Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Bart De Wever (N-VA) - 2 tot 8 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Bart De Wever (N-VA) - 2 tot 8 februari "Van bij de start van de partij was hij er reeds bij als ondervoorzitter van de N-VA. Deze 34-jarige licentiaat geschiedenis staat bekend om zijn goede dossierkennis en omwille van het gebruik van grappige kwinkslagen. Samen met side-kick Geert Bourg

 
 
Discussietools
Oud 9 februari 2004, 20:25   #21
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
elke vorm van cultuur heeft bestaansrecht
Inderdaad en het is dan ook te belachelijk voor woorden dat we de 1ne vorm van cultuur zouden subsidieren en de andere niet op basis van subjectieve criteria die bepaald worden door een al even subjectieve groep elitairen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Ik hoop dat je niet alles te grabbel wilt gooien voor de markt
Lijkt mij veel logischer, of is het oordeel van een of ander elitair clubje of een of andere goeroe meer waard dan dat van de massa?
De markt kan veel beter bepalen welke vormen van cultuur het recht hebben om "gesubsidieerd" te worden. Of vindt u dat u het recht hebt om in mijn plaats te bepalen waaraan ik mijn geld spendeer omdat u vindt dat A kunst is en B niet?
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be