Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 juli 2005, 07:01   #1
Alexander Hartmans
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 8 februari 2005
Berichten: 30
Standaard Geheime agenda van de islam

Mijn beste forum deelnemers,

Op het onderstaande adres treft u een geheime agenda van de islam aan. Af hun nu juist is, en eventueel wetenschappelijk is bewezen dat de verzen ook daadwerkelijk een aanzet zijn tot islamitische terrorisme zal nog moeten blijken, maar ik acht het noodzakelijk dit onder uw aandacht te brengen.

http://www.democrates.net/islam/agenda.htm[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Alexander Hartmans on 09-07-2005 at 08:02
Reason:
--------------------------------

Mijn beste forum deelnemers,

Op het onderstaande adres treft u een geheime agenda van de islam aan. Af hun nu juist is, en eventueel wetenschappelijk is bewezen dat de verzen ook daadwerkelijk een aanzet zijn tot islamitische terrorisme zal nog moeten blijken, maar ik acht het noodzakelijk dit onder uw aandacht te brengen.

http://www.democrates.net/islam/agenda.htm[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Mijn beste forum deelnemers,

Op het onderstaande adres treft u een geheime agenda van de islam aan. Af hun nu juist is, en eventueel wetenschappelijk is bewezen dat de verzen ook daadwerkelijk een aanzet zijn tot islamitische terrorisme zal nog moeten blijken, maar ik acht het noodzakelijk dit onder uw aandacht te brengen.

http://www.democratie.net/islam/agenda.htm[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Alexander Hartmans : 9 juli 2005 om 07:02.
Alexander Hartmans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 08:58   #2
SirGalahad_
Burgemeester
 
SirGalahad_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 oktober 2003
Locatie: Little Britain
Berichten: 538
Standaard

"uittreksel: Conlusie"

(...)
Voorgaande teksten zijn slechts een fractie van het totale aantal ontoelaatbare teksten uit de koran en hadith over ongelovigen, Joden en Christenen, wetten en straffen.

Al die teksten zijn in ieder beschaafd land wettelijk verboden, in strijd met de grondwet en de rechten van de mens. Westerse regeringen weigeren echter hun wetten toe te passen en hun bevolking te beschermen tegen deze ontoelaatbare leer en diens volgelingen, de moslims. Zij mogen in alle Westerse landen (met een beroep op vrijheid van godsdienst) in woord en geschrift, in alle media, drukpers, radio, televisie en internet, in scholen en moskeeën hun volgelingen oproepen tot het vermoorden, beroven, afpersen of verdrijven van anderen tenzij die zich onderwerpen aan de islam en daaraan 50 % belasting betalen.

Is dit een godsdienst, of een criminele organisatie????

De overheid maakt zich schuldig aan de meest extreme vorm van discriminatie waar zij de verkondiging van koran en hadith in woord en geschrift toestaat, maar iedereen die meent dat dit niet zou mogen, beschuldigt van racisme, fascisme, discriminatie etc.etc..

Die islam wordt zelfs in alle Westerse landen bevorderd door massale immigratie van moslims, uitkeringen en subsidies en de bouw van moskeeën en islamitische scholen. De Westerse overheden vormen daarmee een grotere bedreiging voor hun eigen bevolking dan de islam zelf. Dat kan zo niet door blijven gaan.

Het is noodzakelijk om de bevolking te informeren over de ware aard en doelstellingen van de islam, zodat deze bevolking weet hoe zij bedreigd wordt. Niet alleen door de islam, maar evenzeer door politieke partijen zoals Groen Links, PvdA, D66, een groot deel van het CDA en christelijke organisaties de islam als godsdienst blijven erkennen en bevorderen.
__________________
  1. All animals are equal... but some animals are more equal than other animals. (Animal Farm)
  2. Hij die zonder zonden is werpe de eerste steen.
  3. "Quod tibi non vis, alteri non feceris" "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet"
  4. In the '60s, people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal.
SirGalahad_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 09:21   #3
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Misschien haalt het islamitische gevaar wel zijn kracht uit zijn tegenstanders...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 09:42   #4
Alexander Hartmans
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 8 februari 2005
Berichten: 30
Standaard

Beste SirGalahad_,



Citaat:
(...)
Voorgaande teksten zijn slechts een fractie van het totale aantal ontoelaatbare teksten uit de koran en hadith over ongelovigen, Joden en Christenen, wetten en straffen.

