Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 21 maart 2011, 12:29   #41
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
1) Ik stel in deze draad vast dat er personen "sus oa" zijn die er hun hobby van maken om mensen te bannen en er zelfs heel der onderzoeken en vermoedens op bouwen.

2) Ik wil deze daden van de mod's openbaar maken zodat anderen ook de weet hebben waarom medeforummers plots een ban krijgen. Quasix heeft dit tot oa mijn spijt niet kunnen doen.
Ik stel vast dat jij zeer vaag blijft.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:33   #42
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Als dat waar is dan gaat men inderdaad te ver. De moderatie vraagt om de anonimiteit van de forummers te respecteren. Dan dient ze dat zelf ook te doen en het privéleven van forummers niet te willen uitpluizen, maar de privacy te respecteren. Vragen zoals 'weet gij of dat een dubbelnick is' kunnen eventueel gesteld worden, maar dreigen met een ban of strafpunten indien men weigert te antwoorden is eigenlijk ongehoord. Ik vraag me af of dit werkelijk het geval is Wisord.

De moderatie zou beter op inhoud afgaan dan 'jacht' te maken op 'dubbelnicks'. Ik zou mijn tijd daar niet aan verspillen maar het strafpuntensysteem aanpassen.


Ik kan dat wel degelijk aantonen ja, maar zoals je wel kan begrijpen lijkt het me niet verstandig om de mod's hun Pm's hier te posten. Kijk uit naar uw PM.
Wisord is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:35   #43
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
1) Ik stel in deze draad vast dat er personen "sus oa" zijn die er hun hobby van maken om mensen te bannen en er zelfs heel der onderzoeken en vermoedens op bouwen.
Kijk, ik weet dat in uw ogen Sus de vleesgeworden reïncarnatie is van Mephistopheles den Booze en Alles Wat Slecht & Verwerpelijk Is, doch Sus heeft beslist andere hobby's dan mensen te bannen. Sus kán niet eens mensen bannen zelfs al mocht hij het willen, aangezien Sus niet over mod-powers beschikt.
Verder leest Sus veel op dit forum en neemt waar, en omdat Sus jaren geleden zélf moderator op twee verschillende fora is geweest, met als specialiteit dubbelnicks en trollen vangen, herkent Sus nogal eens bepaalde verdachte patronen en werkwijzes.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
2) Ik wil deze daden van de mod's openbaar maken zodat anderen ook de weet hebben waarom medeforummers plots een ban krijgen. Quasix heeft dit tot oa mijn spijt niet kunnen doen.
Vooral doen wat u niet laten kunt, luidt mijn raad in deze.
Sus Iratus is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:36   #44
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Hoor ik de banklokken in de verte komen?
nu je 't zegt...
filosoof is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:36   #45
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ik kan dat wel degelijk aantonen ja, maar zoals je wel kan begrijpen lijkt het me niet verstandig om de mod's hun Pm's hier te posten. Kijk uit naar uw PM.
Je moet dus zeer vaag blijven. Dat is begrijpelijk. Maar je kan van ons toch niet verwachten dat wij zomaar klakkeloos meegaan in je verhaal als we de boel niet kunnen inschatten?
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:37   #46
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Kijk, ik weet dat in uw ogen Sus de vleesgeworden reïncarnatie is van Mephistopheles den Booze en Alles Wat Slecht & Verwerpelijk Is, doch Sus heeft beslist andere hobby's dan mensen te bannen. Sus kán niet eens mensen bannen zelfs al mocht hij het willen, aangezien Sus niet over mod-powers beschikt.
Verder leest Sus veel op dit forum en neemt waar, en omdat Sus jaren geleden zélf moderator op twee verschillende fora is geweest, met als specialiteit dubbelnicks en trollen vangen, herkent Sus nogal eens bepaalde verdachte patronen en werkwijzes.


Vooral doen wat u niet laten kunt, luidt mijn raad in deze.
Sus den Trollenvanger

voila se, weer een bijnaam erbij
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:37   #47
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Moderatie moet mij geen PM sturen, elke PM van de moderatie is voor mij openbaar en zou ik gewoon plaatsen op dit forum.
__________________
plakker is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:41   #48
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Heb je nu nog niet door dat wij allemaal één zijn?
Ik ben de deubbelnick van MaxvanDuitsland en van SDX en SusIratus en van Wisord en van Huhuh en van Maarten en van
Oops, nu weet ik 't niet meer en ik ben dat papiertje kwijt.

