Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 3 april 2016, 07:21   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.463
Talking Bourgeois (N-VA): "De islam moet verwesteren"

Dat moet een 1 Aprilgrap geweest zijn, dat kan niet anders.

En nog een héél slechte ook.


BRON

Detail tekst:

Citaat:
Aanslagen Brussel "Onze samenleving mag niet uit elkaar vallen." In De Zondag uit Vlaams minister-president Geert Bourgeois (N-VA) zijn bezorgdheid over de cohesie in onze samenleving na de aanslagen in Brussel en Zaventem. Hij reikt naar eigen zeggen de moslimgemeenschap de hand.
Weer maar eens proberen de hand te reiken?

Ik heb de flauwe indruk dat dat al meermaals serieus mislukt is.

Dat de Islam bestaat, dat er mensen zijn die dat 'geloof' willen 'beleven' geen probleem mee maar het hoort niet thuis in ons land of in de EU daar die mensen zich toch nooit zullen willen aanpassen aan onze manier van leven en er alles zullen aan doen en blijven doen om de EU overhoop te zetten, voorbeelden genoeg van dacht ik die we dagelijks door de strot geduwd krijgen in de media op TV.

Of het handje reiken een goed plan is, I doubt it!

p.s. 'Pikte' ik even uit K&K met dank aan de poster aldaar.

Lijkt mij vrij duidelijk niet?

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 3 april 2016 om 07:25.
Universalia is offline  
Oud 3 april 2016, 07:31   #2
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 45.549
Standaard

De verhouding moslims/autochtonen terug in balans brengen zou al veel beter zijn.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline  
Oud 3 april 2016, 07:37   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.463
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
De verhouding moslims/autochtonen terug in balans brengen zou al veel beter zijn.
Zou dat lukken zonder slag of stoot of na véél discussie denkt u?

Mag ik daar aan twijfelen?

Moeten verwesteren lijkt mij ver gezocht.

Leren samenleven met anderen en de regels van het land waar je u bent komen in vestigen en van alle voordelen kan genieten leren respecteren en uw eigen willetje niet proberen op te dringen lijkt mij beter geformuleerd of niet?

Wij moeten het ook niet gaan 'uithangen' in andere landen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 3 april 2016 om 07:41.
Universalia is offline  
Oud 3 april 2016, 07:41   #4
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 45.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zou dat lukken zonder slag of stoot of na véél discussie denkt u?

Mag ik daar aan twijfelen?
Het is u toegelaten hieraan te twijfelen . Grenzen dicht, veroordeelde criminelen buitenwippen en zelf meer kweken moeten toch al enig soelaas brengen?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline  
Oud 3 april 2016, 08:10   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.463
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Het is u toegelaten hieraan te twijfelen . Grenzen dicht, veroordeelde criminelen buitenwippen en zelf meer kweken moeten toch al enig soelaas brengen?
Inderdaad, er uiteindelijk eens aan beginnen, met zij die zich niet willen voegen aan onze manier van samenleven, eruit te zetten.

Grenzen hermetisch afsluiten is de boodschap kwestie van het paard van Troje buiten te houden.

En ja, we zullen zelf in de leer moeten gaan bij de witte muizen (anderen deden het ons al voor )want ons kweekgedrag is er serieus op achteruit gegaan wat ergens begrijpelijk is daar mensen denken ... hebben die kleintjes nog wel een toekomst met alles (in ons land/de EU/de wereld) waar we op huidig ogenblik met geconfronteerd worden?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 3 april 2016 om 08:11.
Universalia is offline  
Oud 3 april 2016, 08:36   #6
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Ja, ja. Ik ken het verhaal.
We hebben een Europese islam noxig met een Europese gekuiste Koran.

