Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 september 2021, 19:03   #41
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik zou dan wel eens willen weten waar je nu niet meer traag MOET rijden ? Of het moet zijn dat jij 30 50 of 70 per uur snel vindt ?

Als gewezen auto freak en ex racer zit ik tegenwoordig meer mijn stuur op te vreten dan wat anders. Als de wielertoeristen je voorbij komen gevlogen is de lol van het autorijden ver weg.

Eerlijk gezegd wie andere tijden heeft beleefd kan niet anders dan nu beamen dat alle plezier aan autorijden verleden tijd is.
Vroeger stonden wij heel vroeg op en gingen op de autostrade Mechelen - Antwerpen zo rond 4.30 uur af racen. Toen in die tijd was er geen verkeer rond dat uur. Met de Kawasaki GPZ 900 ff 240kmpu raken en terug afzakken van de grote schrik. Waar is de tijd.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2021, 19:11   #42
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Vroeger stonden wij heel vroeg op en gingen op de autostrade Mechelen - Antwerpen zo rond 4.30 uur af racen. Toen in die tijd was er geen verkeer rond dat uur. Met de Kawasaki GPZ 900 ff 240kmpu raken en terug afzakken van de grote schrik. Waar is de tijd.
Awel, probeer dat nu nog eens, zelfs een zondag ochtend om 4u 30.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2021, 19:17   #43
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Ik hoop nog een tijdje te rijden met mijn huidige 2,2 liter diesel SUV.
De volgende is mogelijks een hyundai sante fe stekkerhybride.
Mocht de volgende toch een dacia zijn, dan is het enige verschil dat mijn erfgenamen iets meer zullen binnen rijven.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2021, 20:53   #44
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Geloof het of niet, ik krijg op mijnen smoelenboek reclame van Dacia. Toeval?
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2021, 21:08   #45
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.054
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Geloof het of niet, ik krijg op mijnen smoelenboek reclame van Dacia. Toeval?
Als ge naar aanleiding van deze draad wat gaan googelen zijt op ‘Dacia’ is dat heel normaal.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2021, 21:36   #46
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als ge naar aanleiding van deze draad wat gaan googelen zijt op ‘Dacia’ is dat heel normaal.
Nope ik heb niets gaan googelen. Het totaal geen interesse in Dacia en ik weet ook wel als je iets zoekt op Google dat je daarna overstelpt wordt met reclame over dat zoekitem.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2021, 23:01   #47
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Heb ondertussen al een mooie 2 jaar een Dokker Van.
Als je geen behoefte hebt aan frutsels en prutsels, dik in orde.

Goedkoop in aankoop, onderhoud is ook betaalbaar, en stukken hebben we nog niet gehad.
Mijn broer en ik kochten zonder dat we dat wisten van elkaar bijna 10 jaar geleden een nieuwe auto in dezelfde maand.
Ik een Clio en hij een Dacia Duster, beide met dezelfde diesel motor.
Geen van ons beiden al problemen mee gehad.
Beiden heel content van.

Ik betaalde wel ongeveer 2000 euro meer dan hem.
Staat wel tegenover dat zijn auto meer verbruikt en binnenin meer lawaai maakt tijdens het rijden.
Ergens moet dat prijsverschil toch een reden hebben.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2021, 08:11   #48
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Mijn broer en ik kochten zonder dat we dat wisten van elkaar bijna 10 jaar geleden een nieuwe auto in dezelfde maand.
Ik een Clio en hij een Dacia Duster, beide met dezelfde diesel motor.
Geen van ons beiden al problemen mee gehad.
Beiden heel content van.

Ik betaalde wel ongeveer 2000 euro meer dan hem.
Staat wel tegenover dat zijn auto meer verbruikt en binnenin meer lawaai maakt tijdens het rijden.
Ergens moet dat prijsverschil toch een reden hebben.
Als mijn vriendin weer eens den Action gaan leegroven is en ze achteraf ontgoocheld is over de kwaliteit van het gekochte heb ik daar maar 1 antwoord op: "Je krijgt wat je betaald".
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2021, 08:50   #49
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Mijn broer en ik kochten zonder dat we dat wisten van elkaar bijna 10 jaar geleden een nieuwe auto in dezelfde maand.
Ik een Clio en hij een Dacia Duster, beide met dezelfde diesel motor.
Geen van ons beiden al problemen mee gehad.
Beiden heel content van.

