Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 september 2019, 10:12   #5461
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Stefaan Declercq krijgt een douche in de Zevende dag
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2019, 10:14   #5462
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.012
Standaard

Proficiat Mangayamma.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/vide...die-kind-baart

Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2019, 12:31   #5463
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Zit je in je anale fase nu? Of heb he gisteren je anale ontmaagding meegemaakt? Gooi het in de groep!
Ik heb je toch al gezegd niet te lang in de spiegel te staren. Word je nog gekker van dan je al bent.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2019, 18:47   #5464
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik heb je toch al gezegd niet te lang in de spiegel te staren. Word je nog gekker van dan je al bent.
Ik denk dat jij dat idd heel goed toepast
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2019, 19:13   #5465
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik heb je toch al gezegd niet te lang in de spiegel te staren. Word je nog gekker van dan je al bent.
Ik vraag de spiegel dagelijks wie de mooiste is van heel het land.

"Bedoel je Vlaanderen of Belgie" zegt die dan...

Ik moet me dan wat inhouden om er geen baksteen in te smijten.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2019, 19:17   #5466
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik vraag de spiegel dagelijks wie de mooiste is van heel het land.

"Bedoel je Vlaanderen of Belgie" zegt die dan...

Ik moet me dan wat inhouden om er geen baksteen in te smijten.
Sneeuwbruintje?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2019, 19:49   #5467
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.012
Standaard

Rode Duivels vliegen met Sabena.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190908_04597586

Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 09:00   #5468
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Rechtbank verklaart Roeselare failliet
Chaos dreigt in 1B door een onbetaalde restaurantrekening.
Brussel‘Een vergetelheid.’ Daardoor is KSV Roeselare dinsdagochtend plots failliet verklaard. Het begon in een brasserie in Roeselare, waar spelers en staf vorig seizoen geregeld hun voeten onder tafel schoven. Op de pof. De rekening liep op tot een slordige 25.000 euro. In de tussentijd werden Chinese eigenaars ingeruild voor Braziliaanse investeerders, maar Roeselare kwam nooit over de brug. Beu dat hij op zijn geld moest wachten, stapte de uitbater naar de rechtbank. Waarna gisterochtend de ondernemingsrechtbank van West-Vlaanderen Roeselare failliet verklaarde. Bij verstek. Want Roeselare was vergeten zich te verdedigen voor de rechtbank. Een pijnlijke blunder die in een worstcasescenario voor chaos kan zorgen.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20190910_04601832

Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 21:15   #5469
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.979
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Is dit de voorzitter van Roeselare?

__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 11 september 2019 om 21:16.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2019, 22:20   #5470
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.932
Standaard

Vandaag las ik in de Standaard een prachtig artikel over Kevin Debruyne.
Fantastische man, op alle gebied.
Een voorbeeld voor onze jongeren!
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2019, 09:04   #5471
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.979
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Vandaag las ik in de Standaard een prachtig artikel over Kevin Debruyne.
Fantastische man, op alle gebied.
Een voorbeeld voor onze jongeren!
Link a.u.b..
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2019, 09:38   #5472
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Link a.u.b..
DS, sport, artikel 2

https://www.standaard.be/cnt/dmf20190910_04601831

Citaat:
Waarom Kevin De Bruyne nooit beter speelde voor club en land
De puzzel past
Op zijn 28ste zit Kevin De Bruyne op de piek van zijn kunnen. Bondscoach Roberto Martinez noemt hem de beste spelmaker ter wereld. De puzzel past, op alle vlakken.
Voetbal
Bart Lagae
ManchesterVertaald naar het Italiaans, zodat ook die ene journalist uit San Marino kon volgen, vroegen we het vorige week De Bruyne zelf. Heeft hij het gevoel het beste voetbal uit zijn carrière te spelen?
‘Dat is moeilijk te zeggen’, won de Rode Duivel eerst wat tijd voor zichzelf. ‘Ik speel al elf jaar profvoetbal en heb bijna vijfhonderd wedstrijden op de teller (408 wedstrijden met zijn clubs, 71 A-interlands, red.). Is nu het beste moment? Het seizoen is goed begonnen. Maar ik zal het maar weten als we twee wedstrijden in een week beginnen te spelen.’
Het tweeluik met de Rode Duivels gaf het antwoord. In San Marino zat hij nog opgesloten achter de dubbele gordel van de thuisploeg en de mank lopende aanval van de Duivels. Maar in Schotland bewees De Bruyne met drie assists en een goal waarom hij – het zijn de woorden van bondscoach Roberto Martinez – de beste spelmaker van de wereld is. De woorden ‘Eden’ en ‘Hazard’ vielen niet in Glasgow.
‘Hij weet wanneer hij zijn stem moet verheffen en – even belangrijk – wanneer hij moet zwijgen’
Patrick De Koster
Makelaar Kevin De Bruyne

