Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 januari 2021, 11:28   #381
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Inderdaad.
Hier hebben ze zelfs mijn beamer afgepakt.
Kunnen ze met hun vier rustig nog een film kijken.
Sporten kunnen ze nog, omdat ze gebruik kunnen maken van de mogelijkheden hier.
Maar wat jongeren vooral missen, is gezellig samen dingen doen waarbij ze ouderen best kunnen missen.
Zo stonden laatst enkele jongeren te dansen in de stallen, terwijl ze die aan het reinigen waren.
Politie is wel komen kijken of ze daar wel moesten en mochten zijn.
En ja, hun paarden, dus hun taak om ze te verzorgen.

Maar de meeste jongeren hebben die mogelijkheden niet, en daardoor hebben ze geen gezonde geest meer in een gezond lichaam.
Joggen is toch mogelijk net als fietsen. En volgens mij kan je toch ook nog gaan zwemmen.

Wie wat in beweging wil blijven heeft toch mogelijkheden.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 januari 2021 om 11:29.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2021, 11:30   #382
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Nog geen 1/3 van wat hun vader allemaal uitstak tijdens zijn jeugd.
Die vader zat dan ook niet met ganser dagen naar een schermpje te turen en te lullen met een hoop onbekenden.

De helft van hun tijd steken ze in sociale media.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2021, 11:45   #383
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Joggen is toch mogelijk net als fietsen. En volgens mij kan je toch ook nog gaan zwemmen.

Wie wat in beweging wil blijven heeft toch mogelijkheden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Die vader zat dan ook niet met ganser dagen naar een schermpje te turen en te lullen met een hoop onbekenden.

De helft van hun tijd steken ze in sociale media.
Joggen en fietsen doe je geen 10 uur per dag.
Na een tijd begint dat ook tegen te steken en het geeft geen of weinig sociale contacten.
Zeker als je 150cm van elkaar moet blijven.
En zwemmen is voor de meeste iets dat je hooguit 2-3 uur per week doet.
Trouwens mijn oudste zoon heeft problemen met joggen en fietsen.
Zelfs met wandelen heeft die problemen.
En zwemmen is voor hem helemaal een technisch probleem.
Rolstoelen en kunstbenen drijven slecht en je moet na het zwemmen meer tijd in het onderhoud dan in het zwemmen steken.

En mijn kinderen zitten geen hele dag op sociale media, komen daar zelfs zelden op.
En kijken amper TV.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2021, 11:51   #384
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Die vader zat dan ook niet met ganser dagen naar een schermpje te turen en te lullen met een hoop onbekenden.

De helft van hun tijd steken ze in sociale media.
Nu laten ze hun kut of fluit zien via internet, wij deden het tenminste puur natuur in real life.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2021, 12:24   #385
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Nu laten ze hun kut of fluit zien via internet, wij deden het tenminste puur natuur in real life.
We zijn inderdaad een stuk preutser geworden dat klopt.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2021, 12:27   #386
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Joggen en fietsen doe je geen 10 uur per dag.
Na een tijd begint dat ook tegen te steken en het geeft geen of weinig sociale contacten.
Zeker als je 150cm van elkaar moet blijven.
En zwemmen is voor de meeste iets dat je hooguit 2-3 uur per week doet.
Trouwens mijn oudste zoon heeft problemen met joggen en fietsen.
Zelfs met wandelen heeft die problemen.
En zwemmen is voor hem helemaal een technisch probleem.
Rolstoelen en kunstbenen drijven slecht en je moet na het zwemmen meer tijd in het onderhoud dan in het zwemmen steken.

En mijn kinderen zitten geen hele dag op sociale media, komen daar zelfs zelden op.
En kijken amper TV.
Ja in verband met mensen met een handicap begrijp ik dat heel goed. dat zijn mensen die het anders al heel moeilijk hebben. Maar de wel valide jongeren ?

Kunnen die dan niet gaan feesten ? De zoon van Patrick ziet nochtans zijn vrienden en gaat feesten. Andere jongelui hier op het forum schrijven allemaal hetzelfde
Eigenlijk lees ik hier nooit iets van een jongere die schrijft dat hij eenzaam wegkwijnt op zijn kamertje.....Er is blijkbaar nog nooit zo veel gefeest als de dag van vandaag. Sommigen kunnen de feestjes nauwelijks bijhouden.

Die zitten hier toch niet gewoon stoer te doen of nog erger te liegen mag ik hopen ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 januari 2021 om 12:29.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2021, 12:30   #387
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Wel, de ouderen zijn toch de enige reden waarom de niet-ouderen op ongeziene wijze in hun fundamentele vrijheden beperkt worden he.

