Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Israëlisch-Palestijns conflict
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 juni 2018, 21:04   #3361
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En beschermt daarmee vele andere miljoenen. Of ontkent u dat het de laatste jaren rustig is geworden kwa aanslagen in Israël?
Nee , neemt niet weg dat het totale aantal doden door aanslagen als gevolg van de blokkade zijn toegenomen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2018, 21:06   #3362
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.392
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Nee , neemt niet weg dat het totale aantal doden door aanslagen als gevolg van de blokkade zijn toegenomen.
In Israël door Gazaanse aanvallen? Daar wil ik wel een bron van hebben
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2018, 21:09   #3363
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Is Israël niet de grote puinproducent in Gaza?
Dat is iets anders als "eigenaar van het puin"

Citaat:
En als ik u moet geloven is Hamas niet meer dan een paar masturberende tieners. De reputatie zorgvuldig opgebouwd door een almachtig Israël.
Dat klopt inderdaad, de invloed en macht van hamas is zeer beperkt
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 12 juni 2018 om 21:10.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2018, 21:14   #3364
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.392
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat is iets anders als "eigenaar van het puin"
Het resultaat is wel duidelijk, vrijheidsstrijders moeten binnenkort schapenkeutels gaan importeren om alle puin om te zetten in brolraketten die meer Gazaans puin veroorzaken.



Citaat:
Dat klopt inderdaad, de invloed en macht van hamas is zeer beperkt
En wat als die macht en invloed terug zou stijgen naar 2001 niveau, juichen bij elke Israëli dode...
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2018, 01:04   #3365
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Gemakkelijk op te lossen : dat die 'miljoenen' Hamas en de andere terroristen opdracht geven om Israël niet langer aan te vallen. Of hen daartoe dwingen, of ze politiek elimineren. Desnoods fysiek elimineren, maakt niet uit. Dat is het probleem en de keuze van en door de gaza bevolking te maken.

Dan kan er gesproken worden. Tot zolang, zal er geen jota veranderen.

Geen aanval meer richting israël ==> geen retaliaties meer.

Miljoenen mensen gaan dan happy worden.
Dit is moedwillige domheid , waarbij we moeten geloven dat Palestijnen iets in hun genen hebben dat er voor zorgt dat ze Israël aanvallen , zonder concrete of logische redenen.
De Palestijnse 'aanvallen' verbleken compleet bij de Israelische . De grootste soort aanval waar Palestijnen geen gebruik van maken is bezetting, een misdaad van monsterformaat, welke dagelijks grote impact heeft op veel mensen. Het weglaten van deze misdaad in het Israëlische verhaal , toont de oneerlijkheid en de hypocrisie of enorme domheid.

U vind kennelijk dat bezetting iets heel normaal is waar niet op gereageerd mag worden. Dat is een onrealistische eis die voortvloeit uit het idee dat Palestijnen de untermenschen zijn

