Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 januari 2014, 12:06   #41
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
Mezelf de moeite besparen?

Het is tegenwoordig lastig om iemand te vinden waar je mee kan praten.

De rest komt vanzelf, zoals elkaar beter leren kennen.

Beginperiode is niet belangrijk, het streven is een uitdaging.

Maar laat deze uitdaging niet hetgeen te gronde richten waar je naar streeft.

2 schouders dragen meer dan een en omdat ik er aan denk om misschien weer te gaan sporten zoude het zo kunnen zijn dat ik misschien net iets meer kan dragen.

Leg een ander niet meer op dan dat die aankan.

En eigenlijk heb ik ook helemaal geen zin om te trainen of om er goed uit te zien.
Als je echt wil stoppen met drugs moet je bruggen verbranden, een cold turkey, verhuizen naar een andere streek met minder drugsgebruikers, niet meer uitgaan want daar vind je drugs, en ook je banden met vrienden (en soms familie) breken. Dan opnieuw beginnen met alles terug opbouwen, zware drugs is een erg moeilijke zaak.

Zoniet kom je altijd terug op straat terecht, een gecontroleerd gebruik is niet te doen. Eventueel met vervangproducten maar daarvoor moet je ook erg sterk zijn, dat zijn uitzonderingen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2014, 13:05   #42
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Als je echt wil stoppen met drugs moet je bruggen verbranden, een cold turkey, verhuizen naar een andere streek met minder drugsgebruikers, niet meer uitgaan want daar vind je drugs, en ook je banden met vrienden (en soms familie) breken. Dan opnieuw beginnen met alles terug opbouwen, zware drugs is een erg moeilijke zaak.

Zoniet kom je altijd terug op straat terecht, een gecontroleerd gebruik is niet te doen. Eventueel met vervangproducten maar daarvoor moet je ook erg sterk zijn, dat zijn uitzonderingen.


Een andere omgeving is wel beter inderdaad.

Zo'n invloed heeft drugs eigenlijk ook weer niet op mij.

Ik vind zelf dat ik een sterk persoon ben en tijdens het uitgaan, tja, uitgaan is ook weer zo ..

Tijdens het uitgaan ben ik nuchter en scherp.
Misschien een jus d' range of iets dergelijks.

Gewoon, ik heb er genoeg van om naar clubs te gaan en weer ergens met een leuk uitziende dame ergens te belanden ver voor sluitingstijd.

Ik was een keer op vakantie in Turkije en zag een dame vergezeld door andere dames aan een terras.

Ik dacht: ze ziet er erg leuk uit dus ging ik gewoon beleefd een praatje maken.
In Bruxelles woonde ze, dus ik belde haar en bleef overnachten na een uitgaansgelegenheid bezocht te hebben.

Maar ik krijg altijd schuldgevoel.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2014, 13:44   #43
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
Een andere omgeving is wel beter inderdaad.

Zo'n invloed heeft drugs eigenlijk ook weer niet op mij.

Ik vind zelf dat ik een sterk persoon ben en tijdens het uitgaan, tja, uitgaan is ook weer zo ..

Tijdens het uitgaan ben ik nuchter en scherp.
Misschien een jus d' range of iets dergelijks.

Gewoon, ik heb er genoeg van om naar clubs te gaan en weer ergens met een leuk uitziende dame ergens te belanden ver voor sluitingstijd.

Ik was een keer op vakantie in Turkije en zag een dame vergezeld door andere dames aan een terras.

Ik dacht: ze ziet er erg leuk uit dus ging ik gewoon beleefd een praatje maken.
In Bruxelles woonde ze, dus ik belde haar en bleef overnachten na een uitgaansgelegenheid bezocht te hebben.

Maar ik krijg altijd schuldgevoel.
Ze leeft toch nog?
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2014, 14:04   #44
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En waar deze uitspraak vandaan komt, daar heb je geen idee van?
Tuurlijk weet ik waar die uitspraak vandaan komt. Ik lees ook regelmatig de krant hoor. Mijn reactie is er niet minder om. Spijtig dat u uw kans tot betweterigheid hier gemist hebt.