Alsof dat realistisch is. Joden,Kristenen en Mosli,s zullen nooit aanvaarden dat ercaan hun teksten gemangeld wordt.
Odol is offline  
Oud 3 april 2016, 08:46   #7
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Inderdaad, weer zo'n ongelukkig zinnetje dat Bourgeois jaren zal achtervolgen...
We hebben geen zaken meer met de islam en de beesten die uitvoeren wat er in staat! Er is hen lang genoeg de kans gegeven om zich hier wat aan te passen aan onze levenswijze. Zij wilden naar hier komen en hier blijven! Hun gedrag, dat steeds gevaarlijker en negatiever aan het worden is maakt dat we ze nu uitspuwen! Samenleven met moslims gaat niet, hier niet en nergens!
Diegenen onder hen die per se "de moslim" moeten uithangen moeten er weer uit, ze hebben nu al lang genoeg getoond wie en wat ze zijn! Hoe langer men daar mee wacht hoe moeilijker en gevaarlijker dat zal zijn, en ondertussen gaat onze maatschappij naar de bliksem!
andev is offline  
Oud 3 april 2016, 08:55   #8
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 54.405
Standaard

Inderdaad, een late aprilgrap van Bourgeois.
De islamieten gaan daar eens goed mee lachen, en hun middenvinger opsteken.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 3 april 2016, 08:56   #9
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat moet een 1 Aprilgrap geweest zijn, dat kan niet anders.

En nog een héél slechte ook.


BRON

Detail tekst:



Weer maar eens proberen de hand te reiken?

Ik heb de flauwe indruk dat dat al meermaals serieus mislukt is.

Dat de Islam bestaat, dat er mensen zijn die dat 'geloof' willen 'beleven' geen probleem mee maar het hoort niet thuis in ons land of in de EU daar die mensen zich toch nooit zullen willen aanpassen aan onze manier van leven en er alles zullen aan doen en blijven doen om de EU overhoop te zetten, voorbeelden genoeg van dacht ik die we dagelijks door de strot geduwd krijgen in de media op TV.

Of het handje reiken een goed plan is, I doubt it!

p.s. 'Pikte' ik even uit K&K met dank aan de poster aldaar.

Lijkt mij vrij duidelijk niet?

Al goed en wel maar wie is Islam ? ken die niet ? nooit van gehoord? wie is dat ?
de vuile muilekoek is offline  
Oud 3 april 2016, 09:03   #10
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Al goed en wel maar wie is Islam ? ken die niet ? nooit van gehoord? wie is dat ?
Die halve beesten die daar staan te roepen en tieren weten het waarschijnlijk ook niet echt. Het is voor hen iets dat hen het recht geeft kabaal te maken, vernielingen aan te richten en erger...
Wie weet hoe weinig ze misschien maar weten over hun eigen "islam"...
andev is offline  
Oud 3 april 2016, 09:30   #11
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 37.666
Standaard

De islam moet niet verwesteren, de islam moet uit Europa.
Skobelev is offline  
Oud 3 april 2016, 09:33   #12
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.981
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat moet een 1 Aprilgrap geweest zijn, dat kan niet anders.

En nog een héél slechte ook.


BRON

Detail tekst:



Weer maar eens proberen de hand te reiken?

Ik heb de flauwe indruk dat dat al meermaals serieus mislukt is.

Dat de Islam bestaat, dat er mensen zijn die dat 'geloof' willen 'beleven' geen probleem mee maar het hoort niet thuis in ons land of in de EU daar die mensen zich toch nooit zullen willen aanpassen aan onze manier van leven en er alles zullen aan doen en blijven doen om de EU overhoop te zetten, voorbeelden genoeg van dacht ik die we dagelijks door de strot geduwd krijgen in de media op TV.

Of het handje reiken een goed plan is, I doubt it!

p.s. 'Pikte' ik even uit K&K met dank aan de poster aldaar.

Lijkt mij vrij duidelijk niet?