Disproportionate force Bij sommigen is het idee ontstaan dat buitenproportioneel geweld door Israel rechtvaardig en/of legaal is.
Ten eerste is dat zeker niet legaal in het oorlogsrecht, in tegendeel een gewelddadige militaire actie moet juist proportioneel zijn. Ten tweede betekent het niet anders als het rechtvaardigen en/of legaliseren elke hoeveelheid en intensiteit aan geweld , kortom totale wetteloosheid.
Is dat hoe we er tegenaan willen kijken?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2018, 01:59   #3366
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.392
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dit is moedwillige domheid
Maar van wie?
Citaat:
waarbij we moeten geloven dat Palestijnen iets in hun genen hebben dat er voor zorgt dat ze Israël aanvallen
"De Palestijnen" neen. En het is niet iets genetisch volgens mij (maar wie ben ik). Langs de andere kant, het roedel dat Israël wel aanvalt op elke denkbare, of zelfs ondenkbare methode, daar moet toch ne ferme hoek af zijn.
Citaat:
zonder concrete of logische redenen.
Maar u geeft telkens "de reden" aan, de wanhoop, de frustratie verdreven te zijn uit de huizen van hun (over)grootouders en telkens weer op hun kop te krijgen als een peuter weer eens een dikke kiezel naar een Israëli soldaat gooit.
Citaat:
De Palestijnse 'aanvallen' verbleken compleet bij de Israelische .De grootste soort aanval waar Palestijnen geen gebruik van maken is bezetting, een misdaad van monsterformaat, welke dagelijks grote impact heeft op veel mensen. Het weglaten van deze misdaad in het Israëlische verhaal , toont de oneerlijkheid en de hypocrisie of enorme domheid.
Echt een ferme Calimero.
En daar hebt u echt spijt van, zo weinig Israëli slachtoffers, het is om te janken nietwaar.
Citaat:
U vind kennelijk dat bezetting iets heel normaal is waar niet op gereageerd mag worden.
Ge snapt het echt niet he. Wat u en ik er van vinden maakt voor Israël en Hamas (of soortgelijke strontknikkers) echt niet uit, zolang we maar de "juiste" steunen.
U steunt hamas door weer en wind. En dat steekt u niet onder stoelen of banken.
Citaat:
Dat is een onrealistische eis die voortvloeit uit het idee dat Palestijnen de untermenschen zijn
Israël kan eisen wat het wil, tot een sterkere partij het duidelijk maakt dat het niet meer kan. Mijn voorstel, trommel die sterkere partij op.
Mare, Palestijnen zijn geen "untermenschen". Het is een volk zoals een ander, met slimme en domme , lelijke en mooie of zelfs vreedzame exemplaren. Maar de kans dat er slimme exemplaren bij het vrijwillige kanonnenvoer zitten, is wel bitter klein.
Citaat:
Disproportionate force Bij sommigen is het idee ontstaan dat buitenproportioneel geweld door Israel rechtvaardig en/of legaal is.
Ten eerste is dat zeker niet legaal in het oorlogsrecht, in tegendeel een gewelddadige militaire actie moet juist proportioneel zijn. Ten tweede betekent het niet anders als het rechtvaardigen en/of legaliseren elke hoeveelheid en intensiteit aan geweld , kortom totale wetteloosheid.
Is dat hoe we er tegenaan willen kijken?
Weerom, dat is uw visie. Maar daar trekken bitter weinig leiders op deze wereld zich iets van aan, tenzij er voor hun voordeel uit te halen is. Stort nog maar een paar euro op de rekening van Hamas.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2018, 22:29   #3367
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Maar van wie?
van de genen die zeggen "Geen aanval meer richting israël ==> geen retaliaties meer"

Citaat:
"De Palestijnen" neen. En het is niet iets genetisch volgens mij (maar wie ben ik). Langs de andere kant, het roedel dat Israël wel aanvalt op elke denkbare, of zelfs ondenkbare methode, daar moet toch ne ferme hoek af zijn.
Weer precies dezelfde simplistische gedachte namelijk "Israel word steeds aangevallen vanuit het niets"
Citaat:
Maar u geeft telkens "de reden" aan, de wanhoop, de frustratie verdreven te zijn uit de huizen van hun (over)grootouders en telkens weer op hun kop te krijgen als een peuter weer eens een dikke kiezel naar een Israëli soldaat gooit.
Ik geef zeker de reden keer op keer weer , want in Israelische propaganda horen we daar niets over.
Citaat:
Echt een ferme Calimero.
En daar hebt u echt spijt van, zo weinig Israëli slachtoffers, het is om te janken nietwaar.
Een ontwijkende onzin reply . Ik sprak over het fundament van het conflict , de reden voor het gedrag van Palestijnen.niet over wat ik van de niet gevallen slachtoffers vind

Citaat:
U steunt hamas door weer en wind. En dat steekt u niet onder stoelen of banken.
Ik weerleg de onzin beweringen over hamas, die uit het luchtledige worden getrokken. Als dat hamas steunt dan zij het zo.

Citaat:
Israël kan eisen wat het wil, tot een sterkere partij het duidelijk maakt dat het niet meer kan.
Precies , en het mobiliseren van een sterkere partij gaat niet vanzelf

Citaat:
Mijn voorstel, trommel die sterkere partij op.
Mare, Palestijnen zijn geen "untermenschen". Het is een volk zoals een ander, met slimme en domme , lelijke en mooie of zelfs vreedzame exemplaren. Maar de kans dat er slimme exemplaren bij het vrijwillige kanonnenvoer zitten, is wel bitter klein.
Waar haalt u dat idee van vrijwillige kanonnenvoer precies vandaan , en hoe moet ik dat zien ?

