Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 december 2018, 16:11   #441
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Haar onderzoeksmethodes? Die facebookpoll onder een paar tientallen van haar volgers bedoel je?
Tsja, als je dat al een 'onderzoeksmethode' wil noemen...
Fout, zij had 50000 volgers en 1% heeft haar polls meegedaan, bovendien had ze ook nog enquêtes op de toonbank van cannabisshops gelegd, dat zorgde voor bijkomende info.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Bovendien; ik heb er geen problemen mee dat zij op die manier aan 'wetenschappelijk onderzoek' wil doen. Ieder zijn manier van werken.
Wel heb ik er een probleem mee als iemand die resultaten dan als argument gaat gebruiken.
Niemand heeft dat als wetenschappelijke bron gebruikt hoor! Ik heb dat enkel gebruikt om u aan te tonen dat er blowers zijn die een andere mening hebben dan u. Ik weet dat dat voor u een geweldig probleem is.
Niet alle blowers geloven dat cannabis de oplossing is voor elk wereldlijk probleem en het pad naar het paradijs.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ik zal mijn eigen bronnen zelf wel opzoeken, dank u.

Jaja, ik versta u wel hoor.
Maar jou duffe gedachtegang dat ik het als blower eens moet zijn met elke andere blower gaat mij wat te ver hoor.
Goe geprobeerd maar ik ga er niet intrappen.
Het is het tegenovergestelde. Uw reactie op haar was: ridiculisering, zoals elke fundamentalist reageert op een lezing van het heilig boek dat anders is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Jij kan echt niet lezen eh?
Ik beridiculiseer u, omdat u zo'n twijfelachtige 'bron' (een facebookpoll onder volgers) gaat gebruiken om uw gelijk te halen.
Maar ik heb daar toch niks mee te maken! Die advocate heeft dat helemaal onafhankelijk van mij gedaan. Gij zijt degene die facebook als officieel kanaal ziet, ik zou dat niet eens durven!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Al zelfverklaarde atheïst verwijs jij toch wel heel erg vaak naar geloof hoor...
Tuurlijk, gij zijt namelijk een gelovige.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht


Dat mag ze gerust. Als ze met steekhoudende argumenten afkomt zal ik daar vast rekening mee houden.
Dat gelooft ge zelf toch niet hé! Uw mantra is het volgende: alle slimme mensen zijn tegen een cannabis verbod.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 16:13   #442
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Jij bent het als piratenpartij-parochiaan zelfs niet eens met de standpunten van de partij waarop je stemt maar ik zou dat wel moeten zijn met iemand die al eens graag dezelfde planten in haar sigaret draait als ik?

Geef het gewoon op geert en ga ergens in een hoekje stilletjes zitten huilen.

Deze draad gaat ondertussen al weer lang niet meer over cannabis maar over uw leugens, tegenstrijdigheden en getrol.
Uw missie is dus wederom volbracht.
Gij zijt degene die iets wil veranderen, ik niet. Ik hoef echt niets op te geven. Ik ben het eens met BDW, en ik hoef niet eens op hem te stemmen! Dat doen blowers wel in mijn plaats.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 19:46   #443
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar facebook was toch ook een 'officieel kanaal' (alsof dat bestaat) van die pro legalisatie advocaat! En dat als 'bron', was niet geldig, nee, het moest ook nog uitgelachen worden.

Nergens op de website van de piraten partij staat er 1 woord over cannabis. Ga kijken. Over ongeveer alle andere mogelijk topics staat er wel iets in. Niets over cannabis.
Volgens mij is het geen thema.


Maar ok, als het u kan plezieren, ik stem volgende keer op BDW. Enkel voor u.
Als je midden op zee overboord gezet wordt met een molensteen rond je nek heeft spartelen geen enkele zin hoor.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 19:50   #444
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Fout, zij had 50000 volgers en 1% heeft haar polls meegedaan, bovendien had ze ook nog enquêtes op de toonbank van cannabisshops gelegd, dat zorgde voor bijkomende info.
Blubblubblubblub...
Citaat:
Niemand heeft dat als wetenschappelijke bron gebruikt hoor! Ik heb dat enkel gebruikt om u aan te tonen dat er blowers zijn die een andere mening hebben dan u. Ik weet dat dat voor u een geweldig probleem is.
Blubblubblub...
Citaat:
Niet alle blowers geloven dat cannabis de oplossing is voor elk wereldlijk probleem en het pad naar het paradijs.
Blubblubblub...
Citaat:
Het is het tegenovergestelde. Uw reactie op haar was: ridiculisering, zoals elke fundamentalist reageert op een lezing van het heilig boek dat anders is.
Blubblub...