Ik betaalde wel ongeveer 2000 euro meer dan hem.
Staat wel tegenover dat zijn auto meer verbruikt en binnenin meer lawaai maakt tijdens het rijden.
Ergens moet dat prijsverschil toch een reden hebben.
Inderdaad.....heb ik gezien bij een buur van mij ook,de binnenbekleding,met als gevolg de geluiddemping is minder.

Maar blijkbaar gaat de logica "betrouwbaar maar het is OK als het comfort wat minder is" ook op voor steeds meer West-Europeanen.....Voor wat minder geruis gaan evident steeds meer mensen geen "boete" betalen....

Ik kan me voorstellen dat een Duster,met zijn grotere frontpartij,meer zal vragen van eenzelfde motor als een Cliootje....

Laatst gewijzigd door kelt : 4 september 2021 om 08:53.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2021, 10:56   #50
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Wel fred ik zie er helemaal niet uit als de Coucke, ik ben ten eerste vele groter, ik heb een beginnende dubbel kin mede door de ouderdom, ik heb super verzorgd haar en een knap verzorgde baard dit dankzij mijn Turkse kapper, en mijn kleren zijn meestal pico bello in orde.

Wat betreft de Boxster je kan die inderdaad reeds tweedehands kopen vanaf een 15.000 Euro maar dan staan er u een reeks kosten te wachten waar je echt ziek van gaat worden (meestal nieuwe boite) De garage binnen rijden met een Boxster is ook niet min qua factuur daar de motor centraal ligt moet deze eruit genomen worden voor elke herstelling en als je het uurloon kent dat gerekend wordt voor een Porsche mecanieker dan weet je dat de factuur niet min zal zijn.

Een setje banden voor mijn Berlingo kost 400 €urokes, voor de Boxster echte Porsche banden mag je dat maal 5 doen. Maar verder zijn dat wel goedkope wagentjes dat wel. En ik beken ik rijdt ook met een tweedehands, wel de iets duurdere en morderne versie dan diegene die jij hier gepost hebt.

Denk jij nu echt dat men het verschil tussen een echte of namaak Rolex niet ziet? Dat zie ik zelfs vanop een meter. Nee ik draag een erfstuk van mijn grootvader.

Dan is er het feit dat mensen zich laten imponeren door uiterlijk vertoon, wel jongeman dat is niet mijn schuld, het is nu eenmaal de gang van zaken in de wereld.

Stap eens uit je Dacia en probeer iemand te overtuigen dat als hij jou volgt rijk gaat worden, die zal u eens ferm uitlachen mijn gedacht. Stap uit een ik zeg maar wat een Porsche en zeg die zelfde persoon: "Kijk als je wil kan je bij mij ook zo een wagen verdienen." Ik denk dat die persoon een andere reactie gaat geven.

Dan is er nog omdat jij een uitzondering bent die zich niet laat imponeren is het niet zo dat die 99% anderen u volgen daarin.

Lieve groetjes van den Hoomer.
PS Je mag niet zo afgeven op anderen, dat doet je imago geen goed.
Mja ge hebt wel een punt, uiterlijk is belangrijk.

Als er zo'n testosteron-type met nen dikke bak en gouden horloge bij mij staat, dan weet ik meteen wat voor vlees ik in de kuip heb en dan is het niet zo moeilijk om op de ijdelheid te spelen en zo m'n goesting te krijgen...

Ik vind het leuk om "undercover" met mijn bekraste auto te arriveren in sjofele kleren (really, I can't be bothered...) op een investeringsevent om daar scheef bekeken te worden (wie hebben ze nu gestuurd?!) om dan de gezichten te zien als puntje bij paaltje komt en bedragen genoemd worden. Dan verandert plots de toon!

Ik vind dat erg nuttig trouwens, want als je zo incognito bent, dan zeggen die ijdeltuiten meer dan ze best zouden zeggen tegen mij, want ik ben geen bedreiging. Ik ben zo meer dan eens aan zeer nuttige informatie gekomen. Zo zie je maar, patserig doen heeft ook serieuze nadelen!

Ach ja, maakt niet uit. Mensen verschillen. En da's allemaal ok
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2021, 11:08   #51
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Mja ge hebt wel een punt, uiterlijk is belangrijk.

Als er zo'n testosteron-type met nen dikke bak en gouden horloge bij mij staat, dan weet ik meteen wat voor vlees ik in de kuip heb en dan is het niet zo moeilijk om op de ijdelheid te spelen en zo m'n goesting te krijgen...