Da's juist, daarom vind ik, dat de gehele koran on de loep genoemen dient te worden.

Citaat:
Al die teksten zijn in ieder beschaafd land wettelijk verboden, in strijd met de grondwet en de rechten van de mens. Westerse regeringen weigeren echter hun wetten toe te passen en hun bevolking te beschermen tegen deze ontoelaatbare leer en diens volgelingen, de moslims. Zij mogen in alle Westerse landen (met een beroep op vrijheid van godsdienst) in woord en geschrift, in alle media, drukpers, radio, televisie en internet, in scholen en moskeeën hun volgelingen oproepen tot het vermoorden, beroven, afpersen of verdrijven van anderen tenzij die zich onderwerpen aan de islam en daaraan 50 % belasting betalen.
Westerse regeringen zijn bang voor de gevolgen, als zij iets aan dit soort praktijken. De islam oefend haar macht uit, en dat mag niet zo zijn. Wij dienen onze vrijheden te beschermen, desnoods te bevechten, indien het op een gewapend conflikt zou uit lopen. Ik deed op www.Wetenschapsforum.nl bij het onderdeel politiek, recht en economie al het voorstel en de discussie om devrijheid van godsdienst uit de Nederlandse grondwet te krijgen, omdat het handhaven van de grondrechten van andersdenkenden teniet wordt gedaan. Ook ben ik duidelijk van mening dat godsdienstbeleving een individuele zaak is, die niet wetterlijk beschermd dient te worden, de vrijheid van meningsuitting genoeg ruimte biedt.

Citaat:
Is dit een godsdienst, of een criminele organisatie????

Een dictoriale denksysteem dat alleen zichzelf dient. Maar het christendom is idem dito.

Citaat:
De overheid maakt zich schuldig aan de meest extreme vorm van discriminatie waar zij de verkondiging van koran en hadith in woord en geschrift toestaat, maar iedereen die meent dat dit niet zou mogen, beschuldigt van racisme, fascisme, discriminatie etc.etc..
De overheid wordt door ons gekozen, dus wij zijn alleen mede schuldig aan de misstanden in onze maatschappij en wat wij binnen laten.

Citaat:
Die islam wordt zelfs in alle Westerse landen bevorderd door massale immigratie van moslims, uitkeringen en subsidies en de bouw van moskeeën en islamitische scholen. De Westerse overheden vormen daarmee een grotere bedreiging voor hun eigen bevolking dan de islam zelf. Dat kan zo niet door blijven gaan.
Waar ik bang voor ben is, dat het islam-verhaal een navolging gaat worden wat de joden tussen 1933-1945 is overkomen. Massale vervolging en uitroeiing, en dat is wat we moeten voorkomen, het zou wel een oplossing zijn, maar niet de juiste. Wij zijn een beschaafd volk dat het islam-probleem beschaafd dient op te lossen. Ik denk daarbij de massale voorlichting volk (daar zijn we nu in feitte mee bezig), aanpassen wetgeving, afschaffen subsidies die islam-uitbreiding tegen houdt, geldt tevens ook voor gelden die afkomstig zijn uit de islam-wereld. Het verbieden van de koran (verspreiding, financiering, publicatie). Alle bestaande boeken dienen ingelevert en vernietigt te worden. Het Westerse wereld dient beschermd te worden tegen de islam, daarvan ben ik van overtuigd.

Citaat:
Het is noodzakelijk om de bevolking te informeren over de ware aard en doelstellingen van de islam, zodat deze bevolking weet hoe zij bedreigd wordt. Niet alleen door de islam, maar evenzeer door politieke partijen zoals Groen Links, PvdA, D66, een groot deel van het CDA en christelijke organisaties de islam als godsdienst blijven erkennen en bevorderen.
Dat is een punt dat het moeilijk wordt met de informatie-voorziening. Als schrijver kan ik weten hoe moeilijk het is om een manuscript te publicieren, als alleen het geld teldt. Men kan wel een duidelijk boodschap hebben, met alle bewijsvormen, maar als het geld-systeem het hoogste doel belichaamd, hoe krijg je het toch onder het volk, daarom koos ik het internet. Natuurlijk wil ik geld eraan verdienen, maar het gaat mij om de boodschap, en dat heeft voorrang. Hoe kan je mensen wijzen op hun fouten? In Nederland is het uitgeversklimaat huijchelachtig, zo werkt ook de Nederlandse politiek, omgeven door godsdienstziekelingen. Politiek en godsdienst is alleen gebaad tot het handhaven van diens macht: zichzelf rijker maken en het gewone volk arm houden (kom dat ekend voor?).
Alexander Hartmans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 09:51   #5
Alexander Hartmans
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 8 februari 2005
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Misschien haalt het islamitische gevaar wel zijn kracht uit zijn tegenstanders...

