Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Bekijk resultaten enquête: Ik neem
De 5e prik, kom maar op 6 15,79%
Voor mij is het al de 6e 0 0%
Geen enkele prik voor mij 13 34,21%
2 of 3 prikken is al voldoende 12 31,58%
Prins Laurent president 7 18,42%
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 oktober 2023, 12:08   #281
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Toch fantastisch dat we hier kunnen terugvallen op uiterst bekwame en competente forumvirologen.
Niet te hard zijn voor jezelf. Het feit dat je hier in staat bent om, nu ja…te “antwoorden” geeft toch blijk van enige intelligentie.
Ik ben er zeker van dat, als men wat moeite doet, men in staat is om de lat wat hoger te leggen en zich ook kan inlezen en zich beroepen op een zekere vorm van zelfstandig denken.
Kop op
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2023, 12:11   #282
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Inmiddels mijn zesde prik ontvangen. Een nogal omslachtige zelfmoordpoging, lijkt me, maar ik heb me laten verzekeren dat het echt werkt.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2023, 12:50   #283
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Inmiddels mijn zesde prik ontvangen.
Ik neem aan dat dit deel is van de grap.
__________________
De waarheid voorop
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2023, 13:43   #284
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Ik neem aan dat dit deel is van de grap.
Zo'n grapjurk ben ik nu ook weer niet.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2023, 13:57   #285
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Het niet neerslaan van spike proteïnen in vitaal weefsel (vitale organen), waartegen dus een immuunreactie ontstaat. En dat is nu precies wat er wel gebeurd is.
Dat er soms kleine hoeveelheden spike proteine terecht komen in delen van het lichaam waar die beter niet zouden komen - ZOALS TIJDENS EEN INFECTIE TROUWENS - is juist, dat zoiets lokaal een nefaste ontsteking kan veroorzaken is ook juist, en dat zoiets bijvoorbeeld aan de basis ligt van de myocarditis die werd waargenomen bij nogal wat jongeren is juist.

So what ?

Het wil enkel zeggen dat zo een vaccin kans heeft op bijwerkingen, die lastig kunnen zijn, en die dus bij de "kosten" horen van het nemen van dat vaccin.

Veruit de meeste geneesmiddelen hebben ergens zulke nadelen.

Dat is een van de redenen waarom het totaal idioot was om jongeren te willen vaccineren, ze wonnen er heel weinig bij en de kost was groter dan wat verkondigd werd.

Maar een ramp is dat nu ook weer niet.

Het valt wel meer voor dat men, bijvoorbeeld tijdens een virale besmetting, ergens een ontsteking krijgt, he. Griep doet dat soms ook. Eens die antigenen opgeruimd, en eens de ontsteking ontmanteld, komt dat meestal in orde.

Laatst gewijzigd door patrickve : 14 oktober 2023 om 13:58.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2023, 12:43   #286
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 18.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat er soms kleine hoeveelheden spike proteine terecht komen in delen van het lichaam waar die beter niet zouden komen - ZOALS TIJDENS EEN INFECTIE TROUWENS - is juist, dat zoiets lokaal een nefaste ontsteking kan veroorzaken is ook juist, en dat zoiets bijvoorbeeld aan de basis ligt van de myocarditis die werd waargenomen bij nogal wat jongeren is juist.

So what ?

Het wil enkel zeggen dat zo een vaccin kans heeft op bijwerkingen, die lastig kunnen zijn, en die dus bij de "kosten" horen van het nemen van dat vaccin.

Veruit de meeste geneesmiddelen hebben ergens zulke nadelen.

Dat is een van de redenen waarom het totaal idioot was om jongeren te willen vaccineren, ze wonnen er heel weinig bij en de kost was groter dan wat verkondigd werd.

Maar een ramp is dat nu ook weer niet.

Het valt wel meer voor dat men, bijvoorbeeld tijdens een virale besmetting, ergens een ontsteking krijgt, he. Griep doet dat soms ook. Eens die antigenen opgeruimd, en eens de ontsteking ontmanteld, komt dat meestal in orde.
Twee zaken.

Het is niet omdat iets idioot is op medisch vlak, dat datzelfde iets op een ander vlak ook idioot is. Als je als motief stelt jongeren te doen wennen aan massa inspuitingen, aan overheden die met dergelijke driestheid optreden bij epidemieen, dan zijn ze niet idioot, waar gewiekst bezig geweest, toch?
Zonder jongeren te putchzen tot forceren, had allicht maar een flutaantal 1 stap in de brave richting gedacht, en nog minder die stap ook daadwerkelijk gezet, zo van mama kben effe weg kga me laten vaccineren en in de plaats snip cafe binnen.
Maar nu hebben ze jonge mensen, weinig ervaring, een rondje gewenning aan die nazi praktijken doen lopen.

