Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 oktober 2004, 12:17   #1
witenzwart
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 april 2004
Berichten: 137
Standaard Belangrijkste punten in de rechtse revolutie

Wat moet er zeker gebeuren, beste rechtse vrienden?
witenzwart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2004, 02:00   #2
nou nou
Europees Commissaris
 
nou nou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 7.858
Standaard

In uw geval: dat er eens iemand antwoordt, zodat je je niet meer zo alleen voelt. Allee, bij deze dan. Hallo. Ik ben de heiland, ik breng een nieuw concept. Het heet "grijs". Ga maar in een emmer zitten en dan kom ik roeren.
__________________
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size]


[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2004, 09:13   #3
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

is het concept 'kleur' voor later, nou nou?
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2004, 09:49   #4
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Belangrijk is dat mensen geisoleerd worden. Weg met die moderne muziek!
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2004, 09:51   #5
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Waarom revolutie ? Elke verkiezing wordt België een stuk rechtser. Dit is momenteel een onomkeerbare beweging. Het geknoei van links zorgt hiervoor. Uiteindelijk zullen de linkse jongens een kleine ongevaarlijke bende roepers worden die gewoon moeten genegeerd worden.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2004, 09:53   #6
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Vergeet niet de huidige jeugd die respect voor gezag compleet aan het verkloten is.
Er zal dus een subcultuur ontstaan die door rechts zal proberen onderdrukt te worden op een of andere mislukkende manier.

Laatst gewijzigd door Bhairav : 22 oktober 2004 om 09:55.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2004, 10:16   #7
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Vergeet niet de huidige jeugd die respect voor gezag compleet aan het verkloten is.
Er zal dus een subcultuur ontstaan die door rechts zal proberen onderdrukt te worden op een of andere mislukkende manier.
De jeugd die geen respect voor gezag heeft zal geen gevaar vormen, deze zullen zichzelf wel vernietigen door hun verslaving aan drugs of luxe.

8)
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2004, 10:33   #8
headinajar
Banneling
 
 
headinajar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 januari 2004
Berichten: 1.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
De jeugd die geen respect voor gezag heeft zal geen gevaar vormen, deze zullen zichzelf wel vernietigen door hun verslaving aan drugs of luxe.

8)
Er is wel een verschil tussen jeugd die totaal geen respect heeft voor gezag en jeugd die geen respect heeft voor een bepaald soort gezag. Een kleine nuance die een wereld van verschil uitmaakt.

Iemand die mij erop wijst als ik iets fouts uitsteek. No problem.
Maar iemand die mij authoritair de wet komt lezen hoe ik mijn leven moet leiden, hoeveel kinderen ik moet hebben, welke religieuze overtuiging ik moet hebben, welke cultuur en/of sub-cultuur ik moet volgen, welke levensbeschouwing ik moet hebben,... kortom hoe ik moet denken en wat ik moet doen. Die mag voor mijn part den hoogsten boom in.
Een mens is een zelfbewust individu en geen karakterloos grijs element in de groep. Iedereen maakt voor zichzelf uit wat hij doet, denkt en leuk vindt in zijn leven.

Laatst gewijzigd door headinajar : 22 oktober 2004 om 10:34.
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2004, 10:36   #9
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

MAW. Om een rechts beleid (ik zeg dus wel beleid, geen opkomst van...) te onderhouden moeten mensen geisoleerd worden. En die mensen moeten zich nog laten doen ook...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2004, 11:15   #10
nou nou
Europees Commissaris
 
nou nou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 7.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
is het concept 'kleur' voor later, nou nou?
Van de moment dat ik witenzwart dooreen hebt gemixt moogt ge eens komen kijken wat dat geeft
__________________
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size]


[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2004, 11:52   #11
Spolpoel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 2.666
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Er is wel een verschil tussen jeugd die totaal geen respect heeft voor gezag en jeugd die geen respect heeft voor een bepaald soort gezag. Een kleine nuance die een wereld van verschil uitmaakt.

Iemand die mij erop wijst als ik iets fouts uitsteek. No problem.
Maar iemand die mij authoritair de wet komt lezen hoe ik mijn leven moet leiden, hoeveel kinderen ik moet hebben, welke religieuze overtuiging ik moet hebben, welke cultuur en/of sub-cultuur ik moet volgen, welke levensbeschouwing ik moet hebben,... kortom hoe ik moet denken en wat ik moet doen. Die mag voor mijn part den hoogsten boom in.
Een mens is een zelfbewust individu en geen karakterloos grijs element in de groep. Iedereen maakt voor zichzelf uit wat hij doet, denkt en leuk vindt in zijn leven.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2004, 12:30   #12
cor
Minister
 
Geregistreerd: 14 oktober 2004
Berichten: 3.023
Standaard

Doet me denken aan tv-beelden van de ijzerbedevaart enkele jaren geleden (die met die geschifte extreemrechtse overval):
kleine mannekes die op commando in 't gelid ter plaatse staan te marcheren. Die gastjes weten natuurlijk niet wat ze doen, maar zijn compleet gebrainwasht en denken dat het zo moet.
Puur kindermisbruik!
cor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2004, 12:35   #13
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cor
Doet me denken aan tv-beelden van de ijzerbedevaart enkele jaren geleden (die met die geschifte extreemrechtse overval):
kleine mannekes die op commando in 't gelid ter plaatse staan te marcheren. Die gastjes weten natuurlijk niet wat ze doen, maar zijn compleet gebrainwasht en denken dat het zo moet.
Puur kindermisbruik!
De linkse extremisten worden gebrainwasht op school, in vakbonden en in media. Maar ze hebben dat nog altijd niet door.

Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be