Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 maart 2006, 23:15   #1
leeuwenhart
Banneling
 
 
leeuwenhart's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 januari 2004
Berichten: 671
Standaard De reacties van het VB op N-VA beginnen stilaan hilarisch te worden.

De reacties van het VB op N-VA beginnen stilaan hilarisch te worden.
- Te pas en te onpas mengen ze federale materie met gewestelijke bevoegdheden als ze maar kunnen schieten op N-VA.
- Schermen dat de N-VA de Europese grondwet heeft goedgekeurd. Vraag hen wel niet wat er in die grondwet staat, want dat weten ze niet. (dexit de reacties in de topic “N-VA geschokt door brutale moord op Koerdisch echtpaar” ).
- Altijd maar dezelfde verwijten blijven herhalen, in discuties die er niks mee te maken hebben. Hiervoor spannen ze zelfs gretig belgicisten voor hun kar om toch maar de N-VA te kunnen belagen..
- De totale onwetendheid van wat hun mandatarissen presteren in hun functie als parlementslid.
- Wijzen op de democratie binnen N-VA. Nu ja over de interne democratie binnen het VB zullen we niet uitweiden…
- Zeggen dat N-VA het schoothondje is van de CD&V, terwijl alle peilingen erop wijzen dat de N-VA in alle opzichten groeit! Dat de CD1V afhankelijk begint te worden van N-VA. Ook verschillende Vlaamsgezinde krachten binnen CD&V bevestigen dit.

Maar er is één zaak die VBers vergeten. Er zijn partijen die werken en er zijn er die niet werken. Maar tot nader orde is het VB een partij die NIET werkt.
Wie werkt maakt fouten, wie niet werkt geen fouten.

De N-VA strijd voor een onafhankelijk Vlaanderen hoezeer VBers hier proberen de spot mee te drijven. Waarschijnlijk scoren ze bij ‘brainlozen’, maar bij opgeleide mensen bakt hun vis niet. Hierdoor worden de reacties nijdiger en nijdiger. Hoe lager onder de gordel hoe liever.
Vandaar dat ze meer zetels te verdelen hebben, dan ze kandidaten hebben. Dit wil dan ook iets zeggen over de reikwijdte van hun effectieve achterban die achter het extreem rechtse ideeëngoed staat.
Ze halen zelfs meer en meer de VVB op hun nek. Zie laatste persmededelingen van verschillende VVB bestuursleden.

Laat N-VA eens 30% halen? Hoelang zal België nog bestaan?

Laatst gewijzigd door leeuwenhart : 6 maart 2006 om 23:18.
leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2006, 23:16   #2
leeuwenhart
Banneling
 
 
leeuwenhart's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 januari 2004
Berichten: 671
Standaard

PS, ik heb voor de verkiezingen zeer lang getwijfeld tussen het VB en N-VA.
Ik dank hierbij dezen die mijn keuze elke dag bevestigen.
leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 00:30   #3
Clemens
Parlementsvoorzitter
 
Clemens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2003
Berichten: 2.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leeuwenhart Bekijk bericht
De reacties van het VB op N-VA beginnen stilaan hilarisch te worden.
- Te pas en te onpas mengen ze federale materie met gewestelijke bevoegdheden als ze maar kunnen schieten op N-VA.
- Schermen dat de N-VA de Europese grondwet heeft goedgekeurd. Vraag hen wel niet wat er in die grondwet staat, want dat weten ze niet. (dexit de reacties in de topic “N-VA geschokt door brutale moord op Koerdisch echtpaar” ).
- Altijd maar dezelfde verwijten blijven herhalen, in discuties die er niks mee te maken hebben. Hiervoor spannen ze zelfs gretig belgicisten voor hun kar om toch maar de N-VA te kunnen belagen..
- De totale onwetendheid van wat hun mandatarissen presteren in hun functie als parlementslid.
- Wijzen op de democratie binnen N-VA. Nu ja over de interne democratie binnen het VB zullen we niet uitweiden…
- Zeggen dat N-VA het schoothondje is van de CD&V, terwijl alle peilingen erop wijzen dat de N-VA in alle opzichten groeit! Dat de CD1V afhankelijk begint te worden van N-VA. Ook verschillende Vlaamsgezinde krachten binnen CD&V bevestigen dit.

