Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Bart Tommelein (VLD) - 26 april tot 2 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Bart Tommelein (VLD) - 26 april tot 2 mei "Op het hoogste echelon begon hij als raadgever voor Patrick Dewael, later werd hij zijn woordvoerder. Nu is hij volksvertegenwoordiger en klaar om uw vragen te beantwoorden. Op zijn website weet hij te melden dat "Een politicus kan zijn werk onmogel

 
 
Discussietools
Oud 14 mei 2004, 14:27   #1
P
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: Provincie antwerpen
Berichten: 1
Standaard

Geachte,

Graag had ik geweten of mijn kleine hoeveelheid spaarcenten die ik probeer te sparen om een huis te kunnen kopen binnen 20 jaar ook 15% belast gaan worden.

En zo ja, dan zal mijn stem uit gaan naar de eerste partij die deze schandalige manier van poen pakken op kap van de mensen die wel echt werken zullen stoppen.

Gewoon maar een vraagje, maar hoe lang denken jullie dat de europese burgers zich zomaar op de slachtbank laten leggen?

Ik betaal niet graag voor een slecht beleid, fraude bij meerdere openbare instanties, een regering die bijna bankroet is het toch maar blijft ontkennen, politiekers die weinig goed beloven en nog minder doen.

En zo kan ik nog een half uur blijven zagen, dus als je op het eerste punt zou kunnen antwoorden ben ik al zeer tevreden.
P is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be