Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 maart 2014, 13:33   #181
AsGardSGO
Minister
 
AsGardSGO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 3.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Respect voor deze kerel!

Solliciteert als Omar zonder succes, daarna als Jan met succes. Maar Jan komt als Omar met verborgen camera.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...mar-niet.dhtml

lollen
En bij de instellingen die onze sociale welvaart moeten opmaken of voorstellen is dat net omgekeerd, raar he.
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom."
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2014, 14:02   #182
AsGardSGO
Minister
 
AsGardSGO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 3.353
Standaard

Discriminatie adhv huidskleur, etnische afkomst, nationaliteit, sexuele geaardheid, religie, obesitas,.. is uiteraard nooit goed en kan soms een negatief beeld geven van een firma of recruiters.
Dat een bedrijf voorrang geeft aan bepaalde profielen tov andere (allochtoon of van buitenlandse afkomst tov een autochtoon; een persoon met verzorgd uiterlijk tov een onverzorgde persoon) daar kan je inkomen; herhaaldelijke negatieve ervaringen kunnen leiden tot strengere selecties die buiten diploma of ervaring gaan.
Dat wil niet zeggen dat Achmed Oulad met een belgische nationaliteit met dezelfde ervaring of profiel dan Johan Stevens puur door zijn verschillende afkomst niet uitgenodigd moet worden voor een faire kans op de job. In beste geval wel logisch dat hij als laatste uitgenodigd wordt voor een gesprek of een strengere screening doormaakt (referenties dieper checken bv)

Maar ja we leven nu eenmaal grotendeels in een maatsschappij waarin de goede het vaak door de slechte moeten bekopen. OK, het is niet fair en ja die mentaliteit moet er bij ons allemaal uit.
Maar zeker bij de nog veel te veel slechte voorbeelden die de vooroordelen te vaak bekrachtigen.

Tenslotte ook niet vergeten; onze grondwet zegt dat iedereen gelijk is als mens en als identiteit voor de wet, wel dat is duidelijk niet het geval, onze gelijkheid kent veel grijze zones; man/vrouw, legale/illegale; alleenstaande/getrouwde, arme/rijke,...
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom."
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2014, 14:26   #183
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Zolang de Marokkaanse bakkers en beenhouwers en de Turkse straataanlegbedrijven het vertikken om Vlaamse werknemers aan te werven, lijkt het me normaal dat ook de Vlaamse bedrijven (bij gelijke kennis en vakmanschap) de voorkeur geven aan de Vlaamse werknemer. Tenslotte is het niet onze schuld dat men hier de grenzen wijd openzet terwijl er slechts een beperkt aanbod aan jobs is.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2014, 15:51   #184
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht

Dat is erg voor mogelijk onschuldige Omar, maar wel begrijpelijk. Als een deel van de Vlamingen zich als beesten gedraagt, wordt heel onze bevolking zo gepercipieerd.
Omar hoopt wel dat die kerels voor hem het speelveld verruimen. Onschuldig?
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2014, 17:29   #185
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Ze kunnen hun kinderen natuurlijk altijd 'Jan' noemen. Dat zou het probleem helemaal oplossen.
__________________
https://stratlingo.com
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2014, 18:14   #186
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Ze kunnen hun kinderen natuurlijk altijd 'Jan' noemen. Dat zou het probleem helemaal oplossen.
Dat zou hun denkbeeldige Oppersmurf niet goedvinden, dus doen ze het niet uit angst hun 70 maagden niet te krijgen later.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2014, 18:43   #187
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Respect voor deze kerel!

Solliciteert als Omar zonder succes, daarna als Jan met succes. Maar Jan komt als Omar met verborgen camera.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...mar-niet.dhtml

lollen
Ik vind het zeer twijfelachtig dat hier in België, in Vlaanderen mensen met een vreemde naam zouden gediscrimineerd worden. In West-Vlaanderen misschien maar zeker niet in het Hageland.

Mijn zoon en dochter hebben een achternaam die ze al lang hebben geleerd om te spellen. Op school en nadien telefonisch voor administratieve zaken.

En bij sollicitaties staat die naam zwart op wit.