Citaat:
Maar ik heb daar toch niks mee te maken! Die advocate heeft dat helemaal onafhankelijk van mij gedaan. Gij zijt degene die facebook als officieel kanaal ziet, ik zou dat niet eens durven!
Blub...

Citaat:
Tuurlijk, gij zijt namelijk een gelovige.
Blub...

Citaat:
Dat gelooft ge zelf toch niet hé! Uw mantra is het volgende: [i]alle slimme mensen zijn tegen een cannabis verbod.
...
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2018, 22:09   #445
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Blubblubblubblub...

Blubblubblub...

Blubblubblub...

Blubblub...


Blub...


Blub...


...
Uw beste argumenten tot nu toe.

Ik dacht niet dat het nog in u zat.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 07:55   #446
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Uw beste argumenten tot nu toe.

Ik dacht niet dat het nog in u zat.
Daar sta je nu met uw mond vol tanden. Eenmaal de sterke argument komen val je stil.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 08:47   #447
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Zijn er Uberhaubt nog argumenten nodig om hem te overtuigen?
Hij doet reeds het nodige door op de piraten te stemmen.
Onze daden bepalen wat we zijn, niet het geleuter op internet.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 09:12   #448
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Zijn er Uberhaubt nog argumenten nodig om hem te overtuigen?
Natuurlijk. Probeer dat eens.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Hij doet reeds het nodige door op de piraten te stemmen.
Onze daden bepalen wat we zijn, niet het geleuter op internet.
Dit is wat de piraten denken van verslaafden (in 2013, ondertussen is er geen spoor meer te vinden van dit standpunt).
De piraten zijn voorstander van zelfbeschikking, en verwerpen net om die reden verslavingen.

Wel, ik ben het daarmee eens. Dat de ruggengraatlozen maar zelf betalen voor hun loserhobby. Leve de zelfbeschikking!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 09:30   #449
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Natuurlijk. Probeer dat eens.
Dit is wat de piraten denken van verslaafden (in 2013, ondertussen is er geen spoor meer te vinden van dit standpunt).
De piraten zijn voorstander van zelfbeschikking, en verwerpen net om die reden verslavingen.

Wel, ik ben het daarmee eens. Dat de ruggengraatlozen maar zelf betalen voor hun loserhobby. Leve de zelfbeschikking!

Hier: https://sstrid.files.wordpress.com/2...atenpartij.pdf

Ik kan me in hun standpunten vinden. Ik denk wel dat ge het verkeerd interpreteert: Verslavingen betekenen een gevaar voor het individu en de maatschappij. De Piratenpartij wil dan ook aandringen op een systeem waarbij mensen met een verslaving geholpen i.p.v. gecriminaliseerd worden.
Dat lijkt me niet te betekenen: "Trek uw plan".

Verder: De Piratenpartij is geen voorstander van een puriteinse samenleving die plezier verwerpt. De Piraten pleiten voor de mogelijkheid tot bewust en recreatief middelengebruik, en voor de keuzevrijheid van het individu. Geniet maar met mate.

Go pirates go

De Piratenpartij wil een realistisch perspectief bepleiten en focussen op preventie. Daarom
stellen we de volgende maatregelen voor:
1. Drugsbeleid moet focussen op het voorkomen van verslavingen en op het helpen van verslaafden, niet op het bannen van verslavende middelen en op de criminalisering en bestraffing van verslaafden.
2. Drugs van slechte kwaliteit verhogen het gezondheidsgevaar. Het is belangrijk om kwaliteitscontroles
mogelijk te maken, zodat de gebruiker weet wat hij of zij koopt.
3. Publiciteit voor verslavende middelen moet verboden worden


M.a.w ge gaat ook nog nekeer kwaliteitscontrole mogen betalen


Volgens mij staat dat programma voor wat velen hier als beleid willen zien. Het feit dat gij dat ook wel in voege wil zien, zou ik zeggen, welcome to the club Geert!
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 17 december 2018 om 09:37.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 09:35   #450
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht

M.a.w ge gaat ook nog nekeer kwaliteitscontrole mogen betalen
Waarom wilt gij niet voor uw hobby zelf betalen? Waarom zo egoistisch? Ik vraag toch ook niet dat gij voor mijn hobby betaalt?

