Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 november 2020, 19:36   #81
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
U hebt gelijk in deze
Zij heeft niet helemaal gelijk. Een rechter moet de wet toepassen. Maar hij moet ook empathisch zijn. Met andere woorden, hij moet tevens naar billijkheid oordelen zonder afbreuk doen aan de wet. Daarom kan hij ook kiezen tussen een minimumstraf of een maximumstraf.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 november 2020 om 19:39.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2020, 19:36   #82
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Een lopend vuurtje stopt als de afstand tot het volgend brandbaar deeltje te groot is.
2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2020, 19:40   #83
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Een lopend vuurtje stopt als de afstand tot het volgend brandbaar deeltje te groot is.
Social distancing. Dat is ook een manier om metastazen te vermijden: kap het lichaam van de patient in stukken en leg de stukken ver genoeg van elkaar, dan kunnen de kankercellen niet naar de andere stukken.

Dat is min of meer de "remedie" die onze kwakzalvers voor ogen hadden...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2020, 20:08   #84
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
De Antwerpse politie heeft gisterenavond een honderdtal feestvierders betrapt in de Joodse wijk. Volgens de politie waren allicht meer dan honderd personen aanwezig. Het aantal ter plaatse betrapte personen bleef wel beperkt omdat heel wat feestvierders de zaal in kwestie nog snel konden ontvluchten voor de politie binnen geraakte. Alle aanwezigen kregen een proces-verbaal met oog op onmiddellijke dagvaarding.

HLN.

Mogen we nu ook zware uitspraken van het ziekenhuispersoneel, en de virologen verwachten?

Toen begin van de maand de Vlamingen braafjes met mondmasker en de nodige afstand gingen winkelen, schreeuwde ze moord en brand...tot over 14 dagen op intensieve!

Wat er hier gebeurt is is tien keer erger.
En zal het oorverdovend stil blijven uit die hoek waarschijnlijk.

Zullen wij Vlamingen dan altijd voor onnozelaars door het leven gaan?
Dat hebben 'wij Vlamingen' eigenlijk volledig in eigen handen; en m.i. is 't eerder een kwestie van (wel of niet) willen dan van (wel of niet) kunnen.

Het gaat wel wat investering vragen, vrees ik; handen uit de mouwen steken, kaap'ren varen, bloed zweet en tranen als in den goeien ouwen tijd van toen, ...


Mijn keuze is al gemaakt.

Niemand houdt u tegen.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2020, 20:30   #85
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Dat hebben 'wij Vlamingen' eigenlijk volledig in eigen handen; en m.i. is 't eerder een kwestie van (wel of niet) willen dan van (wel of niet) kunnen.

Het gaat wel wat investering vragen, vrees ik; handen uit de mouwen steken, kaap'ren varen, bloed zweet en tranen als in den goeien ouwen tijd van toen, ...


Mijn keuze is al gemaakt.

Niemand houdt u tegen.
2 !
Wie zich als onnozelaar gedraagt, zal als onnozelaar ernstig genomen worden.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2020, 20:31   #86
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De laatste versoepeling liep uit op een tweede coronagolf. Deze versoepeling, indien we niet goed uitkijken met die massa kooplustigen overal, zal uitlopen op een derde coronagolf. En dan zijn de gevolgen niet te overzien. Want dan zijn we (zeer, zéér kostelijk) aan het pompen en aan het dweilen met de kraan open.
Het illustreert: dit corona forumonderdeel vertoont dezelfde splijting als de andere:
- enerzijds aanhangers van communistisch/fascistisch Staatsapparaat, sieg heil en voetenstampende, hun broodheren volgende tot het waanzinnige / extreme,
- anderzijds Het Vrije Westen, dat de waanzinnigheid van de nazi's in de verf zet en hen een halt wil toeroepen.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2020, 20:36   #87
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De laatste versoepeling liep uit op een tweede coronagolf.
Uiteraard. Ttz, de tijdelijke maatregelen waren idioot. Want men kan die, tenzij je Noord Korea als een vrije heilstaat wil zien, uiteraard niet aanhouden, dus moeten die altijd door wat jij "versoepelingen" noemt, gevolgd worden.

