Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 januari 2003, 23:36   #201
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Turk, waarom zou Torvicx niet het recht hebben om van overtuiging te veranderen? Hij mag toch? Of niet? Trouwens, heb jij al gelezen wat Superstaaf allemaal over Christenen schrijft? Het feit dat jij zo fel reageert zal de anderen op het forum doen geloven dat Torvicx gelijk heeft. Het kan misschien zijn dat Torvicx zich niet altijd diplomatisch uitdrukt, maar als je je laat gaan en fel reageert, bevestig je alleen maar zijn beweringen.
Van mij mag torvicx 20 keer van overtuiging veranderen. Dit heb ik al in eerdere posts duidelijk gemaakt. Van mij mag torvicx schrijven over de Islam wat hij wil. Ik heb respect voor zijn overtuiging. Hij is echter de persoon die mij aanvalt.

Waarom mogen andere posters zich wel laten gaan en ik niet? Als ik me laat gaan is dat opeens "een bevestiging van de vooroordelen".
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2003, 23:44   #202
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Zeer eigenaardig dat je dat niet doorhebt, Turk. Volgens mij heeft Torvicx gewoon zijn eigen mening en het is jij die daar tegenin gaat. Torvicx denkt aan mensen zoals die Iraniër die ik een paar weken geleden op T.V. zag. Die kloeg dat hij geen muziek mocht beluisteren. Dat hij niet vrij is. Aan die mensen uit noord-Nigeria, waar de Sharia van kracht is. Hij schreef hier trouwens dat hij solidair is met diegenen in die landen die geen moslim meer willen zijn. Da's heel duidelijk. Ik snap dus niet dat je hem dat nu nog vraagt. Het antwoord heb ik al in zijn berichten gelezen en is zeer duidelijk.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2003, 23:53   #203
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
Ik vind het helemaal niet erg integendeel zelfs.
En beschouw mezellf als een agnost-atheistische "kruisvaarder" tegen de islam, ronduit jullie vijand. In wat voor bevolkingsgroep jij mij ook denkt te kunnen plaatsen.
Jullie tactiek om "vriendelijk" te blijven omgaan met ex-moslims pakte bij mij niet man. Ik ben jullie nachtmerrie.....
En als jij me zou kunnen bewijzen dat die "god" meer is dan een concept dan wordt ik een "moderne satanist" (dus geen Luciferiaan, want die behouden iets theistisch).
NON SERVIAM
Als je een satanist wilt worden vind ik dat niet erg hoor. Jij bent een persoon met een eigen wil en niemand denkt voor jou. Waarom wil jij je eigen bevolkingsgroep kwetsen? Heb je soms traumatiserende ervaringen meegemaakt waardoor nu jou enige doel in het leven wraak op de Islam is? Dan vraag ik me toch af waarom jou wraak niet gericht is op de personen in kwestie maar gericht is op een godsdienst die meer dan een miljard volgelingen heeft.

PS. Wat is jouw etnische achtergrond?
Je wilt dus moedwillig dingen lezen die ik niet gezegd heb. Ik zei ALS je me zou kunnen bewijzen dat er een god is DAN wordt ik satanist.....
Nou jij denkt toch niet dat ik zomaar van levensvisie verander zoals ik van hemd verander zeker...
Wraak op de islam is mijn "enig" doel in het leven niet, het leven bestaat uit veel meer dan het terug dringen van een invasie.
Die miljard volgelingen mag je op je buik schrijven aangezien ook Druzen erbij worden gerekend en die worden niet door alle moslims als islamieten beschouwd. Volkstellers turven gewoon tot welke religie je je zelf catalogeert. Zoveel van diet, zoveel van dat.
Daarenboven mohamedanen noemen elkaar "monafiqeen" (hypcrieten) zodoende over welke islam heb je het dan ?
Mijn "etnische" afkomst ? Ik zou bij god niet weten waar jij het over hebt man.
Ik ben anti-religie tout court. Islam wil haantje de voorste spelen, islam krijgt van mij klapjes. Hier worden postings geplaatst pro-islam dus post ik anti-islam.
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2003, 23:57   #204
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Turk, waarom zou Torvicx niet het recht hebben om van overtuiging te veranderen? Hij mag toch? Of niet? Trouwens, heb jij al gelezen wat Superstaaf allemaal over Christenen schrijft? Het feit dat jij zo fel reageert zal de anderen op het forum doen geloven dat Torvicx gelijk heeft. Het kan misschien zijn dat Torvicx zich niet altijd diplomatisch uitdrukt, maar als je je laat gaan en fel reageert, bevestig je alleen maar zijn beweringen.
Van mij mag torvicx 20 keer van overtuiging veranderen. Dit heb ik al in eerdere posts duidelijk gemaakt. Van mij mag torvicx schrijven over de Islam wat hij wil. Ik heb respect voor zijn overtuiging. Hij is echter de persoon die mij aanvalt.

