Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 augustus 2017, 14:52   #161
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

idem

Laatst gewijzigd door marie daenen : 14 augustus 2017 om 14:55.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 14:52   #162
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Die andere klassieke Vlaamse verraders zitten samen met de N-VA in de regering en ze voeren een klassiek Belgisch programma uit dat bestaat uit meer taksen belastingen en accijnzen en een groter begrotingstekort.

Op die manier maakt het dus niet uit of dat je op de N-VA stemt of op de andere klassieke Vlaamse verraders.

Zodus, als we terugkijken en een kleine evaluatie uitoefenen, dan stellen we vast dat Leterme een zwaarder communautair programma had dan de N-VA.

Want de N-VA heeft nul, nada, niks communautair programma. Je mag er zelfs niet over praten.


En binnenkort krijgen we terug het Belgische liedje - wat ons ook weer doet denken aan Leterme en zijn ACW - 'Vlaams zijn is goed voor tijdens de verkiezingen'.
En waar zit Leterme nu en wie heeft het zwaarder communautair programma van Leterme de doodsteek gegeven???
Dus duidelijk dat Letermes manier van werken niets oplostte en dus zou BDW oerdom moeten zijn om hetzelfde scenario de terhalen...
BDW weet beter en BDW heeft, hoe de klassiekers het ook willen ontkennen en/of minimaliseren wel al veel meer bekomen voor Vlaanderen dan alle zogenaamde Vlaamse politiekers samen, die telkens weer en opnieuw tegen het Belgische veto opbotsten en als brave schapen dan maar weer hun vest keerden en Vlaanderen nog meer kluisterden...

Wat BDW doet is daar waar Vlaanderen wel beslissingsmacht heeft (en die heeft ze en die had ze, (maar de oudere generatie controleerde dat niet en lieten zich telkens weer door de franstaligen in slaap sussen, die daarvan profiteerde om de heersende Vlaamse democratische macht van binnen uit leeg te zuigen) die ook doen uitoefenen en doen respecteren door de franstaligen en dat doet de francofonie pijn en dat doet de oude garde Vlaamse overlopers pijn, want ze zijn bang dat ze hun door la Belgique gedoogde graaikultuur (afkoopprijs om telkens weer en opnieuw de andere kant uit te kijken als la Belgique de Vlaamse belangen verloochende) zullen moeten afbouwen...

De enorme afbraakpolitiek van de media wat de NVa en BDW betreft zijn het grootste bewijs dat BDW en de NVa wel op de juiste weg zitten... en dat ze in de weg zitten van la Belgique en dat ze de franstalige belangen van la Belgique tegenwerken...

Oké, ideaal gezien, theoretisch gezien kan het anders en beter... Maar zo werkt la Belgique niet om zijn maffieuze belangen te vrijwaren...

Vergeet niet wat we tegenover een eeuwenlange, goed ingewerkte Belgische maffia staan, die onder de internationale auspiciën van Parijs werkt...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 15:13   #163
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

"Paris, the center of the Evil Empire."
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 15:23   #164
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
De Croo zijn commentaar irriteert de nazionaaltjes...
Missie geslaagd.
Ochgottekes. Gewezen banneling a.j. imiteert vier miljoen, het grootste crapuul van het forum. Opletten Jack, een oproep tot geweld is zo gebeurd in al je overmoed. Of de moderatie dan ook nog zo mild zal zijn is nog maar de vraag.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 15:33   #165
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Stoort het woord "nazionaaltjes" u?
Prima.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 16:09   #166
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Je wil De Croo toch niet muilkorven, zeker?
Zoek eens de betekenis van muilkorven op en kom dan nog eens terug.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 16:11   #167
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Zoek eens de betekenis van muilkorven op en kom dan nog eens terug.
Ziezo...
Muilkorven:
1) Beletten te spreken 2) De mond snoeren 3) Mond snoeren 4) Muilbanden
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 16:19   #168
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Stoort het woord "nazionaaltjes" u?
Prima.
Verbasteringen, of het nou om Verafstoot, nazionaaltjes, allachtonen of zandnegers gaat, zijn uitingen van extremistisch denken en hebben allemaal één ding gemeen: enkel diegenen, van welke strekking dan ook, die het kleuterniveau niet ontstegen zijn, bezondigen zich er aan. Fatsoenlijke mensen blijven er ver vandaan.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 16:27   #169
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Verbasteringen, of het nou om Verafstoot, nazionaaltjes, allachtonen of zandnegers gaat, zijn uitingen van extremistisch denken en hebben allemaal één ding gemeen: enkel diegenen, van welke strekking dan ook, die het kleuterniveau niet ontstegen zijn, bezondigen zich er aan. Fatsoenlijke mensen blijven er ver vandaan.
Als het verdedigen van het recht van spreken van De Croo een uiting van extremistisch denken is, dan wil ik gerust als een extremistische denker beschouwd worden.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 16:34   #170
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ziezo...
Muilkorven:
1) Beletten te spreken 2) De mond snoeren 3) Mond snoeren 4) Muilbanden
Iemand geen forum meer geven om zijn dwaasheden te debiteren is voor u synoniem voor muilkorven?