Mijn zoon voetbalt maar heeft de kans gehad om te tekenen bij een ploeg derde klasse (na einde contract OHL jaren geleden) die trainingen had 's avonds zodat hij de lessen kon volgen tijdens de dag. Nu doet hij als laatstejaars hoger onderwijs stage in een bedrijf in het Leuvense. Hij heeft niet lang moeten zoeken. En na drie dagen kreeg hij al een signaaltje dat hij er eventueel aan de slag kon gaan.

En mijn dochter heeft momenteel twee studentenjobs die ze op haar cv kan zetten in het verlengde van haar studies.

En ik heb geen lange arm. Zij doen het allemaal zelf.

Naam en kleur kunnen m.i. niet opgevoerd worden als een argument voor discriminatie op de werkvloer. Het zal eerder gaan om CV en attitude.

Dus denk ik dat het hier eerder gaat om een persoon die geen duidelijke planning en geen duidelijk inzicht heeft in zijn eigen leven. En zelf nog niet goed weet wat hij van zin is om te doen met zijn leven. Als werkgever ga je toch liever iemand aanwerven die dat allemaal al wel op een rijtje heeft gezet.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2014, 19:42   #188
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Inderdaad, racisme en discriminatie is een excuus. De Vlaming is totaal niet racistisch, eerder extreem politiek correct.

Vergelijk onze mentaliteit en onze wetten eens met Rusland, de VS, Zuid-Afrika, Thaïland, Japan, Zwitserland, China, Griekenland etc etc. De domme Vlaming laat zich natuurlijk makkelijk wijsmaken dat hij racistisch is.
__________________
https://stratlingo.com

Laatst gewijzigd door Snerror : 28 maart 2014 om 19:42.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2014, 19:41   #189
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Omdat Omar een Belg in Belgie is.
Een groot deel van dat soort "Belgen" zijn helemaal geen Belgen! Alleen op papier. Wanneer men mij morgen een papier geeft waardoor ik een Chinees of een Aap ben, dan is dat ook zo zeker...
Ik zei dus niet: alle "nieuwe" Belgen, maar zeer velen onder hen voor wie de titel "Belg" een scheldnaam is. Een bewijs dat ze ons voor het lapje kunnen houden.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2014, 20:14   #190
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Een groot deel van dat soort "Belgen" zijn helemaal geen Belgen! Alleen op papier. Wanneer men mij morgen een papier geeft waardoor ik een Chinees of een Aap ben, dan is dat ook zo zeker...
Ik zei dus niet: alle "nieuwe" Belgen, maar zeer velen onder hen voor wie de titel "Belg" een scheldnaam is. Een bewijs dat ze ons voor het lapje kunnen houden.
Het is gemakkelijker om een Belgisch paspoort te krijgen dan een rijbewijs! Zo belachelijk is ons systeem ondertussen al geworden!

Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 9 april 2014 om 20:14.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2014, 20:16   #191
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.491
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Het is gemakkelijker om een Belgisch paspoort te krijgen dan een rijbewijs! Zo belachelijk is ons systeem ondertussen al geworden!
Da's ook niet helemaal waar. Als ge een rijbewijs hebt gehaald op een kameel met richtingaanwijzers, dan kan dat zeer simpel ingewisseld worden voor een Europees rijbewijs, voor of na het verkrijgen van een Belgische identiteitskaart.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2014, 21:52   #192
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.612
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ach man, miaauwallah, ik Wieroe de radicale hindoe kat van koelie loser Dewanand heb onderstaande theorie ontwikkeld voor hem om discriminatie in een liberale democratische westerse natie gewoon netjes te legaliseren en dus wettelijk totaal en onbeperkt toe te staan binnen de gesloten muren van het eigen bedrijfspand of kvk organisatie, gewoon simpelweg door een keurig afgestempelde Discriminatie vergunning te kopen en het gewoon op te hangen op de toilet deur van je kantoortje. Juridisch gezien is dit volkomen normaal he omdat er al duizenden soorten vergunningen en bestemmings besluiten bestaan in onze moderne westerse beschaafde wereld. Dus zo kan je gewoon netjes beschaafd discrimineren en geloof mij jochies, mijn baasje dewanand komt uit een zwart land, suriname en daar zag hij gewoon hoe de negers en andere zwarten de blanke mannen discrimineerden om hen ras en alle blanke meisjes werden verkracht onder dwang en deze blanken konden nergens aangifte doen van rassendiscriminatie omdat dat niet kon in het zwarte racistische suriname.'

ja, he geef die buitenlanders echt niet teveel rechten jonges in het heilige Avondland, en leer ze vooral goed wat hun plichten zijn in jullie land. Rechten verkrijg je alleen als je je plichten vervuld en niet andersom in de hindoeistische wereld en men zal je direct afspietsen als je je plichten verzaakt.

