Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 september 2010, 18:29   #1141
Sunny
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 1.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

Niemand.
Waarom lieg je daarover?
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2010, 18:30   #1142
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Misschien ... om al mee te beginnen, maar daarmee gaan de problemen echt niet opgelost geraken, ik heb heel wat andere dingen in gedachten, eerst en vooral al een duidelijk; NEE tegen fratsen, grillen, eisen, beledigd voelen, amokmakers e.d.m. van een bepaalde groep met een bepaalde religie.
De wet toepassen en criminelen wel degelijk streng straffen i.p.v. te blijven pamperen - bij voorkeur straf uitzitten in herkomstland/land van 2de paspoort zonder retourticket!
Ook ophouden met continu sinterklaas spelen en belastinggeld van hardwerkende mensen met bakken uit te delen aan hangmathangers.
Alleen tegenover een bepaalde groep met een bepaalde religie?

Citaat:
...en de schamele bezittingen aanslaan van de arme sloeber die hier aangespoeld komt, vluchtend uit eigen land omdat er ginds geen leven is, onderdrukking en barbaarsheid de norm is, vind ik er wel een beetje over.
Men zou eerst eens moeten beginnen met te zorgen dat in die landen van herkomst van die vluchtelingen, een leefbaar leven is opdat die lui niet hoeven te vluchten, handen uit de mouwen steken, werken, strijden voor rechten in herkomstland, hebben ònze voorouders dat ook niet gedaan?
Dan sta jij ook achter de millenniumdoelstellingen.
http://www.detijdloopt.be/index.php?...tpage&Itemid=1

Citaat:
Dat steeds afzeiken van het land waar ze heen getrokken zijn om een nieuw/beter leven op te bouwen zou ook wel eens mogen ophouden, niet content, ze kunnen allemaal gebruik maken van het allergrootste recht; het recht om te vertrekken naar beter oorden!
Hoe bedoel je?
Moeten ze hun vrije meningsuiting opgeven?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2010, 18:31   #1143
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Waarom lieg je daarover?
Omdat anders de zoveelste paal van onder het multiculturalisme zou worden weggeslagen, leven vele multicultopisten in een voortdurende staat van zelfbedrog.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2010, 18:33   #1144
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Waarom lieg je daarover?
Sunny; iemand die een andere mening uit dan jij is niet "liegen". Gelieve nu en dan een verklarend woordenboek te gebruiken.

Vertel; wie, waar, wanneer, hoe, dringt ons een al-dan-niet-religieus kenteken op?

Laatst gewijzigd door artisjok : 17 september 2010 om 18:34.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2010, 18:39   #1145
Sunny
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 1.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Omdat anders de zoveelste paal van onder het multiculturalisme zou worden weggeslagen, leven vele multicultopisten in een voortdurende staat van zelfbedrog.
Het eerste bewijs dat de hoofddoek een religieus symbool is moet ik nog zien.
Wanneer die multiculutopisten beweren dat de hoofddoek een onontkombare verplichting is, declareren ze zich tot onderworpenen van een ingebeelde entiteit genaamd allah waarvan ze het dictaat slikken als zoete pap.

Ik wil een hard bewijs. Geen gefantaseer.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 09:24   #1146
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat je niet goed begrijpend leest weten we al hoor...probeer het nog eens!
Geef dan tenminste een duidelijk antwoord :
Vertel jij dan, Palestina is dat een politieke of een religieuze kwestie?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 10:31   #1147
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Geef dan tenminste een duidelijk antwoord :
Vertel jij dan, Palestina is dat een politieke of een religieuze kwestie?
hupla daar gaan we weer, kun je niet lezen? Ik schreef dat dit etg moeilijk uit te maken is omdat die scheiding binnen de ideologie zelf helemaal niet duidelijk is, wat wil je nu eigelijk horen?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 10:58   #1148
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
hupla daar gaan we weer, kun je niet lezen? Ik schreef dat dit etg moeilijk uit te maken is omdat die scheiding binnen de ideologie zelf helemaal niet duidelijk is, wat wil je nu eigelijk horen?
Dat lijkt me wel duidelijk. Ze wil graag horen dat het slechts een politiek conflict is, waar de haatzaaiende islamitische doctrines geen enkele rol spelen en ook nooit gespeeld hebben. Een conflict eenzijdig uitgelokt door Israël en de rest van het westen, uiteraard.