Citaat:
Weerom, dat is uw visie. Maar daar trekken bitter weinig leiders op deze wereld zich iets van aan, tenzij er voor hun voordeel uit te halen is. Stort nog maar een paar euro op de rekening van Hamas.
En ik maar denken dat de wereldleiders met grote regelmaat mijn adviezen hier op het forum kwamen raadplegen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2018, 22:33   #3368
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
In Israël door Gazaanse aanvallen? Daar wil ik wel een bron van hebben
Nee, in Gaza door Israëlische aanvallen!
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2018, 22:41   #3369
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.392
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Nee, in Gaza door Israëlische aanvallen!
Dat zal Israël een worst wezen.
Had Hamas maar geen oorlogsverklaring als bestaansreden moeten afleggen.
En nog beter, hadden Gazanen Hamas niet democratisch de macht moeten geven.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 13 juni 2018 om 22:42.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2018, 22:47   #3370
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Het resultaat is wel duidelijk, vrijheidsstrijders moeten binnenkort schapenkeutels gaan importeren om alle puin om te zetten in brolraketten die meer Gazaans puin veroorzaken.
Organisch afval composteren en je hebt ook zo het hoofdbestanddeel van de raket stuwstof.


Citaat:
En wat als die macht en invloed terug zou stijgen naar 2001 niveau, juichen bij elke Israëli dode...
Het is niets anders dan het de kop indrukken van de reacties op hun eigen beleid. De maffia baas die zich zelf moet beschermen tegen de gevolgen van zijn eigen beleid, met behulp van gewelddadige maatregelen. Leuk voor de maffiabaas dat het voor hem werkt(en voorspelbaar) maar meer ook niet.
De situatie van zijn onderdanen word slechter en slechter.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2018, 22:56   #3371
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.392
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Organisch afval composteren en je hebt ook zo het hoofdbestanddeel van de raket stuwstof.
Heb ik al geschreven, Salpeter is perfect te winnen uit zeik.

Citaat:
Het is niets anders dan het de kop indrukken van de reacties op hun eigen beleid. De maffia baas die zich zelf moet beschermen tegen de gevolgen van zijn eigen beleid, met behulp van gewelddadige maatregelen. Leuk voor de maffiabaas dat het voor hem werkt(en voorspelbaar) maar meer ook niet.
De situatie van zijn onderdanen word slechter en slechter.
Leuke analogie. In dit geval wil de maffiabaas niet dat kleine criminelen van buitenaf zijn zaakjes komen verpesten op het reeds ingenomen terrein.
Dat daarmee zijn "beschermelingen" effectief beschermd worden, en de kleine criminelen daarmee onschuldigen mee kloten, is een bijzaak.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2018, 21:04   #3372
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.773
Standaard