Nu is het goed mogelijk dat de ouderen dat zelfs niet eens willen. Maar dat zou dan willen zeggen dat zo goed als niemand die vrijheidsbeperkingen wil. Behalve misschien de medische wereld zelf, voor hun eigen objectieven.

Dus wie is nu de schuldige van die vrijheidsbeperkingen ? Als het de ouderen niet zijn, wie dan wel ?

Het is ergens normaal om de strijd voor uw eigen vrijheid willen aan te binden he, maar dan moet je wel de juiste oorzaak van de beperking van uw vrijheid als uw vijand nemen. Zijn dat de ouderen, of is dat een of andere zotte kliek ?
Neen, het zijn niet de ouderen die de oorzaak zijn van de huidige miserabele toestand. De 'klasse' der ouderen heeft onvoldoende politieke impact om lockdowns en anti-corona 'gemaatregel' op te leggen en dit dan wereldwijd en al sinds maart vorig jaar.
De 'ouderen' dienen als nepmotief voor 'solidariteit' , ons opgelegd door de politieke , mediatieke en medische klasse.
De meeste zullen het beleid wel steunen, maar hebben het zeker niet veroorzaakt of mogelijk gemaakt.
Trouwens , wat maakt de Zweedse ouderen dan verschillend vd andere Europese?
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2021, 13:25   #388
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Neen, het zijn niet de ouderen die de oorzaak zijn van de huidige miserabele toestand. De 'klasse' der ouderen heeft onvoldoende politieke impact om lockdowns en anti-corona 'gemaatregel' op te leggen en dit dan wereldwijd en al sinds maart vorig jaar.
De 'ouderen' dienen als nepmotief voor 'solidariteit' , ons opgelegd door de politieke , mediatieke en medische klasse.
De meeste zullen het beleid wel steunen, maar hebben het zeker niet veroorzaakt of mogelijk gemaakt.
Trouwens , wat maakt de Zweedse ouderen dan verschillend vd andere Europese?
Als het al niet de jeugd is en ook niet de ouderen, wie zijn het dan wel die staan te roepen voor meer maatregelen?

Als de bevolking op dit forum 1 ding heeft duidelijk gemaakt dan is het wel dat het wel degelijk de ouderen zijn die irrationeel bang zijn en bereid zijn het hele land en de toekomst van hun nakomelingen te hypothekeren.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2021, 13:32   #389
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ja in verband met mensen met een handicap begrijp ik dat heel goed. dat zijn mensen die het anders al heel moeilijk hebben. Maar de wel valide jongeren ?

Kunnen die dan niet gaan feesten ? De zoon van Patrick ziet nochtans zijn vrienden en gaat feesten. Andere jongelui hier op het forum schrijven allemaal hetzelfde
Eigenlijk lees ik hier nooit iets van een jongere die schrijft dat hij eenzaam wegkwijnt op zijn kamertje.....Er is blijkbaar nog nooit zo veel gefeest als de dag van vandaag. Sommigen kunnen de feestjes nauwelijks bijhouden.

Die zitten hier toch niet gewoon stoer te doen of nog erger te liegen mag ik hopen ?
Nee ze Fred niks gelogen. En nu zit ik met een kater :'-( privé feestjes zijn altijd wilder
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2021, 14:10   #390
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Nee ze Fred niks gelogen. En nu zit ik met een kater :'-( privé feestjes zijn altijd wilder


Dat vertel je beter aan de mensen als daar zijn Jantje en Patrick e.a die hier steen en been klagen dat jongeren in hun geval hun kinderen niet meer kunnen feesten noch andere mensen ontmoeten

Aan jou om hen te overtuigen dat dat zo niet is. Dat daar allemaal niks van aan is en dat de feestjes en de ontmoetingen doorgaan zoals weleer

Mij moet je niet overtuigen. Ik heb geen kinderen en aan mij zal dat worst wezen. Ik feest al mijn lange leven lang.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 januari 2021 om 14:13.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2021, 14:26   #391
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Alles direct geloven wat in de krant staat.
Juist ja, zo worden we op zijn minst geïnformeerd.
Kritisch denken en capabel zijn om iets in perspectief te zien, dat is toch iets anders.

Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat jongeren hun beperking in vrijheid in de schoenen van de ouderen schuiven.

Meer zelfs, als ik zowat reacties lees dan zouden veel jongeren graag hebben dat die ouderen zo vlug mogelijk sterven.
Het zegt uiteindelijk veel over hoe onze samenleving ineen zit als we belanden in crisissituaties.