Ik vind het leuk om "undercover" met mijn bekraste auto te arriveren in sjofele kleren (really, I can't be bothered...) op een investeringsevent om daar scheef bekeken te worden (wie hebben ze nu gestuurd?!) om dan de gezichten te zien als puntje bij paaltje komt en bedragen genoemd worden. Dan verandert plots de toon!

Ik vind dat erg nuttig trouwens, want als je zo incognito bent, dan zeggen die ijdeltuiten meer dan ze best zouden zeggen tegen mij, want ik ben geen bedreiging. Ik ben zo meer dan eens aan zeer nuttige informatie gekomen. Zo zie je maar, patserig doen heeft ook serieuze nadelen!

Ach ja, maakt niet uit. Mensen verschillen. En da's allemaal ok
Als je koper of gever bent gelden er tegenwoordig inderdaad en jammer genoeg andere regels dan dat je verkoper of iemand die een gunst moet krijgen bent.
Ik ben een oudere persoon en ik kom uit een tijd waarin zekere omgangsnormen nog waarden hadden. Een tijd waarin nieuwslezers en politiekers netjes in het pak staken en waar men daardoor zijn respect voor anderen toonde.
Voor ons is zoals u erbij loopt een teken van gebrek aan respect en minachting en in uw geval voor anderen en volgens eigen zeggen minderen waarmee u zaken doet.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2021, 11:12   #52
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Leuk om te weten?

Welke automerken horen bij elkaar?



Op diezelfde pagina onderaan ... Solid-state accu's: wanneer komen ze?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 5 september 2021 om 11:14.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2021, 11:13   #53
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Als je koper of gever bent gelden er tegenwoordig inderdaad en jammer genoeg andere regels dan dat je verkoper of iemand die een gunst moet krijgen bent.
Ik ben een oudere persoon en ik kom uit een tijd waarin zekere omgangsnormen nog waarden hadden. Een tijd waarin nieuwslezers en politiekers netjes in het pak staken en waar men daardoor zijn respect voor anderen toonde.
Voor ons is zoals u erbij loopt een teken van gebrek aan respect en minachting en in uw geval voor anderen en volgens eigen zeggen minderen waarmee u zaken doet.
Ja inderdaad, dat begrijp ik zo.

Ik ben blij dat het tegenwoordig toch meer om de inhoud dan om de vorm gaat.

Respect uit je in directe omgangsvorm, niet door er "piekfijn" uit te zien.

En als je het over minachting hebt, zijt maar zeker dat ik de minachting van die piekfijne heren voel hoor, als ik niet strak in pak aankom. Dus kom niet af met dat goed gekleed een teken van respect zou zijn. Dat is gewoon om de haan met de mooiste veren te zijn.

Maar bon, u doet maar. Het heeft even geduurd, maar ik trek er mij geen zak meer van aan. Meer nog, ik heb geleerd er mijn voordeel mee te doen. ijdelheid is zo makkelijk uit te buiten.

Misschien komen we elkaar nog eens tegen Hoomer
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2021, 11:29   #54
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Staat wel tegenover dat zijn auto meer verbruikt en binnenin meer lawaai maakt tijdens het rijden.
Frontaal oppervlak groter = meer verbruik.
Zwaarder in gebruik ( dood gewicht x1 , wielsnelheid roterend gewicht x2 , draaiende onderdelen motor x6 ) = meer verbruik

Geluidsniveau banden kan ook het verschil maken.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2021, 11:49   #55
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Mja ge hebt wel een punt, uiterlijk is belangrijk.

Als er zo'n testosteron-type met nen dikke bak en gouden horloge bij mij staat, dan weet ik meteen wat voor vlees ik in de kuip heb en dan is het niet zo moeilijk om op de ijdelheid te spelen en zo m'n goesting te krijgen...
Vooreerst weet ik niet waar men nog vlak voor de deur kan parkeren zodat andere mensen heel goed kunnen zien met welke auto je toekomt. Niet zelden moet die in een ondergrondse garage gaan staan of heb je veel geluk als je in een omgeving van 1 km kan of zelfs mag parkeren. Als ik een Delhaize binnenstap moet ik me op de parking gaan stallen en weet niemand in den Delhaize op die parking mijn auto is. Heb nooit meegemaakt een klant mee naar buiten wandelde om te kijken met welke auto ik daar was

En ik zou zeggen wanneer je je auto te min vindt ga dan een straat verder parkeren. Aan mij heeft nog nooit iemand gevraagd met welke auto ik ben gekomen.

