Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 juli 2018, 16:53   #21
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wat heeft racisme nog te maken met de vaststelling dat je straat, je buurt, je land aan het vollopen is met vreemdelingen die niet passen in het plaatje en die voor 90% voor niets dan kosten en ambras zullen zorgen?
En moeten vaststellen dat de verantwoordelijken in je land er gewoon staan naar te kijken en af te wachten...
Racisme?
Ik vraag mij soms af: Wie zijn de racisten in dit geval eigenlijk?

Laat ik het even nog wat 'leuker' maken ...

Diestal hier diefstal daar, kraakpand hier kraakpand daar, moord hier moord daar, verkrachting hier verkrachting daar, mensen die in elkaar geslagen worden hier en daar ...

Dat is in tegenwoordige tijden zowat de rode draad door het laten volstromen van de EU (niet alleen de EU) met lieden die 'wij' in de EU liever kwat dan rijk zijn.

Mensen die er nog steeds groot fan van zijn om het zover te laten komen plaatsen het onder de noemer: 'De multiKULturele' samenleving.

Met de nadruk op KUL. (niet de Unif in dit geval)

Instabiele regeringen, overbevolking, overal oorlogen, hongersnood, watergebrek, milieurampen, godsdienstoorlogen ...

(Dat haalde George Clooney ook aan in de film Project T wat best een goeie film is.)

'Soylent Green' was ook niet slecht.

Om bovenstaande tekst wat kracht bij te zetten:

Alle Wege führen nach Deutschland: Neue Flüchtlingsroute – Einreisen mit Güterzügen über Schweiz

So geht es Geflüchteten in Spanien (De Spanjaarden geven ze een boterham en sturen ze verder door de EU in)

Ze zijn er zelfs best gelukkig mee. (zie op de foto, allemaal sterke venten, kunnen die hun eigen landen niet terug op hun 'poten' zetten?)


Spanien will europäische Lösung: Mehr als 1200 Afrikaner landen binnen zwei Tagen in Spanien an

'Aanval op een Spaans strand' (met filmpjeuhhh)

Toen ik dat allemaal gelezen had mompelde ik de zin zoals Cois Backeljau het ook zou gedaan hebben:

'In wa ver ne weireld leven wai na?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 juli 2018 om 17:22.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2018, 16:57   #22
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Er zijn geen migranten en vluchtelingen. Het zijn vijanden.
Ik zei bijna dat er op geschoten moet worden.
Wellicht komt het door de hitte.
Ik denk dat er in tegenwoordige tijden anders véél mensen zijn die dat denken dat er moet op geschoten worden maar zoals u al wist te schrijven zullen we dat even handig op de hitte steken.

Laten we naar een andere oplossing zoeken dat we de wapens niet ter hand moeten nemen.

De hamvraag die rijst is dan: Wat in het geval van deze invasie op de EU de beste oplossing?

Zijn er teveel die er groot geld aan verdienen misschien aan de grenzen maar open te laten staan?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 juli 2018 om 17:00.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2018, 19:38   #23
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

En er komt maar geen einde aan.

Auf dem Weg nach Germoney: Dutzende Afrikaner stürmen den Badestrand Zahora in Cádiz


p.s.

Mijn opzet slaagde met grote onderscheiding want ik merk dat iedereen er met akkoord is dat de EU onder de voet gelopen zal worden, aan de weinige reacties te merken op de artikels alhier.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 juli 2018 om 19:43.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2018, 03:10   #24
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
En er komt maar geen einde aan.

Auf dem Weg nach Germoney: Dutzende Afrikaner stürmen den Badestrand Zahora in Cádiz


p.s.

Mijn opzet slaagde met grote onderscheiding want ik merk dat iedereen er met akkoord is dat de EU onder de voet gelopen zal worden, aan de weinige reacties te merken op de artikels alhier.
Iedereen wist dit al.
Het is dan ook niet te verbazen dat rechts in steeds meer EU-lidstaten aan de macht komt.
De EU heeft zelfs een akkoord gesloten met Turkije om de gouden dageraad in Griekenland de wind uit de zeilen te nemen.
En nu zal men akkoorden moeten gaan sluiten met Afrikaanse landen op aanslagen opde asielzoekers in Italië te voorkomen.
De Europese bevolking is het immers beu, kost beu op te draaien voor de onbekwaamheid en wereldvreemdheid van de linkse politici.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2018, 11:01   #25
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Op school heb ik geleerd dat de wijzen uit het oosten kwamen.
Maar ze zijn niet verder geraakt dan Bethlehem……...
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be