Wat is een kleine hoeveelheid (spike eiwit of eender wat)?
Het is de dosis pathogeen (of vaccin) die dat bepaalt.
Iemand kan een aerosol hebben ingeademend, waarin x virions zaten, die elk als het ze lukt een cel te kapen zichzelf kunnen laten reproduceren, voor de tijd dat het immuunsysteem de cel niet naar apoptose stuurt.
De voldoende juiste reproducties kunnen hetzelfde op dezelfde voorwaarde.
Er is weinig vat op die hoeveelheden. Je kan een aerosol met 10 keer zoveel of minder virions oplopen, en het immuunsysteem kan 10 keer rapper of trager ingrijpen in een mate die 10 keer sterker of zwakker kan zijn.
Echter, de dosis mRNA vaccis, wordt gekozen. En dan nog in een oughta be enough for everyone fashion, dus nopende tot paardendosis, want ouwe en of zwakke menskes gaan op vaccin even flauw reageren als op virus dus moeten die meer training krijgen om toch immuundeeltjes niveaus te halen die volstaan om het virus snel genoeg uitgeroeid te krijgen en daardoor te overleven.
Die vaccin dosis spikeeiwit is dus een per definitie, een zekerheid, in tegenstelling tot bij een infectie, waar die kan gaan van 1 tot 1 met zoveel nullen virions.
Dus de 2 (vaccin en virus) op vlak van spike eiwit hoeveelheden gelijkstellen, universeel gelijkstellen, gaat dan niet echt op toch?
De virus mens interactie is gedecentraliseerd - lokaal op maat, net als iemand die elke 2 dagen een brood koopt enkel voor zichzelf, zijn opeetsnelheid ervan kennende, die gaat na een maand niet zitten met een mand oud brood.
Maar als een derde bij iedereen elk dag, want er zijn lieden die op 1 dag een heel brood opvreten, een brood gaat binnensteken, dan gaat die iemand na 7 dagen 7 broden in zijn mand over liggen hebben he. De kippen en duiven zullen blij zijn maar die betalen de factuur niet mee.
Wel, waarom zou dat junkiegeprik niet leiden tot meer spike eiwit in hoeken en kanten, net als die mand met 7 broden met oud-smaak?

En edit, hoe zit dat eigenlijk met die vent die zich voor de corona veilig ticketten dus hoera mag op reis mag cafe enz binnen, tegen betaling liet prikken?
De boete voor zonder een cafe binnen te gaan was 250 euro, en 750 voor de cafe uitbater.
Hoeveel prikken op welke tijd heeft die gehad?
Hoe is het afgelopen met hem?
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/opme...t-serieprikker
En in nieuw zeeland:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211211_92460317
10 prikken op 1 dag.
Iemand die zich niet kwam laten stekken, die ze "weigeraar" noemen:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/11...op-intensieve/
en ziek wordt, die geven ze een leuk tribuuntje in de media.
Je zou dan denken, iemand die 10 keer afkwam om zich te laten stekken, die gaat een heel stadion in de media krijgen, maar nee dus.
https://www.stuff.co.nz/national/hea...nes-in-one-day
Citaat:
Auckland University professor Nikki Turner, medical director of the Immunisation Advisory Centre, said there was no data on the safety of receiving that many vaccines in one day.

“The Comirnaty vaccine, the one we’re using, is designed based on early clinical data that works out what’s the right amount to give a good immune response and to give a good safety profile, and we do know that a high dose vaccine creates more side effects.

“So this is definitely not recommended … we have no evidence as to what side effects somebody would have with this amount of vaccine.
Geen gegevens over effecten, de veiligheid, van zulke hoeveelheden vaccindeeltjes. Dat hadden ze toen nog niet onderzocht. Intussen wel?
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 15 oktober 2023 om 13:07.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2023, 10:06   #287
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.899
Standaard

Ode aan de booster boys and girls

https://twitter.com/KTHopkins/status...QkbrQS6v20qN1g
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2023, 11:51   #288
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Citaat:
Prick loyalty
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2023, 19:52   #289
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 18.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Inmiddels mijn zesde prik ontvangen. Een nogal omslachtige zelfmoordpoging, lijkt me, maar ik heb me laten verzekeren dat het echt werkt.
Nog 4 en je krijgt een medaille om je 10 gaatjes mee weg te steken zodat de menschen niet peizen dat je junkie bent.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2023, 12:12   #290
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 71.535
Standaard

Verleden week mij laten prikken. Was bij de apotheek en ze waren aan het Covid vaccineren.
No sweat.
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2023, 13:57   #291
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.942
Standaard