De fantasie slaat in deze discussie duidelijk wat op hol.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 september 2021 om 11:51.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2021, 11:49   #56
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
....daar de motor centraal ligt moet deze eruit genomen worden voor elke herstelling ....
Wordt meer en meer een vaste procedure, ook bij wagens met de motor voorin.

De kleine Mini was zat al in die situatie.

Het zou eens leuk zijn moesten we een draad opstarten met als titel, de werkplaats van de auto/oldtimer liefhebber door de jaren heen ...

Ven een krik, wat sleutels en een set schroevendraaiers in de jaren 80 tot ... ?

Wat normaal heel eenvoudige herstellingen zouden moeten zijn kan bij hedendaagse wagens een ware ramp zijn. Enkele voorbeelden uit ons wagenpark,
een thermostaat vervangen op een Mercedes Vito ... de regelunit op de alternator vervangen op de Alfa GT ...
Bij wagens uit de jaren 80 ... 10 minuten werk ... vandaag spreken we over herstellingen van +10 uur.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 5 september 2021 om 11:50.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2021, 11:53   #57
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
De fantasie slaat in deze discussie duidelijk wat op hol.
Uiterlijk vertoon? Er zijn mensen die daar boven staan.
Tijdens mijn legerdienst kon je goed merken welke graad een militair had door naar zijn wagen te kijken. Hoe groter en duurder de wagen ... hoe lager de graad...

In de winter zie je de sukkelaars met hun ingesneeuwde supercars rondrijden.
Onze 'oude' auto's staan allemaal binnen.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 5 september 2021 om 11:56.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2021, 12:02   #58
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Vooreerst weet ik niet waar men nog vlak voor de deur kan parkeren zodat andere mensen heel goed kunnen zien met welke auto je toekomt. Niet zelden moet die in een ondergrondse garage gaan staan of heb je veel geluk als je in een omgeving van 1 km kan parkeren. Als ik een Delhaize binnenstap moet ik me op de parking gaan stallen en weet niemand in den Delhaize welke mijn auto is op die parking.

En ik zou zeggen wanneer je je auto te min vindt ga dan een straat verder parkeren. Aan mij heeft nog nooit iemand gevraagd met welke auto ik ben gekomen.

De fantasie slaat in deze discussie duidelijk wat op hol.
Wel, het was natuurlijk deels een boutade. Het punt dat ik wil maken is dat mensen die graag uitpakken met hun rijkdom dat ook op één af andere manier zullen doen.

Maar dus concreet in het voorbeeld wat ik aanhaalde, jawel hoor, daar staat de Porsches, Jag's, Bentley's etc. mooi opgelijnd, als ware het een showroom

En Fred, ik denk dat je mijn punt niet zo goed begrijpt? Ik heb er net helemaal geen problemen mee om met mijn bekraste auto erbij te zetten?

Trouwens, er zijn tal van voorbeelden, ook in de oudere generatie van rich and famous die niet uitpakken (vb. Ingvar Kamprad met z'n 2e hands Volvo). Ik denk dus niet per se dat het een generatie-ding is, zoals Hoomer impliceert.

Voor de volledigheid, de meeste van die (ogenschijnlijke) ijdeltuiten zijn aimabele mensen, dus het is echt zo'n first appearence ding. Hoomer heeft ook gelijk he, als je weelde uitstraalt, dan word je gewoon meteen ook zo erkend. Zeker een nadeel met mijn "incognito aanpak".

Ach ja, mensen verschillen. Niet te snel oordelen op de eerste indruk
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains

Laatst gewijzigd door Voltian : 5 september 2021 om 12:17.
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2021, 10:49   #59
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Ach ja, mensen verschillen. Niet te snel oordelen op de eerste indruk
Wijze woorden.
__________________
Creating more with less is a hallmark of a good engineer.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2021, 20:22   #60
PeterCC
Minister
 
Geregistreerd: 2 december 2007
Berichten: 3.197
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Het grootste nadeel aan dacia zijn de bestuurders. Meestal zijn dat mensen die totaal geen interesse hebben in wagens of rijplezier, en dus navenant slecht en traag rijden.

Nuja, mercedes of toyota zijn ook merken die vooral door bejaarden gekocht worden, om van mini stadsautos nog maar te zwijgen.
Dat valt me niet zo op bij Dacia's maar wel heel erg bij Toyota's. Wat een triestige bende is me dat.
Een tweede probleemgroep zijn de Berlingo's / Peugeot Partners. Niet de bestelwagenversies maar de familieversies.
PeterCC is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be