Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 8 maart 2019, 11:41   #461
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
...In elk normaal land zou zo’n gewelddadige sekte sito presto de deur gewezen worden.
Dan is er op de gehele wereld geen enkel normaal land te vinden of anders klopt er ergens iets niet met je uitspraak. Ik gok voor het tweede
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline  
Oud 8 maart 2019, 11:54   #462
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.904
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Dan is er op de gehele wereld geen enkel normaal land te vinden of anders klopt er ergens iets niet met je uitspraak. Ik gok voor het tweede
Wat klopt er volgens jou niet met DR zijn omschrijving van de islam?
vanderzapig is offline  
Oud 8 maart 2019, 12:18   #463
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Wat klopt er volgens jou niet met DR zijn omschrijving van de islam?
Daar zijn we in andere draden op dit forum al uitvoerig op ingegaan denk ik.

Of klopt er ergens iets niet in mijn uitspraak ?

Stof tot nadenken ...
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline  
Oud 8 maart 2019, 15:29   #464
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.904
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Of klopt er ergens iets niet in mijn uitspraak ?
Zeer zeker. Je spant de kar voor het paard. Uit het gebrek aan officiële beleidsmaatregelen tegen een bepaalde ideologie wereldwijd trek jij conclusies over de aard van die ideologie zelf.

In het geval van bijvoorbeeld het nazisme zou jouw manier van redeneren in de jaren 1930 tot eigenaardige resultaten hebben geleid:






Een ander voorbeeld zijn de talrijke literaire en artistieke struisvogels die in West-Europa rondliepen tijdens de horror-regimes van Stalin en Mao:

Citaat:
[Jean-Paul Sartre] was silent on the gulag (“It was not our duty to write about the Soviet labor camps”), and he excused the purges of Stalin and later Mao. When the defector Victor Kravchenko published I Chose Freedom, the first inside account of the horrors of Stalinism, Sartre wrote a play implying that Kravchenko was a creation of the CIA.
https://slate.com/culture/2003/09/la...ul-sartre.html

Indien je iets zinnigs wilt zeggen over de islam dan moet je het volgende doen: naar de bronteksten van die ideologie kijken en naar het netto-effect dat haar miljoenen aanhangers in Europa hebben op veiligheid, mensenrechten, cultuur en vooruitgang. Om van de moslim-wereld zelf nog maar te zwijgen.

Wat je niet moet doen is: de onwetendheid, de naïviteit en het electoraal opportunisme van onze beleidsmakers inroepen als argument in het voordeel van de islam.
vanderzapig is offline  
Oud 8 maart 2019, 16:33   #465
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.466
Standaard

Bon, dit kindje komt ook niet meer terug naar Europa.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...eden~ac510266/
Skobelev is offline  
Oud 8 maart 2019, 18:36   #466
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Zeer zeker. Je spant de kar voor het paard. Uit het gebrek aan officiële beleidsmaatregelen tegen een bepaalde ideologie wereldwijd trek jij conclusies over de aard van die ideologie zelf....
Waar doe ik dat ?

Maar je hebt het nu wel niet over mijn uitspraak hé. Je wijkt af.

Posting #461

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
...In elk normaal land zou zo’n gewelddadige sekte sito presto de deur gewezen worden...
Dan is er op de gehele wereld geen enkel normaal land te vinden of anders klopt er ergens iets niet met je uitspraak. Ik gok voor het tweede
Hoe verklaar je dit ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 8 maart 2019 om 18:40.
kojak is offline  
Oud 9 maart 2019, 01:48   #467
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Dan is er op de gehele wereld geen enkel normaal land te vinden of anders klopt er ergens iets niet met je uitspraak. Ik gok voor het tweede
Ik vind Japan anders wel 'n gaaf land en ook de manier waarop enkele oost-Europese landen omgaan met de import van islamadepten, zou tot vb kunnen strekken van de rest van politiek Europa, mbt de veiligheid en het sociale welzijn van haar bevolking.
Dat meer dan de helft van de Europese burgers per direct een immigratiestop wenst – uit vooral moslimlanden – dient steeds voor politieke ogen gehouden te worden.