Waarom mogen andere posters zich wel laten gaan en ik niet? Als ik me laat gaan is dat opeens "een bevestiging van de vooroordelen".
De harde realiteit is Turk4Ever dat jij daar helemaal niets over te willen hebt man. Dus "tolerant" kom je zeker niet over om dat te onderstrepen. Ik "val" u niet aan ik geef een beetje tegengas tegen uw enthousiasme.
Laat je goed gaan ......
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2003, 00:00   #205
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Inderdaad, wat is jouw etnische afkomst? Wat is de nationaliteit van jouw grootouders? Wil je dat soms niet vermelden? Ben je bang niet geaccepteerd te worden door de autochtone, arische posters?

Bovendien heb ik niet gezegd dat je satanist wilt worden. Ik heb alleen gezegd dat je satanist mag worden als je daarvoor kiest.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2003, 00:04   #206
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
De harde realiteit is Turk4Ever dat jij daar helemaal niets over te willen hebt man. Dus "tolerant" kom je zeker niet over om dat te onderstrepen. Ik "val" u niet aan ik geef een beetje tegengas tegen uw enthousiasme.
Laat je goed gaan ......
Gaan we weer mierenneuken torvicx? Het zint jou niet dat er een moslim is die ook tolerant kan zijn. Nu onderneem jij weer een poging dat te ontkrachten omdat jouw visie van de maatschappij anders inelkaar stort. Ik zal het speciaal voor jou anders formuleren: ik erger me helemaal niet aan zijn verandering van overtuiging.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2003, 00:07   #207
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Turk, ik snap helemaal niet wat jij nu wilt. Als het je toch niet stoort, waarom beweer je dan dat Torvicx je aanvalt??? Snap ik niet.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2003, 00:07   #208
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Inderdaad, wat is jouw etnische afkomst? Wat is de nationaliteit van jouw grootouders? Wil je dat soms niet vermelden? Ben je bang niet geaccepteerd te worden door de autochtone, arische posters?

Bovendien heb ik niet gezegd dat je satanist wilt worden. Ik heb alleen gezegd dat je satanist mag worden als je daarvoor kiest.

Misschien wel ja
te zot voor woorden gewoon, ik weet waar ik sta, en wat ik meemaak de rest gun ik jou niet...Ik ben een neger die aan de arabisch-islamitsche slavernij ontsnapt is..... 8)

Wat jouw laatste zin betreft: in dat geval is uw reactie van nul en geen betekenis....Ik mag ook water drinken als ik dat wil.
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2003, 00:13   #209
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Turk, ik snap helemaal niet wat jij nu wilt. Als het je toch niet stoort, waarom beweer je dan dat Torvicx je aanvalt??? Snap ik niet.
Voor mij is het duidelijk: het zint hem niet dat er een ex-moslim tegen hem post. Islam zal en moet een "tolerante religie" zijn, en daarmee basta. Daar is het Turk4Ever om te doen.
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2003, 00:19   #210
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
De harde realiteit is Turk4Ever dat jij daar helemaal niets over te willen hebt man. Dus "tolerant" kom je zeker niet over om dat te onderstrepen. Ik "val" u niet aan ik geef een beetje tegengas tegen uw enthousiasme.
Laat je goed gaan ......
Gaan we weer mierenneuken torvicx? Het zint jou niet dat er een moslim is die ook tolerant kan zijn. Nu onderneem jij weer een poging dat te ontkrachten omdat jouw visie van de maatschappij anders inelkaar stort. Ik zal het speciaal voor jou anders formuleren: ik erger me helemaal niet aan zijn verandering van overtuiging.
Mierenneuken ? Als die maar besneden zijn .....
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2003, 00:20   #211
Godfried
Gouverneur
 