De generatiekloof is volgens mij nog nooit zo groot geweest als nu. Het egocentrisme, en het gebrek aan empathisch vermogen is nog nooit zo groot geweest als nu.
De meeste jongeren schuiven niets in de schoenen van ouderen.
En ouderen hoeven ook niets in de schoenen van jongeren te schuiven.
Corona is een probleem voor allebei. Eigenlijk voor alle leeftijdsgroepen, behalve misschien babys.
De ouderen hebben zelf niet specifiek voor die maatregelen gevraagd.
En nu gaan stellen dat ik naief ben omdat ik de krant geloof, wat voor een belachelijke instelling is me dat nu.
Ik ga ervan uit dat er statistisch is onderzocht hoe de jeugd zich voelt onder die lockdown maatregelen. Ik zie echt niet in waarom we die effecten van die lockdown moeten gaan minimaliseren.
Zelfs als je een voorstander bent van een lockdown, dan nog moet je de ogen niet sluiten voor de nadelen ervan en er eventueel iets aan proberen te doen.

Het een grote stomiteit van heel dit gebeuren een generatie probleem te maken.
Houdingen zoals die van wagner die veralgemenen en toevallig een paar 18 jarigen in hun buurt hebben die toch feestjes organiseren helpen de zaak niet echt voorruit.
Ik zie aan mijn zoon die hogere studies doet dat de manier waarop de lessen georganiseerd zijn, en de examens, dat dit verre van optimaal is. En voor het behalen van het diploma en voor de kwaliteit van de opleiding.
Voor jongeren is uitgaan in het weekend een uitlaatklep. Want de meeste onder ons, ik heb ook gestudeerd, moeten wel degelijk wat werk verzetten om de leerstof te verwerken. In mijn ogen is studeren nagenoeg gelijk aan werken. Kwa geestelijke inspanning dan toch.

Dat polariseren is nergens goed voor.
Ik hou mij gewoon aan de feiten en die zijn dat er serieuze nadelen zijn aan een lockdown en een daarvan zijn de psychische effecten op de jeugd.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 17 januari 2021 om 14:30.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2021, 14:48   #392
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Als het al niet de jeugd is en ook niet de ouderen, wie zijn het dan wel die staan te roepen voor meer maatregelen?

Als de bevolking op dit forum 1 ding heeft duidelijk gemaakt dan is het wel dat het wel degelijk de ouderen zijn die irrationeel bang zijn en bereid zijn het hele land en de toekomst van hun nakomelingen te hypothekeren.
Ik ben zelf gepensioneerd en mijn sociale kring is vnl gericht op de wat ouderen.
De meesten zijn mss wat overdreven voorzichtig, maar helemaal geen adepten vd Nieuwe Sanitaire Orde.
Dat heel wat ouderen , wsl zelfs de meerderheid , akkoord gaan met het inperken van onze bewegingsvrijheid en de ons opgelegde ophokplicht, kan ik inkomen. Ik vermoed dat de meerderheid vd bevolking hier (voorlopig) mee akkoord gaat, helaas.
Alleen is het niet zo dat begin vorig jaar overal zo, bejaarden of hun belangengroepen zijn gaan ijveren bij hun regeringen voor de betr corona maatregelen. De oorzaak daarvan ligt dieper.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2021, 15:09   #393
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
De meeste jongeren schuiven niets in de schoenen van ouderen.
En ouderen hoeven ook niets in de schoenen van jongeren te schuiven.
Corona is een probleem voor allebei. Eigenlijk voor alle leeftijdsgroepen, behalve misschien babys.
De ouderen hebben zelf niet specifiek voor die maatregelen gevraagd.
En nu gaan stellen dat ik naief ben omdat ik de krant geloof, wat voor een belachelijke instelling is me dat nu.
Ik ga ervan uit dat er statistisch is onderzocht hoe de jeugd zich voelt onder die lockdown maatregelen. Ik zie echt niet in waarom we die effecten van die lockdown moeten gaan minimaliseren.
Zelfs als je een voorstander bent van een lockdown, dan nog moet je de ogen niet sluiten voor de nadelen ervan en er eventueel iets aan proberen te doen.

Het een grote stomiteit van heel dit gebeuren een generatie probleem te maken.
Houdingen zoals die van wagner die veralgemenen en toevallig een paar 18 jarigen in hun buurt hebben die toch feestjes organiseren helpen de zaak niet echt voorruit.
Ik zie aan mijn zoon die hogere studies doet dat de manier waarop de lessen georganiseerd zijn, en de examens, dat dit verre van optimaal is. En voor het behalen van het diploma en voor de kwaliteit van de opleiding.
Voor jongeren is uitgaan in het weekend een uitlaatklep. Want de meeste onder ons, ik heb ook gestudeerd, moeten wel degelijk wat werk verzetten om de leerstof te verwerken. In mijn ogen is studeren nagenoeg gelijk aan werken. Kwa geestelijke inspanning dan toch.

