Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 september 2013, 13:29   #21
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.472
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Als de politievakbond dit normaal vindt en zelfs beweert dat dit zo wordt aangeleerd, dan begrijp ik waarom er zoveel klachten zijn over politiegeweld. Ik zie de jongeren zich op geen enkel moment verzetten of proberen weglopen. Integendeel, die jongeren bleven opmerkelijk kalm.
2

De agent leek bij wijle een razende gek.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 14:05   #22
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Als de politievakbond dit normaal vindt en zelfs beweert dat dit zo wordt aangeleerd, dan begrijp ik waarom er zoveel klachten zijn over politiegeweld. Ik zie de jongeren zich op geen enkel moment verzetten of proberen weglopen. Integendeel, die jongeren bleven opmerkelijk kalm.
ik vermoed ook dat die flik dat niet zou moeten proberen met andere doelgroepen ...


wat staat die flik daar trouwens alleen te doen ?? waar zit zijn partner ?? ... de man doet t in zijn broek van schrik, waardoor hij zo totaal ongepast overagressief reageert ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 14:05   #23
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
...
Ik bewonder die flik in dat filmpje.
Geen platbroek.

.

ik zie anders iemand die zijn angst niet echt de baas blijft ...

Laatst gewijzigd door Anna List : 10 september 2013 om 14:06.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 14:51   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik zie anders iemand die zijn angst niet echt de baas blijft ...
Hij is niet bepaald op zijn gemak.

De Schoof heeft vroeger nog wat gevechtssporten gedaan. ok heel vroeger.
Ik zou in die omstandigheden ook met aandrang zitten wachten op wat helpers.

Ik blijf zo'n indruk hebben dat die flik graag dat viertal even een paar vragen stelde omtrent wat feiten die daar in de buurt gepleegd moeten geweest zijn. En hij ging er voor.
Die gasten hadden het direct gesnopen: ze wisten dat ze te doen hadden met een flik die eens zijn werk wou doen, namelijk vragen stellen, vb. na een fouillering.

Waarom betalen wij die flikken anders ?
Waarom krijgen zij van de staat een matrak ? Toch niet alleen voor thuis de vetzak uit te hangen zeker ?

.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 15:18   #25
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.655
Standaard

Ik heb geen 'dossierkennis' van het hele plaatje maar ik kan mij niet van de indruk ontmaken dat het zaakje dat zich daar afspeelde in scene gezet is.

Of er een voorgeschiedenis aan te pas kwam, geen idee van.

1 agent tegen een aantal 'brave' jongens (brave in de zin van dat ik niet weet wat ze uitgespookt hadden) dan wel want als die zich met zen vijven tegen hem zouden keren denk ik dat het een heel ander plaatje zou geworden geweest zijn daar

Zijn agenten meestal niet met twee??

I doubt it dat zaakje ... .
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 15:18   #26
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.655
Standaard

Dubbelpost sorry ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 september 2013 om 15:19.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 15:52   #27
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hij is niet bepaald op zijn gemak.

De Schoof heeft vroeger nog wat gevechtssporten gedaan. ok heel vroeger.
Ik zou in die omstandigheden ook met aandrang zitten wachten op wat helpers.

Ik blijf zo'n indruk hebben dat die flik graag dat viertal even een paar vragen stelde omtrent wat feiten die daar in de buurt gepleegd moeten geweest zijn. En hij ging er voor.
Die gasten hadden het direct gesnopen: ze wisten dat ze te doen hadden met een flik die eens zijn werk wou doen, namelijk vragen stellen, vb. na een fouillering.

Waarom betalen wij die flikken anders ?
Waarom krijgen zij van de staat een matrak ? Toch niet alleen voor thuis de vetzak uit te hangen zeker ?

.

.
Schoof, indien die flik werkelijk reden zou hebben gehad om te kloppen op die gasten,
zou die flik het naar alle waarschijnlijkheid niet hebben kunnen navertellen. Dan hadden die 5 'gangsters' die flik tegen de grond geklopt.

Laatst gewijzigd door giserke : 10 september 2013 om 15:53.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 15:58   #28
Rollercoaster
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 september 2012
Berichten: 726
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Nog eens, wat doen die mensen die blijven staan verkeerd waardoor die reptiel moet beginnen kloppen?
Tonen ze hun identiteitskaart zoals hen gevraagd wordt? Gaan ze tegen de muur staan op de vraag van die agent? Het antwoord hierop is NEEN
M.a.w. ze volgen een bevel niet op.
Moet die flik op zijn knietjes smeken om hun identiteitskaart te tonen misschien?
Rollercoaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 16:00   #29
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.472
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster Bekijk bericht
Tonen ze hun identiteitskaart zoals hen gevraagd wordt? Gaan ze tegen de muur staan op de vraag van die agent? Het antwoord hierop is NEEN
M.a.w. ze volgen een bevel niet op.
Moet die flik op zijn knietjes smeken om hun identiteitskaart te tonen misschien?
Die flik mag iedereen die geen Frans begrijpt meteen in het ziekenhuis kloppen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 10 september 2013 om 16:00.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 16:00   #30
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster Bekijk bericht
Tonen ze hun identiteitskaart zoals hen gevraagd wordt? Gaan ze tegen de muur staan op de vraag van die agent? Het antwoord hierop is NEEN
M.a.w. ze volgen een bevel niet op.
Moet die flik op zijn knietjes smeken om hun identiteitskaart te tonen misschien?
Waar zie jij dat die flik hun paspoort vraagt?
Dus een flik mag er beginnen op losrammen, wanneer iemand een document niet wil tonen?

Bij de weg, hoe kunnen die gasten hun documenten tonen, als die flik constant op hun muil staat te kloppen?
Of wacht, hij mag ze gewoon afknallen. Want als ze met hun hand hun portefeuille pakken in hun jas kan het een wapen zijn.

Laatst gewijzigd door giserke : 10 september 2013 om 16:02.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 16:05   #31
Rollercoaster
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 september 2012
Berichten: 726
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Waar zie jij dat die flik hun paspoort vraagt?
Dus een flik mag er beginnen op losrammen, wanneer iemand een document niet wil tonen?

Bij de weg, hoe kunnen die gasten hun documenten tonen, als die flik constant op hun muil staat te kloppen?
Of wacht, hij mag ze gewoon afknallen. Want als ze met hun hand hun portefeuille pakken in hun jas kan het een wapen zijn.
Gisteren in het nieuws het bewuste filmpje gezien en daar hoor je hem duidelijk roepen dat ze hun identiteitskaart moeten tonen en tegen de muur gaan staan.
Rollercoaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2013, 16:07   #32
Rollercoaster
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 september 2012
Berichten: 726
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Bij de weg, hoe kunnen die gasten hun documenten tonen, als die flik constant op hun muil staat te kloppen?
Of wacht, hij mag ze gewoon afknallen. Want als ze met hun hand hun portefeuille pakken in hun jas kan het een wapen zijn.
In overdrijven zijt ge precies wel wreed goed...
Rollercoaster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be