Patrick De Koster
Makelaar Kevin De Bruyne
‘Het rendement van Kevin is geen puzzel van duizend stukjes’, zegt zijn makelaar en vertrouwenspersoon Patrick De Koster. ‘Soms is een puzzel van acht voldoende om het paatje compleet te maken. Maar als je kind bij het ravotten één van de acht stukken is kwijtgespeeld, kan je je puzzel niet leggen.’
Verlost van blessures
Het eerste puzzelstuk is het belangrijkste: in tegenstelling tot vorig seizoen voetbalt Kevin De Bruyne pijnvrij. Vorig seizoen liep hij half augustus een scheur in de mediale band van de rechterknie op en was hij meteen twee maanden out. Kort na zijn comeback blesseerde hij zich aan de mediale band van zijn linkerknie. De Bruyne geraakte nooit in zijn ritme en liep begin maart en eind april spierblessures op. De link werd al snel gelegd met zijn gemiste voorbereiding, het gevolg van de korte vakantie na het WK met België. Na een seizoen vol kwelling is De Bruyne nu gulziger dan ooit om wedstrijden te spelen. En dat mogen er veel zijn. Mits een goeie voorbereiding kan zijn lichaam de opeenvolging van wedstrijden zonder probleem aan.
Batterijen zijn opgeladen
De voorbije zomers was er altijd wel iets. Een nieuwe club (2012, 2013, 2015) of een groot toernooi (2014, 2016, 2018). Die ene zomer waarin hij zich zonder zorgen kon voorbereiden – 2017 – leidde tot een grand cru. Ook dit jaar kon De Bruyne zorgeloos op vakantie. Met zijn gezin trok hij naar Turkije en Mikonos, één van de Griekse eilanden. Voor zijn 28ste verjaardag ging hij met zijn vrienden op stap in St.-Tropez. Ze trokken erop uit met een jacht en genoten van het leven aan de Azurenkust. Het was erg lang geleden dat De Bruyne nog eens een lange tijd onbezorgd met vrienden kon doorbrengen. Zijn drie vakanties gaven hem de nodige mentale rust.
Gelukkige vader


