Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 oktober 2010, 15:41   #1
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.734
Standaard Neemt Satan bezit van de mens?

Je kan het geloven of niet, maar de godsdienst staat nog bol van de Satan. Overal duikt hij op om de argeloze mensen te verleiden en te bedriegen. Hij heeft het vooral op jongeren gemunt. Wij hebben de overlast van deze illegale vreemdeling 'te danken aan' onze Joods-Christelijke traditie, maar nu komt ook de islam onze jeugd terroriseren met deze tiran. Zij geloven dan wel niet in de erfzonde, maar een voortdurende aanval van Satan op je ziel is ook niet mis.

Wat vindt u hiervan, is het geloof in een Satan als bron van zondige verlangens bruikbaar om jongeren te helpen zich netjes te gedragen? De volgende brief kan hierbij als referentie dienen.

Citaat:
Een brief Van Satan (vervolg)
al_jaziera, 12 november 2002, 15:40

Gegroet beste ongelovige van mij, ik zie dat je nog steeds je dwaze leven leidt. Je dagelijkse manier van leven is nog beter geworden

NA al die islamgebeurtenissen ben jij nog op mijn pad. Sterker zelfs, jij bent beter geworden. Je hebt ander bloed voor mij gevonden, ik dank je alvast!
Die vrienden van jou zijn mijn nieuwe prooi, ik begin ze te mogen ze zijn van duivelsbloed! Ik kan zelfs verliefd op ze worden. Ze zijn mijn lol aan het verspreiden zoals; vieze films kijken, mensen verrot schelden, feesten, stelen, liegen, huichelen, toegeven aan overspel, meer eten als nodig is, vieze moppen vertellen, roddelen, leugens vertellen over mensen, geen respect tonen voor ouderen en degene die Allah functie als leider heeft gegeven, geen respect tonen voor de moskee, slechte gewoontes, het gaan naar prostituees, het gebruiken van alcohol en drugs.

Nu 2002 waarbij de islam langzaam vergaat en ik alleen maar sterker in wereld kom te staan. Ik dank je vanuit mijn hart. Dat jij mij KLOOTZAK zo braaf bent geweest om niet naar Allah te luisteren. Stel je voor dat je dat wel deed dan zou je de eerste 5 zuilen moeten accepteren, met je hele hart geloven dat Allah en de profeet Mohammed 1 zijn. Dat zou betekenen dat je iedere vrijdag naar de moskee zou moeten gaan, het is dan wel 5 minuten werk maar toch! Je moet beleefd worden, dan zouden er alleen maar acceptabele woorden uit je mond komen. Dingen zeggen als Bismilah en Hamdulah. Maar al die onzin is toch nergens voor nodig dat kost alleen maar tijd en wat ik geef is LOL en ZONDES. Dus wat ik jou geef hoor jij door te geven en dwaze laten dwalen.

Ga er op uit en haal ditmaal mooie Marokkaanse sletjes binnen. Zij zouden dolgraag met mij in aanraking willen komen. Voor jou komt er ook een droom uit. Versier ze voorjezelf en gebruik ze op al jou gewenste manieren. Zo kom ik vanzelf met mijn plannen in beeld. Zij zullen mij met open armen ontvangen net als hoe zij hun slettenleven hebben ontvangen. Ze zijn niet zomaar de weg al kwijt.

Ik dacht dat jullie mannen makkelijk te manipuleren waren met seks en alcohol maar onze jonge duivelsvrouwen zijn al met minder te manipuleren. Heerlijk hoe ik mijn macht kan uit oefenen op jong vers mooi bloed. Dus breng me je dochters, zusjes, nichtjes en vriendinnen. Prachtig hoe zij mij zullen aanbidden.

Ik ben al trots sinds ik je ken. Zoals je al weet, ik ben blij dat ik jou ken en dat ik je leven heb. Jij zult als je zo doorgaat alleen maar meer van mij houden, je zult me smeken om meer onnozele plannen. Jij zult NOOIT respect hebben voor nu al onze VIJAND ALLAH, wij haten hem en dat heb ik jou wijsgemaakt. Hij heeft nu al verdriet om al die verdwaalde mensen. Hij zal denken dat hij gefaald heeft, zo kom ik als ongelovige van hem af. De islam en zijn aanhangers zullen langzaam afsterven. Nog 3 generaties te gaan en de islam komt tot zijn eind.
Dan ben ik jullie nieuwe GOD!

