Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
|
Discussietools |
23 februari 2024, 12:41 | #381 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 februari 2024 om 12:41. |
|
23 februari 2024, 14:18 | #382 |
Europees Commissaris
|
Hallo cato?
23 februari 2024, 15:32 | #383 |
Eur. Commissievoorzitter
|
cato is zijn middagdutje aan het doen
en nadien moet hij nog op het potje dan mag hij terug komen spelen
23 februari 2024, 15:42 | #384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben het met een aantal statements van cato trouwens in de grond eens: bijvoorbeeld dat staan juichen voor Putin een vorm van collaboratie is zoals dat ook het geval was met collaborateurs met de Duitsers , en dat een aantal structuren zoals EU en NATO nuttig/nodig kunnen zijn in het zich verdedigen tegen grote vijanden. Waar ik het wel van op de heupen krijg is als men begint te jammeren over oorlogsmisdaden en zo. Oorlogsmisdaden zijn slecht als de vijand ze begaat, en goed als wij ze begaan he. Maar in het westen zijn wij nogal geconditioneerd met het zotte denken dat anderen evenveel rechten hebben als wijzelf, en het is op DAT vlak dat ik cato wilde doen inzien dat wij niet het "universeel goede" en de andere het "universeel slechte" kamp zou zijn, dat die anderen HUN opinies hebben en die zijn gewoon ANDERS dan de onze. De strikt enige reden waarom wij anderen moeten bevechten is omdat wij ons voordeel zoeken, en dat als anderen afgemaakt moeten worden omdat dat voordeel oplevert, dan is dat wat we moeten doen. Niet omdat zoiets "juister" zou zijn of zo. Enkel omdat het VOOR ONS beter is. Die anderen zijn niet "mis" ze zijn gewoon storend voor onze voordelen. |
|
23 februari 2024, 16:08 | #385 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
cato mag nog steeds proberen daar eens aan te beginnen. Daarnaast; voorstanders van hitler zijn pas collaborateurs geworden toen de duitsers de oorlog verloren. Dus uw putin-manie is helaas meer blinde haat dan logische onderbouwd vijandschap. je bent nog niet verder geraakt dan "hij is de vijand, omdat hij de vijand is."
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 februari 2024 om 16:15. |
|
23 februari 2024, 16:12 | #386 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
23 februari 2024, 16:14 | #387 |
Eur. Commissievoorzitter
|
je bewijst inderdaad mijn punt.
Ik meen dat Rutte een carrièrist is, die NL naar de afgrond heeft geleid, om navo-baas te worden, die "mening" is voor u "bewijs" dat ik een putinist ben. Zoals ik al zei, het staat allemaal netjes opgeschreven, en bijgehouden op de server, in de openbaarheid om te lezen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 februari 2024 om 16:16. |
23 februari 2024, 16:17 | #388 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Tenzij je denkt dat Vladimir in Oekraine zou gestopt zijn. Mocht dat waar zijn, dan zijn we wat te snel van leer getrokken. Maar ik geloof dat niet, dat hij zich tot Oekraine zou beperken. Het scenario lijkt te veel op wat we historisch al meegemaakt hebben, alles wees in de richting van een inval in Europa he. Je kan dat natuurlijk niet weten als je die succesvol hebt afgeslagen. |
||
23 februari 2024, 16:27 | #389 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Immers, "zijn eigen taart" willen, betekent dat hij politiek vrij gemakkelijk allianties kon smeden. We hebben die stellingen heel uitgebreid besproken en onderbouwd met logica. 't Is daarom dat ik U als intellectuele sparringpartner apprecieer. Maar dat werkt niet bij iedereen. Daarnaast; collaborateurs worden zo genoemd als diegene met wie ze collaboreerden de oorlog verloren hebben, anders noemt men ze "het verzet." Ge moet gewoon juist kiezen. Wat niet eenvoudig is.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 februari 2024 om 16:28. |
|
24 februari 2024, 15:41 | #390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij klinkt echt als "ik geloof niet dat Hitler onze taart wil komen pikken, hij wil enkel maar Duitstalige gebieden binnenrijven". |
|
24 februari 2024, 15:44 | #391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zij die de nieuwelingen niet willen: het verzet / de reactionairen. Zij die met de nieuwelingen meeheulen: de collaborateurs / de vrijheidsstrijders Echter, in heel veel gevallen houden de nieuwkomers NIET van de "vrijheidsstrijders" want ze weten dat dat verraders zijn op wie men niet kan rekenen he. |
|
24 februari 2024, 16:28 | #392 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Dus heb ik daar goed en lang over nagedacht, en heb ik bij elk groot en klein nieuwsfeitje over de russen, in de mainstream, de alternatieve én de obscure, pers altijd de bedenking, brengt dit of gene feit, de russen nu dichter of verderaf van oostende. En weet je wat mijn conclusie is? De russen zijn niet in het minst geïnteresseerd in ons. Jij ziet dat ook, maar kan je, vooralsnog verkeerde inschatting, moeilijk toegeven. Je kan gelijk hebben, maar nu in ieder geval (nog) niet.