Als ze bovenstaande gehoord heeft, en haar dogmatische, starre politiek hypercorrecte wereldbeeld bevestigd is, kan ze weer gerust gaan slapen, in de zalige omstandigheid verkerende dat haar knuffels geen blaam treft en dat zij opkomt voor de zwakken en de onderdrukten en dus een goed mens is.

Zoiets waarschijnlijk.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 11:06   #1149
Sunny
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 1.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Dat lijkt me wel duidelijk. Ze wil graag horen dat het slechts een politiek conflict is, waar de haatzaaiende islamitische doctrines geen enkele rol spelen en ook nooit gespeeld hebben. Een conflict eenzijdig uitgelokt door Israël en de rest van het westen, uiteraard.

Als ze bovenstaande gehoord heeft, en haar dogmatische, starre politiek hypercorrecte wereldbeeld bevestigd is, kan ze weer gerust gaan slapen, in de zalige omstandigheid verkerende dat haar knuffels geen blaam treft en dat zij opkomt voor de zwakken en de onderdrukten en dus een goed mens is.

Zoiets waarschijnlijk.
Als ze wil opkomen voor de zwakken en onderdrukten, dat ze het in SA maar 's probeert. Ze kan er gelijk kennis maken met de gevolgen van haar sharia-activisme. http://news.bbc.co.uk/2/hi/1874471.stm
Het zal een pijnlijk ontwaken zijn.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 12:09   #1150
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
hupla daar gaan we weer, kun je niet lezen? Ik schreef dat dit etg moeilijk uit te maken is omdat die scheiding binnen de ideologie zelf helemaal niet duidelijk is, wat wil je nu eigelijk horen?
Ik wil weten of de hele Palestina kwestie volgens jou een politieke of een religieuze kwestie is.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 12:14   #1151
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik wil weten of de hele Palestina kwestie volgens jou een politieke of een religieuze kwestie is.
Waarmee u de hypothese van Sus bevestigd, u wordt dus erg voorspelbaar!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 12:19   #1152
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik wil weten of de hele Palestina kwestie volgens jou een politieke of een religieuze kwestie is.
Zoals met alles in de Islamitische wereld: politieke aanleiding, religieuze rechtvaardiging. Een combinatie die het meeste bloed doet vloeien.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 13:01   #1153
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Zoals met alles in de Islamitische wereld: politieke aanleiding, religieuze rechtvaardiging. Een combinatie die het meeste bloed doet vloeien.
Inderdaad een politieke aanleiding. Het ontnemen van grondgebied van Palestina en het verdrijven van het Palestijnse volk.
Hoe bedoel je religieuze rechtvaardiging? Toch niet dat van het beloofde land.

Laatst gewijzigd door artisjok : 18 september 2010 om 13:01.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 14:21   #1154
Sunny
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 1.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Waarmee u de hypothese van Sus bevestigd, u wordt dus erg voorspelbaar!
100 % voorspelbaar, 100% star en 100 % dogmatisch.
En uiteraard stekeblind voor de dagelijkse bloedplassen in naam van allah.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 16:34   #1155
grimbergen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 3.033
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Dat lijkt me wel duidelijk. Ze wil graag horen dat het slechts een politiek conflict is, waar de haatzaaiende islamitische doctrines geen enkele rol spelen en ook nooit gespeeld hebben. Een conflict eenzijdig uitgelokt door Israël en de rest van het westen, uiteraard.

