Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Bart De Wever (N-VA) - 2 tot 8 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Bart De Wever (N-VA) - 2 tot 8 februari "Van bij de start van de partij was hij er reeds bij als ondervoorzitter van de N-VA. Deze 34-jarige licentiaat geschiedenis staat bekend om zijn goede dossierkennis en omwille van het gebruik van grappige kwinkslagen. Samen met side-kick Geert Bourg

 
 
Discussietools
Oud 29 februari 2004, 23:44   #21
Foundation
Minister
 
Foundation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.834
Standaard

Op uw paspoort en identiteitskaart staat nog steeds dat B'tje, geloof ik. Totdat u ervoor gezorgd heeft dat daar VL komt te staan, krijgt u te maken met de PS, of u dat nu wilt of niet.

U mag van mij mijn partij verwensen, en met haar de hele Belgische beweging als u het niet kunt laten, maar besef dan alstublieft dat u uw imago daarmee geen goed doet. Het staat demagogisch om een volledige partij over een hele kam te scheren, en dan nog te gaan verwensen - verwensingen zijn immers geen argumenten.

Aan een tafel zal gesproken worden over afbouw van het federale België (u schrijft unitair, hetgeen ik graag had gewild, maar dat jammer genoeg niet waar is), voor zover het tegen die tijd al niet confederaal geworden zal zijn. Maar er zal gesproken en onderhandeld moeten worden. En men onderhandelt nu eenmaal niet in volle vertrouwen met iemand die uw achtergrond uitmaakt voor al wat lelijk is in de wereld...

Maar u moet het zelf weten. Ik dacht alleen u even te wijzen op een gevaar voor uzelve. U heeft ook in mijn ogen van alle politici die hier op de forumsessies al geweest zijn, het grootste respect (buiten Hans Van de Cauter gerekend misschien, maar ja, daarin ben ik partijdig
__________________
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken,
Wees Immer Uzelf En Ongeknecht
Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken,
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be