Kan zijn. Ik zie het als oorzaak en gevolg. De westerse wereld bemoeid zich met de islam, de islam bemoeid zich met ons (terrorisme), de Westerse wereld bestrijd de islam, ik bij de basis: de mens die de koran heeft samengesteld. Maar de bijbel, Thora zijn de echte kwaadmakers die ruim 1400 jaar geleden de islam tot leven wekte, de boze geest uit de fles, daar voor was het de naieve mens met kortzichtigheid de beschaving tot leven bracht. De mens is hier de god en de duivel ineen persoon.
Alexander Hartmans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 09:58   #6
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Nu zijn het nog slechts een beperkt aantal mensen in Europa die kennis hebben van deze verzen die in de Koran staan. Enkel mensen die de moeite doen om er actief naar op zoek te gaan vinden ze.

Het lijkt me aangewezen om een pamflet samen te stellen met een samenvatting en duiding van Koran en Hadith en dit op miljoenenoplage in alle bussen van West-Europa te verspreiden, zodat de bevolking en de door haar gekozen leiders niet meer kunnen zeggen: "Wir haben es nicht gewusst".
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 11:34   #7
Alexander Hartmans
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 8 februari 2005
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Nu zijn het nog slechts een beperkt aantal mensen in Europa die kennis hebben van deze verzen die in de Koran staan. Enkel mensen die de moeite doen om er actief naar op zoek te gaan vinden ze.

Het lijkt me aangewezen om een pamflet samen te stellen met een samenvatting en duiding van Koran en Hadith en dit op miljoenenoplage in alle bussen van West-Europa te verspreiden, zodat de bevolking en de door haar gekozen leiders niet meer kunnen zeggen: "Wir haben es nicht gewusst".
Ik denk dat Loesje-vorm een goede oplossing biedt.

Ten 1e. Zou nagegaan moeten worden wat de kosten zijn om tot zo'n ernorme oplage te komen. En is er een drukker te vinden dit een revolutie aan wil gaan, want stel dat het fout loopt?
Ten 2de. Zou het via de media, zoals tv, kranten en tijdschriften om tot een publicatie te komen.
Ten 3de. Zou verspreiding via huis aan huis een andere wijze tot voorlichting kunnen komen, ook publieke plaatsen zoals het postkantoor, het politieburo, gemmente huis, de bib en ga zo maar door.
Alexander Hartmans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 11:43   #8
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Nu zijn het nog slechts een beperkt aantal mensen in Europa die kennis hebben van deze verzen die in de Koran staan. Enkel mensen die de moeite doen om er actief naar op zoek te gaan vinden ze.

Het lijkt me aangewezen om een pamflet samen te stellen met een samenvatting en duiding van Koran en Hadith en dit op miljoenenoplage in alle bussen van West-Europa te verspreiden, zodat de bevolking en de door haar gekozen leiders niet meer kunnen zeggen: "Wir haben es nicht gewusst".
Wat is het verschil tussen pamfletten uitdelen tegen de joden, en pamfletten uitdelen tegen de moslims?

___________________________
De geschiedenis herhaalt zich nooit. Het kwaad vindt altijd een nieuwe, subtielere manier.
-- De openbaringen van Flippend Rund, 933
[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Flippend Rund on 09-07-2005 at 12:44
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Nu zijn het nog slechts een beperkt aantal mensen in Europa die kennis hebben van deze verzen die in de Koran staan. Enkel mensen die de moeite doen om er actief naar op zoek te gaan vinden ze.