Godfried's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Kortom, de christelijke/humanistische cultuur is verantwoordelijk voor bijna alle grote rampen in de geschiedenis van de mensheid.
Als wij dan toch zo slecht zijn, waarom woont u hier dan nog? Ik zou maar rap emigreren als ik van u was. Met zulke christenhonden zou ik niet willen samenleven. En ook, waarom zou uw land willen toetreden tot zulk een verfoeilijk nest van massamoordenaars en inferieure schepsels als het Christelijk avondland, Europa? Waarom bouwen jullie met jullie superieure moslimbroeders geen veel welvarender en grootsere beschaving op dan de onze, als jullie toch zo geweldig zijn? Geef ons het nakijken he! Ga terug naar uw eigen land en maak het groot! Daar zijn wij trouwens ook mee gebaat, maar daarvoor moet ge het natuurlijk niet doen.
__________________
Christus vincit, Christus regnat, Christus Imperat!
Godfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2003, 00:27   #212
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Kortom, de christelijke/humanistische cultuur is verantwoordelijk voor bijna alle grote rampen in de geschiedenis van de mensheid.
Als wij dan toch zo slecht zijn, waarom woont u hier dan nog? Ik zou maar rap emigreren als ik van u was. Met zulke christenhonden zou ik niet willen samenleven. En ook, waarom zou uw land willen toetreden tot zulk een verfoeilijk nest van massamoordenaars en inferieure schepsels als het Christelijk avondland, Europa? Waarom bouwen jullie met jullie superieure moslimbroeders geen veel welvarender en grootsere beschaving op dan de onze, als jullie toch zo geweldig zijn? Geef ons het nakijken he! Ga terug naar uw eigen land en maak het groot! Daar zijn wij trouwens ook mee gebaat, maar daarvoor moet ge het natuurlijk niet doen.
Nou, nou geef die dappere niet-ariër wat ademruimte, hij is zo "zen" irriteert zich aan niets en niemand maar trop is te veel .....
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2003, 00:31   #213
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
Voor mij is het duidelijk: het zint hem niet dat er een ex-moslim tegen hem post. Islam zal en moet een "tolerante religie" zijn, en daarmee basta. Daar is het Turk4Ever om te doen.
Waar haal je dat nu vandaan? Ik zou het niet eens erg vinden als een varken tegen me post. Niet dat ik je nu vergelijk met een varken. In jouw wereldbeeld bestaan er geen tolerante moslims en ik ben een tolerante moslim. Dat zint jou niet. Nu moet je je gehele wereldbeeld aanpassen. Je doet nog steeds je uiterste best om jouw wereldbeeld te behouden. Er zijn allerlei soorten moslims. Zowel tolerante als intolerante.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2003, 00:47   #214
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Als wij dan toch zo slecht zijn, waarom woont u hier dan nog? Ik zou maar rap emigreren als ik van u was. Met zulke christenhonden zou ik niet willen samenleven. En ook, waarom zou uw land willen toetreden tot zulk een verfoeilijk nest van massamoordenaars en inferieure schepsels als het Christelijk avondland, Europa? Waarom bouwen jullie met jullie superieure moslimbroeders geen veel welvarender en grootsere beschaving op dan de onze, als jullie toch zo geweldig zijn? Geef ons het nakijken he! Ga terug naar uw eigen land en maak het groot! Daar zijn wij trouwens ook mee gebaat, maar daarvoor moet ge het natuurlijk niet doen.
Het doel van dit topic was de hypocrisie van sommige posters aantonen. Ze zijn voortdurend de Islam aan het zwartmaken terwijl het Christendom een veel gruwelijkere geschiedenis heeft. Ik heb er geen problemen mee dat het Christendom zo slecht is. Velen denken nu dat ik anti-christen ben maar dat ben ik helemaal niet. Ik probeer alleen de posters hier een spiegel voor te houden. Ik blijf in Nederland omdat ik er nog een hoop verandert moet worden in de maatschappij. Ik heb ook een vraag voor de anti-moslims. Als wij moslims zo slecht zijn, waarom schoppen jullie ons dan niet het land uit?
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2003, 00:48   #215
Godfried
Gouverneur
 