Hopelijk hebben ze een copie op 't Partijbureau.
filosoof is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:42   #49
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Je moet dus zeer vaag blijven. Dat is begrijpelijk. Maar je kan van ons toch niet verwachten dat wij zomaar klakkeloos meegaan in je verhaal als we de boel niet kunnen inschatten?

Dat verwacht ik ook niet, al is het wel zo dat ik hier een reactie van een mod kan verwachten met meer informatie over het feit dat ze mij trachten te bannen en sugar een permban willen geven en Quasix reeds een permban heeft.
Wisord is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:42   #50
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik ben de deubbelnick van MaxvanDuitsland en van SDX en SusIratus en van Wisord en van Huhuh en van Maarten en van
Oops, nu weet ik 't niet meer en ik ben dat papiertje kwijt.

Hopelijk hebben ze een copie op 't Partijbureau.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:43   #51
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Dat verwacht ik ook niet, al is het wel zo dat ik hier een reactie van een mod kan verwachten met meer informatie over het feit dat ze mij trachten te bannen en sugar een permban willen geven en Quasix reeds een permban heeft.
Waarom zou een mod dat doen?
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:45   #52
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ik denk dat het niet echt past om hier deze PM's te gaan posten, al zou ik het heel graag doen.
Dat kan ik begrijpen. Deze houding van je siert je. Ik hoop dat de moderatie inziet dat haar houding niet correct is.
Johan Bollen is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:45   #53
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik ben de deubbelnick van MaxvanDuitsland en van SDX en SusIratus en van Wisord en van Huhuh en van Maarten en van
Oops, nu weet ik 't niet meer en ik ben dat papiertje kwijt.

Hopelijk hebben ze een copie op 't Partijbureau.

Wisord is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:45   #54
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
wel, probeer ze dan te overtuigen van je gelijk. maar door het hier te doen, vrees ik dat ze je sowieso moeilijk nog gaan geloven.
Het is algemeen geweten dat een beschuldigde zijn onschuld moet bewijzen. Vraag maar aan Els Clottemans en Leopold Storme en aan de gedetineerden in GITMO.
filosoof is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:46   #55
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Dat kan ik begrijpen. Deze houding van je siert je. Ik hoop dat de moderatie inziet dat haar houding niet correct is.


Dank u voor het begrip.
Wisord is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:52   #56
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Sus den Trollenvanger

voila se, weer een bijnaam erbij
Hoe is dat spreekwoord ook weer? Boswachters zijn de beste stropers of zoiets?
filosoof is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:56   #57
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Hoor ik de banklokken in de verte komen?
http://www.youtube.com/watch?v=OaRwX9ihMCA
Anna List is offline  
Oud 21 maart 2011, 12:58   #58
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Dank u voor het begrip.
je kan ook wel een en ander duidelijker uitleggen zonder dat je die pm's moet posten

dus nee, ik geloof zonder uitleg geen lap van je wilde beschuldigingen
Anna List is offline  
Oud 21 maart 2011, 13:00   #59
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Je bent zelfs geen gedeeltelijk antwoord verschuldigd mijns inziens. Maar je weet hoe dat is met private organisaties. Die hebben het voorrecht van censuur zelfs al gaat het om willekeur. Het enigste wat hun eventueel tegenhoud is hun geweten. Tot nu toe heb ik in het algemeen een positieve indruk van de moderatie, toch als het gaat om politiek geïnspireerde censuur.

Ik denk dat ze hun strijd tegen dubbelniks onvermijdelijk leidt tot problemen met de privacy. Zoals gezegd zou ik dat anders aanpakken.

Bijvoorbeeld ook. Kan men verwachten dat forumleden PM's van de moderatie privé houden terwijl een moderatie meent het recht te hebben PM's te doorzoeken op zoek naar dubbelnicks?
Johan Bollen is offline  
Oud 21 maart 2011, 13:10   #60
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
je kan ook wel een en ander duidelijker uitleggen zonder dat je die pm's moet posten

dus nee, ik geloof zonder uitleg geen lap van je wilde beschuldigingen

Ik heb al meermaals uitgelegd waar het over gaat, men beschuldigt mij ervan een dubbelnick te zijn van Sugar, Sugar zou dan een dubbelnick hebben om bp's te omzeilen en Quasix heeft botweg reeds een permban daar hij ook een dubbelnick zou zijn????

Waarom zou ik liegen over die beschuldigingen? Waarom zou ik deze draad dan starten? ... het lijkt me erg debiel om zoiets te verzinnen, bijna zo debiel als de beschuldigingen zelf.

Laatst gewijzigd door Wisord : 21 maart 2011 om 13:14.
Wisord is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be