Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 september 2010, 13:16   #201
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
De overheid moet geen bedrijven zetten. De overheid kan wel haar eigen administratie decentraliseren, en zorgen voor voldoende mogelijkheid (infrastructuur, openbaar vervoer enz.) zodat bedrijven zich hier rendabel kunnen vestigen. Maar ik zie dat de overheid er alles aan doet om deze streek minder bereikbaar te maken. En dus minder interessant voor bedrijven.
Ik ben een grote voorstander van de ontsluiting van zulke gebieden (ik heb trouwens geen benul over welke streek je het hebt, maar goed). Ik ben nog er veel meer voorstander van dat men dat op een mensvriendelijke en duurzame manier doet. Daarvoor betaal ik graag belastingen.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 13:43   #202
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Dat heeft geen fluit met arrogantie te maken. Meer nog, ik zou zelf helemaal geen hinder ondervinden van dat viaduct. Wel ben ik opgegroeid in een wijk waarlangs men het tekent. De situatie is glashelder: 200000 (voornamelijk arme en/of allochtone) mensen moeten die overlast er maar bij nemen om een paar honderd villabewoners in de ruime rand rond Antwerpen te sparen.

Verder voel ik me niet echt aangesproken door de eeuwige dooddoener 'de arrogante Antwerpenaar'. Ik ben de enige Antwerpenaar in mijn familie en heb jaren in Brussel gewoond. Ik beschouw je woonplaats niet echt als een prestatie. Ik heb nog maar zelden zo'n hufterig gedrag gezien wanneer een West- of Oost-Vlaming hoort dat je uit Antwerpen komt. Dan spelen de minderwaardigheidscomplexen op. Zeer eigenaardig.
Ik ga je op dat eerste punt geen ongelijk geven hoor. Als er valabele alternatieven zijn dan mag dat voor mij gerust, ik heb daar TOTAAL geen enkel probleem mee en als een meerkost van 500 miljoen die 200,000 gezinnen kan sparen dan heb ik daar ook GEEN probleem mee. Waar ik WEL een probleem mee heb is dat sommigen hier denken dat ze een Vlaams dossier kunnen gijzelen omdat de arme Antwerpenaar nee heeft gezegd terwijl er wel heel wat meer betrokken partijen zijn.

Ik heb helemaal geen minderwaardigheidscomplex en ik heb ook helemaal niks tegen Antwerpenaars. Dit was gewoon een tegenreactie op jouw post die ook als een serieuze dooddoener beschouwd mag worden.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be