Zever. U doet me denken aan de Vlaams-Nationalisten die "Franse/Waalse ratten, rol uw matten" of "Vuile Walen" schreeuwen. Dat heeft geen effect en de talloze Franstaligen die in Vlaanderen leven, werken of er met vakantie gaan, zijn er het beste bewijs. Het "het hoort niet thuis in ons land" is maar uw mening en niets anders.
Everytime is offline  
Oud 3 april 2016, 09:33   #13
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 54.405
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De islam moet niet verwesteren, de islam moet uit Europa.
meer moet dat niet zijn :
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  01167.jpg‎
Bekeken: 130
Grootte:  48,5 KB
ID: 101908  

__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 3 april 2016, 09:35   #14
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.463
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Al goed en wel maar wie is Islam ? ken die niet ? nooit van gehoord? wie is dat ?
De één of andere duistere manier om zich het recht met toe te eigenen om de rest van de wereld overhoop te zetten misschien en wat haatteksten te gaan staan kraaien?

Eén oplossing: buitenzetten en snel wat daar het meer dan genoeg geweest is met ze te 'proberen' te blijven bepamperen.

Wie niet luisteren wil ...

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 3 april 2016 om 09:43.
Universalia is offline  
Oud 3 april 2016, 09:38   #15
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.981
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Inderdaad, weer zo'n ongelukkig zinnetje dat Bourgeois jaren zal achtervolgen...
We hebben geen zaken meer met de islam en de beesten die uitvoeren wat er in staat! Er is hen lang genoeg de kans gegeven om zich hier wat aan te passen aan onze levenswijze. Zij wilden naar hier komen en hier blijven! Hun gedrag, dat steeds gevaarlijker en negatiever aan het worden is maakt dat we ze nu uitspuwen! Samenleven met moslims gaat niet, hier niet en nergens!
Diegenen onder hen die per se "de moslim" moeten uithangen moeten er weer uit, ze hebben nu al lang genoeg getoond wie en wat ze zijn! Hoe langer men daar mee wacht hoe moeilijker en gevaarlijker dat zal zijn, en ondertussen gaat onze maatschappij naar de bliksem!
"Het gaat niet" voor mensen zoals u en u zal moeten accepteren dat ze hier zullen blijven omdat ze er het recht hebben. Franstalige Belgen zullen ook niet Vlaanderen boycotten of verlaten omdat een bepaalde Vlaanderen anti-Franstalig is.
Everytime is offline  
Oud 3 april 2016, 09:39   #16
Anitta
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 juli 2015
Berichten: 834
Standaard

Bourgeois hoort thuis in Beernem er is daar een goeie afdeling psychiatrische patiënten.
Anitta is offline  
Oud 3 april 2016, 09:40   #17
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Zever. U doet me denken aan de Vlaams-Nationalisten die "Franse/Waalse ratten, rol uw matten" of "Vuile Walen" schreeuwen. Dat heeft geen effect en de talloze Franstaligen die in Vlaanderen leven, werken of er met vakantie gaan, zijn er het beste bewijs. Het "het hoort niet thuis in ons land" is maar uw mening en niets anders.
Inderdaad, de Vlaming hoort niet thuis in uw la Belgique...
Nog erger dan de koran die grote francofonie...
marie daenen is offline  
Oud 3 april 2016, 09:41   #18
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
"Het gaat niet" voor mensen zoals u en u zal moeten accepteren dat ze hier zullen blijven omdat ze er het recht hebben. Franstalige Belgen zullen ook niet Vlaanderen boycotten of verlaten omdat een bepaalde Vlaanderen anti-Franstalig is.
Tuurlijk niet ze zuigen het alleen maar verder uit...
marie daenen is offline  
Oud 3 april 2016, 09:43   #19
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.461
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Zever. U doet me denken aan de Vlaams-Nationalisten die "Franse/Waalse ratten, rol uw matten" of "Vuile Walen" schreeuwen. Dat heeft geen effect en de talloze Franstaligen die in Vlaanderen leven, werken of er met vakantie gaan, zijn er het beste bewijs. Het "het hoort niet thuis in ons land" is maar uw mening en niets anders.
Pas u aan of verhuis. Is dat dan wel in orde?
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline  
Oud 3 april 2016, 09:45   #20
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.981
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Inderdaad, de Vlaming hoort niet thuis in uw la Belgique...
Nog erger dan de koran die grote francofonie...
Kan u lezen? Ik heb het enkel en alleen over zo'n schreeuwers.
Everytime is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be