Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juni 2019, 21:29   #121
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Niemand heeft drogredeneringen nodig : er bestaat geen vraag naar.
-de werknemersorganisaties willen het niet
-de patroons ook niet
-de liberalen willen het niet
-de sossen willen het niet
-de tsjeven willen het niet
-de groenen willen het niet
-de communisten willen het niet

-nva wil het wel...
De Forza Flandria wil wel.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2019, 21:34   #122
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Steeds meer en meer Vlamingen willen het wel en als meerderheid van de bevolking, als zij die betalen is dat het enige dat telt en zullen al die anderen zich aan die democratische waarheid moeten aanpassen of ten onder gaan...

Een ander oplossing zou zijn om regelrecht de belgische dictatuur uit te roepen...

Kom eens terug met je verhaal de dag dat er een duidelijke nationale meerderheid bestaat, plus de politieke vraag, om het systeem te splitsen.

Ik wil je wel opmerken dat een regering met n-va erbij in 4,5 jaar totaal faalde om de (bestaande) ambtenarenpensioenen een flinke scheerbeurt te geven.
En jij hoopt van die helden met karnemelk in de aderen de kampioenen van de sanering te maken ?

NIEMAND in het politieke milieu durft/wil de sociale zekerheid laten imploderen. Wie zevert over 'splitsing' en niet eens de potverteerders uit de eigen ambtenarij durft scheren is gewoon niet geloofwaardig.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2019, 21:34   #123
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Interessante stelling...

Krijg jij je uitkering volgens andere modaliteiten dan de vlamingen, omdat je in wallonië woont ?

Wat is dan wel het verschil in jouw voordeel tegenover de vlamingen ?


zelden een betere definitie geweten van 'centennationalisme' en 'eigen uitkering eerst'.
En waarom blijven de Walen bij de door hen verfoeide racistische Vlamingen .
Toch ook om ons geld zeker.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2019, 21:38   #124
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Tot nu toe werd dat, omdat de bevolking dwaas, dom en onwetend gehouden werd, gedoogd...
Vraag is wat la Belgique en zijn maffia nu gaan uitvinden om een status quo te bewerkstelligen... want weet maar dat ze hun Vlaamse koe niet zullen loslaten zolang ze nog melk geeft...
Wat is dat eigenlijk voor quatsch ? Iemand uit Durbuy die zich verwaardigt van ons dom en onwetend te betitelen omdat onze pers 'slecht' zou zijn en zelf niet verder raakt dan de Télé-moustique plus een gratis blogje als Doorbraak lezen gaat ons vlamingen de levieten lezen ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2019, 21:52   #125
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wat is dat eigenlijk voor quatsch ? Iemand uit Durbuy die zich verwaardigt van ons dom en onwetend te betitelen omdat onze pers 'slecht' zou zijn en zelf niet verder raakt dan de Télé-moustique plus een gratis blogje als Doorbraak lezen gaat ons vlamingen de levieten lezen ?

Ben jij een Vlaming Panda?
Kijk eens in uw broek. Ik denk dat uw piemel besneden is.
Want soms balk je als een gecastreerde ezel.
En mag ik opmerken dat ik niet behoor tot die Vlamingen waarvan jij pretendeert lid te zijn. Dat moet een andere groep zijn dan.
En.....Panda, ik kies mijn vrienden zelf en ook het ras waar ik toe wil behoren.
Begin al maar in te zien dat jij niet kiest maar uitsluitend ikzelf.
Begrepen?

En ik hou niet van Mijnheren met een strontjas
Mijnheren met een strontjas vind ik vies.
Ieder partij en vele politici bij name kregen reeds een drol naar hunne kop.
Maar als het in uw kraam past sleur je hen er wel allemaal bij en spreek je ook in hun naam. Triestig vent. Heel triestig.
En nu ga ik weer eventjes met mijn kinder-charette rondtoeren op de autostrade. Het moment is weer aangebroken. En nadien dus slapen. Ik moet morgen heel vroeg op. Ik moet naar slakkenkoersen gaan kijken.
Die beesten lopen alleen in de ochtenddauw. Overdag houden ze hun siësta.
En uw collega richt er morgenvroeg weer een paar in. Goddelijk.
Dat wil ik niet missen.

