Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 november 2023, 11:56   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Daan & Kayley mogen al blij zijnde dat ze niet afgeknald zijn door Luikse politiegasten in opdracht van de vivaldi bende terroristen.
De Luikse politie had er alleszins geen moeite mee om een man te versmachten terwijl een van hen de Hitlergroet bracht.

De Hitlerfanate werd vrij gesproken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 11:56   #22
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht


Na de groep van Bloed, Bodem Eer en Trouw die vooral rond Peer en Leopoldsburg zat, en Jurgen Conings uit de Maaskant weeral een broeihaard in de provincie Limburg.

Moeten we niet Gazastrookgewijs een hek rond die regio zetten en de inwoners met gepaste omzichtigheid en afstand gaan behandelen?


Het is nog maar van gisteren geleden dat één van onze N-VA'ers hier de walen zat te demoniseren, terwijl nu blijkt dat ze in Limburg zelf domestic terrorism problemen hebben.


Citaat:
Er zijn ook op dit forum signalen dat het extremisme er woedt. En zoals we allemaal weten bestaat er niet zoiets als gematigd nationalisme. Wie gelloft dat zoiets bestaat is een naïeveling die vroeg of laat het slachtoffer zal worden van zijn goedgelovigheid.
Ik denk eerder dat extreem-rechts in België zichzelf probeert voor te doen als zijnde vlaams-nationalistisch. Extreem-rechts draait maar rond één thema : de strijd tegen de makak. Het zwaaien met de collaboratievlag is hun cultureel erfgoed dat ze meekregen van hun overgrootvaders uit het VNV. De aanmatiging dat 'zij ook' vlaams-nationalisten zijn is bullshit. Waarom zou een democraat die vlaams-nationalistische idealen heeft nu naar een fascistoide partij trekken waar alles draait rond de strijd tegen Mohammed en Kunta Kinté ?
Tenzij die écht dom is, weet die toch ook dat er maar 1 Vlaams-nationalistische partij is en dat dat N-VA is ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 11 november 2023 om 11:56.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 12:00   #23
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hoe komt het we jou niet gehoord hebben toen hier een Zweed effectief werd vermoord in naam van Allah?
Er zijn toch genoeg draadjes daarover opgestart? Waarom zou ik moeten herhalen wat al gezegd is? Ik heb geen ambitie om meer dan honderdduizend berichten op mijn conto te hebben staan. Ik reageer alleen als iets volgens mij niet aan bod komt. Terrorisme, vanuit eender welke hoek, is foei. Dat is altijd mijn standpunt geweest en heb ik hier ook altijd zo uitgedrukt.

Citaat:
Aaaaaaah, ik snap het al! De moordenaar kon niet gelinkt worden aan het terroristische Vlaams Belang!
De vijf verdachten die werden gearresteerd en de zeven die worden verhoord uit Duitsland, Italië, Kroatië en Litouwen, zijn allemaal extreem-rechtse Vlaams Blokkers.
Nu zijt ge aan het ijlen.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 12:03   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht


Het is nog maar van gisteren geleden dat één van onze N-VA'ers hier de walen zat te demoniseren, terwijl nu blijkt dat ze in Limburg zelf domestic terrorism problemen hebben.

Ik denk eerder dat extreem-rechts in België zichzelf probeert voor te doen als zijnde vlaams-nationalistisch. Extreem-rechts draait maar rond één thema : de strijd tegen de makak. Het zwaaien met de collaboratievlag is hun cultureel erfgoed dat ze meekregen van hun overgrootvaders uit het VNV. De aanmatiging dat 'zij ook' vlaams-nationalisten zijn is bullshit. Waarom zou een democraat die vlaams-nationalistische idealen heeft nu naar een fascistoide partij trekken waar alles draait rond de strijd tegen Mohammed en Kunta Kinté ?
Tenzij die écht dom is, weet die toch ook dat er maar 1 Vlaams-nationalistische partij is en dat dat N-VA is ?
Wat jij denkt is niet meer dan dat: denken wat jij denkt, en jezelf er voortdurend van overtuigen dat jij het bij het rechte eind hebt.

Vergeet je eigen "strijd" tegen de makak niet, panda.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 12:04   #25
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Is er al geweten of Daan & Kayley Blok-sympathisanten zijn ? Leden ? Of van een andere White Power militia ? NSV ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 12:06   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Wat het "demoniseren" van de Walen betreft: daarmee veeg je niet weg dat Wallonië al decennnialang aan de Vlaamse uier hangt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 12:10   #27
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Is er al geweten of Daan & Kayley Blok-sympathisanten zijn ? Leden ? Of van een andere White Power militia ? NSV ?
Er is maar EEN ding zeker, panda. Daan en Kayley zijn géén fans van de VLD en haar coalitiegenossen..
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 12:14   #28
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
verschillende rechts-extremistische geëncrypteerde onlineplatformen
Uhm ja, je kan er van uitgaan dat die niet "veilig" zijn, als ik dat woord mag gebruiken hier.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 12:14   #29
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
I love the smell of Moderna in the morning.