Het kwijl loopt nu al in mij mond. Maar kom op! Zoals ik al eerder zei ga erop uit en breng mij nieuwe dwazen, ik heb ze nodig.
En jij…… bedankt voor je onnozele deel van je leven. Ik heb je gebruikt en nu kan ik je wel vermoorden, maar ik heb nog een verrassing voor je. Zo aardig ben ik geworden. Ik weet dat je nog niet lang te leven hebt, dus heb ik een eindkado voor je. Breng me eerst vers bloed en jou HEL! Komt vanzelf.
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=47844

Laatst gewijzigd door Piero : 31 oktober 2010 om 15:43.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2010, 15:43   #2
Zapatista
Parlementslid
 
Zapatista's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 maart 2009
Locatie: De wereld
Berichten: 1.603
Standaard

Ziek.
__________________
Spiegels en geslachtsgemeenschap zijn verfoeilijk omdat ze het tal der mensen vermenigvuldigen.
Zapatista is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2010, 16:11   #3
Alexandr Borodin
Burger
 
Alexandr Borodin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 oktober 2010
Berichten: 54
Standaard

Voor een voormalig aartsengel en een prins der duisternis is zijn kennis van de Nederlandse spelling en grammatica redelijk ondermaats.
Alexandr Borodin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2010, 18:36   #4
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter
 
roger verhiest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 november 2007
Locatie: 2100 Meneghem
Berichten: 9.288
Standaard

Wij moeten de naam van de F..atan niet noemen zo versterken wij de macht van de f..atan, noem hem dus niet en vervang de "S" door de F... !

weg met F..atan !
__________________


Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2010, 21:58   #5
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.150
Standaard

Satan heeft allang bezit genomen van de mens in de vorm van de moderne natuurwetenschappen, die het bestaan van God ontkennen en door techniek en kapitalisme de mensheid in verleiding gebracht hebben steeds meer en meer te willen bezitten en aldus, door milieuvervuiling en overbevolking en atoomwapens deze wereld zullen vernietigen.

Niet echter de satan van het geloof, die daarbij vergeleken slechts een aardig mannetje is.
Die roept hier en daar: boe..... om de mensen aan het schrikken te maken.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2010, 22:21   #6
Zantiax
Schepen
 
Geregistreerd: 20 juni 2010
Berichten: 452
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Satan heeft allang bezit genomen van de mens in de vorm van de moderne natuurwetenschappen, die het bestaan van God ontkennen en door techniek en kapitalisme de mensheid in verleiding gebracht hebben steeds meer en meer te willen bezitten en aldus, door milieuvervuiling en overbevolking en atoomwapens deze wereld zullen vernietigen.

Niet echter de satan van het geloof, die daarbij vergeleken slechts een aardig mannetje is.
Die roept hier en daar: boe..... om de mensen aan het schrikken te maken.
Ik begrijp nog steeds niet waarom je nu eigenlijk zon hekel aan wetenschap hebt.
Zantiax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2010, 22:49   #7
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zantiax Bekijk bericht
Ik begrijp nog steeds niet waarom je nu eigenlijk zon hekel aan wetenschap hebt.
Jaloezie wellicht omdat zelfs de geringste onder de wetenschappers toch oneindig veel wijzer is dan Harrie ooit zal worden.

Harrie is de mier die opkijkt naar de vogels en strijdlustig roept dat zij niet vliegen, dat is Illusie zegt hij, enkel mier Harrie, het orgelpunt van het universum, heeft die macht en kennis.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 01:08   #8
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Satan is toch gewoon een metafoor. Een metafoor voor het verliezen van rationeel beslissingsvermogen wat je krijgt wanneer je teveel toegeeft aan verleidingen. De verleidingen op zichzelf zijn daarmee niet Satanisch. Afhankelijkheid ervan juist wel.

Volgens dezelfde regel leidt totale ontzegging van verleidingen ook tot Satanisme, vandaar dat de toegeving aan verleidingen op zichzelf niet Satanisch zijn. Kijk maar naar recente ontwikkelingen m.b.t. pedofilie in de Katholieke Kerk.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 09:50   #9
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zantiax Bekijk bericht
Ik begrijp nog steeds niet waarom je nu eigenlijk zon hekel aan wetenschap hebt.
Dat heb ik toch al vele malen uitgelegd en ook nu weer.