Gezien mijn leeftijd zou het idioot geweest zijn om mij niet te laten prikken. Een goede maand geleden tegen covid en verleden week tegen griep.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2023, 16:41   #292
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Verleden week mij laten prikken. Was bij de apotheek en ze waren aan het Covid vaccineren.
No sweat.
Enkele weken terug, een kennis haar moeder (in de 60) ook geboostered... 4 dagen later .... dood -> hartstilstand.
Een vriendin van 50... vorige week bloedprop geconstateerd in de buik van 10cm²... booster genomen eind september.
Mijn vader geboosterd begin september, half oktober een ziekhuisopname -> herseninfarct... trombose. gelukkig overleeft en aan de betere hand en voorlopig niks ernstig aan overgehouden.
Had al gemeld.. vorig jaar na booster nr 4, vriend en collega dood na hartaanval 2 maanden later.
Andere (jongere) collega begin dit jaar ook na booster in januari dood (oorzaak werd niet meegedeeld maar was in perfecte gezondheid).
Kennis (in de 30) enkele dagen na (2de) vaccinatie 1ste hartaanval, ondertussen 9 (!) hartaanvallen gehad waarbij ondertussen een hartritmemonitor is ingeplant.

Iedereen in mijn omgeving kan zowat gelijkaardige anekdotes vertellen en ik ben er zeker van, hier zullen er ook wel zijn.

Spannend...
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2023, 16:53   #293
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 71.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StV Bekijk bericht
Enkele weken terug, een kennis haar moeder (in de 60) ook geboostered... 4 dagen later .... dood -> hartstilstand.
Een vriendin van 50... vorige week bloedprop geconstateerd in de buik van 10cm²... booster genomen eind september.
Mijn vader geboosterd begin september, half oktober een ziekhuisopname -> herseninfarct... trombose. gelukkig overleeft en aan de betere hand en voorlopig niks ernstig aan overgehouden.
Had al gemeld.. vorig jaar na booster nr 4, vriend en collega dood na hartaanval 2 maanden later.
Andere (jongere) collega begin dit jaar ook na booster in januari dood (oorzaak werd niet meegedeeld maar was in perfecte gezondheid).
Kennis (in de 30) enkele dagen na (2de) vaccinatie 1ste hartaanval, ondertussen 9 (!) hartaanvallen gehad waarbij ondertussen een hartritmemonitor is ingeplant.

Iedereen in mijn omgeving kan zowat gelijkaardige anekdotes vertellen en ik ben er zeker van, hier zullen er ook wel zijn.

Spannend...
Ik heb deze week de hoofdpot van Euromillions gewonnen, vlak nadat ik gevaccineerd was.
Toeval?
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2023, 18:46   #294
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.826
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StV Bekijk bericht
Enkele weken terug, een kennis haar moeder (in de 60) ook geboostered... 4 dagen later .... dood -> hartstilstand.
Een vriendin van 50... vorige week bloedprop geconstateerd in de buik van 10cm²... booster genomen eind september.
Mijn vader geboosterd begin september, half oktober een ziekhuisopname -> herseninfarct... trombose. gelukkig overleeft en aan de betere hand en voorlopig niks ernstig aan overgehouden.
Had al gemeld.. vorig jaar na booster nr 4, vriend en collega dood na hartaanval 2 maanden later.
Andere (jongere) collega begin dit jaar ook na booster in januari dood (oorzaak werd niet meegedeeld maar was in perfecte gezondheid).
Kennis (in de 30) enkele dagen na (2de) vaccinatie 1ste hartaanval, ondertussen 9 (!) hartaanvallen gehad waarbij ondertussen een hartritmemonitor is ingeplant.

Iedereen in mijn omgeving kan zowat gelijkaardige anekdotes vertellen en ik ben er zeker van, hier zullen er ook wel zijn.

Spannend...
Nee, ik kan geen enkele anekdote vertellen over mensen die ik ken die na hun booster een infarct of wat dan ook hebben gekregen. Hoogstens een stijve arm maar ze leven allemaal verder zonder gevolgen.
Ik heb een booster gehad laatsleden op 22 september voor ik naar Azië vertrok en alles werkt nog naar behoren.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2023, 18:53   #295
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik heb deze week de hoofdpot van Euromillions gewonnen, vlak nadat ik gevaccineerd was.
Toeval?
De correlatie is duidelijk ja en de causaliteit al helemaal
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2023, 19:13   #296
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 871
Standaard

Oh en ik ben er nog één vergeten.
Medestudent een week in ziekenhuis vanwege myocarditis na 2 de vaccinatie...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Nee, ik kan geen enkele anekdote vertellen over mensen die ik ken die na hun booster een infarct of wat dan ook hebben gekregen. Hoogstens een stijve arm maar ze leven allemaal verder zonder gevolgen.
Ik heb een booster gehad laatsleden op 22 september voor ik naar Azië vertrok en alles werkt nog naar behoren.
En zo zijn er veel hoor...bravo ...