Die versoepelingen zijn een klein beetje een glimps van wat vroeger beschouwd werden als "normale vrije maatschappij", om de herinnering levend te houden. Toen we nog dachten dat wij in een vrije democratie rondliepen.

Aangezien een tweede golf onvermijdelijk was, was het idioot van kosten te maken om ze uit te stellen, zoals het nu idioot zou zijn om kosten te maken om de derde golf uit te stellen. Uiteindelijk moet er een golf komen waar we geen kosten meer maken om een volgende golf te bekomen. En dan zijn we er. Dan is het, eindelijk, uitgewoekerd.

Dan gaan we puin ruimen van al dat gemaatregel, maar de kans bestaat dat er veel dingen voorgoed stuk zijn. Dat de vrije wereld die we kenden, achter ons ligt, en wat wij vroeger schandalige regimes vonden, nu verre droomwerelden lijken.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2020, 20:44   #88
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
De Antwerpse politie heeft gisterenavond een honderdtal feestvierders betrapt in de Joodse wijk. Volgens de politie waren allicht meer dan honderd personen aanwezig. Het aantal ter plaatse betrapte personen bleef wel beperkt omdat heel wat feestvierders de zaal in kwestie nog snel konden ontvluchten voor de politie binnen geraakte. Alle aanwezigen kregen een proces-verbaal met oog op onmiddellijke dagvaarding.

HLN.

Mogen we nu ook zware uitspraken van het ziekenhuispersoneel, en de virologen verwachten?

Toen begin van de maand de Vlamingen braafjes met mondmasker en de nodige afstand gingen winkelen, schreeuwde ze moord en brand...tot over 14 dagen op intensieve!

Wat er hier gebeurt is is tien keer erger.
En zal het oorverdovend stil blijven uit die hoek waarschijnlijk.

Zullen wij Vlamingen dan altijd voor onnozelaars door het leven gaan.
Jouw verontwaardiging roept wel vragen op. Ik heb nog niemand gehoord die dat corona straal negerend joods feest verdedigt. Je maakt zo nogal de indruk dat je Don Quichotte wil imiteren.
Natuurlijk was dat feest een corona-foute bedoening en het zal voor de betrokkenen wel gevolgen hebben. Moge u dat een troost wezen...
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2020, 20:47   #89
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Natuurlijk was dat feest een corona-foute bedoening en het zal voor de betrokkenen wel gevolgen hebben. Moge u dat een troost wezen...
Die mensen hebben natuurlijk gelijk van te feesten. En ook van daar de gevolgen van de eventuele kleine risico's van te dragen. Het zou er nog aan mankeren.

Stel dat ze ziek worden en sterven. Dan ben je tevreden. Stel dat ze niet ziek worden en niet sterven. Dan zijn zij tevreden. Altijd iemand tevreden.

En er is tenminste vreugde geweest voor 100 mensen, vreugde die anders onherroepelijk vernietigd was.

Hoeveel doden mag zo een moment van vreugde voor 100 mensen betekenen ? Voor mij mag daar minstens 1 dode voor vallen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2020, 20:52   #90
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Social distancing. Dat is ook een manier om metastazen te vermijden: kap het lichaam van de patient in stukken en leg de stukken ver genoeg van elkaar, dan kunnen de kankercellen niet naar de andere stukken.

Dat is min of meer de "remedie" die onze kwakzalvers voor ogen hadden...
Immuniteit is als deeltjes die inert worden tegen het vuur, alzo de afstand voor het lopende vuurtje tot het volgende brandbare deeltje, vergrotende.

Apartheidspolitiek is als die kernreactie analogie die je hier 'in den beginne' omschreef: je schuift de absorberende staven erin tot de kettingreactie wordt onderbroken, maar als je ze terugtrekt start de reactie weer, desnoods door externe invloed (straling van buitenaf).