Blijkbaar kun je niet lezen.

De wetenschap heeft een eenzijdige materialistische visie en moet niks weten van mijn atoomtheorie.
Dus in de eerste plaats hebben ze een hekel aan mij en niet andersom.

En ten tweede zijn ze bezig de wereld te vernietigen samen met de techniek en het kapitalisme.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 09:55   #10
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Satan is toch gewoon een metafoor. Een metafoor voor het verliezen van rationeel beslissingsvermogen wat je krijgt wanneer je teveel toegeeft aan verleidingen. De verleidingen op zichzelf zijn daarmee niet Satanisch. Afhankelijkheid ervan juist wel.
Zo is het en wij doen niks anders dan voor de verleidingen bezwijken.
Want niets vinden wij zo belangrijk als een steeds maar groeiende welvaart, terwijl we eigenlijk al veel te veel bezitten.
Citaat:
Volgens dezelfde regel leidt totale ontzegging van verleidingen ook tot Satanisme, vandaar dat de toegeving aan verleidingen op zichzelf niet Satanisch zijn.
dit is een grote leugen. Wij geven veel te veel toe en een stuk minder zou wenselijk zijn.
Zonder dan maar meteen met de draak van een totale ontzegging te dreigen.
Dat is iets wat Satan doet in jou.
Maar het zal wel tot een totale ontzegging komen als we zo door gaan: namelijk grote rampen en hongersnood en een derde wereldoorlog.
Citaat:
Kijk maar naar recente ontwikkelingen m.b.t. pedofilie in de Katholieke Kerk.
dat komt voort uit totale ontzegging, wat aan de andere kant ook onjuist is.
Priesters moeten gewoon trouwen, zonder meteen maar meteen over te gaan tot veelwijverij en daarbij ook nog hoerenlopers te worden.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 1 november 2010 om 09:56.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 09:56   #11
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter
 
420yeahbaby's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2009
Locatie: The Moon
Berichten: 9.136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Dat heb ik toch al vele malen uitgelegd en ook nu weer.

Blijkbaar kun je niet lezen.

De wetenschap heeft een eenzijdige materialistische visie en moet niks weten van mijn atoomtheorie.
Dus in de eerste plaats hebben ze een hekel aan mij en niet andersom.

En ten tweede zijn ze bezig de wereld te vernietigen samen met de techniek en het kapitalisme.
There will be a new world order
__________________
Onder invloed van de duivel.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 09:59   #12
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Jaloezie wellicht omdat zelfs de geringste onder de wetenschappers toch oneindig veel wijzer is dan Harrie ooit zal worden.
een domme opmerking van een dom massamens.
Citaat:
Harrie is de mier die opkijkt naar de vogels en strijdlustig roept dat zij niet vliegen, dat is Illusie zegt hij, enkel mier Harrie, het orgelpunt van het universum, heeft die macht en kennis.
Natuurwetenschappers zijn geen vogels, want van de geest hebben zij geen enkel verstand.
Het zijn niet meer dan materialistische aardwormen, die de hogere geest van God niet kunnen verdragen.

Maar hun rijk zal ondergaan, samen met al hun gespot.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 10:00   #13
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
There will be a new world order
Dat is maar te hopen, want voorlopig wil er niemand luisteren.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 10:09   #14
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter
 
420yeahbaby's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2009
Locatie: The Moon
Berichten: 9.136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Dat is maar te hopen, want voorlopig wil er niemand luisteren.
One language, one religion.
__________________
Onder invloed van de duivel.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 10:18   #15
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
One language, one religion.
Schrijf daarom Nederlands: de taal van de nieuwe godsdienst.

Aan het Engels ( de taal van het praktische verstand en het nuttigheidsstreven

en het materialisme en kapitalisme ) gaat de wereld ten onder.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 10:19   #16
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter
 
420yeahbaby's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2009
Locatie: The Moon
Berichten: 9.136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Schrijf daarom Nederlands: de taal van de nieuwe godsdienst.