Maar er is één zaak die VBers vergeten. Er zijn partijen die werken en er zijn er die niet werken. Maar tot nader orde is het VB een partij die NIET werkt.
Wie werkt maakt fouten, wie niet werkt geen fouten.

De N-VA strijd voor een onafhankelijk Vlaanderen hoezeer VBers hier proberen de spot mee te drijven. Waarschijnlijk scoren ze bij ‘brainlozen’, maar bij opgeleide mensen bakt hun vis niet. Hierdoor worden de reacties nijdiger en nijdiger. Hoe lager onder de gordel hoe liever.
Vandaar dat ze meer zetels te verdelen hebben, dan ze kandidaten hebben. Dit wil dan ook iets zeggen over de reikwijdte van hun effectieve achterban die achter het extreem rechtse ideeëngoed staat.
Ze halen zelfs meer en meer de VVB op hun nek. Zie laatste persmededelingen van verschillende VVB bestuursleden.

Laat N-VA eens 30% halen? Hoelang zal België nog bestaan?
leeuwenhart,

Inderdaad, volledig akkoord met uw opmerkingen.

Opvallend is ook, hoe de VB'ers weken en weken aan een stuk hun frustaties afreageren in topics die ze opstarten bij het forumonderdeel voor CD&V - N-VA discussies.

Blijkbaar kunnen de VB'ers het niet verteren dat ook al zijn ze de grootste partij in Vlaanderen, er met hun stemmen niets gedaan wordt voor een meer en beter Vlaanderen. Maar daar kan enkel de VB-partijtop verandering in brengen.
De verantwoordelijkheid hier voor gaan zoeken bij N-VA is struisvogelpolitiek!

Het VB heeft zich zelf uit electorale redenen in een CS gemanoeuvreerd en enkel het VB kan zich daar uitwerken.
Clemens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 01:14   #4
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.901
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens Bekijk bericht

Het VB heeft zich zelf uit electorale redenen in een CS gemanoeuvreerd en enkel het VB kan zich daar uitwerken.

Ik denk niet dat het VB zo laag zal vallen zijn kiezers te verraden en bedriegen terwille van een ministerpostje.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 01:56   #5
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik denk niet dat het VB zo laag zal vallen zijn kiezers te verraden en bedriegen terwille van een ministerpostje.
Iemand als Dewinter (of Vanhecke) verraadt daarvoor desnoods zijn eigen moeder.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 02:16   #6
longhorn
Minister-President
 
longhorn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2005
Berichten: 5.721
Standaard

[quote=Pietje;1571989]Iemand als Dewinter (of Vanhecke) verraadt daarvoor desnoods zijn eigen moeder.[/quote

En waarom hebben ze dat dan nog niet gedaan als leiders van de grootste partij?
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 13:57   #7
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik denk niet dat het VB zo laag zal vallen zijn kiezers te verraden en bedriegen terwille van een ministerpostje.
Meer hoeven we hier niet aan vuil te maken.
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 17:19   #8
leeuwenhart
Banneling
 
 
leeuwenhart's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 januari 2004
Berichten: 671
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik denk niet dat het VB zo laag zal vallen zijn kiezers te verraden en bedriegen terwille van een ministerpostje.
Het is te zien wat je verraden noemt hé. Als grootste partij er alles aan doen om een ministerzetel te ontlopen, omdat men weet dat men niet kapabel is beleidsverantwoordelijkheden op te nemen. Dat is verraad!
Mensen verwijten verraad
leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 17:19   #9
leeuwenhart
Banneling
 
 
leeuwenhart's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 januari 2004
Berichten: 671
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik denk niet dat het VB zo laag zal vallen zijn kiezers te verraden en bedriegen terwille van een ministerpostje.
Het is te zien wat je verraden noemt hé. Als grootste partij er alles aan doen om een ministerzetel te ontlopen, omdat men weet dat men niet kapabel is beleidsverantwoordelijkheden op te nemen. Dat is verraad!
Mensen verwijten verraad te
leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 17:20   #10
leeuwenhart
Banneling
 
 
leeuwenhart's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 januari 2004
Berichten: 671
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik denk niet dat het VB zo laag zal vallen zijn kiezers te verraden en bedriegen terwille van een ministerpostje.
Het is te zien wat je verraden noemt hé. Als grootste partij er alles aan doen om een ministerzetel te ontlopen, omdat men weet dat men niet kapabel is beleidsverantwoordelijkheden op te nemen. Dat is verraad!
Mensen verwijten verraad te plegen, omdat ze via het beleid proberen eigen doelstellingen binnen te halen, is nogal pervers.

