Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 augustus 2023, 22:26   #541
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Europa wil migratie uit West-Afrika stoppen, maar ondermijnt tegelijk de ontwikkeling van de regio

Tot op heden ten dage is dat anders nog steeds niet gelukt een STOP zetten op de migratie van Afrikanen & anderen naar de EU toe.

Wie moeten wij daarvoor als schuldige aanwijzen? (merkel?)

De Politici waar mensen hun stem aan gegeven hebben?

Of gaan die van het standpunt uit: "Het zal mijn tijd wel duren..."

Leuke gedachte (<--door Sarcasmus) voor onze en hun nazaten.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2023, 22:29   #542
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.068
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht


Hoeveel blanken zie jij in de Saoedische nationale ploeg?
Acht Kaukasiers.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2023, 03:13   #543
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.444
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Acht Kaukasiers.
Yep, met semitische invloeden.
De anderen zijn negroïden.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2023, 03:48   #544
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Europa wil migratie uit West-Afrika stoppen, maar ondermijnt tegelijk de ontwikkeling van de regio

Tot op heden ten dage is dat anders nog steeds niet gelukt een STOP zetten op de migratie van Afrikanen & anderen naar de EU toe.

Wie moeten wij daarvoor als schuldige aanwijzen? (merkel?)

De Politici waar mensen hun stem aan gegeven hebben?

Of gaan die van het standpunt uit: "Het zal mijn tijd wel duren..."

Leuke gedachte (<--door Sarcasmus) voor onze en hun nazaten.
Als je een echte migratie golf wil zien, wacht tot het westen een oorlog begint rond Niger, Mali, Burkina Faso of een ander band dat af wil geraken van slechts exporteur van goedkope grondstoffen te zijn in ruil voor wat peanuts aan 'ontwikkelingssamenwerking'.

De link tussen migratie en economische ontwikkeling is evident. De link tussen gebrek aan economische ontwikkeling en neokoloniale shit waarin die landen zich bevinden ook. De cake hebben en eten tegelijk, dat is moeilijk schijnt. Migratie naar het machtscentrum is een gevolg van de onderdrukking door het machtcentrum van de periferie.

Laatst gewijzigd door Bach : 30 augustus 2023 om 03:48.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2023, 18:21   #545
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.606
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik zou dat ook spijtig vinden dat de blanke mensensoort zou verdwijnen maar het is godgeklaagd om er nog over na te denken want de meeste blanken gaan er met akkoord dat dit zal gebeuren want ze blijven de migranten/illegalen warmpjes ontvangen geven ze onderdak, zorg en werk.

Meisjes/vrouwen pappen er met aan ...

Zelf gezocht dus.

Alles wat de blanke mens opgebouwd heeft ons zomaar laten afpakken????

En aan de volgeladen bootjes die nog steeds richting Europa komen gevaren en afgeladen vol zitten met migranten/illegalen moeten die hun legbatterijen daar enorm goed bezig geweest zijn.

Ook verschillende ziektes doen terug hun intrede in de EU door de massamigratie.
ok ok miaauw Universalia

maar hoe kan je al die zwartjes dan snel verwitten, ontzwarten? verplicht schminken elke dag of helemaal spierwit laten tatoeeren? kan dit?

allemaal verplicht witter maken met wettelijk verplichte Whitening cremes??

WLM he
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2023, 21:14   #546
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.606
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

HOe definieer je het begrip Blank/ Caucasische RAS??
of het omstreden begrip: Blank Arisch Duitse RAS??

ik denk dat het simpeler werkt, er zijn metafysica RASSEN en volkeren ok op onze planeet. Elk PV RAS existeert in een eigen unieke Metafysica kwadrant, en ik moet dit verder onderzoeken en het abstracte, mathematische model definieren, in PV 3D Space theorie ve Individu.


LET WEL ok
Een individu is feitelijk GEEN PV RAS en GEEN VOLK.
ik zal proberen dit te bewijzen.


zie onder: uit mailtje aan een schatrijke surihindoe man die blanken toch behoorlijk haat. Jammerlijk genoeg, helaas, de meerderheid van de kleurlingen, koelies, negers in Nederland HATEN de blanke hetero mannen als de pest en het zijn gevaarlijke en kwaadaardige parasieten in feite in het nest van de hogere Blank Hollandse Gastheren. De 100 % organische visie is toch het allerbeste in een doodgewone BIOTOOP, zgn de HOLLANDTOOP, immers wij zijn hoe dan ook organische beestjes met te grote hersentjes en te grote piemels en hele diepe, krasse hoerige uitnaaikutjes.

Rassenoorlog is natuurlijk en noodzakelijk, HELAAS, welkom op de karmische Strafplaneet, onze arme verkrachte AARDE.



===========================


lange, grootgeschapen blanke mannen mogen uitkijken nu, hele wereld HAAT hen, nu zijn WIJ AAN DE VOORAVOND VAN EEN KEIHARDE VIERDE WERELDOORLOG tegen de superieure Blanke Hetero mannen op aarde ok.?*



het zla een bloedbad worden op deze KUT planeet ok



de superierue blanke hetero mannen gaan Terug slaan met zware wapens WMD ok kijk maar uit



=================

MIJn leven is een totalitaire OORLOG tot de DOOD nu



jij vind mijn boeken natuurlijk onzin domme koelie apentalk ok dus?*?* jij hebt er niets aan



alles gaat over mijn suicidale leven en problemen ok?*?* ik moet lijden tot de dood



enige wat mijn hindoe satan vader deed met mij was mij dood intrappen ok alles kapot maken, mij vernietigen, ja zo maakt hij mij dood uit wraak, niets motivatie ok zoals jij het vertelde, jij bent toch dommer dan ik dacht.







===============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be