Laatst gewijzigd door werkman : 25 juni 2019 om 22:17.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2019, 21:56   #126
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Panda lijkt niet te beseffen dat hetgeen de tsjeven, de sossen, de liberalen, de groenen enz. als mening naar voor schuiven (onder meer over confederalisme en de sociale zekerheid) duidelijk niet meer gesmaakt wordt door hun kiezerspubliek. Dat is met de laatste verkiezingen glashelder aangetoond. Beke, Crombez, Rutten, Almaci mogen nog zo misprijzend hun neusjes ophalen t. a. v. deze thema’s, de kiezers hebben hen duidelijk laten voelen dat ze met hen het niet eens zijn.
grootste verliezer was n-va....
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2019, 21:57   #127
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ben jij een Vlaming Panda?
Kijk eens in uw broek. Ik denk dat uw piemel besneden is.
Want soms balk je als een gecastreerde ezel.
En mag ik opmerken dat ik niet behoor tot die Vlamingen waarvan jij pretendeert lid te zijn. Dat moet een andere groep zijn dan.
En.....Panda, ik kies mijn vrienden zelf en ook het ras waar ik toe wil behoren.
Begin al maar in te zien dat jij niet kiest maar uitsluitend ikzelf.
Begrepen?
KAMERAAD WERKMAN!
Waarom moeten wij altijd zo lang wachten alvorens u met uw schrijfselen ons onderricht in uw wijsheid?
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2019, 22:16   #128
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Maak eens de som : de 2 betrokken actoren die het systeem financieren (patroons en vakbonden), plus de overgrote meerderheid van het politiek landschap wil het niet...

Wat hoop je dan te bekomen ? Hoe realistisch is dat ?
Vakbonden die iets financieren??? Laat me niet lachen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2019, 22:18   #129
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Interessante stelling...

Krijg jij je uitkering volgens andere modaliteiten dan de vlamingen, omdat je in wallonië woont ?

Wat is dan wel het verschil in jouw voordeel tegenover de vlamingen ?


zelden een betere definitie geweten van 'centennationalisme' en 'eigen uitkering eerst'.
Weer totaal verkeerd en naast de plak... Wat wil je met jouw achtergebleven praat hier nog komen vertellen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2019, 22:20   #130
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Kom eens terug met je verhaal de dag dat er een duidelijke nationale meerderheid bestaat, plus de politieke vraag, om het systeem te splitsen.

Ik wil je wel opmerken dat een regering met n-va erbij in 4,5 jaar totaal faalde om de (bestaande) ambtenarenpensioenen een flinke scheerbeurt te geven.
En jij hoopt van die helden met karnemelk in de aderen de kampioenen van de sanering te maken ?

NIEMAND in het politieke milieu durft/wil de sociale zekerheid laten imploderen. Wie zevert over 'splitsing' en niet eens de potverteerders uit de eigen ambtenarij durft scheren is gewoon niet geloofwaardig.
wie durft spreken dat die splitsing er niet mag komen en tegelijker tijd het potverteren als normaal komt voorstellen... Die verdient inderdaad niet meer dan afgeschreven te worden...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2019, 22:22   #131
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
En waarom blijven de Walen bij de door hen verfoeide racistische Vlamingen .
Toch ook om ons geld zeker.
Maar hij heeft gelijk het gaat de Walen enkel om de centen, het centen(Belgisch)nationalisme... Hij kan het niet beter uitdrukken... Maar hij is wel te lomp om daar de Vlamingen en niet la Belgique op af te rekenen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2019, 22:24   #132
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wat is dat eigenlijk voor quatsch ? Iemand uit Durbuy die zich verwaardigt van ons dom en onwetend te betitelen omdat onze pers 'slecht' zou zijn en zelf niet verder raakt dan de Télé-moustique plus een gratis blogje als Doorbraak lezen gaat ons vlamingen de levieten lezen ?
De Vlamingen de levieten lezen... Voor wie neem jij je wel... Wat de Vlaamse officiële media waard is weet zo stillekens aan wel heel Vlaanderen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2019, 22:27   #133
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
grootste verliezer was n-va....
Inderdaad, zeg het nog honderd keer maar vergeet er niet bij te zeggen waarom...
Hewel omdat ze niet genoeg de Vlaamse kaart heeft gespeeld... Maar de NVa heeft het begrepen, maar de Belgicisten doen het in hun broek bij die gedachte en blijven dan maar steeds weer en opnieuw hun zelfde riedeltjes aframmelen... in de hoop dat, zoals vroeger, de Vlamingen zich weer laten omkopen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2019, 23:00   #134
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Inderdaad, zeg het nog honderd keer maar vergeet er niet bij te zeggen waarom...
Hewel omdat ze niet genoeg de Vlaamse kaart heeft gespeeld... Maar de NVa heeft het begrepen, maar de Belgicisten doen het in hun broek bij die gedachte en blijven dan maar steeds weer en opnieuw hun zelfde riedeltjes aframmelen... in de hoop dat, zoals vroeger, de Vlamingen zich weer laten omkopen...
E N-VA gaat voor een herkansing en zal er alles aan doen om nu wel de Vlaamse kaart te spelen.
BDW heeft een ijzer sterke positie ,want als hij in Vlaanderen de regie heeft ,
kan de SP niet om hem heen.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2019, 08:06   #135
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Inderdaad, zeg het nog honderd keer maar vergeet er niet bij te zeggen waarom...
Hewel omdat ze niet genoeg de Vlaamse kaart heeft gespeeld... Maar de NVa heeft het begrepen, maar de Belgicisten doen het in hun broek bij die gedachte en blijven dan maar steeds weer en opnieuw hun zelfde riedeltjes aframmelen... in de hoop dat, zoals vroeger, de Vlamingen zich weer laten omkopen...
ze hebben de verkiezingen verloren omdat ze een hard liberaal beleid hebben gevoerd die de mensen in hun portemonnee hebben gevoeld en omdat ze daarnaast gewoon wat geruzied hebben met alles en iedereen.