Het laatste stelt het eerste uit, aan de "prijs" die in dezelfde analogie zou kunnen voorgesteld worden als het bos dat verondersteld werd gered te worden van het vuur, aan de prijs van de helft van de bomen gerooid.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2020, 20:56   #91
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.447
Standaard

Dat hamsterweekend werd veroorzaakt niet door het virus maar door het politiek krapuul.
Het equivalent van 10000 feestjes van 100 man.
Een dikke ownboete voor dat politiek krapuul.
De flikken naar hun bazen, allemaal op de bon.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2020, 20:59   #92
schietboog
Minister
 
schietboog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juli 2008
Berichten: 3.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Hoeveel doden mag zo een moment van vreugde voor 100 mensen betekenen ? Voor mij mag daar minstens 1 dode voor vallen.
Uiteindelijk is dat aan die feestvierders om dat zelf te beslissen. Als zij het risico willen lopen om dat feest bij te wonen en eventueel besmet te worden en daar misschien aan te sterven, is dat hun vrije keuze.
Trouwens, dat verschilt niet veel van een roker : die riskeert long/keelkanker voor het genot van het roken.
__________________
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
schietboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2020, 21:22   #93
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Dat hebben 'wij Vlamingen' eigenlijk volledig in eigen handen; en m.i. is 't eerder een kwestie van (wel of niet) willen dan van (wel of niet) kunnen.

Het gaat wel wat investering vragen, vrees ik; handen uit de mouwen steken, kaap'ren varen, bloed zweet en tranen als in den goeien ouwen tijd van toen, ...


Mijn keuze is al gemaakt.

Niemand houdt u tegen.
Neen, het zit in de genen van onze Vlaamse media.
Ze dansen naar de pijpen van de politici.

Altijd zijn het brave Vlamingen die stout zijn, als het over een andere samenlevingsgroep gaat, zijn ze onwetend, verstaan ze onze taal niet, zijn achtergesteld...enz...enz...
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2020, 21:34   #94
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Jouw verontwaardiging roept wel vragen op. Ik heb nog niemand gehoord die dat corona straal negerend joods feest verdedigt. Je maakt zo nogal de indruk dat je Don Quichotte wil imiteren.
Natuurlijk was dat feest een corona-foute bedoening en het zal voor de betrokkenen wel gevolgen hebben. Moge u dat een troost wezen...
Nogmaals daar gaat het mij niet om.
Het gaat erom hoe de Vlamingen de onnozelaars zijn, en die feestvierders ons vierkant uitlachen.

Die 250 euro die ze moeten betalen ligt allang klaar.
Dat er straks meer joden in de ziekenhuizen terecht komen. Dat zullen we nooit te weten komen. De wet op de privacy.

Dus, Vlamingen schrijf dat kerstfeest maar op uwen buik. want "wij" zijn niet goed bezig.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2020, 21:43   #95
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht

1) Neen, het zit in de genen van onze Vlaamse media.

2) Ze dansen naar de pijpen van de politici.

3) Altijd zijn het brave Vlamingen die stout zijn, als het over een andere samenlevingsgroep gaat, zijn ze onwetend, verstaan ze onze taal niet, zijn achtergesteld...enz...enz...
1) Allez, 't is voor de zovéélste keer iemand anders' fout

Dit forum is onderdeel van die 'Vlaamse media', of u dat nu leuk vindt of niet.

DOE DAAR IETS MEE !!!

2) Zie hierboven. En stop met te gaan stemmen op politiekers die media naar hun pijpen willen laten dansen, en ervan dromen héle samenlevingen op te kunnen & mogen sluiten.

3) Ik geef les aan jongeren uit andere samenlevingsgroepen. Ik ontmoet ook hun ouders. Ik werk samen met collega's uit andere samenlevingsgroepen. Ik ben zodanig 'stout' dat die mensen steeds beter naar mij beginnen te luisteren. Ik praat met hen, en probeer vooral hen géén blaasjes wijs te maken. Ik heb ook al gitaar voor hen gespeeld en zo.

DIE nemen MIJ alvast niet langer voor een onnozelaar.