Wieroe
hindoe fundamentalistisch homo kat van Dewanand

zie dit dus, zo ziet Wieroe het gewoon, toch verdomd intelligent he, Wieroe is echt slimmer met zijn te prehistorische kattenkopje dan de gemiddelde zwartbruine hindoe aapje:


WEBpublication BOOK WART0270 / EPAGE 1 of 43
Analyse legaliseren rassendiscriminatie
(met onderzoek etnische registratie)
Inhoudsopgave


Offeraar Dewanand
Offercode WART0270
Offerdatum 5 mei 2012

Go to next Epage
Go to Inhoudsopgave: Analyse legaliseren rassendiscriminatie

. Dit boek is geschreven door de Nederlandse Hindoeschrijver en onderzoeker, genaamd Dewanand, als een volmaakt offer van zuivere kennis aan Altecrea.

De omvang van dit online Boek bestaat uit:
Aantal digitale A4 pagina's: 102
Aantal woorden: 40.350
Aantal online Epages: 43

Inhoudsopgave

1. Colofon
2. Voorwoord
3. Korte inleiding
4. Algemene inleiding rassendiscriminatie

5. Citaat 1: Biekman: Nederland doet te weinig tegen racisme
6. Citaat 2: Enkele reacties uit tekst RNW uit citaat 1
7. Citaat 3: DE ZIN, ONZIN, EN WAANZIN VAN ETNOCENTRISME
8. Citaat 4: Op onderzoek naar rassendiscriminatie valt veel af te dingen uit Elsevier
9. Citaat 5: 'Rutte zette aan tot rassendiscriminatie' uit Trouw
10. Citaat 6: Discriminatie vaak niet gemeld, uit Anne Frank site
11. Citaat 7: Rassendiscriminatie groot onzichtbaar probleem
12. Citaat 8: Discriminatie uit Schoolbieb.nl
13. Citaat 9: School zonder racisme is ontstaan in Antwerpen in 1988
14. Citaat 10: Juwelier weigert toegang allochtonen
15. Citaat 11: Helft ouders wil geen allochtone schoonzoon
16. Citaat 12: Anders Breivik mailde met jonge blonde meisjes

17. Racisme is het eeuwige vuur van de rassen
18. Rassenstrijd en rassenhaat ontstaan door evolutie proces
19. Homogenisatie kan entropie van het collectief verlagen
20. Onderzoek legalisatie rassendiscriminatie

21. De discriminatie vergunning om legaal te mogen discrimineren
22. Voordelen legalisering rassendiscriminatie binnen een organisatie of bedrijf
23. Nadelen legalisering rassendiscriminatie binnen een organisatie of bedrijf
24. Differentieel etnisch vreemdelingenbeleid
25. Nazi kampen in zwart Afrika
26. Zwart racisme
27. De ongelijkheids paradox tussen artikel 1 en het kapitalisme
28. Adolf Hitler leeft nog
29. Mein Kampf van Adolf Hitler als heilig boek, raar maar waar?
30. Rassenhierarchie is natuurlijk

31. Noodzaak etnische registratie, Multicultureel laboratorium
32. Racisme is fout
33. Verklaring: Anders Behring Breivik mailde Dewanand in 2005
34. Kansen voor allochtonen en zwarten
35. De zalige seksuele rassenoorlog
36. Zuivere dewanistische visie op de toekomst van rassendiscriminatie

37. Samenvatting en conclusie
38. Epiloog
39. Kanttekening Joodse Holocaust Tweede Wereldoorlog
40. Over de auteur, korte biografie

