Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 september 2010, 21:13   #981
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Misschien besef jij zelf niet eens waar je mee bezig bent, de rechten en vrijheden waar ónze voorouders voor gestreden hebben verkwanselen aan een ideologie die jou beschouwt als minderwaardig, daarvoor spring jij op de barricaden.

En ik heb je al eens gezegd dat je je neerbuigend toontje beter laat, wat weet jij waar ik zit?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2010, 21:14   #982
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zeveraar, mijn zoon was ook nooit gedoopt en heel die flauwekul eromheen en niemand heeft hem of mij ooit gevraagd of hij uit een ander land kwam, integendeel, velen volgden mijn voorbeeld en lieten hun kind ook niet meer dopen als ik uitgelegd had dat je een kind niks mag opdringen en hem of haar zélf moest laten kiezen als ze volwassen waren!

Je doet alsof Blg. een streng katteliek land is vol met extremisten, wij hebben dat juk reeds lang afgeworpen, jouw attitude zorgt er voor dat we die hele strijd van vooraf aan moeten beginnen!
Ik doe helemaal niet alsof België een streng "katteliek" land is vol met extremisten.
Lees eerst wat ik schrijf, en waarop ik repliceer.

Laatst gewijzigd door artisjok : 14 september 2010 om 21:14.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2010, 21:16   #983
Sunny
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 1.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zeveraar, mijn zoon was ook nooit gedoopt en heel die flauwekul eromheen en niemand heeft hem of mij ooit gevraagd of hij uit een ander land kwam, integendeel, velen volgden mijn voorbeeld en lieten hun kind ook niet meer dopen als ik uitgelegd had dat je een kind niks mag opdringen en hem of haar zélf moest laten kiezen als ze volwassen waren!

Je doet alsof Blg. een streng katteliek land is vol met extremisten, wij hebben dat juk reeds lang afgeworpen, jouw attitude zorgt er voor dat we die hele strijd van vooraf aan moeten beginnen!
Misschien gebruikt ze dat overdreven pretenderen dat Belgie en extreem katholiek land is als tegengewicht om haar islamiseringsijver te verantwoorden?
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2010, 21:16   #984
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik doe helemaal niet alsof België een streng "katteliek" land is vol met extremisten.
Lees eerst wat ik schrijf, en waarop ik repliceer.
Hou je arrogante toontje maar voor een ander arti, je imponeert mij niet meer!


Je zegt dat aan je kind(eren) gevraagd wordt of ze uit een ander land komen omdat ze niet gedoopt zijn en ik zeg dat je aan het zeveren bent omdat mijn zoon ook nooit gedoopt is en de hele rataplan deromheen heeft gedaan en nooit werd gevraagd of wij ut een ander land komen; d�*�*r had ik het over!!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2010, 21:17   #985
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Misschien gebruikt ze dat overdreven pretenderen dat Belgie en extreem katholiek land is als tegengewicht om haar islamiseringsijver te verantwoorden?
Misschien?

Zeker weten!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2010, 21:17   #986
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Hou je arrogante toontje maar voor een ander arti, je imponeert mij niet meer!


Je zegt dat aan je kind(eren) gevraagd wordt of ze uit een ander land komen omdat ze niet gedoopt zijn en ik zeg dat je aan het zeveren bent omdat mijn zoon ook nooit gedoopt is en de hele rataplan deromheen heeft gedaan en nooit werd gevraagd of wij ut een ander land komen; d�*�*r had ik het over!!
Hoe, jij komt toch ook uit een ander land?

Of zit je niet meer in Spanje?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2010, 21:18   #987
Sunny
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 1.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Misschien besef jij zelf niet eens waar je mee bezig bent, de rechten en vrijheden waar ónze voorouders voor gestreden hebben verkwanselen aan een ideologie die jou beschouwt als minderwaardig, daarvoor spring jij op de barricaden.
Dat besef is nog niet doorgedrongen. Een stage van 3 maand in Iran, Pakistan of SA zou kunnen helpen.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2010, 21:19   #988
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

Ik weet zeer goed dat ik de Islam niet promoot.
Je promoot de islam niet met zoveel woorden, daar pas je wel voor op, zodat niemand een enkel citaat kan geven, je gaat gewoon plat op de buik er voor, elke post van je straalt het mijlenver uit!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2010, 21:21   #989
Sunny
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 1.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Je promoot de islam niet met zoveel woorden, daar pas je wel voor op, zodat niemand een enkel citaat kan geven, je gaat gewoon plat op de buik er voor, elke post van je straalt het mijlenver uit!
Daar ben ik het volmondig mee eens.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2010, 21:22   #990
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Hoe, jij komt toch ook uit een ander land?

Of zit je niet meer in Spanje?
Ik kom niet uit een ander land, ik ben geboren en getogen in streng extreem katteliek Blg.!

Ik ben verhuisd naar Spanje omdat er teveel bekrompen islamofielen rondlopen die bij het minste 'racisme' gaan roepen als je effe scheel kijkt naar een mohammedaan, vrijheid van meningsuiting weetjewel, herinner jij je dat nog, wel; dát bestaat hier nog een beetje, in Blg. al effe niet meer!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2010, 21:23   #991
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Dat besef is nog niet doorgedrongen. Een stage van 3 maand in Iran, Pakistan of SA zou kunnen helpen.
Ik betaal der ticket wel!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2010, 21:25   #992
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik kom niet uit een ander land, ik ben geboren en getogen in streng extreem katteliek Blg.!