Het lijkt me aangewezen om een pamflet samen te stellen met een samenvatting en duiding van Koran en Hadith en dit op miljoenenoplage in alle bussen van West-Europa te verspreiden, zodat de bevolking en de door haar gekozen leiders niet meer kunnen zeggen: "Wir haben es nicht gewusst".
Wat is het verschil tussen pamfletten uitdelen tegen de joden, en pamfletten uitdelen tegen de moslims?

___________________________
De geschiedenis herhaalt zich nooit. Het kwaad vindt altijd een nieuwe, subtielere manier.
-- De openbaringen van Flippend Rund, 933
[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Nu zijn het nog slechts een beperkt aantal mensen in Europa die kennis hebben van deze verzen die in de Koran staan. Enkel mensen die de moeite doen om er actief naar op zoek te gaan vinden ze.

Het lijkt me aangewezen om een pamflet samen te stellen met een samenvatting en duiding van Koran en Hadith en dit op miljoenenoplage in alle bussen van West-Europa te verspreiden, zodat de bevolking en de door haar gekozen leiders niet meer kunnen zeggen: "Wir haben es nicht gewusst".
Wat is het verschil tussen pamfletten uitdelen tegen de joden, en pamfletten uitdelen tegen de moslims?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 9 juli 2005 om 11:44.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 11:59   #9
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Wat is het verschil tussen pamfletten uitdelen tegen de joden, en pamfletten uitdelen tegen de moslims?
Totaal overbodig. Zowat iedereen in Europa heeft de bijbel thuis of kan hem gratis of voor heel weinig geld overal in elke boekhandel aanschaffen.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 12:13   #10
sinan123
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Totaal overbodig. Zowat iedereen in Europa heeft de bijbel thuis of kan hem gratis of voor heel weinig geld overal in elke boekhandel aanschaffen.
idem voor de Koran
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 12:29   #11
Alexander Hartmans
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 8 februari 2005
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
idem voor de Koran
Zo kan je aan alles komen. De vraag rijst: wat doe je ermee en hoe ga je daarmee om.
Alexander Hartmans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 13:08   #12
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
idem voor de Koran
Nee, jij spreekt enkel over het islamitisch gedeelte van de bewoners van Europa. Ik heb het natuurlijk over de onwetende en onvoldoend geïnformeerde oorspronkelijke bevolking van Europa. Die kennen de Koran en de Hadith hoegenaamd niet.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 13:18   #13
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Nu zijn het nog slechts een beperkt aantal mensen in Europa die kennis hebben van deze verzen die in de Koran staan. Enkel mensen die de moeite doen om er actief naar op zoek te gaan vinden ze.

Het lijkt me aangewezen om een pamflet samen te stellen met een samenvatting en duiding van Koran en Hadith en dit op miljoenenoplage in alle bussen van West-Europa te verspreiden, zodat de bevolking en de door haar gekozen leiders niet meer kunnen zeggen: "Wir haben es nicht gewusst".
Zo'n pamflet kan je evengoed samenstellen met citaten uit de bijbel of de thora. Het probleem is niet wat er in die sprookjesboeken staat, maar wat hun volgelingen ermee doen.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 13:26   #14
doggy
Parlementsvoorzitter
 
doggy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2004
Berichten: 2.267
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alexander Hartmans
Mijn beste forum deelnemers,

Op het onderstaande adres treft u een geheime agenda van de islam aan. Af hun nu juist is, en eventueel wetenschappelijk is bewezen dat de verzen ook daadwerkelijk een aanzet zijn tot islamitische terrorisme zal nog moeten blijken, maar ik acht het noodzakelijk dit onder uw aandacht te brengen.

http://www.democrates.net/islam/agenda.htm
agenda afpakken en een grote rode nota inzetten.

ze zullen het niet snel meer doen, de rekeltjes!
__________________
goddamn my navel itches
doggy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 13:34   #15
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Zo'n pamflet kan je evengoed samenstellen met citaten uit de bijbel of de thora. Het probleem is niet wat er in die sprookjesboeken staat, maar wat hun volgelingen ermee doen.
Er is geen enkele moslim die zal zeggen dat de Koran een sprookjesboek is.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 13:43   #16
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Er is geen enkele moslim die zal zeggen dat de Koran een sprookjesboek is.
Zou Benedictus in Rome dat wel zeggen van de bijbel ?
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 13:47   #17
TheBrains
Burger
 
