Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 februari 2024, 12:13   #1
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.447
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard Onmenselijke strafmaat in Madagaskar

Amnesty International wijst met een hele dikke foei-vinger naar de Madagaskarse regering, die recentelijk een maatregel in wetvorm heeft gegoten, waarbij een bepaalde soort van misdadiger serieus bestraft kan worden.

Ik heb zo de indruk dat die organisatie, zoals een goeie NGO betaamt, haar medewerkers wil beschermen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2024, 12:32   #2
Onzijdig
Europees Commissaris
 
Onzijdig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 november 2021
Berichten: 6.685
Standaard

Van kinderen blijf je af. Ik zie geen probleem met die nieuwe wet.
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2024, 13:46   #3
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Van kinderen blijf je af. Ik zie geen probleem met die nieuwe wet.
2
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2024, 13:48   #4
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Amnesty doet gewoon wat het moet doen. Consequent opkomen voor internationaal-recht. Dit gaat daar tegen in - dus amnesty komt in verzet.

Aan Madagaskar om te zeggen: beste Amnesty, we erkennen jullie nut in sommige zaken. Maar in deze trekken wij ons niets aan van jullie activisme.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2024, 14:33   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Amnesty International wijst met een hele dikke foei-vinger naar de Madagaskarse regering, die recentelijk een maatregel in wetvorm heeft gegoten, waarbij een bepaalde soort van misdadiger serieus bestraft kan worden.

Ik heb zo de indruk dat die organisatie, zoals een goeie NGO betaamt, haar medewerkers wil beschermen.
Was het plezant om niets meer uitleg over wat het precies gaat, in jouw tekst te zetten?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2024, 14:40   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Madagaskar gaat verkrachters van minderjarigen chirurgisch of chemisch castreren.

Ik vind dat helemaal niet vernederend of onnodig wreed.
En die chemische castratie is tweemaal niks. Stop je met de pillen te slikken, dan komt alles weer ok.
Van de eerste keer chirurgisch dus.

(we hebben het wel over verkrachtingen, en niet over een 17 jarige die een 16 jarige met haar toestemming een beurt geeft, of zelfs een 15 jarige die een gewillige 14 jarige vol schiet zoals https://www.hln.be/tv/kimberly-uit-t...eien~ab36e99a/ )
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2024, 15:08   #7
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.447
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Was het plezant om niets meer uitleg over wat het precies gaat, in jouw tekst te zetten?
Ik wou niemand een vooroordeel opzadelen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2024, 15:10   #8
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.447
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Amnesty doet gewoon wat het moet doen. Consequent opkomen voor internationaal-recht. Dit gaat daar tegen in - dus amnesty komt in verzet.
Ah, en welke natuurwet maakt dat een NGO iets "MOET" doen? Gaat de zon nova gaan als Amnesty International een logische wet niet bestrijd?


Citaat:
Aan Madagaskar om te zeggen: beste Amnesty, we erkennen jullie nut in sommige zaken. Maar in deze trekken wij ons niets aan van jullie activisme.
Dat zou zeker een goed idee zijn.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be