Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 september 2023, 21:12   #41
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Die blijven inderdaad maar aandikken...

Iemand die daar nog van verschiet eigenlijk???
Ik niet !
Ik verschiet er wel van of kan er niet bij dat er nog zoveel mensen op die door en door corrupte sossen stemmen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2023, 15:40   #42
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
De PS-schandalen-lijst wordt stilaan eindeloos
Tot in buitenland toe...
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2023, 15:44   #43
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik niet !
Ik verschiet er wel van of kan er niet bij dat er nog zoveel mensen op die door en door corrupte sossen stemmen.
Als ik het forum doorlees, en keer op keer het onverdedigbare zie verdedigen door de rode brigade... Neen, ik verschiet er niet van.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 06:05   #44
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik niet !
Ik verschiet er wel van of kan er niet bij dat er nog zoveel mensen op die door en door corrupte sossen stemmen.
Salonfartig, waarmee ik wil zeggen, kijk eens hoeveel mensen er niet werken door ziekte of werkloosheid, en je hebt voor een groot deel het antwoord op je verbazing.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 06:41   #45
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Salonfartig?
Is dat een West-Vlonderse uitdrukking?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 07:24   #46
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Salonfartig?
Is dat een West-Vlonderse uitdrukking?
Wij gebruiken dat hier soms, waarmee we willen zeggen dat iemand profiteert van een bepaalde situatie en daardoor ook een verplichting heeft.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 07:40   #47
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Salonfartig?
Is dat een West-Vlonderse uitdrukking?
Daar zit een geurtje aan he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2024, 05:57   #48
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.669
Standaard

Citaat:
De vraag is of het ooit tot een proces komt. Federaal procureur Frédéric Van Leeuw verzuchtte vier maand terug dat hij in zijn tien jaar als aanklager nooit zoveel druk op één zaak had meegemaakt. “Overal lekte informatie, en iedereen leek zich ermee te bemoeien. Verschillende magistraten uit het buitenland namen contact met ons op om te proberen de zaak te beïnvloeden…”

...

Na het uitbreken van het schandaal in december 2022 struikelden Europarlementariërs over elkaar heen met ferme taal en een lijst aan maatregelen om corruptie in de toekomst te voorkomen. Die maatregelen zijn er nooit gekomen. Bron.



Zo raar dat we in de media (en ook op dit forum) zoveel meer lezen over iemand zonder macht als Frank Creyelman en een zaak zonder echte gevolgen maar niets over al die machtigen die voor Marokko, Qatar, de moslimbroederschap, ... reden en rijden met enorme gevolgen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 11 januari 2024 om 06:01.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2024, 07:01   #49
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.669
Standaard

Citaat:
PS-Europarlementslid Marie Arena is vrijdag verhoord in de zogenaamde Qatargate-zaak. Dat melden ‘Le Soir’ en de RTBF, en het nieuws wordt bevestigd door het federaal parket. Het verhoor begon om 9 uur en eindigde om 17 uur, en na afloop kon Marie Arena naar huis terugkeren.

Later kwamen de speurders tot de conclusie dat de Waalse politica zeer nauw samenwerkte met Panzeri. Arena werd zelfs omschreven als “het verlengstuk” van Panzeri. Ze zou van hem enkele opvallende beloningen hebben gekregen, zoals een Rolex en een halsketting. Haar zoon bemachtigde een ticket voor het WK Voetbal.

Arena heeft steeds volgehouden dat ze zich niet heeft laten beïnvloeden of omkopen. Panzeri, die als spijtoptant optreedt in de zaak, heeft haar steeds uit de wind gezet.
Bron.
Want als Panzeri het zegt zal het wel waar zijn. Die is ook enkel maar spijtoptant geworden om z'n hachje te redden nadat hij met het geld in zijn zakken werd betrapt.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be