Punt is, dat bij drie van de gevallen die ik opsomde, toegegeven is door artsen dat het tengevolge van het vaccin kwam...
Twee van deze hun leven is grotendeels geruïneerd en zeer zeker verkort vanwege vaccinatie tegen een ziekte waar ze statistisch gezien zo goed als geen kans hadden op ernstige ziekte laat staan overlijden.

Deze vaccinatie, waarvan ondertussen is aangetoond dat deze totaal niet is wat ze beloofden, nmlk, "veilig, effectief & voor een ander" had enkel potenieel NADEEL bij deze en nog zoveel andere mensen.
De baten waren eigenlijk zo goed als onbestaande, echter het risico was er, zoals gebleken !
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2023, 06:17   #297
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 18.176
Standaard

Corona Safe Ticket - je kunt niemand besmetten en feestjes met zo een plakkaat op de deur daar kan je niet besmet worden.
Ja werkelijk, hun vaccin maakt dat je vel een corona krijgt van immuundeeltjes die upon detection instant dood bijten op de veilige afstand van de top van de spikes van de corona.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2023, 06:55   #298
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 18.176
Standaard

Zolang enkel sukkels zich laten inspuiten wordt de leefwereld van het virus dat de inspuiting achterdoet weinig vyandiger omdat sukkels maar minderheid zijn.
Zolang het aantal gezonden dat zich laat inspuiten beperkt blijft tot collaborateurs en idioten, ook geen probleem want die zijn ook minderheid.
De leefwereld van de virussoort wijzigt pas drastisch als inspuitingen hele populaties gedwongen wordt, dan krijg je een ijltempo selectieproces dat de ontwijkende en daarmee gevaarlijker kopieerfouten dominant maken in de viruspopulatie. Die laatste mag nog sterk gereduceerd zijn door het uitsterven van de uitgeroeide eerdere mutaties, je hebt maar 1 gastheer of dame nodig om per gekaapte cel, met dezelfde snelheid van de stofwisseling, zoveel duizenden bij te doen maken, en de exponentiele trend te herstarten, in die ene gastheer of dame, en als die maar 1 heren of damesschoen mis trapt is er een hele zaal gastheren en dames besmet.

Dat schetst zo een beetje het probleem met massadwangspuiterij, de baat voor de populatie blijft zich nog steeds beperken tot de minderheid sukkels erin, maar kan ook gezonden, die normaal in een getrainde mate (overeenkomstig met "normale" aantallen pathogenen en "normale" intrusie verlopen) zouden hebben gereageerd, overdreven doen reageren, en de goei, eigen cellen, doen aanvallen, zeg maar ontsteken, dat anders niet ging gebeurd zijn; en dat op specifieke plek, want het principe van mRNA is een familieverpakking (oughta be enough for everybody) voor immuundeeltjes vermomde softwaredeeltjes die plots allemaal tegelijk op 1 specifieke plek in hardware gaan runnen, in tegenstelling tot een echte besmetting, die onderweg al kunnen gedecimeerd worden, uitgespreid, alzo nergens specifiek immuundeeltjes overweldigende. Bij een echte besmetting KAN dat laatste ook maar het is niet PER DEFINITIE zoals die gestandaardiseerde spuitdosis in een gestandaardiseerde lichaamsplek, niet ingeademd of zo, maar patat direct bloedbaan binnen in carré formatie van Romeins legioen. Patat hartspier binnen patat myocarditis.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 17 december 2023 om 06:56.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2023, 18:12   #299
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik heb deze week de hoofdpot van Euromillions gewonnen, vlak nadat ik gevaccineerd was.
Toeval?
Het komt al even geloofwaardig over.

p.s.

Ik heb nog geen enkele prik gehad maar ik blijf dan ook in mijn 'kot'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 december 2023 om 18:13.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2023, 15:46   #300
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.972
Standaard

De Kerstwensen van expert steven van klucht, zelf een geestelijk zieke met smetvrees, voor de bange prikjunkies:
"Geef geen kussen, ga geen handen schudden, hou afstand en ga desnoods buiten feesten”

Of je de wc-pot nog mag gebruiken tijdens het Kerstfeest of dat je als feestvierders met je bloot gat in de tuin op een rij moet gaan zitten, dat vertelt ie er niet bij.

https://pnws.be/geef-geen-kussen-ga-...uiten-feesten/

Er zullen maar weinig mensen met gezond verstand het Kerstfeest willen missen voor de angst van mysofobie-steven voor wéér een banale griep.

En voor van klucht wordt een eenzaam kerstfeest geadviseerd in complete isolatie op de psychiatrische afdeling voor behandeling van zijn geestelijke aandoening: obsessieve smetvrees......geen handjes schudden, geen kussen, afstand houden en geen Kerstfeest vieren, ook niet buiten.....
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be