Godfried's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
ik ben een tolerante moslim.
Juist ja. En ik ben God de Vader, sorry: Allah!
__________________
Christus vincit, Christus regnat, Christus Imperat!
Godfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2003, 00:50   #216
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
Voor mij is het duidelijk: het zint hem niet dat er een ex-moslim tegen hem post. Islam zal en moet een "tolerante religie" zijn, en daarmee basta. Daar is het Turk4Ever om te doen.
Waar haal je dat nu vandaan? Ik zou het niet eens erg vinden als een varken tegen me post. Niet dat ik je nu vergelijk met een varken. In jouw wereldbeeld bestaan er geen tolerante moslims en ik ben een tolerante moslim. Dat zint jou niet. Nu moet je je gehele wereldbeeld aanpassen. Je doet nog steeds je uiterste best om jouw wereldbeeld te behouden. Er zijn allerlei soorten moslims. Zowel tolerante als intolerante.
Hm. Torvicx had het over moslimgebruiken en over aspecten van de Islam. Waarom denk jij dan dat hij jou persoonlijk aanvalt? Aangezien hij van overtuiging veranderd is, lijkt zijn mening over die aspecten van de Islam niet zo verwonderlijk. Tenslotte had hij er een breuk met zijn familie voor over. In plaats van je écht te verdedigen, kom je niet verder dan wat verwijten maken over dat hij je aanvalt.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2003, 00:50   #217
Godfried
Gouverneur
 
Godfried's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Ik heb ook een vraag voor de anti-moslims. Als wij moslims zo slecht zijn, waarom schoppen jullie ons dan niet het land uit?
We doen ons best jong... Maar die naïef-linkse wereldverbeteraars willen de kar niet in he... Ik denk dat die eerst eens een hand moeten afgekapt worden, of besneden, voor ze de volle draagwijdte zien van hun knuffelpraktijken jegens de moslimgemeenschap hier.

Ik denk dat er een goed precedent is voor de adequate behandeling van islamieten op Europees grondgebied, en dat is het voorbeeld van de Reconquista. Zoveel mogelijk mensen bekeren tot het christendom, en de rest over de Straat van Gibraltar jagen. Zo moet ge dat doen. Viva España!
__________________
Christus vincit, Christus regnat, Christus Imperat!
Godfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2003, 00:52   #218
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
Voor mij is het duidelijk: het zint hem niet dat er een ex-moslim tegen hem post. Islam zal en moet een "tolerante religie" zijn, en daarmee basta. Daar is het Turk4Ever om te doen.
Waar haal je dat nu vandaan? Ik zou het niet eens erg vinden als een varken tegen me post. Niet dat ik je nu vergelijk met een varken. In jouw wereldbeeld bestaan er geen tolerante moslims en ik ben een tolerante moslim. Dat zint jou niet. Nu moet je je gehele wereldbeeld aanpassen. Je doet nog steeds je uiterste best om jouw wereldbeeld te behouden. Er zijn allerlei soorten moslims. Zowel tolerante als intolerante.
Je hebt dus geen kaas gegegeten van mijn wereldbeeld, mooi zo.
In mijn wereldbeeld kun je bijvoorbeeld terug vinden dat moslims in Bosnië deel uitmaakten van de Waffen SS . Zodus ik ben de laatste om te beweren dat er geen verschil bestaat binnen de islam. Er is ook onderscheid tussen s**** en drek. Niet dat ik u met een van beide vergelijk. Gewoon om te laten zien hoe genuanceerd mijn wereldbeeld wel is, waar jij dus niets van af weet. Ik geef nochtans gewoon tegengas aan uw enthousiasme zoals ik in een vorige posting gezegd heb, en waar jij blijkbaar overheen gelezen hebt. Als je post moet je toch tegen reactie kunnen, so what is ur point .........
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2003, 00:58   #219
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Als wij dan toch zo slecht zijn, waarom woont u hier dan nog? Ik zou maar rap emigreren als ik van u was. Met zulke christenhonden zou ik niet willen samenleven. En ook, waarom zou uw land willen toetreden tot zulk een verfoeilijk nest van massamoordenaars en inferieure schepsels als het Christelijk avondland, Europa? Waarom bouwen jullie met jullie superieure moslimbroeders geen veel welvarender en grootsere beschaving op dan de onze, als jullie toch zo geweldig zijn? Geef ons het nakijken he! Ga terug naar uw eigen land en maak het groot! Daar zijn wij trouwens ook mee gebaat, maar daarvoor moet ge het natuurlijk niet doen.
Het doel van dit topic was de hypocrisie van sommige posters aantonen. Ze zijn voortdurend de Islam aan het zwartmaken terwijl het Christendom een veel gruwelijkere geschiedenis heeft. Ik heb er geen problemen mee dat het Christendom zo slecht is. Velen denken nu dat ik anti-christen ben maar dat ben ik helemaal niet. Ik probeer alleen de posters hier een spiegel voor te houden. Ik blijf in Nederland omdat ik er nog een hoop verandert moet worden in de maatschappij. Ik heb ook een vraag voor de anti-moslims. Als wij moslims zo slecht zijn, waarom schoppen jullie ons dan niet het land uit?
Daar gaan we weer.

