.

hebt bge dienen "Van Yken" (of iets in den aard) al eens bezig gehoord in het parlement
flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2008, 00:00   #3
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Ik moest met Moby's bericht goed lachen. Daar zit wat in.

Maar onder ons geschreven, en dit is dan meer voor flamingant hierboven, dat constant gemormel en gebrabbel van die zwetende Dedecker-dikkop is ook niet om aan te zien, hoor!
__________________

Laatst gewijzigd door Antoon : 23 december 2008 om 00:01.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2008, 00:02   #4
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby Bekijk bericht
Het viel mij meermaals op dat Vlaams Belangers raar beginnen te doen en te praten tijdens een interview. Vooral annemans heeft dat probleem, die dan ook nog eens onduidelijk begint te spreken. Ze nemen eerst een spottende toon aan, vervolgens beginnen ze te schudden met hun hoofd, en herhalen steeds dezelfde woorden. Is dat de tol van +20 jaar werkloosheid?

Misschien is dat de reden dat ze niet erg welkom zijn bij interviews? De huidige partijvoorzitter Bruno Valkeniers en de vorige, Frank Vanhecke, hebben dat niet.
Bij VRT-interviews en Antwerps ATV (De Pétrik-zender) wordt steevast alles wat niet-sos is, de mond gesnoerd.
Misschien is dat de verklaring ?
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2008, 12:54   #5
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flamingant Bekijk bericht
hebt bge dienen "Van Yken" (of iets in den aard) al eens bezig gehoord in het parlement
Christian Van Eyken van het FDF (of UF)?
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2008, 18:05   #6
armando
Schepen
 
Geregistreerd: 25 maart 2006
Berichten: 450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby Bekijk bericht
Het viel mij meermaals op dat Vlaams Belangers raar beginnen te doen en te praten tijdens een interview. Vooral annemans heeft dat probleem, die dan ook nog eens onduidelijk begint te spreken. Ze nemen eerst een spottende toon aan, vervolgens beginnen ze te schudden met hun hoofd, en herhalen steeds dezelfde woorden. Is dat de tol van +20 jaar werkloosheid?

Misschien is dat de reden dat ze niet erg welkom zijn bij interviews? De huidige partijvoorzitter Bruno Valkeniers en de vorige, Frank Vanhecke, hebben dat niet.
Mochten we wat meer politiekers hebben a la G. Annemans , het zou er allemaal veel beter uitzien in Vlaanderen. Voor mij is Annemans de nummer 1 van het federaal parlement. http://www.dekamer.be/kvvcr/showpage...ing=20081224-1
armando is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2008, 18:13   #7
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

²
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2008, 18:19   #8
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Ik zou u graag eens zien debatteren tegen Annemans Echt waar.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2008, 19:26   #9
lollysticky
Minister
 
lollysticky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 3.803
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Ik zou u graag eens zien debatteren tegen Annemans Echt waar.
ik moet eerlijk toegeven, ik volg niet de visie van het vlaams belang, maar Annemans is (samen met De Wever) een van de betere debatters (of hoe noemt ge zo iemand ) die er in de politiek aanwezig zijn hoor. Indien je enkele debatten gaat meevolgen haal je dat er zo uit
__________________
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum)
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."

Laatst gewijzigd door lollysticky : 26 december 2008 om 19:26.
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2008, 19:30   #10
Dajjal
Minister
 
Dajjal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Locatie: In mijn zwembad.
Berichten: 3.164
Standaard

Alleen spijtig dat ze nog geen tiende krijgen van de airtime in de debatprogramma's die andere partijen wel krijgen. Ik denk dan bvb aan Dewever die met zijn N-VA'tje (nog geen 5%) toch alle programma's mag platlopen.

Ik vind zeker niet dat zij moeten onderdoen voor politici uit andere "democratische" partijen wat debatteren betreft...
Dajjal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2008, 19:40   #11
roskam
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juli 2008
Berichten: 901
Standaard Liever nuchter jongens!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby Bekijk bericht
Het viel mij meermaals op dat Vlaams Belangers raar beginnen te doen en te praten tijdens een interview. Vooral annemans heeft dat probleem, die dan ook nog eens onduidelijk begint te spreken. Ze nemen eerst een spottende toon aan, vervolgens beginnen ze te schudden met hun hoofd, en herhalen steeds dezelfde woorden. Is dat de tol van +20 jaar werkloosheid?

Misschien is dat de reden dat ze niet erg welkom zijn bij interviews? De huidige partijvoorzitter Bruno Valkeniers en de vorige, Frank Vanhecke, hebben dat niet.
Dan zou je ze nog eens nuchter moeten bezig horen. Je lacht je te pletter.

Laatst gewijzigd door roskam : 26 december 2008 om 19:41. Reden: correctie
roskam is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be