In elk geval is dit het standpunt in 2013, sindsdien geen woord meer. Op de website, geen woord. Misschien omdat deze geniale tekst 13 (!) likes heeft gekregen. Het minste van elke andere bijdrage.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 09:43   #451
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Waarom wilt gij niet voor uw hobby zelf betalen? Waarom zo egoistisch? Ik vraag toch ook niet dat gij voor mijn hobby betaalt?
Daar hebben we het al over gehad. Ik wil wel, maar ik mag niet.
Nu kan ik alleen de Nederlandse staatskas spijzen.

Citaat:
In elk geval is dit het standpunt in 2013, sindsdien geen woord meer. Op de website, geen woord. Misschien omdat deze geniale tekst 13 (!) likes heeft gekregen. Het minste van elke andere bijdrage.
Tsjah, 't zijt gij die er mee afkomt hé.
In 2014 stond het er ook nog in.
In 2017 bij de Nederlandse tak:

JUSTITIE
Politie en Justitie hebben een hele belangrijke publieke taak: ze handhaven de openbare orde in onze samenleving. De Piratenpartij wil het justitieel apparaat verbeteren zonder afbreuk te doen aan de persoonlijke vrijheid van burgers. Ons belangrijkste instrument is een onmiddellijk einde aan de 'war on drugs'. Er wordt dan direct veel capaciteit vrijgemaakt bij politie, justitie, rechtbank en gevangeniswezen. (pagina 24)
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 17 december 2018 om 09:47.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 09:48   #452
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Waarom wilt gij niet voor uw hobby zelf betalen? Waarom zo egoistisch? Ik vraag toch ook niet dat gij voor mijn hobby betaalt?

In elk geval is dit het standpunt in 2013, sindsdien geen woord meer. Op de website, geen woord. Misschien omdat deze geniale tekst 13 (!) likes heeft gekregen. Het minste van elke andere bijdrage.
2013 of niet Geert maar daar sta je dan toch maar in uw bloot gat. Weer een zoveelste afgang. Ik zou er de brui aan geven of je eindigt nog bij je beste vriend.
Pampers verversen en stofzuigen gaat je beter af.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 december 2018 om 09:56.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 10:25   #453
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.728
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
MMM, nee nee, ge hebt een rekenfout gemaakt. Echt waar. Trust me.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ok, ik heb de zin: de kost van gebruik op de samenleving in Vlaanderen op 1 jaar, nl. 2012, in kaart gebracht. verkeerd geinterpreteerd.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Trust me.
lol nope
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 10:39   #454
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.728
Standaard

Citaat:
“Geef mij één argument waarom alcohol vrij verkrijgbaar is en xtc verboden moet zijn? Ik praat de deskundigen na. Die zeggen mij: xtc is minder schadelijk dan alcohol.”
GRoenLinks in Nederland pleit voor legalisering van XTC, en een herziening van VN-verdragen over verdovende middelen.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...l-is~a5e7401b/
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 11:09   #455
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Daar hebben we het al over gehad. Ik wil wel, maar ik mag niet.
Serieus, gij "wilt' wel? HAHAHA! Wat houdt u tegen? Gij kunt toch de wiet die gij koopt op eigen kosten aan een kwaliteitscontrole laten onderwerpen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Nu kan ik alleen de Nederlandse staatskas spijzen.



Tsjah, 't zijt gij die er mee afkomt hé.
Serieus, gij "wilt' wel? HAHAHA! Wat houdt u tegen? Gij kunt toch de wiet die gij koopt op eigen kosten aan een kwaliteitscontrole laten onderwerpen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Nee hoor gij kwam ermee af. BigF wilt niet zeggen voor welke partij hij stemt. Ik wel.

In 2014 stond het er ook nog in.
In 2017 bij de Nederlandse tak:
De Nederlandse tak?? Maar dat is geweldig! Daar ga ik op stemmen! En de Argentijnse tak, wat zeggen ze daar?

En de Bulgaarse tak van de NVA, zijn ze daar ook tegen?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 11:12   #456
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
lol nope
Er stond toch letterlijk: 'de kosten in Vlaanderen'.

