Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 april 2024, 09:53   #1
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.435
Standaard N-VA steekt mes in de rug van catalaanse "vrienden.

N-VA heeft de resolutie van de EU
mee gestemd
die steld dat
de Catalaanse separatist Puigdemont
Een Russische marionet is
en
dat het Catalaanse afpslitsingsreferendum illegaal was.

Wie hoopt nog dat de N-VA zou gaan voor de regio's ?

Het allerlaatste N-VA kaartenhuisje, de regio's belangrijker maken, blijkt ook alweer niet de hypocrisietest te kunnen doorstaan.
N-VA heeft de laatste kruimel geloofwaardigheid overboord gegooid.


https://www.europarl.europa.eu/doceo...4-0262_EN.html

Citaat:
Q. whereas through its cultivation of contacts and relationships, Russia aims to build political and economic influence to destabilise democracy in the European Union; whereas press reports have highlighted contacts between some secessionists in Catalonia, going so far as to the holding of a meeting between the former Russian diplomat Nikolai Sadovnikov and the then-separatist leader and former President of Catalonia, now sitting MEP Carles Puigdemont, in Barcelona, on the eve of Catalonia’s illegalreferendum in October 2017; whereas some MEPs and members of national and regional parliaments have consistently voiced sentiments that can be considered pro-Russian, for example by attributing the start of the conflict to Ukraine, participating as unofficial election observers in Crimea, and expressing a wish for its defeat in the war, downplaying the possibility of Ukraine’s accession to the EU, opposing further weapon shipments to Ukraine, and advocating for territorial concessions from the government in Kyiv; whereas in March, a delegation of AfD members of the Bavarian regional parliament was invited to observe the so-called presidential elections in Russia and subsequently assessed the elections as open, democratic and free in public statements;
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 27 april 2024 om 09:54.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2024, 10:27   #2
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.905
Standaard

Het was tijdens de collectieve slavernij van 2019 duidelijk dat NVA een collectivistische systeempartij is. Eerder fascistisch dan communistisch, omdat ze "collectivisme door legislatie" als modus operandus verkiezen, en niet streven naar totaal lijfeigenschap, maar nu verrast zijn als zij inderdaad TEGEN libertarische machtsdevolutie zijn, is naïef op zijn best.

Ge ziet dat toch duidelijk als ge de wever over drugs bezig hoort; HIJ is tegen drugsgebruik dus IEDEREEN MOET TEGEN DRUGSGEBRUIK ZIJN.

Hey, DEWEVER, hoort ge mij? Ge kunt mijn vierkante kloten kussen. IK EN IK ALLEEN bepaal wat er in mijn lijf komt.
Of dat nu vaxxen zijn of drugs.
dus Piss OFF, wannabe kaaizer van aaantwaarrepe.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 27 april 2024 om 10:31.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be