Dank voor de antivaxpraat nog eens aan te zwengelen!
De spoeling begint wel héél erg dun te worden. Vaxcisten en inspiratie. Da's zoals links-extremisten en verantwoordelijkheidszin.

Water en olie.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 12:23   #30
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht


Na de groep van Bloed, Bodem Eer en Trouw die vooral rond Peer en Leopoldsburg zat, en Jurgen Conings uit de Maaskant weeral een broeihaard in de provincie Limburg.

Moeten we niet Gazastrookgewijs een hek rond die regio zetten en de inwoners met gepaste omzichtigheid en afstand gaan behandelen?

Er zijn ook op dit forum signalen dat het extremisme er woedt. En zoals we allemaal weten bestaat er niet zoiets als gematigd nationalisme. Wie gelloft dat zoiets bestaat is een naïeveling die vroeg of laat het slachtoffer zal worden van zijn goedgelovigheid.
Wanneer komt de UNO-Veiligheidsraad erover samen ???
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 12:25   #31
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Vergeleken met het islam-extremisme is het idd peanuts.
De ouders van Luna Drowart zijn vet met dit soort luchtig wegwuiven van terreur.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 12:27   #32
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De ouders van Luna Drowart zijn vet met dit soort luchtig wegwuiven van terreur.
Hoeveel ouders zijn er "vet" met uw steeds terugkerend wegwuiven en relativeren van islam-criminaliteit en gigantische overlast ???
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 11 november 2023 om 12:29.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 12:29   #33
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De ouders van Luna Drowart zijn vet met dit soort luchtig wegwuiven van terreur.
Om een of andere reden "vergat" je Oulematou Niangadou te vernoemen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 12:30   #34
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht


De Blokkers en sommige N-VA'ers met denial syndrome laten dit liever aan de kant liggen, het past niet in hun wereldbeeld dat 'extreem-rechts nauwelijks bestaat' & helemaal niet gevaarlijk is.

Vraagje : moeten we Daan & Kayley nu ook op smalende toon opvoeren als 'verwarde jongeren' ?
Toon me de jongens hun slachtoffers.

Als ik het goed begrijp zijn er hier 2 opgepakt en is er ene diezelfde dag terug losgelaten.

Sta me toe enigszins te twijfelen aan het succes van de grote anti-terreuroefening tegen Belgisch expreemrechts.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 12:31   #35
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De ouders van Luna Drowart zijn vet met dit soort luchtig wegwuiven van terreur.
Zijn dat die mensenhandelaars die nooit zijn moeten voorkomen?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 12:31   #36
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Om een of andere reden "vergat" je Oulematou Niangadou te vernoemen.
Om één of andere reden vergat je Songul Cok toe te voegen.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 12:32   #37
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Uhm ja, je kan er van uitgaan dat die niet "veilig" zijn, als ik dat woord mag gebruiken hier.
Ja, als je niet graag lacht dan moet je daar niet komen, ze vertellen daar namelijk moppen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 12:33   #38
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Toon me de jongens hun slachtoffers.

Als ik het goed begrijp zijn er hier 2 opgepakt en is er ene diezelfde dag terug losgelaten.

Sta me toe enigszins te twijfelen aan het succes van de grote anti-terreuroefening tegen Belgisch expreemrechts.

Wil je nu zeggen dat je een groepering eerst een terreurdaad moet laten plegen vooraleer je ze mag oppakken?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 12:37   #39
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Wil je nu zeggen dat je een groepering eerst een terreurdaad moet laten plegen vooraleer je ze mag oppakken?
Zo gaat dat eh, je wordt opgepakt wanneer je een misdaad pleegt. Iets mis mee ??
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2023, 12:47   #40
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Wil je nu zeggen dat je een groepering eerst een terreurdaad moet laten plegen vooraleer je ze mag oppakken?
Niet noodzakelijk, maar ze moeten wel misdaden gepleegd hebben.

Ik stel enkel vast dat men ons hier rond de oren slaat met het grote succes tegen extreemrechtse terreur. 2 uur later blijkt dan dat ze twee mensen opgepakt hebben en er ene direct weer van losgelaten hebben.
Duidelijkheid over de misdaden die ze eventueel zouden gepleegd hebben is er niet, dus ja, als je mensen oppakt en ze wil veroordelen voor misdaden, toon ons dan de misdaden.

Zoals ik eerder al vroeg aan Panda, toon ons de slachtoffers van die twee extreemrechtse terreur-Belgen waar ze al ene van losgelaten hebben.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be