Als ze bovenstaande gehoord heeft, en haar dogmatische, starre politiek hypercorrecte wereldbeeld bevestigd is, kan ze weer gerust gaan slapen, in de zalige omstandigheid verkerende dat haar knuffels geen blaam treft en dat zij opkomt voor de zwakken en de onderdrukten en dus een goed mens is.

Zoiets waarschijnlijk.
Ik geef de joden geen gelijk in de palestijnse kwestie. Daar is het een strijd om land. Moslims gebruiken de palestijnse kwestie uitsluitend om hun zin te krijgen. De linkse dwaallichten, islamknuffelaars bij uitstek reageren dan ook meteen emotioneel. Het kan niet de bedoeling zijn dat europa de volgende moslimenclave zal worden. Wat uiteraard wel hun bedoeling is. Moslims en linkse dwaallichten hebben elkaar daar goed gevonden. De dwaallichten beseffen niet dat de islam vele rechten zal afnemen. Geen alcohol, discriminaties van vrouwen, besnijdenissen van mannen, homohaat, geen honden of varkens, de sharia, onverdraagzaamheid tov andere godsdiensten en ga zo maar door. De dwaallichten beroepen zich op de verdraagzame moslims . Ik heb er nog geen enkele tegengekomen. Op een paar ex moslims na. Die van miserie bijna in hun graf willen kruipen. Die gasten zijn doodsbang van hun familie. Hun bloedeigen familie moet hen eigenlijk ombrengen. Zeg mij eens ben jij al gematigde moslims tegengekomen? Die u en uw hond uitnodigen bij u thuis? Of tot voor hun deur? Ik denk het niet.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 18 september 2010 om 16:36.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2010, 00:59   #1156
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
. Zeg mij eens ben jij al gematigde moslims tegengekomen? Die u en uw hond uitnodigen bij u thuis? Of tot voor hun deur? Ik denk het niet.

Toch wel en regelmatig zelfs ook drinken we samen bier en bacardi cola's wij zijn gelukkig en kennen geen haat zoals jij en de rest van de VB clan .

Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2010, 08:07   #1157
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Waarmee u de hypothese van Sus bevestigd, u wordt dus erg voorspelbaar!
Het is blijkbaar voor jou zeer moeilijk om te antwoorden :
Palestina is dat een politieke of een religieuze kwestie?
Mijn vermoeden is dan toch correct.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Toch wel; ik had het ook zo begrepen.
Maar ik vermoed dat Alice wel weet dat Palestina geen religieuze maar een politieke kwestie is.
Maar dat kan ze nu niet toegeven; vandaar dat ze niet antwoord op mijn vraag :
Palestina is dat een politieke of een religieuze kwestie?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2010, 08:10   #1158
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Sunny; iemand die een andere mening uit dan jij is niet "liegen". Gelieve nu en dan een verklarend woordenboek te gebruiken.

Vertel; wie, waar, wanneer, hoe, dringt ons een al-dan-niet-religieus kenteken op?
Een reminderke
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2010, 08:39   #1159
Sunny
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 1.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Het is blijkbaar voor jou zeer moeilijk om te antwoorden :
Palestina is dat een politieke of een religieuze kwestie?
Mijn vermoeden is dan toch correct.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Dat lijkt me wel duidelijk. Ze wil graag horen dat het slechts een politiek conflict is, waar de haatzaaiende islamitische doctrines geen enkele rol spelen en ook nooit gespeeld hebben. Een conflict eenzijdig uitgelokt door Israël en de rest van het westen, uiteraard.

Als ze bovenstaande gehoord heeft, en haar dogmatische, starre politiek hypercorrecte wereldbeeld bevestigd is, kan ze weer gerust gaan slapen, in de zalige omstandigheid verkerende dat haar knuffels geen blaam treft en dat zij opkomt voor de zwakken en de onderdrukten en dus een goed mens is.

Zoiets waarschijnlijk.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2010, 08:56   #1160
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard



Blijkbaar moet je jezelf uitspreken en mag je niet vinden dat zaken niet onder één noemer onder te brengen zijn!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be