Geregistreerd: 7 juni 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alexander Hartmans

Waar ik bang voor ben is, dat het islam-verhaal een navolging gaat worden wat de joden tussen 1933-1945 is overkomen. Massale vervolging en uitroeiing, en dat is wat we moeten voorkomen, het zou wel een oplossing zijn, maar niet de juiste. Wij zijn een beschaafd volk dat het islam-probleem beschaafd dient op te lossen. Het verbieden van de koran (verspreiding, financiering, publicatie). Alle bestaande boeken dienen ingelevert en vernietigt te worden. Het Westerse wereld dient beschermd te worden tegen de islam, daarvan ben ik van overtuigd.
Mijn beste Alexander,
Ik kan jouw (schokkende)overtuiging niet doen veranderen. Wel kan ik jou gepropageerde beeld proberen recht te zetten.
Besef jij wel dat ik zelf schrok over wat er op die site allemaal wordt beweerd? En laat ik je iets verklappen: Ik ben zelf Moslim. Maar als ik kijk hoeveel moeite ze hebben gedaan, om al die gelogen/uit-het-verband-gerukte stukjes onder elkaar te zetten, ben ik erg benieuwd hoeveel tijd ze daar aan hebben besteed. Ik zelf ben ervan overtuigd, dat dit niet de Islam is. Ik als Islamoloog geef je de zekerheid dat dit allemaal leugens is dat versprijdt wordt door mensen, die niets moeten hebben van een Godsdienst.
Als iemand iets onverantwoordelijks doet -in de naam van Allah- betekend het natuurlijk niet dat het rechtvaardig is wat hij doet, of dat het toegestaan is in de Islam. Sterker nog, het Jihad wordt in het Westen heel anders bekeken dan het moet zijn. Jihad is niet mensen vermoorden in de naam van Allah. Natuurlijk niet! De media, de rotte appels -die het voor ons verpesten- die zorgen voor deze slechte beeld. Zo slecht dat ik de haatcampagne gewoon kan proeven. Erg jammer al die haat tegen de Islam, vooral omdat de boodschap van de Islam wel héél erg anders is dan wat hierboven wordt beweerd.

TheBrians.
TheBrains is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 14:48   #18
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheBrains
Mijn beste Alexander,
Ik kan jouw (schokkende)overtuiging niet doen veranderen. Wel kan ik jou gepropageerde beeld proberen recht te zetten.
Besef jij wel dat ik zelf schrok over wat er op die site allemaal wordt beweerd? En laat ik je iets verklappen: Ik ben zelf Moslim. Maar als ik kijk hoeveel moeite ze hebben gedaan, om al die gelogen/uit-het-verband-gerukte stukjes onder elkaar te zetten, ben ik erg benieuwd hoeveel tijd ze daar aan hebben besteed. Ik zelf ben ervan overtuigd, dat dit niet de Islam is. Ik als Islamoloog geef je de zekerheid dat dit allemaal leugens is dat versprijdt wordt door mensen, die niets moeten hebben van een Godsdienst.
Als iemand iets onverantwoordelijks doet -in de naam van Allah- betekend het natuurlijk niet dat het rechtvaardig is wat hij doet, of dat het toegestaan is in de Islam. Sterker nog, het Jihad wordt in het Westen heel anders bekeken dan het moet zijn. Jihad is niet mensen vermoorden in de naam van Allah. Natuurlijk niet! De media, de rotte appels -die het voor ons verpesten- die zorgen voor deze slechte beeld. Zo slecht dat ik de haatcampagne gewoon kan proeven. Erg jammer al die haat tegen de Islam, vooral omdat de boodschap van de Islam wel héél erg anders is dan wat hierboven wordt beweerd.

TheBrians.
Heb je al gemerkt hoeveel de moslimextremisten en mensen als Alexander gemeen hebben ? Ze zijn totaal gebrainwashed. Ze kunnen niet meer voor zichzelf denken. Wie heeft daar een antwoord op ? Wie kan extremisten en fundamentalisten van alle slag terug wat rede en gezond verstand bijbrengen ? Dat is volgens mij de grote uitdaging van de 21ste eeuw.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 16:43   #19
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

het meest immorele wint altijd.
al de rest is zever.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 17:10   #20
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Mitgard heeft gelijk en ie is mijn held.


Mosquito
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be