maw, exact dezelfde redenen waarom ook CD&V en OVLD hebben verloren.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2019, 08:12   #136
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Kom eens terug met je verhaal de dag dat er een duidelijke nationale meerderheid bestaat, plus de politieke vraag, om het systeem te splitsen.

Ik wil je wel opmerken dat een regering met n-va erbij in 4,5 jaar totaal faalde om de (bestaande) ambtenarenpensioenen een flinke scheerbeurt te geven.
En jij hoopt van die helden met karnemelk in de aderen de kampioenen van de sanering te maken ?

NIEMAND in het politieke milieu durft/wil de sociale zekerheid laten imploderen. Wie zevert over 'splitsing' en niet eens de potverteerders uit de eigen ambtenarij durft scheren is gewoon niet geloofwaardig.
Doe maar verder alsof het over durven en niet over kunnen zou gaan...
Denk je nu echt dat de maffia die la Belgique regeert zo maar haar inkomsten zal laten afnemen...
Maar vooral verder de oude techniek van la Belgique toepassen zoals de mensen dwaas en dom houden en valse beschuldigingen uiten om vooral zeker te zijn dat er niets zou veranderen...

Niemand wil of iedereen wil maar mag niet...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2019, 08:16   #137
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ze hebben de verkiezingen verloren omdat ze een hard liberaal beleid hebben gevoerd die de mensen in hun portemonnee hebben gevoeld en omdat ze daarnaast gewoon wat geruzied hebben met alles en iedereen.

maw, exact dezelfde redenen waarom ook CD&V en OVLD hebben verloren.
En waarom blijft de SPa dan verder afkalven???
Wie heeft de mensen het meest in de portemonnee gezeten met al hun loze beloftens jarenlang denk je???
De onnoemelijke schuldenberg is ook het werk van de NVa voorzeker...
Blijf maar verder het volk blaasjes wijsmaken... niets, maar dan ook niets is gratis en zeker niet de sociale zekerheid die sommige zich permiteren als sinterklaas cadeautjes rondom zich heen te strooien...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2019, 08:19   #138
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.947
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ze hebben de verkiezingen verloren omdat ze een[B] hard liberaal beleid hebben gevoerd die de mensen in hun portemonnee hebben gevoeld[/b] en omdat ze daarnaast gewoon wat geruzied hebben met alles en iedereen.

maw, exact dezelfde redenen waarom ook CD&V en OVLD hebben verloren.
De nagel op de kop !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2019, 08:19   #139
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ben jij een Vlaming Panda?
Kijk eens in uw broek. Ik denk dat uw piemel besneden is.
Want soms balk je als een gecastreerde ezel.
En mag ik opmerken dat ik niet behoor tot die Vlamingen waarvan jij pretendeert lid te zijn. Dat moet een andere groep zijn dan.
En.....Panda, ik kies mijn vrienden zelf en ook het ras waar ik toe wil behoren.
Begin al maar in te zien dat jij niet kiest maar uitsluitend ikzelf.
Begrepen?

En ik hou niet van Mijnheren met een strontjas
Mijnheren met een strontjas vind ik vies.
Ieder partij en vele politici bij name kregen reeds een drol naar hunne kop.
Maar als het in uw kraam past sleur je hen er wel allemaal bij en spreek je ook in hun naam. Triestig vent. Heel triestig.
En nu ga ik weer eventjes met mijn kinder-charette rondtoeren op de autostrade. Het moment is weer aangebroken. En nadien dus slapen. Ik moet morgen heel vroeg op. Ik moet naar slakkenkoersen gaan kijken.
Die beesten lopen alleen in de ochtenddauw. Overdag houden ze hun siësta.
En uw collega richt er morgenvroeg weer een paar in. Goddelijk.
Dat wil ik niet missen.


U weet blijkbaar niet dat besnijdenis en castratie twee totaal verschillende dingen zijn?

Na een besnijdenis werkt alles nog hoor.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2019, 08:23   #140
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
U weet blijkbaar niet dat besnijdenis en castratie twee totaal verschillende dingen zijn?

Na een besnijdenis werkt alles nog hoor.
Maar het is juist daarom dat hij over de twee spreekt...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be