Blijkbaar was dat verkeerd, ik ben daar toch niet verantwoordelijk voor. Maar als gij mij dat wilt verwijten, doe maar. Trouwens, op de 20 miljard extra kosten, daar antwoordt ge natuurlijk niet op. Uiteindelijk was uw berekening toch verkeerd.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 11:12   #457
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
GRoenLinks in Nederland pleit voor legalisering van XTC, en een herziening van VN-verdragen over verdovende middelen.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...l-is~a5e7401b/
En zijt gij daar een voorstander van?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 11:22   #458
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Uw beste argumenten tot nu toe.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Uw mening is dikke KAK!
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 11:36   #459
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
GRoenLinks in Nederland pleit voor legalisering van XTC, en een herziening van VN-verdragen over verdovende middelen.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...l-is~a5e7401b/
Logische rekening wat mij betreft.
Eindelijk iemand die eens nuchter naar de zaken durft kijken en de juiste vaststellingen doet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bron
Ik zeg het vanwege de volksgezondheid, maar ook omdat we iets moeten doen aan de beangstigend toenemende macht van criminelen
Twee argumenten die hier al vaak werden aangehaald: volksgezondheid (controle op de drugs) en beperking van de macht van criminelen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bron
GroenLinks vindt dat Nederland het initiatief moet nemen voor een evaluatie van de VN-verdragen over verdovende middelen. Buitenweg: “We moeten eerlijk bekijken wat die verdragen ons hebben opgeleverd. Vermindering van gebruik? Vermindering van misdaad?
En nog eentje: de huidige manier van aanpak levert geen enkel voordeel op. Het verbruik daalt niet en de misdaad blijft stijgen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bron
Buitenweg pleit ervoor dat tegelijk een ontmoedigingsbeleid wordt opgezet: een actieve voorlichting over de risico’s van xtc en een verbod op reclame-uitingen.
En het blijft duren: vrijgekomen middelen kunnen ingezet worden ter preventie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bron
Geef mij één argument waarom alcohol vrij verkrijgbaar is en xtc verboden moet zijn?
En nu we toch bezig zijn: de burger verwacht van de overheid een consequente aanpak. Niet het ene toelaten en het andere verbieden. Zeker niet als het ene vele malen schadelijker is dan het andere.


Het wordt stilaan meer en meer duidelijk dat men overal ter wereld stilaan begint in te zien dat de huidige aanpak niet werkt. Er zijn massa's argumenten om het anders aan te pakken en die worden telkens weer opgeworpen als het over de aanpak van drugs gaat.
Bovendien zijn er totaal geen argumenten meer om de huidige aanpak goed te praten; hij werkt gewoon niet. Nergens heeft een WoD al resultaat geboekt.

Het moet dringend anders. En meer en meer mensen beginnen dit in te zien.
Ik blijf dan ook bij mijn standpunt: uiteindelijk zal zelfs België overstag gaan.
Het kan wel even duren maar ik heb geduld.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 11:50   #460
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
De Nederlandse tak?? Maar dat is geweldig! Daar ga ik op stemmen! En de Argentijnse tak, wat zeggen ze daar?

En de Bulgaarse tak van de NVA, zijn ze daar ook tegen?
De Bulgaarse? Of de Argentijse? Als die bestaan, waarschijnlijk hetzelfde, aangezien ze zich baseren op een gemeenschappelijk principe.

Van hun site:

De tekst is een compilatie van stukken tekst uit het Piratenprogramma van 2014, en uit de (vertaalde) basisteksten van de ?slandse en de Duitse Piratenpart?, met aanvullingen van de Gentse crew en de Belgische Piraten.

Wikipedia:

De Piratenpartij is aangesloten bij de Pirate Parties International (PPI).[9] Deze in Brussel gevestigde niet-gouvernementele organisatie (NGO) heeft als doel de ruim veertig nationale piratenpartijen te ondersteunen. Internationale samenwerking wordt als noodzakelijk gezien om de standpunten daadwerkelijk te kunnen verwezenlijken. De standpunten zijn gebaseerd op de Pirate Party Declaration of Principles.[10]. De Piratenpartij in België was ook mede-oprichter bij de Europese Piratenpartij voor de Europese verkiezingen in 2014.

Dat komt hier wat van de toren blazen, en dat weet niet eens op wat hij stemt
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 17 december 2018 om 12:13.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be