41. Persbericht
42. Disclaimer Dewanand
***
Go to next Epage
Go to Inhoudsopgave: Analyse legaliseren rassendiscriminatie
WEBpublication BOOK WART0270 / EPAGE 1 of 43


deeplink hele betoog, free he, kan je printen en overal gaan verkopen he ovv bron en auteur, Wieroe en Dewanand:
http://www.dewanand.com/discriminatie01.htm
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 10 april 2014 om 21:57. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2014, 00:38   #193
Zondag
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 juni 2013
Berichten: 503
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik vraag me af hoeveel schade aan de economie we hebben door het systematisch discrimineren van goede arbeidskrachten.
Zeer geachte heer Vlijmscherp,

Een bedrijfsleider vraagt niet naar de schade aan "de economie", maar naar de schade voor zijn bedrijf. Als de heer Omar werkelijk een goede arbeidskracht is, en een bedrijf dat hem afwijst daar uiteraard schade door lijdt, zal dit bedrijf een concurrentienadeel ondervinden en uiteindelijk weggeconcurreerd worden. We hebben tegen discriminatie dus niets anders nodig dan de vrije markt.

Wie daar niet realistisch is, wordt eruit gezuiverd. En ik weet niet of een onderneming die veel tijd en geld investeert in de Omars en Mohammeds van deze wereld het uiteindelijk zal redden.

Overigens is geen enkele Omar verplicht om Omar te blijven.
Zondag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2014, 00:40   #194
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zondag Bekijk bericht

Overigens is geen enkele Omar verplicht om Omar te blijven.
Dat vraag ik me nu ook altijd af: als ze vinden dat hun naam zo'n obstakel gaat vormen, waarom geven ze hun kinderen dan niet gewoon een westerse naam als ze toch hier in het westen blijven wonen?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2014, 00:54   #195
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.612
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zondag Bekijk bericht
Zeer geachte heer Vlijmscherp,

Een bedrijfsleider vraagt niet naar de schade aan "de economie", maar naar de schade voor zijn bedrijf. Als de heer Omar werkelijk een goede arbeidskracht is, en een bedrijf dat hem afwijst daar uiteraard schade door lijdt, zal dit bedrijf een concurrentienadeel ondervinden en uiteindelijk weggeconcurreerd worden. We hebben tegen discriminatie dus niets anders nodig dan de vrije markt.

Wie daar niet realistisch is, wordt eruit gezuiverd. En ik weet niet of een onderneming die veel tijd en geld investeert in de Omars en Mohammeds van deze wereld het uiteindelijk zal redden.

Overigens is geen enkele Omar verplicht om Omar te blijven.
Perfect gezegd Zondag,

de linkse staat mag feitelijk in een kapitalistische vrije markt economie geen enkel bedrijfshuishouding verplichten om het ondernemings risico onnodig te vergroten. Ondernemen kent hoge risico's en als een bedrijfsleider kan bewijzen of beargumenteren dat iemand uit een specifieke etnisch/religieuze groep het risico op faillissement of verlies vergroot dan moet zo een bedrijf het recht krijgen om die persoon gewoon legaal, per aangetekende brief hierop attent te maken, en ook diens etnische afkomst erbij te noteren als afwijzings grond. Ook dit hoort zo in een open markt met vrije concurrentie zoals jij het zelf zegt.

Vrije markt principes zijn interessant, sommige etnische groepen zijn juist heel geliefd in Nederland dus ook dit hoort bij dit vrije markt concept denk ik. Hierom is de discriminatie vergunning toch iets dat men goed moet onderzoeken en gewoon wettelijk mogelijk moet maken, net als de legalisering van prostitutie en softdrugs.

ja best complex thema, mooi betoog van je Zondag, ga zo door, thanks

Ode aan het Avondland dat het uitgeteerde blanke bot van de noeste Germanen staalde in de woeste Zuidwester stormen.

dewanand en Wieroe
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 11 april 2014 om 00:57. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2014, 10:54   #196
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dat vraag ik me nu ook altijd af: als ze vinden dat hun naam zo'n obstakel gaat vormen, waarom geven ze hun kinderen dan niet gewoon een westerse naam als ze toch hier in het westen blijven wonen?
Tja, wie geeft z'n kind nu een naam waarmee het met 'die ongelovige westerse honden' geassocieerd zal worden? Mohammed 1, Mohammed 2 en Mohammed 3 en de kous is af, nietwaar?
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2014, 11:26   #197
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.612
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Tja, wie geeft z'n kind nu een naam waarmee het met 'die ongelovige westerse honden' geassocieerd zal worden? Mohammed 1, Mohammed 2 en Mohammed 3 en de kous is af, nietwaar?