"Winning hearts and minds", weet u nog?
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2020, 21:43   #96
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Jouw verontwaardiging roept wel vragen op. Ik heb nog niemand gehoord die dat corona straal negerend joods feest verdedigt. Je maakt zo nogal de indruk dat je Don Quichotte wil imiteren.
Natuurlijk was dat feest een corona-foute bedoening en het zal voor de betrokkenen wel gevolgen hebben. Moge u dat een troost wezen...
Huwelijk is belangrijk bij de Joden. Zeker bij de orthodoxe Joden. Ik begrijp alleen niet dat volwassen Joodse mensen in een grote groep de wetten van het land stiekem omzeilden of dit probeerden. Van studenten zou men dat nog kunnen verwachten maar hier...?
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2020, 22:02   #97
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Die mensen hebben natuurlijk gelijk van te feesten. En ook van daar de gevolgen van de eventuele kleine risico's van te dragen. Het zou er nog aan mankeren.

Stel dat ze ziek worden en sterven. Dan ben je tevreden. Stel dat ze niet ziek worden en niet sterven. Dan zijn zij tevreden. Altijd iemand tevreden.

En er is tenminste vreugde geweest voor 100 mensen, vreugde die anders onherroepelijk vernietigd was.


Hoeveel doden mag zo een moment van vreugde voor 100 mensen betekenen ? Voor mij mag daar minstens 1 dode voor vallen.
Waar blijft u het toch halen, hé?

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2020, 22:05   #98
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
1) Allez, 't is voor de zovéélste keer iemand anders' fout
Iemand anders fout? Alle kranten zingen in koor: Dat WIJ fout bezig zijn.

Citaat:

Dit forum is onderdeel van die 'Vlaamse media', of u dat nu leuk vindt of niet.

DOE DAAR IETS MEE !!!
ben volop bezig

Citaat:

2) Zie hierboven. En stop met te gaan stemmen op politiekers die media naar hun pijpen willen laten dansen, en ervan dromen héle samenlevingen op te kunnen & mogen sluiten.
Ge moogt gerust zijn

Citaat:

3) Ik geef les aan jongeren uit andere samenlevingsgroepen. Ik ontmoet ook hun ouders. Ik werk samen met collega's uit andere samenlevingsgroepen. Ik ben zodanig 'stout' dat die mensen steeds beter naar mij beginnen te luisteren. Ik praat met hen, en probeer vooral hen géén blaasjes wijs te maken. Ik heb ook al gitaar voor hen gespeeld en zo.
Dat is heel nobel, en ik bewonder u er voor.
Maar dat liedje is ook al grijs gedraaid, het zijn steeds 'jongeren' die te weinig kansen kregen.

Frustreert u dat dan niet? Wanneer gaan we eens een ander klok horen luiden?

Laatst gewijzigd door De Prof : 27 november 2020 om 22:10.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2020, 22:40   #99
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht

1) Iemand anders fout? Alle kranten zingen in koor: Dat WIJ fout bezig zijn.


2) ben volop bezig

3) Ge moogt gerust zijn

4) Dat is heel nobel, en ik bewonder u er voor.

Maar dat liedje is ook al grijs gedraaid, het zijn steeds 'jongeren' die te weinig kansen kregen.

5) Frustreert u dat dan niet?

6) Wanneer gaan we eens een ander klok horen luiden?

1) Ik zou het werkwoord 'zingen' niet gebruikt hebben. En ik ben selectief doof

2) Goed zo.

3) Goed zo.

4) Dat hoeft niet, maar ik zal u toch een rekeningnummer sturen, voor vrijwillige steunbijdrages

5) 'k Zou niet weten waarom zoiets mij zou moeten frustreren. Zoals reeds gezegd: ik luister niet snel naar liedjes die mij worden opgedrongen en die bovendien vals klinken. Ik ga liever zelf op zoek naar wat ik echt wil horen.

6) Als we er zelf andere maken om op te gaan meppen, hé.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2020, 23:01   #100
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Zij heeft niet helemaal gelijk. Een rechter moet de wet toepassen. Maar hij moet ook empathisch zijn. Met andere woorden, hij moet tevens naar billijkheid oordelen zonder afbreuk doen aan de wet. Daarom kan hij ook kiezen tussen een minimumstraf of een maximumstraf.
Er is een verschil tussen empathisch zijn en sociaal warmhartigheid...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be