Aan het Engels ( de taal van het praktische verstand en het nuttigheidsstreven

en het materialisme en kapitalisme ) gaat de wereld ten onder.
't Ziet er toch uit dat het Engels zal worden he Harrie. Iedereen spreekt Engels. De wereld is in communicatie met mekaar dankzij Engels. Enfin, grotendeels toch
__________________
Onder invloed van de duivel.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 10:23   #17
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zantiax Bekijk bericht
Ik begrijp nog steeds niet waarom je nu eigenlijk zon hekel aan wetenschap hebt.
Omdat wetenschap sprookjes ontkracht.

Je kan prima het werk van wetenschappers erkennen wanneer je fan bent van de ninja turtles, maar niet wanneer je perse wil dat ze echt bestaan, dat het waar is, dat het waar moet zijn. Dingen die hun bestaan tegen spreken, zoals wetenschap en logica, moeten dan dus vals zijn.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 10:23   #18
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
't Ziet er toch uit dat het Engels zal worden he Harrie. Iedereen spreekt Engels.
Ik niet, hoor!! Ik spreek gewoon Nederlands.
Citaat:
De wereld is in communicatie met mekaar dankzij Engels. Enfin, grotendeels toch
Dan wordt het hoog tijd dat ze eens Nederlands gaan leren.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 10:31   #19
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 28.150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Omdat wetenschap sprookjes ontkracht.
Omdat ze platvloers materialistisch is, zonder bewustzijn van de hogere Geest en daardoor ook van God.
Lees daarvoor Hegel en mijn atoomtheorie.
Citaat:
Je kan prima het werk van wetenschappers erkennen wanneer je fan bent van de ninja turtles, maar niet wanneer je perse wil dat ze echt bestaan, dat het waar is, dat het waar moet zijn.
De wereld der dromen, en van de kunst en de religie, die bestaat inderdaad. Maar niet uiterlijk en materialistisch, maar innerlijk en geestelijk.
Deze wereld is inderdaad een hogere hemelwereld.
Deze wereld is er overigens niet alleen een van de fantasie, maar ook van het denken.
Maar van die wereld begrijpt de wetenschap helemaal niks.
Zodat de moderne mens geen geest meer heeft en geen ziel en slechts een robot is geworden.
Citaat:
Dingen die hun bestaan tegen spreken, zoals wetenschap en logica, moeten dan dus vals zijn.
De wetenschap spreekt dan ook inderdaad haar eigen bestaan tegen.
Want het weten zelf heeft ze nooit onderzocht.

Maar de logica spreekt zijn bestaan niet tegen, want deze omvat zowel de materie als de geest, dus beiden, en deze is volledig, terwijl de natuurwetenschappen eenzijdig en onvolledig zijn.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 10:34   #20
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
't Ziet er toch uit dat het Engels zal worden he Harrie. Iedereen spreekt Engels. De wereld is in communicatie met mekaar dankzij Engels. Enfin, grotendeels toch
Nieuwsflits: Lang niet iedereen spreekt Engels. Ongeveer een derde van de wereldbevolking zal als je het ze vraagt aangeven Engels te kunnen, maar vaak op een niveau dat nog niet genoeg is om een Britney Spears nummer te begrijpen. Tuurlijk, politici en wetenschappers, die komen redelijk rond met Engels als overlegtaal, maar het Engels heeft nog niet het punt bereikt dat ze zich echt de wereldtaal kan noemen. Komende decennia neemt de relatieve macht van Engelssprekende landen af. Het aantal niet-westerse mensen met economische macht, een baan als schrijver of gewoon een internetaansluiting neemt toe, en daarmee de invloed van andere talen. De strijd is nog niet gestreden. Een enkele wereldtaal lijkt dan ook een gepasseerd station, iets dat had moeten ontstaan/ingesteld had moeten worden rond de tijd van het verdrag van Versaille. Dat is niet gebeurd. Zelfs de opkomst van het internet, een dagelijkse bron van internationale communicatie, heeft hier niet toe geleid. De diversiteit aan talen op het net groeit nog dagelijks. Zelfs Engelstalige experts waarschuwen al dat in de toekomst meertaligheid wel eens belangrijker zou kunnen blijken dan dat veel mensen nu denken.

Maar goed, daar zijn al twee draden over, de esperantistendraad in maatschappij en mijn eigen bijdrage in internationaal. Laten we het hier maar weer gewoon over Satan gaan hebben. *Stapt op bok, vliegt weg.*
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be