Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 september 2023, 16:48   #1
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard Asielzoekers naar campings

Wat bizar weeral. Onze mensen die mogen tijdens de wintermaanden niet naar hun stacaravans want de campings moeten gesloten blijven in de winter.

Voor die gelukzoekers mag het dan weer wel. Krijg ze daarna maar weer weg van die campings.

Trouwens ik vraag me altijd af waarom die moeten worden opgevangen ? Gisteren nog op TV een Albanees. Zijn aanvraag werd al gewegerd in Frankrijk maar hij vond het niet fair hij hier geen opvangplaats kreeg.

Wat is het probleem in Albanie ? Is daar oorlog ? EEn paar vrienden van mij gingen er deze zomer op vakantie. Mooi land en lekker eten. Suur die vent gewoon retour. Indien niet schaf dan ook maar visums en ambassades af....als je ook mag blijven zonder papieren zie ik niet in waarom mensen nog op een legale manier zouden moeten komen.

https://www.bruzz.be/samenleving/de-...den-2023-09-01

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 september 2023 om 17:08.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be