Wat belet er hem op de plaatselijke braderie zijn verwaarloosbare, nietszeggende tirades af te steken?

Hij mag zeggen wat hij wil van mij, maar hij hoeft er geen forum meer voor te krijgen in de kranten of andere media.

Zijn niveau ontstijgt al heel lang dat niet meer van het gebrabbel van een oude man die geniet van het idee keet te schoppen terwijl ieder welvoeglijk mens vervuld van plaatsvervangende schaamte allang het hoofd heeft afgewend.

En reken daar gegarandeerd ook maar zijn eigen zoon bij, die in zijn communicatie een hele trappenhal hoger staat dan zijn vader.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 16:38   #171
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Als het verdedigen van het recht van spreken van De Croo een uiting van extremistisch denken is, dan wil ik gerust als een extremistische denker beschouwd worden.
Dat maak jij er van.

Ik heb het over het jargon van een De Croo, een Another Jack, en dergelijke relnichten meer.


Roepen, schelden, genieten van hun zelfingebeelde strikes.

Daar lust niemand nog een hap van.

Nogmaals, hij mag spreken zoveel hij wil.

Maar wel liefst waar zijn niveau ligt: een pensenkermis hier en een krakelingenfeestje daar, een hobby waar hij altijd zo graag over opsneed.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 16:48   #172
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Iemand geen forum meer geven om zijn dwaasheden te debiteren is voor u synoniem voor muilkorven?

Wat belet er hem op de plaatselijke braderie zijn verwaarloosbare, nietszeggende tirades af te steken?

Hij mag zeggen wat hij wil van mij, maar hij hoeft er geen forum meer voor te krijgen in de kranten of andere media.


Zijn niveau ontstijgt al heel lang dat niet meer van het gebrabbel van een oude man die geniet van het idee keet te schoppen terwijl ieder welvoeglijk mens vervuld van plaatsvervangende schaamte allang het hoofd heeft afgewend.

En reken daar gegarandeerd ook maar zijn eigen zoon bij, die in zijn communicatie een hele trappenhal hoger staat dan zijn vader.
- Ja.
- Niets.
- Daar beslis jij niet over.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 16:50   #173
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Dat maak jij er van.

Ik heb het over het jargon van een De Croo, een Another Jack, en dergelijke relnichten meer.


Roepen, schelden, genieten van hun zelfingebeelde strikes.

Daar lust niemand nog een hap van.

Nogmaals, hij mag spreken zoveel hij wil.

Maar wel liefst waar zijn niveau ligt: een pensenkermis hier en een krakelingenfeestje daar, een hobby waar hij altijd zo graag over opsneed.
Doe nu niet hypocriet, je wil De Croo gewoon gemuilkorfd zien.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 17:01   #174
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.403
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Dat maak jij er van.

Ik heb het over het jargon van een De Croo, een Another Jack, en dergelijke relnichten meer.


Roepen, schelden, genieten van hun zelfingebeelde strikes.

Daar lust niemand nog een hap van.

Nogmaals, hij mag spreken zoveel hij wil.

Maar wel liefst waar zijn niveau ligt: een pensenkermis hier en een krakelingenfeestje daar, een hobby waar hij altijd zo graag over opsneed.
Dikke 2.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 17:05   #175
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Xeno zijn negeerlijst werkt precies niet meer zo goed...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 17:05   #176
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
- Ja.
- Niets.
- Daar beslis jij niet over.
Als De Morgen zou weigeren om mij een forum te bieden, word ik dan gemuilkorfd?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 17:07   #177
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Als De Morgen zou weigeren om mij een forum te bieden, word ik dan gemuilkorfd?
Neen.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 17:10   #178
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Stoort het woord "nazionaaltjes" u?
Prima.
Het stoort niet alleen robert t maar nog veel anderen, mijzelf inbegrepen. Had je voor dergelijke smerige insinuaties soms op applaus gerekend?
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 17:12   #179
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus;8507897[B
]Het stoort niet alleen robert t maar nog veel anderen, mijzelf inbegrepen[/b]. Had je voor dergelijke smerige insinuaties soms op applaus gerekend?
Dat had ik nu echt niet gedacht....
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2017, 17:14   #180
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Neen.
Verklaar het verschil? Aan wie moet de pers een forum bieden om er niet van te worden beschuldigd de persoon in kwestie te muilkorven?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be