Sta me ondertussen even toe, om m'n eerste paragraaf - die je niet kwootte – te recapituleren:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Een willekeurige religieuze sekte van hoogstens enkele tientallen/honderden m/v-leden, die leven volgens de strenge geboden/verboden van hun oude/nieuwe afgod, dat ze aanleren vanuit een – voor hen – heilig schrift dat afwijzend, haatdragend en gewelddadig gedrag zou propageren naar alle niet-sekteleden toe…
Hier worden geen namen genoemd, alleen de manier waarop die sekte functioneert.
Daarom enkele vraagjes:

1: Zou jij als verantwoordelijk politicus zo’n sekte - die afwijzend, haatdragend en gewelddadig gedrag zou propageren naar alle niet-sekteleden toe - erkennen als godsdienst, subsidiëren en de kinderen van sekteleden mengen in de klassen met de kinderen van je eigen kiezers ?
2: Zou jij die sekteleden - die afwijzend, haatdragend en gewelddadig gedrag naar alle niet-sekteleden toe zou propageren - pedagogische verantwoordelijkheid geven in het onderwijs en zelfs politieke posten laten bekleden ?
3: Valt volgens jou de islam ja dan nee onder de beschrijving die ik gaf ?

Ook vind ik het wat spijtig dat je niet inging op de nochtans uitstekende vergelijking van vanderzapig, mbt die artikels over ‘het beledigen van een bevriend staathoofd’, mn Snorremans.
Geen nood, weinig volwassenen hebben weet over de destijdse nazi-collaboratie van om en bij de 20.000 moslims, verenigd in diverse divisies, waarvan de Handschare de grootste was en onder rechtstreeks bevel van SS-officieren stond.
Poco-onderwijs op z’n best, zelfs in het vak geschiedenis over WO-2, gaat geen enkele leerling dit in een school te horen/lezen krijgen.
Btw, heb jij mss weet van ’n moslimse mea culpa hiervoor vanuit de moslimwereld of iets van ‘n politieke afkeuring ervan, zoals dat hier al hier al even aan de gang is, mbt onze eigen collabo’s en hun rol in die periode ?
Ik dus ook niet.

Dat Snorremans groot respect had voor de dood verachtende veroveringsdrang van de islam, is ook redelijk tekenend te noemen mbt de overeenkomsten tussen beider gedachtengoed.
Dit dacht ‘m – volgens Wiki - er ongeveer over: “Hitler said that the conquering Arabs, because of their racial inferiority, would in the long run have been unable to contend with the harsher climate of the country. They could not have kept down the more vigorous natives, so that ultimately not Arabs but Islamized Germans could have stood at the head of this Mohammedan Empire”

Enfin, ‘Sieg Allah’ zou dan de volkskreet voor ongeveer de rest van de wereld geweest zijn.

Nazistisch en Islamistisch gedachtegoed hebben duidelijk inherente overeenkomsten en zijn op verschillende vlakken compatibel met elkaar.
Ook nog vandaag wordt in tal van moslimlanden het nazisme nog geassocieerd met ‘goed’, maar tegelijk stijgt het antisemitisme in Europa evenredig met de toenemende aangroei/immigratie van sekteleden volgelingen van het islamitische gedachtegoed, waarvan meer dan de helft van het aantal aanwezige moslims in Europa vind, dat de wetten/regels uit de koran in strikte zin zouden dienen toegepast te worden.
Kortom, meer dan de helft van het aantal aanwezige moslims in Europa, zijn dus extremistische sekteleden moslimextremisten.