Laatst gewijzigd door leeuwenhart : 7 maart 2006 om 17:21.
leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 17:23   #11
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leeuwenhart Bekijk bericht
Het is te zien wat je verraden noemt hé. Als grootste partij er alles aan doen om een ministerzetel te ontlopen
Nog niet van het cordon sanitaire gehoord zeker ? Bij uw partij zijn nog maar net drie mensen quasi buitengevlogen omdat ze aan dat CS wilden raken, wat trouwens in het N-VA programma staat ook
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 17:27   #12
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leeuwenhart Bekijk bericht
De reacties van het VB op N-VA beginnen stilaan hilarisch te worden.
- Te pas en te onpas mengen ze federale materie met gewestelijke bevoegdheden als ze maar kunnen schieten op N-VA.
- Schermen dat de N-VA de Europese grondwet heeft goedgekeurd. Vraag hen wel niet wat er in die grondwet staat, want dat weten ze niet. (dexit de reacties in de topic “N-VA geschokt door brutale moord op Koerdisch echtpaar” ).
- Altijd maar dezelfde verwijten blijven herhalen, in discuties die er niks mee te maken hebben. Hiervoor spannen ze zelfs gretig belgicisten voor hun kar om toch maar de N-VA te kunnen belagen..
- De totale onwetendheid van wat hun mandatarissen presteren in hun functie als parlementslid.
- Wijzen op de democratie binnen N-VA. Nu ja over de interne democratie binnen het VB zullen we niet uitweiden…
- Zeggen dat N-VA het schoothondje is van de CD&V, terwijl alle peilingen erop wijzen dat de N-VA in alle opzichten groeit! Dat de CD1V afhankelijk begint te worden van N-VA. Ook verschillende Vlaamsgezinde krachten binnen CD&V bevestigen dit.


Klopt allemaal. Alleen jammer dat het kiesvee van het VB te achterlijk en/of onverschillig is om die nuances te snappen. Prentjes van bokshandschoenen en bezems, d�*t is het niveau.

Laatst gewijzigd door drosophila : 7 maart 2006 om 17:29.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 17:41   #13
leeuwenhart
Banneling
 
 
leeuwenhart's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 januari 2004
Berichten: 671
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Nog niet van het cordon sanitaire gehoord zeker ? Bij uw partij zijn nog maar net drie mensen quasi buitengevlogen omdat ze aan dat CS wilden raken, wat trouwens in het N-VA programma staat ook
1) Het CS (ben ik geen voorstander van) heeft het VB zelf opgebouwd, om nooit aan het beleid te moeten deelnemen.
2) voor zover ik weet en ik mij heb ingelicht, hebben alle afdelingen een antwoordenlijst ingevuldn waarin stond dat niemand van plan was gesprekken te voeren met het VB.
3) U spreek van 'mijn N-VA' maar ik heb in de verste verten niets te maken met de N-VA. Ik stem er alleen op (voorlopig)
leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 17:49   #14
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leeuwenhart Bekijk bericht
1) Het CS (ben ik geen voorstander van) heeft het VB zelf opgebouwd, om nooit aan het beleid te moeten deelnemen.
Fout. Zover ik weet was het een vinding van Jos Geysels van Groen!

Citaat:
2) voor zover ik weet en ik mij heb ingelicht, hebben alle afdelingen een antwoordenlijst ingevuldn waarin stond dat niemand van plan was gesprekken te voeren met het VB.
Ondanks het feit dat het N-VA programma zich uitspreekt TEGEN het CS ? Hebben ze toevallig ook een antwoordenlijst ingevuld waarin staat dat ze aan de Vlaamse zaak moeten verzaken ook of zo ?