hahahaha strawberry,

ik geloof dat 25 procent van alle islam kindjes nu Mohammed X heten.
Elke Mohammed X moet een zuivere psycho kloon worden van de echte Profeet Nasrullah Mohammed uit Medina (VZMH) en dan kan zo de aarde zelf Allahloka worden en elke moslimmeid krijgt een lekkere potente besneden Mohammed X met de potentie van 40 paarden voor een goede neukbeurt elke avond na het avond gebed. Feitelijk denken en geloven moslims zelf dit he en dit hoorde ik van hen zelf.

Ik keur islam niet goed maar ook niet af, het is gewoon iets in onze mensapen wereld van 7 miljard Intel aapjes, en het is een uitvinding van mensapen zelf.

Feitelijk vind ik dat de grondwet elk kind het recht moet geven om later als het ouder wordt en kan denken dan zelf, gratis een eigen voornaam te kiezen dat als jongvolwassene een eigen keus is en daar moet elk kind in elk westers land gewoon recht op krijgen.

dewanand en Wieroe
hindoe fundamentalisten
planet of the intelligent hindu chimps

ps
of Wieroe nu als volwassen katertje gelukkig is met de naam die mijn hindoe vrouw hem vroeger gaf, weet ik niet goed. Hij schijnt toch tevreden te miauwen als ik zijn naam noem en kijkt mij toch lief aan met zijn slimme kattenkopje. Maar ook een kat of hond zou het recht moeten krijgen om de eigen naam later als volwassene te veranderen en de wet moet dit dus ook mogelijk maken. Over 50 of 100 jaar krijgen katten en honden zeker Bioram Implants en dan worden zij Intelligente organische cyborgs met een IQ vanaf 130 en dan is zo een namenwet zeker hard nodig en zij gaan dan ook zelf kunnen stemmen en zitting nemen in het kabinet van Nederland als raszuivere Hollandse (Hindoe) katten of honden. Met intelligente honden en katten aan de macht krijgen wij zeker een beschaafdere wereld denkt Wieroe nu. Dus er is hoop voor een goede toekomst in het Dewanisme van ons.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 11 april 2014 om 11:29. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2014, 11:35   #198
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
...

Maar de staat heeft ze met beloftes tot in Tokio naar hier gehaald.
Nu moet de staat hare rommel opkuisen zonder achteraf uit de lucht komen te vallen. Creëer meer jobs. Want ons hadden ze beloofd dat niemand langer moest werken, werkkrachten genoeg. Maar nu laten ze iedereen langer werken en wijzen we de vinger naar Omar? Wijst de vinger eens naar de echte daders.
En wanneer was dat, die beloftes over de gebraden kiekens? Of is die volgens jou geldig voor de rest van de eeuwigheid! En hoe ga jij steeds maar "meer jobs" creëeren? Terwijl er door de evolutie van de wetenschap en de techniek steeds minder jobs nodig zijn...
Ga die toch creëren in hun eigen landen, kunnen ze daar blijven!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2014, 11:39   #199
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Misschien moet het loon en de dop geen paar honderd euro schelen bij sommigen?
En wordt het tijd dat ze de loonnlastenverlaging invoeren? Kwestie van de arbeiders te motiveren.
Volledig akkoord met de loonlastenvermindering voor diegenen die werken!
En dat geld trekken ze af van diegenen die al jaren niet werken. Die kunnen op zoek gaan naar een ander land van melk en honing. Wie zoekt, die vindt, nietwaar?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2014, 12:06   #200
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik wijs geen vinger naar de werkgever. Ik wijs de vinger naar de staat.
Dat ze het oplossen. Genoeg werk voor Jan en Omar creëren zodat jullie oude meetjes vervroegd op pensioen kunnen gaan. Laat ons toch werken voor jullie pensioen, en geeft ons iets goed.
Meer werk in elkaar foefelen dat niet nodig is heeft geen zin! Er zal steeds minder werk voorhanden zijn, dus moeten we steeds minder werkloze vreemdelingen hier laten rondlopen! Dat ze de wereld gaan verbeteren in hun eigen landen, werk zat!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be