Vandaag is wie het nazisme hier verheerlijkt een nazi en derhalve strafbaar, maar krijgen islamisten hier gelijke rechten en subsidies om hun nazi-compatibele ideologie hier ongestoord te komen propageren.
Begrijpe wie kan, maar ik vermoed dat uitsluitend masochisten en zelfhaters me iets over deze langzame zelfvernietiging – van beleidswege - zullen kunnen toelichten…

Conclusie; de pijnlijke associatie tussen het nazisme - die als ideologie eveneens afwijzend, haatdragend en gewelddadig gedrag propageert naar alle niet-nazi’s toe en de islam, durfde je wsl niet te maken, maar hey, da’s dan weer begrijpelijk, want poco’s & gutmenschen hebben wel eens vaker last van cognitieve dissonantie dan ze ooit zullen toegeven, als het aankomt om ongemakkelijke waarheden onder ogen te zien.
Ze ontwijken daarom liever de pijn en de schaamte, dat het besef in het eigen ongelijk veelal met zich meebrengt.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 9 maart 2019 om 01:49.
Diego Raga is offline  
Oud 9 maart 2019, 02:33   #468
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.904
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Waar doe ik dat ?

Maar je hebt het nu wel niet over mijn uitspraak hé. Je wijkt af.
Ik heb het net wel over jouw uitspraak die je hier nog eens in 't vet zet:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Posting #461
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Dan is er op de gehele wereld geen enkel normaal land te vinden of anders klopt er ergens iets niet met je uitspraak. Ik gok voor het tweede
vanderzapig is offline  
Oud 9 maart 2019, 17:10   #469
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
...
1: Zou jij als verantwoordelijk politicus zo’n sekte - die afwijzend, haatdragend en gewelddadig gedrag zou propageren naar alle niet-sekteleden toe -....
Toon dat eerst eens aan om te beginnen.
Maar dat zal je niet kunnen op een 'objectieve' manier, en dat verklaart ook dat er tot nu toe geen enkele land uw 'sekte' verbiedt.

Alleen al hoe jij het woordje 'sekte' misbruikt zegt meer dan genoeg me dunkt.

Want moest dat waar zijn, dan zou men wel anders reageren in de wereld vrees ik.

Leg dat maar eens uit.... Of ben jij slimmer dan alle andere politici (e.a.) op deze aardkloot ?

ps: de rest van je posting heb ik zelfs niet gelezen....
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline  
Oud 10 maart 2019, 11:16   #470
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.617
Standaard

Een artikel 'leerde':

Ebru Umar: “De IS-vrouwen hebben er zelf voor gekozen”

Citaat:
Wij zijn overgeleverd aan een systeem dat aangestuurd wordt door mensen die zichzelf hoger achten dan wij. Dat is op zich al bedenkelijk, maar het wordt pas écht gevaarlijk wanneer deze mensen zich moreel zo superieur achten, dat ze niet erkennen dat vrijheid een recht is dat verdedigd moet worden. Vandaag de dag ondermijnen niet alleen vrouwen en mannen van IS onze vrijheid, maar ook rechters en politici. Ik weet niet wat ik daar als columnist nog meer tegen kan inbrengen…
Kan je de dame, tot op bepaalde hoogte, ongelijk geven?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 maart 2019 om 11:17.
Universalia is offline  
Oud 10 maart 2019, 12:34   #471
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Een artikel 'leerde':

Ebru Umar: “De IS-vrouwen hebben er zelf voor gekozen”



Kan je de dame, tot op bepaalde hoogte, ongelijk geven?
Helemaal niet !
daiwa is offline  
Oud 10 maart 2019, 12:47   #472
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.372
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
allé, haal ze maar naar hier zodat je er zeker kan van zijn dat er hier ook nog eens iets te beleven valt :

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...oord~a87b0db7/
fragment uit dat artikel:

<< ... Andere vrouwen in de Koerdische reportage zeggen dat de strijd voor hen nog niet voorbij is en beloven dat ze hun kinderen zullen opvoeden voor het martelaarschap. “Het leven in Baghouz was perfect. Het vertrek lag niet in onze handen, maar in dat van Allah”, klinkt het bij een van hen. Een andere vrouw zegt dat “Allah ons de opdracht gaf te vluchten om het leven van onze kinderen te sparen”. “We zijn weggegaan zodat hij ons een nieuwe generatie kan geven die dan jihadist kan worden.” ... >>


Hopeloze gevallen, me dunkt.