1. het geloof in heksen is niet Christelijk. Voor de heksenvervolging schreef die éne een nieuw boek (in de 16e eeuw, denk ik): de heksenhamer. Dat staat dus niet in de bijbel en is dus niet Christelijk. Daarom hadden ze later een nieuw boek nodig om hun gruweldaden te kunnen rechtvaardigen. De bijbel doet dat niet.

2. de kruistochten hebben te maken met de val van het Romeinse rijk, een machtsvacuüm waardoor de kerk politieke macht had. Voor de Christenen ging het echter gewoon om het bevrijden van Palestina. Net zoals ze Koeweit bevrijd hebben. Net zoals ze België bevrijd hebben van de Duitsers. Net zoals de moslims Kashmir willen bevrijden van de Hindoes.

Wat jouw laatste vraag betreft: Het communisme is ingestort. De vrije markt en de overconsumptie vieren hoogtij. Links vindt nu een bondgenoot in de moslims. In België komt daar nog bij dat ze België willen bijeen houden. En in die strijd zetten ze nu de moslims in. Die moeten nu dat spelletje spelen van sukkelaar en slachtoffer van het Vlaams blok. D�*t is pas racistisch!
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2003, 01:02   #220
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
Je hebt dus geen kaas gegegeten van mijn wereldbeeld, mooi zo.
In mijn wereldbeeld kun je bijvoorbeeld terug vinden dat moslims in Bosnië deel uitmaakten van de Waffen SS . Zodus ik ben de laatste om te beweren dat er geen verschil bestaat binnen de islam. Er is ook onderscheid tussen s**** en drek. Niet dat ik u met een van beide vergelijk. Gewoon om te laten zien hoe genuanceerd mijn wereldbeeld wel is, waar jij dus niets van af weet. Ik geef nochtans gewoon tegengas aan uw enthousiasme zoals ik in een vorige posting gezegd heb, en waar jij blijkbaar overheen gelezen hebt. Als je post moet je toch tegen reactie kunnen, so what is ur point .........
Welk entousiasme? Ik heb niet een keer gezegd dat de Islam superieur is aan het Christendom. Ik wil alleen de posters hier duidelijk maken dat hun eigen religie ook zijn zwarte kanten kent. Iedere religie kent zijn zwarte kanten. Het is hypocriet om een godsdienst zwart te maken terwijl je eigen godsdienst ook erge misdaden heeft gepleegd. Ben je het niet eens met deze stelling?
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be