Ik ben verhuisd naar Spanje omdat er teveel bekrompen islamofielen rondlopen die bij het minste 'racisme' gaan roepen als je effe scheel kijkt naar een mohammedaan, vrijheid van meningsuiting weetjewel, herinner jij je dat nog, wel; dát bestaat hier nog een beetje, in Blg. al effe niet meer!
Rustig maar, het was maar een grapje. Maar nu we toch serieus zijn: lees er mijn postgeschiedenis rustig op na, ik pleit al vanaf het begin voor een onbeperkte vrijheid van meningsuiting. Stijl Amerika, waar lui met swastika om de arm mogen betogen.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2010, 21:28   #993
Sunny
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 1.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Rustig maar, het was maar een grapje. Maar nu we toch serieus zijn: lees er mijn postgeschiedenis rustig op na, ik pleit al vanaf het begin voor een onbeperkte vrijheid van meningsuiting. Stijl Amerika, waar lui met swastika om de arm mogen betogen.
Tja, waarom zouden die lui dat niet mogen doen, als de klas hier vol mag volgens artisjok met moslima's met het Blood& Honour symbool op hun kop?

Blood : de moslima is maagd tot ze zal bloeden tijdens de huwelijksnacht
Honour : de eer van de moslim hangt af van kuisheid en het maagdenvlies van de moslima.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2010, 21:29   #994
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Hou je arrogante toontje maar voor een ander arti, je imponeert mij niet meer!


Je zegt dat aan je kind(eren) gevraagd wordt of ze uit een ander land komen omdat ze niet gedoopt zijn en ik zeg dat je aan het zeveren bent omdat mijn zoon ook nooit gedoopt is en de hele rataplan deromheen heeft gedaan en nooit werd gevraagd of wij ut een ander land komen; d�*�*r had ik het over!!
Sorry, Arti maar mij lijkt dit ook een verhaaltje van 50 jaar geleden hoor..er kijkt geen kat meer om naar ongedoopte,ongevormde kinderen...integendeel..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2010, 21:30   #995
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Rustig maar, het was maar een grapje. Maar nu we toch serieus zijn: lees er mijn postgeschiedenis rustig op na, ik pleit al vanaf het begin voor een onbeperkte vrijheid van meningsuiting. Stijl Amerika, waar lui met swastika om de arm mogen betogen.
Jaja Steve, ik weet, voor mij hoeft dat niet zo, zie je, ik ben nl. een nakomelinge van iemand die 3 jaar in Buchenwald zat, dus dat swastikagedoe hoeft voor mij niet!

Maar je herinnert je misschien nog de tijd dat er in La BelZiek wél nog een 'soort' van vrije meningsuiting was, wel, die is steeds meer en meer aan het verdwijnen! Toch?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2010, 21:31   #996
Sunny
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 1.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Sorry, Arti maar mij lijkt dit ook een verhaaltje van 50 jaar geleden hoor..er kijkt geen kat meer om naar ongedoopte,ongevormde kinderen...integendeel..
In tgendeel, wie nu als kind/tiener nog naar de mis gaat, en erger, misdienaar is, wordt als volslagen nerd beschouwd.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2010, 21:31   #997
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Tja, waarom zouden die lui dat niet mogen doen, als de klas hier vol mag volgens artisjok met moslima's met het Blood& Honour symbool op hun kop?
Ik was dan ook voor een verbod (op scholen!!) op hoofddoeken en alle andere politieke en religieuze symbolen. Buiten de school doet volgens mij iedereen wat h/zij wil. Ik heb hier al meermaals betoogd tegen de negationismewet, tegen de wet op racistische uitspraken enz.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2010, 21:32   #998
Sunny
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 1.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik was dan ook voor een verbod (op scholen!!) op hoofddoeken en alle andere politieke en religieuze symbolen. Buiten de school doet volgens mij iedereen wat h/zij wil. Ik heb hier al meermaals betoogd tegen de negationismewet, tegen de wet op racistische uitspraken enz.
Was?
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2010, 21:34   #999
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Jaja Steve, ik weet, voor mij hoeft dat niet zo, zie je, ik ben nl. een nakomelinge van iemand die 3 jaar in Buchenwald zat, dus dat swastikagedoe hoeft voor mij niet!

Maar je herinnert je misschien nog de tijd dat er in La BelZiek wél nog een 'soort' van vrije meningsuiting was, wel, die is steeds meer en meer aan het verdwijnen! Toch?
Ik heb ook familieleden (intussen wijlen, maar toch) die in de kampen gezeten hebben. Maar vrije meningsuiting is vrije meningsuiting. Neem die knapen van Sharia2Belgium. Het is toch mooi dat die gewoon op tv kunnen komen, dan weten we wie het zijn. Kan de Staatsveiligheid rustig haar werk doen. Idem met de swastikamannen.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2010, 21:35   #1000
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Was?
Was en ben.

EDIT: ik sprak dan ook over de tijd waarin die discussie gevoerd werd.

Laatst gewijzigd door Steve_M : 14 september 2010 om 21:36.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be