Hoe veel langer zullen die nog 'valuable resources' mogen verbruiken?

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 10 maart 2019, 12:56   #473
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.372
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Elke dag dat ze in het gevang zitten is een dag dat ze geen aanslagen kunnen plegen.
Maar dat snap je precies niet.
Dat dit dé ideale oplossing niet is, dat zal iedereen wel weten, maar heb jij een betere oplossing ?

Laat ze zich ginder in hun land maar verder reorganiseen en een tweede IS komt op ons af, iets wat trouwens nu al bezig is.

Nee, je moet het veel verder gaan bekijken dan dat je nu doet.
Het probleem afschuiven, verschuiven, is het alleen maar erger maken dan dat het nu al is.
In eerste instantie 'lijkt' het probleem (deels) opgelost, maar dat is maar schijn.
Vergelijkbaar met een emmer die je onder een lekkende dakgoot zet. Daarmee is het probleem ook tijdelijk opgelost, maar zit je nadien wel met extra water overlast als resultaat (die volle emmer als extra maw).

We hadden gehoopt op een goede rechtspraak van de kant van Irak uit (gemakkelijkheidsoplossing voor ons), en dat is zwaar tegengevallen met alle gevolgen vandien.

Stond allemaal mooi in de krant uitgelegd.

1) Tot hondenbrokken en kunstmest verwerken.

2) In een vergeetput gooien en het deksel toemetsen.

3) In hun blootje op Antarctica droppen.


1) brengt nog iets op, 2) kost relatief weinig, 3) is de luxe-oplossing voor als 'we' écht te véél geld hebben.


Vergeet niet: zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 10 maart 2019, 13:35   #474
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
fragment uit dat artikel:

<< ... Andere vrouwen in de Koerdische reportage zeggen dat de strijd voor hen nog niet voorbij is en beloven dat ze hun kinderen zullen opvoeden voor het martelaarschap. “Het leven in Baghouz was perfect. Het vertrek lag niet in onze handen, maar in dat van Allah”, klinkt het bij een van hen. Een andere vrouw zegt dat “Allah ons de opdracht gaf te vluchten om het leven van onze kinderen te sparen”. “We zijn weggegaan zodat hij ons een nieuwe generatie kan geven die dan jihadist kan worden.” ... >>


Hopeloze gevallen, me dunkt.

Hoe veel langer zullen die nog 'valuable resources' mogen verbruiken?

Dat zijn idd hopeloze gevallen. (titel artikel)
Maar wat denk je van de vrouwen en kinderen die de IS als een menselijk schild gebruikt hebben.
Delen die ook die mening ?

Maw, er zijn 2 kanten aan de meeste verhalen, maar deze kant is hier nog niet aan bod gekomen. Waarom niet ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline  
Oud 10 maart 2019, 16:23   #475
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.372
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Dat zijn idd hopeloze gevallen. (titel artikel)
Maar wat denk je van de vrouwen en kinderen die de IS als een menselijk schild gebruikt hebben.
Delen die ook die mening ?

Maw, er zijn 2 kanten aan de meeste verhalen, maar deze kant is hier nog niet aan bod gekomen. Waarom niet ?

Voor zover ik weet is het zo dat 'slachtoffers' & 'daders' twee geheel verschillende juridische categorieën zijn. Uiteraard zal het ginder niet gemakkelijk zijn te bepalen wie tot welke groep behoort.
Daar mag wat mij betreft wel wat geld voor worden uitgegeven; belangrijke sponsoren zouden Saoedisch-Arabië & Israël kunnen zijn. Vanuit die landen is immers lang genoeg 'gestookt' geworden om Syrië om te vormen tot het wespennest dat het nog steeds is.