Citaat:
3) U spreek van 'mijn N-VA' maar ik heb in de verste verten niets te maken met de N-VA. Ik stem er alleen op (voorlopig)
Je neemt hier de actieve verdediging op van de N-VA, dus gemakshalve noem ik het maar 'jouw N-VA'. Ik wil dat gerust intrekken als je je daarbij beter voelt.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 maart 2006 om 17:50.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 17:51   #15
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Trouwens een bewering als zou het VB achter zijn eigen CS zitten, lijkt me toch wel een erg krampachtige scheefspraak om het eigen gelijk met de werkelijkheid te blijven verzoenen, hoor.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 17:57   #16
leeuwenhart
Banneling
 
 
leeuwenhart's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 januari 2004
Berichten: 671
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Fout. Zover ik weet was het een vinding van Jos Geysels van Groen!
Het CS is maar een naam, de opbouw van het principe 'CS' heeft het VB zelf opgebouwd. Dit door platte racistische demagogische en populistische uitlatingen te lanceren.
merk dat geen enkel standpunt onderbouwd is! Net een reeks boeken met mooie kaft en titel, maar geen tekst aan de binnenkant.
Ik vind het normaal dat anderen hier een geurtje aan hebben. net als ik een geurtje heb aan stofzuigerverkopers die mij een stofzuiger willen aansmeren.

Citaat:
Ondanks het feit dat het N-VA programma zich uitspreekt TEGEN het CS ? Hebben ze toevallig ook een antwoordenlijst ingevuld waarin staat dat ze aan de Vlaamse zaak moeten verzaken ook of zo ?
Voor zover ik weet hebben alle afdelingen een lijst ingevuld met wie ze een kartel zien zitten en met wie niet!

Citaat:
Je neemt hier de actieve verdediging op van de N-VA, dus gemakshalve noem ik het maar 'jouw N-VA'. Ik wil dat gerust intrekken als je je daarbij beter voelt.
Ik neem de verdediging op van niemand, alleen verdedig ik feiten.

Laatst gewijzigd door leeuwenhart : 7 maart 2006 om 17:58.
leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 18:05   #17
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leeuwenhart Bekijk bericht
Het CS is maar een naam, de opbouw van het principe 'CS' heeft het VB zelf opgebouwd. Dit door platte racistische demagogische en populistische uitlatingen te lanceren.
merk dat geen enkel standpunt onderbouwd is! Net een reeks boeken met mooie kaft en titel, maar geen tekst aan de binnenkant.
Ik vind het normaal dat anderen hier een geurtje aan hebben. net als ik een geurtje heb aan stofzuigerverkopers die mij een stofzuiger willen aansmeren.
Onderbouwing is er zeker. Waarom denk je dat het rapport Van San zo zwierig de vuilbak inging ? Als je mij een stofzuigerverkoper zou tonen die welkom is aan 27% van de deuren, dan pas zou ik opkijken.

Citaat:
Voor zover ik weet hebben alle afdelingen een lijst ingevuld met wie ze een kartel zien zitten en met wie niet!
En wat waren de antwoorden van de drie betrokken personen ? Of konden ze nooit op gemeentelijk niveau aan de slag als ze de 'foutieve' antwoorden hadden ingevuld ?

Citaat:
Ik neem de verdediging op van niemand, alleen verdedig ik feiten.
Dat klinkt mooi. Ik zou het ook zeggen, mocht het al niet zo afgezaagd zijn.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 18:07   #18
leeuwenhart
Banneling
 
 
leeuwenhart's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 januari 2004
Berichten: 671
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Onderbouwing is er zeker. Waarom denk je dat het rapport Van San zo zwierig de vuilbak inging ? Als je mij een stofzuigerverkoper zou tonen die welkom is aan 27% van de deuren, dan pas zou ik opkijken.



En wat waren de antwoorden van de drie betrokken personen ? Of konden ze nooit op gemeentelijk niveau aan de slag als ze de 'foutieve' antwoorden hadden ingevuld ?



Dat klinkt mooi. Ik zou het ook zeggen, mocht het al niet zo afgezaagd zijn.
sterk met een rapport staan zwaaien (van 6-7 jaar geleden), die niet eens van het VB komt.
leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 18:50   #19
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leeuwenhart Bekijk bericht
sterk met een rapport staan zwaaien (van 6-7 jaar geleden), die niet eens van het VB komt.
Uiteraard komt het niet van het VB. Dan zou het pas makkelijk zijn voor jou om het neer te sabelen Wat wil je nu... onafhankelijk onderzoek of werk van de VB studiedienst ?
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2006, 18:51   #20
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leeuwenhart Bekijk bericht
sterk met een rapport staan zwaaien (van 6-7 jaar geleden), die niet eens van het VB komt.
Niet enkel Van San uiteraard. Je hebt ook het manifest van de Warande groep. Dat is wat recenter, of vind je echt dat de onderbouwing moet steunen op VB onderzoek ?
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be