Indien u trouwens wat beter had gekeken, had u gezien dat de oorspronkelijke bron reeds vermeld werd door Bonbon.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Het is een quote uit India

Indische politiebaas: "Als je verkrachting niet kan vermijden, geniet er dan van"
http://www.vandaag.be/buitenland/140...r-dan-van.html

Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 14 januari 2014 om 14:12.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2014, 14:13   #45
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

De titel van deze topic kan onderhand misschien beter veranderd worden in 'Persoonlijke counseling voor g_z' of zoiets.

Laten we on-topic blijven.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2014, 15:32   #46
pegasus6869
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 februari 2009
Locatie: HELL !!!!!
Berichten: 1.289
Standaard

Onze politie heeft ook wel een beetje (veel)schrik om op te treden......15 lafaards da's veel hé ! ook veel stedelijke gebieden waar ze niet mogen of durven betreden......Onlangs gehoord van een agent zelf.......Ik heb vrouw en kinderen en zorg voor mijn en (onze collega's) veiligheid !

Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 14 januari 2014 om 15:38.
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2014, 16:27   #47
g_z
Parlementslid
 
g_z's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 1.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ze leeft toch nog?

Het was inderdaad wederzijds en gezellig.

Ik had nog bonbons meegenomen op de terugweg.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2014, 22:05   #48
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Tuurlijk weet ik waar die uitspraak vandaan komt. Ik lees ook regelmatig de krant hoor. Mijn reactie is er niet minder om. Spijtig dat u uw kans tot betweterigheid hier gemist hebt.

Indien u trouwens wat beter had gekeken, had u gezien dat de oorspronkelijke bron reeds vermeld werd door Bonbon.
Het is een quote dus niet een uitspraak van Nietzsche zelf, een erg passende quote overigens.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2014, 00:38   #49
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Het is een quote dus niet een uitspraak van Nietzsche zelf, een erg passende quote overigens.
Nietzsche had er zowiezo de bron bij moeten vermelden, maar goed. Wat bedoelt u met passend? Passend in de context van die agent die indirect mensen adviseert zich gewoon te laten verkrachten?
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2014, 10:32   #50
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Nietzsche had er zowiezo de bron bij moeten vermelden, maar goed. Wat bedoelt u met passend? Passend in de context van die agent die indirect mensen adviseert zich gewoon te laten verkrachten?
Een bron mocht inderdaad wel, de topic ging over een uitspraak van de politie, die van Indië ook en met dezelfde achterliggende gedachte.

Niet tegenwerken, spullen direct afgeven, benen open en nadien vooral geen aangifte doen omdat ze wel eens wraak kunnen nemen. Ja, zo krijgen we de criminaliteitscijfers wel omlaag. Zucht.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2014, 23:00   #51
Vigilant
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 2.111
Standaard

In 't leger is het al niet beter.
Het leger heeft nu een onderzoek ingesteld naar een militaire oefening van Ardeense jagers op "salamisten van Shar el Beek". (LOL, schitterend gevonden die naam..)
Het zou beledigend zijn voor de moslims, ttz ze draaien het liedje dat men geen amalgaan mag maken tussen moslims en salafisten.
Ofte, ziekelijke politieke correctheid.

Kent er iemand een salafist die niet moslim is?

Citaat:
Les "salamistes de Shar el Beek" ne font pas rire la Défense
Belga Publié le mercredi 15 janvier 2014 �* 18h10 - Mis �* jour le mercredi 15 janvier 2014 �* 21h24

Une enquête interne a été ouverte et est toujours en cours pour déterminer les éventuelles responsabilités dans l'exercice militaire "Crack Hure", où un bataillon des chasseurs ardennais avait simulé des combats contre des "salamistes" provenant de "Shar el Beek", a indiqué le ministre de la Défense Pieter De Crem mercredi en commission de la Chambre. L'exercice avait été révélé par la presse et les députés de la commission Défense s'en étaient émus. Mercredi, Denis Ducarme (MR) a refait le point sur le dossier. "Cela ne pose aucun problème de présenter les salafistes comme l'ennemi", a-t-il souligné. "Mais je n'accepte pas l'amalgame douteux qui est fait entre salafistes et musulmans."
http://www.lalibre.be/actu/belgique/...7029ad9fc6c5d3
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2014, 06:54   #52
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

OT :
De flikken vertellen wel meer zo'n fratsen. Ons hebben ze jaren geleden aangeraden om (quote ne flik) "zelf voor onze veiligheid in te staan, ons te kunnen verdedigen tegen agressors in huis, want zij konden dat niet bij gebrek aan personeel en middelen"
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be