Eén reden - wellicht de hoofdreden - voor het onderbelichten van de 'slachtoffers' is m.i. het feit dat het nu eenmaal niet gemakkelijk is om van op afstand een goede kijk op de erg ingewikkelde zaak te krijgen.
Voor sommigen alhier is het misschien ook gewoon een 'te ver van mijn bed show'. Dat is een begrijpelijke reactie (die u daarom nog niet hoeft goed te keuren).
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 10 maart 2019, 16:50   #476
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
De keerzijde van de medaille is dat die kinderen, als ze ginder blijven verder kunnen radicaliseren met alle gevolgen vandien.
Halen we ze bij ons, dan hebben we er tenminste nog enige controle over.

Een pijnlijke keerzijde van de medaille, want ik heb ze persoonlijk ook liever ginder dan hier.

Maar wat is nu de beste oplossing ?

Een gelijkaardig voorbeeldje. De zoon van Osama Bin Laden.
Toen nog een knulletje, en wat is er verder mee gebeurd ?
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...aden~ab264b51/


Maw, gewoon maar zeggen 'we moeten ze hier niet hebben', is nogal kortzichtig.
Mooie poging om uit te leggen waarom we dat gevaarlijk gespuis weer binnen moeten halen! Er zullen wel meer plaatsen in de wereld zijn waar moslims kunnen rondlopen zeker? In de moslimlanden bvb. Kunnen ze daar elkaars keel oversnijden zoveel ze willen!
En nog iets: het geraakt hier stilaan overbevolkt, en er lopen al duizenden vreemdelingen teveel rond.
andev is offline  
Oud 10 maart 2019, 16:53   #477
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Het gaat niet over de ouderen, maar over hun kinderen.
Toch in deze draad.
Kinderen van moslims die hier weer tussen moslims zullen grootgebracht worden... Er lopen er al genoeg en te veel rond!
andev is offline  
Oud 10 maart 2019, 17:03   #478
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Mooie poging om uit te leggen waarom we dat gevaarlijk gespuis weer binnen moeten halen! Er zullen wel meer plaatsen in de wereld zijn waar moslims kunnen rondlopen zeker? In de moslimlanden bvb. Kunnen ze daar elkaars keel oversnijden zoveel ze willen!
En nog iets: het geraakt hier stilaan overbevolkt, en er lopen al duizenden vreemdelingen teveel rond.
Dat er hier te veel vreemdelingen rondlopen, dat ga ik zeker niet ontkennen.
Enne, ik heb ze ook liever in hun land dan bij ons, dat heb ik hier trouwens al meermaals op dit forum gepost.
En extremisten horen opgesloten te worden.
Maar ik ga ze nu wél niet allemaal over één en dezelfde kam scheren.
Niet elke moslim is een extremist.
BTW, hoeveel % van hen zou nu écht een extremist zijn ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline  
Oud 10 maart 2019, 20:57   #479
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Maar ik ga ze nu wél niet allemaal over één en dezelfde kam scheren.
Niet elke moslim is een extremist.
BTW, hoeveel % van hen zou nu écht een extremist zijn ?
4 jaar geleden was dat al minstens de helft:

Helft Belgische moslims is fundamentalist

https://www.demorgen.be/binnenland/-...list-b2344ae6/

Begin je kam maar al te ontluizen.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 10 maart 2019, 23:42   #480
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Dat zijn idd hopeloze gevallen. (titel artikel)
Maar wat denk je van de vrouwen en kinderen die de IS als een menselijk schild gebruikt hebben.
Delen die ook die mening ?

Maw, er zijn 2 kanten aan de meeste verhalen, maar deze kant is hier nog niet aan bod gekomen. Waarom niet ?
Niets nieuws mijn beste....

Dat is toch hopelijk geen reden om die brave jongens te sparen...

Citaat:
In het massagraf liggen 78 lichamen. Het zijn allemaal vrouwen van middelbare leeftijd en ouder. 'Het lijkt er op dat de terroristen alleen jonge meisjes als slaaf wilden', zegt Miyasir Hajji van de gemeenteraad van Sinjar tegen AFP.
En zulk volk wil jij hier terug halen en berechten met onze belachelijke lage straffen,om die later terug in de maatschappij los te laten...

https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...jes-~b878ec8f/
Svennies is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be