De maffia baas noemt iedereen die tegen hem werkt 'criminelen'
Elke poging van verzet wordt door hem aangegrepen als mogelijkheid zijn macht te tonen en mensen bang te maken
Citaat:
Heb ik al geschreven, Salpeter is perfect te winnen uit zeik.
Uit planten materiaal, uit grond, meststoffen enz .
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2018, 22:04   #3373
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.392
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
De maffia baas noemt iedereen die tegen hem werkt 'criminelen'
Of vijanden.
Citaat:
Elke poging van verzet wordt door hem aangegrepen als mogelijkheid zijn macht te tonen en mensen bang te maken
Zo werken ook grootmachten hoor.
Citaat:
Uit planten materiaal, uit grond, meststoffen enz .
Zo simpel is het allemaal niet hoor.
Zelfs voor buskruit heb je salpeter (te winnen uit zeik of vogel/vleermuizenkak) koolstof (houtskool doet het prima, maar waar vind je de basis daarvoor in een woestijn? Och ja, in huizen durft wel eens hout zitten. Dank U Israël voor meer puin) en zwavel (dat ligt ook zo op elke straathoek, kom je vooral tegen in geothermisch/vulkanisch actief gebied)
Israël doet wel veel moeite om meer energetische spullen zoals ammoniumnitraat uit de handen te houden van de mensen die er onheil mee willen aanrichten.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2018, 22:13   #3374
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.392
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
van de genen die zeggen "Geen aanval meer richting israël ==> geen retaliaties meer"
Dat is wat Israël beweert voor elkaar te willen krijgen. Helaas is het tot nu toe nog nooit gelukt.
Kan ook niet, er zit altijd wel ergens een randdebiel te klooien met schapenkeutelbommen.
Citaat:
Weer precies dezelfde simplistische gedachte namelijk "Israel word steeds aangevallen vanuit het niets"
Ik zou Gaza niet bepaald "niets" willen noemen.
Citaat:
Ik geef zeker de reden keer op keer weer , want in Israelische propaganda horen we daar niets over.
Maar ik geef u nu eens gelijk is het weer niet goed.
Citaat:
Een ontwijkende onzin reply .
U mag dat vinden.
Citaat:
Ik sprak over het fundament van het conflict , de reden voor het gedrag van Palestijnen.
Het fundament van het huidige gezeik Israël-Gaza, politieke recuperatie. hamas leiders willen hun vetpotjes niet laten, en israëli leiders vinden een gecastreerde vijand perfect.
Citaat:
Niet over wat ik van de niet gevallen slachtoffers vind
Bent het niet u die zware wapens wil leveren aan gaza?
Citaat:
Ik weerleg de onzin beweringen over hamas, die uit het luchtledige worden getrokken. Als dat hamas steunt dan zij het zo.
Welk luchtledige?Genoeg persberichten vanuit Hamas hoek die "de prestaties" van hun martelaren bejubelen.
Hamas is ten andere al even ziek als IS op dat vlak. Zelfs al pleegt een have zool een aanslag met een lucifer en een natte krant, hangt het alleen af van de locatie van welke "moslim-vrijheidsstrijder organisatie" die aanslag opeist.
Citaat:
Precies , en het mobiliseren van een sterkere partij gaat niet vanzelf
Citaat:
En ik maar denken dat de wereldleiders met grote regelmaat mijn adviezen hier op het forum kwamen raadplegen.
Het gebeurd niet alle jaren, maar hier ziet u nu het grote licht.
Citaat:
Waar haalt u dat idee van vrijwillige kanonnenvoer precies vandaan , en hoe moet ik dat zien ?
Waren die paar 1000 "demonstratie-houders" aan de Gaza-Israël grens dan geen vrijwilligers?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2018, 16:38   #3375
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.238
Standaard

Ze zijn het weer aan het uithangen aan 120 km/u en gaan binnenkort weer verwonderd en zeeer sip kijken als ze het volgende pak rammel gaan krijgen...

https://www.ynetnews.com/articles/0,...288946,00.html
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2018, 22:20   #3376
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.773
Standaard

Mooi om te zien hoe ze er weer een enorme dreiging van proberen te maken.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2018, 06:26   #3377
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.392
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Mooi om te zien hoe ze er weer een enorme dreiging van proberen te maken.
Brushfires zijn geen lachtertje.
En wedden dat ge er weer een hemels drama van zou maken als de wind eens tegenzit voor de vrijheidsstrijders en er stukjes Gaza afbranden.


https://www.youtube.com/watch?v=lsyvOYcWgcg

https://www.youtube.com/watch?v=WdAk6fHdy3k
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2018, 10:12   #3378
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.238
Standaard

Dit is de auto van de gazoen die verantwoordelijk is voor de balonnen en kites met brandbommen.

De israëlische luchtmacht heeft hem een gratis onderhoud gegeven.

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2018, 12:10   #3379
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.773
Standaard

En wat is daarmee dan ?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2018, 12:29   #3380
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Brushfires zijn geen lachtertje.
En wedden dat ge er weer een hemels drama van zou maken als de wind eens tegenzit voor de vrijheidsstrijders en er stukjes Gaza afbranden.


https://www.youtube.com/watch?v=lsyvOYcWgcg

https://www.youtube.com/watch?v=WdAk6fHdy3k
Gazanen zijn gehard , die worden niet zenuwachtig van een paar brandjes of van vuurpijlen die te vroeg landen. Zij zijn wel wat gewend :

__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be