24 februari 2024, 21:40 | #393 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
https://www.zerohedge.com/geopolitic...russia-belarus
24 februari 2024, 23:43 | #394 |
Secretaris-Generaal VN
|
|
25 februari 2024, 02:18 | #395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
NATO breidde uit in Oekraïne en houdt nu dat volk gevangen in een oorlog die niemand wilt? Geef Oekraïne toch op? Straks kunnen onze kinderen en wij meevechten? Das daar zo corrupt as iets, de oorlog is een pure witwaspraktijk. En daarom zal het niet stoppen met Oekraïne, omdat ze hier niet tegen hun verlies kunnen en die grondstoffen willen. De nazi moesten ook met de dood verslagen worden he Patrick. Kunnen we eindelijk van het verleden leren en die Duits de rug toekeren, en alles eraan verbonden? Als we dat niet doen, zullen er wellicht miljoenen sterven en dat is exact wat ze willen wellicht.
Nooit meer oorlog Laatst gewijzigd door CUFI : 25 februari 2024 om 02:28. |
|
25 februari 2024, 12:25 | #396 |
Secretaris-Generaal VN
|
|
25 februari 2024, 12:37 | #397 |
Secretaris-Generaal VN
|
Maar man toch, wie heeft deze kankerverwekkende economie op poten gezet dat nu anderen de dood moet in jagen om diens welvaart adhv grondstoffen te bewaren?
De basis is ons gratis door God gegeven, ge zult geen honger en koud lijden als ge dat nuttig weet om te zetten, ge zult amper uw milieu vervuilen als ge dat wijs beheerst. En ge hebt als klein land amper invloed op het klimaat, het is een verborgen agenda om hun technocratie als het vierde rijk te lanceren. Waarom zouden wij de versie geloven van een bende fascisten die een lopende sequentie aan leugens zijn en iedereen in levensgevaar brachten?
27 februari 2024, 23:24 | #398 | |
|
Citaat:
Als Wilders perse wil meedoen in een regering , dan zal dat alleen in een buitenparlementair kabinet kunnen , waarin ook de PVV ministers levert. Al dat dromen over NSC en VVD stappen in een regering met Wilders, is leuk voor de onnozelen , die geen verstand hebben van politiek en van de verhoudingen tussen en in politieke partijen. Helaas moet dit theater maanden duren, voordat dit voor de kiezers en media ook duidelijk is geworden. |
|
27 februari 2024, 23:33 | #399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oekraïne zit er nu ook al in! Wat wil deze man nog bereiken met regeren? |
|
27 februari 2024, 23:44 | #400 | |
|
Citaat:
Als langst zittende kamerlid heeft hij een rugzak vol standpunten en uitspraken , die de andere partijen niet zomaar kunnen vergeten. Laat Wilders eerst eens beginnen met het vormen met een echte partij met leden, dan kan hij democratiseren in eigen gelederen en een kader vormen om na volgende verkiezingen een serieuze partner te worden voor een coalitie. Laatst gewijzigd door cato : 27 februari 2024 om 23:51. |
|