De Bruyne is vader van twee zoons en voelt zich hoe langer hoe beter in die rol. Mason is intussen een kleuter, Rome een gelukkige baby. ‘Hij is dol op die twee en durft op de sociale media steeds meer foto’s van hen posten’, zegt Patrick De Koster. ‘Dat zijn intieme foto’s, maar ze bewijzen hoe belangrijk zijn kinderen voor hem zijn en dat hij dat ook wil delen met de buitenwereld.’
Huis is afgewerkt
Net voor de interlands in San Marino en Schotland vierde hij de doop van Rome in zijn nieuwe huis in Bolderberg. Dat huis is sinds kort helemaal afgewerkt. En hoewel De Bruyne doorheen het seizoen niet vaak de luxe heeft om Manchester te verlaten, kan hij in de vakantieperiodes of in de weken met de nationale ploeg wel tot rust komen in een eigen huis in Limburg. De Bruyne verlangde allang naar een eigen stekje. Hij verkoos te bouwen in Limburg, omdat zijn schoonouders er wonen.
Perfecte leeftijd
Kevin De Bruyne werd dit jaar 28. Lichamelijk en fysiek is hij top, terwijl hij ook al de nodige jaren ervaring op de teller heeft. De Bruyne leerde de stiel bij Genk, Chelsea – waar hij José Mourinho op zijn weg vond – Werder Bremen en Wolfsburg. De vervolmakingscursus kwam er in de eerste seizoenen onder Pep Guardiola bij City. Vandaag is De Bruyne een afgewerkt product, dat maximaal rendeert onder de meest veeleisende coach ter wereld. ‘Dankzij die ervaring weet hij wat hij moet doen om te presteren’, zegt Patrick De Koster. ‘Ik zie hem ook vaker spreken met de coach. Hij weet wanneer hij zijn stem moet verheffen en hij weet ook – minstens even belangrijk – wanneer hij moet zwijgen.’
Meer verantwoordelijkheid
Een van zijn troeven is dat hij geen ego heeft. De Bruyne gunt het anderen om op de voor?*grond te staan en heeft geen moeite om in een dienende rol te spelen
Kevin De Bruyne kreeg meer verantwoordelijkheid van zijn coaches en daar voelt hij zich goed bij. Bij Manchester City is hij de derde in rang, maar speelt kapitein David Silva zijn laatste seizoen en is ook tweede kapitein Fernandinho op leeftijd. Aangenomen wordt dat hij volgend seizoen in de voetsporen van Vincent Kompany treedt. Bij de Rode Duivels is Eden Hazard incontournable, maar zorgde bondscoach Roberto Martinez voor een duidelijk signaal door de kapiteinsband bij diens afwezigheid door te schuiven naar De Bruyne. Hij springt daarmee in de rangorde over recordinternational Jan Vertonghen.
Goed omringd
Eén van de grote troeven van Kevin De Bruyne is dat hij geen ego heeft. Hij gunt het anderen om op de voorgrond te staan en heeft ondanks zijn talent geen moeite om in een dienende rol te spelen. Het is onder meer voor zijn werkijver dat Pep Guardiola zo dol op hem is. Hij kan elke positie aan en zal de spelers rond hem beter maken. Maar nog beter wordt hij als ook zijn ploegmaats hém weten staan. In Schotland zette Dries Mertens hem op weg voor de assist op Romelu Lukaku bij de 0-1 en de aanvaller van Inter -zette De Bruyne op zijn beurt op weg een goal voor de 0-4. De Bruyne en Lukaku was altijd al een winnende combinatie en beiden herhaalden maandag de legendarisch geworden groet na België-VS op het WK 2014. Minder bekend is dat ook Dries Mertens één van De Bruynes beste vrienden is. De Napoli-speler was de enige Rode Duivel op het huwelijk van KDB. In Hampden Park kon De Bruyne samenspelen met de twee spelers die hij het best verstaat, op en naast het veld.
Start geeft vertrouwen
Het vertrouwen doet de rest. Kevin De Bruyne sprak voor de wedstrijd tegen San Marino nog over een ‘zware voorbereiding’, omdat City rondtoerde in Azië. Dat is intussen vaste prik voor de topploegen uit de Premier League. Maar winst in de Community Shield (de Engelse Supercup) en vier sterke wedstrijden in de Premier League zorgden voor een vliegende start. Alleen tegen Tottenham liet City punten liggen. Maar dat had dan weer alles te maken met de VAR. De Bruyne zei na de wedstrijd tegen Schotland dat hij zeventig procent van de wedstrijden op zijn beste niveau speelt. Als zijn voorspelling ook maar een beetje klopt, gaan België en Manchester City een waanzinnig seizoen tegemoet.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2019, 11:10   #5473
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Ik ging op reis en nam terug mee... de griep voor al mijn Vlaamse vriendjes!

Speciaal voor jullie.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2019, 11:58   #5474
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik ging op reis en nam terug mee... de griep voor al mijn Vlaamse vriendjes!

Speciaal voor jullie.
de griep half september?? zal wel iets anders zijn.

soit, ik ben ingeënt.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2019, 13:22   #5475
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

geen 1 aprilgrap :

https://www.standaard.be/cnt/dmf20190912_04604719

Citaat:
Kim Clijsters kondigt comeback als professionele tennisster aan

Kim Clijsters maakt volgend jaar haar comeback in het professionele tenniscircuit. Dat heeft de Belgische tennisster aangekondigd via Facebook.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2019, 13:24   #5476
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht

soit, ik ben ingeënt.
Ook tegen de pakifluenza?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2019, 13:26   #5477
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Ook tegen de pakifluenza?
die krijg je alleen door anale sex, dacht ik.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2019, 15:06   #5478
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2019, 15:08   #5479
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2019, 15:09   #5480
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be