Dat polariseren is nergens goed voor.
Ik hou mij gewoon aan de feiten en die zijn dat er serieuze nadelen zijn aan een lockdown en een daarvan zijn de psychische effecten op de jeugd.
Amai, van mij doen ze wat ze graag doen feestjes bouwen heb ik in mijn tijd ook gedaan, en inderdaad een krant geloven wat ze schrijven t'ja al eens goed gelezen wat een zever er tegenwoordig in staat. Als IR. zou ik toch wel wat kritischer ertegenover staan, vooral omdat de media gestuurd en gesubsidieerd wordt door de roverheid en veelal in één of twee verschillende handen is.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2021, 15:32   #394
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Neen, het zijn niet de ouderen die de oorzaak zijn van de huidige miserabele toestand. De 'klasse' der ouderen heeft onvoldoende politieke impact om lockdowns en anti-corona 'gemaatregel' op te leggen en dit dan wereldwijd en al sinds maart vorig jaar.
De 'ouderen' dienen als nepmotief voor 'solidariteit' , ons opgelegd door de politieke , mediatieke en medische klasse.
De meeste zullen het beleid wel steunen, maar hebben het zeker niet veroorzaakt of mogelijk gemaakt.
Trouwens , wat maakt de Zweedse ouderen dan verschillend vd andere Europese?
Ik denk dat eerlijk gezegd ook, maar er zijn er toch heel wat die meegaan in die propaganda. Zoals al aangegeven beschermen die maatregelen niet eens de ouderen: het enige wat die mensen ECHT kunnen doen is inderdaad voorzichtig zijn, en zichzelf beperkingen opleggen in het kader van dat voorzichtig zijn. Denken dat de anderen schuldig zijn dat zij een risico lopen, is idioot en dat is het van in het begin geweest. Dat zou enkel NIET idioot geweest zijn, mochten men het virus willen elimineren, maar dat is ondenkbaar.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2021, 15:36   #395
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Kunnen die dan niet gaan feesten ? De zoon van Patrick ziet nochtans zijn vrienden en gaat feesten. Andere jongelui hier op het forum schrijven allemaal hetzelfde
Wat ondenkbaar is, is dat dat "strafbaar" is. Dat dat verboden is. Dat hij een boete riskeert, en bij herhaling, voor een correctionele rechtbank mag komen.

Ik zou wel willen aanvaarden dat een vijand dat zo wil, maar dan moet het ook algemeen aanvaard worden dat men die vijand mag proberen te doden he.

En ja, hij ziet zo nu en dan eens in het geniep wat vrienden, maar het is toch niet hetzelfde als gewoon NORMAAL uw vrienden kunnen zien, he. En "feesten", dat wil dus zeggen, samen een glas drinken en wat praten.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2021, 15:51   #396
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Die moeder zal dat ook niet van haar dochtertje gedacht hebben. Jonge mensen zijn geen aapjes die je dresseert. Kinderen hebben hun eigen apart leven waar ouders geen ballen over afweten, al zeker de ouders niet die beweren dat ze alles van hun kinderen weten.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...?ocid=msedgdhp
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2021, 15:54   #397
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht

En ja, hij ziet zo nu en dan eens in het geniep wat vrienden, maar het is toch niet hetzelfde als gewoon NORMAAL uw vrienden kunnen zien, he. En "feesten", dat wil dus zeggen, samen een glas drinken en wat praten.
Dus in feite mist hij niet zo veel. Ik dacht al dat hij eenzaam en met een depressie helemaal weg was aan het kwijnen op zijn kamertje. Helemaal normaal is het niet maar al bij al valt het nog goed mee. Beetje opletten dat ge niet wordt gesnapt maar dat maakt het misschien net nog spannender.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 januari 2021 om 15:55.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2021, 20:53   #398
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dus in feite mist hij niet zo veel. Ik dacht al dat hij eenzaam en met een depressie helemaal weg was aan het kwijnen op zijn kamertje. Helemaal normaal is het niet maar al bij al valt het nog goed mee. Beetje opletten dat ge niet wordt gesnapt maar dat maakt het misschien net nog spannender.
Dus jij zegt dat jongeen OK zijn als ze de regels niet opvolgen, dus mogen ze afgeschaft worden.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2021, 23:21   #399
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.941
Standaard

In gans onze familie, onze vrienden & kennissen kennen we geen enkele jongere die ernstige psychische klachten heeft.
Raar hé !?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2021, 23:27   #400
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
In gans onze familie, onze vrienden & kennissen kennen we geen enkele jongere die ernstige psychische klachten heeft.
Raar hé !?
Zoals wij niemand kennen die aan Corona gestorven is en dat we daar al bijna een jaar voor gegijzeld worden.
Raar hé
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be