Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 augustus 2022, 22:57   #281
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.070
Standaard

Zonder een goeie Hazard hebben we geen kans in Qatar.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 augustus 2022 om 22:58.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2022, 23:07   #282
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zonder een goeie Hazard hebben we geen kans in Qatar.
Natuurlijk ,hij is zo goed dat hij niet van de bank af mag komen ,en geraakt hij uiteindelijk eens een keer op het veld ,krijgen we een big fail te zien ,of hoe zou je anders die gemiste strafschop gaan beoordelen...

Laten we dan maar thuis blijven hé ,dan gaat hem tenminste niet moeten laten afgaan hé...

Maar tussen ons gezegd én gezwegen ,Martinez zijde gij dat...

Laatst gewijzigd door Svennies : 26 augustus 2022 om 23:26.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2022, 23:23   #283
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Dadee ,Hazard wil écht wel hoor .....

Maar zie jij nog zijn plotselinge richtingsveranderingen met de bal aan de voet....

Ik zie ze niet meer ,en weet je waarom ,zijn enkel is zijn zwak punt geworden....

Ik heb jaren geleden hetzelfde meegemaakt ,en dat is alsof een vogel zijn vleugels geknipt worden....

Je verliest je sterkste wapen ,de technische dribbel dus met de bal kort aan de voet waarbij de tegenstander op den duur niet meer weet welke richting je uit gaat , omdat anderen je enkels hebben kapot gestampt....

Iedere morgen dat ik uit mijn bed kom ,wordt ik aan dat feit herinnerd .....

Laatst gewijzigd door Svennies : 26 augustus 2022 om 23:29.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2022, 23:29   #284
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zonder een goeie Hazard hebben we geen kans in Qatar.
Gone with the wind. Hij zal de geschiedenis in gaan als de grootste miskoop, niet alleen vanwege Real Madrid, maar uit heel de voetbalgeschiedenis.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2022, 23:30   #285
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zonder een goeie Hazard hebben we geen kans in Qatar.
De beste kans die we hadden was in 2018, toen België een fantastisch tornooi speelde, met knap voetbal en een pak doelpunten. Toen waren de twee meest creatieve spelers, De Bruyne en - vooral - Hazard, beiden wereldtop. Bij De Bruyne is die ontwikkeling doorgegaan, terwijl Hazard nog slechts een schim is van zichzelf. Op een paar maanden maakt hij dat niet meer goed. Het is een opeenstapeling van zoveel factoren: gebrek aan beroepsernst bij aankomst in Madrid, een opeenstapeling van verschillende blessures, met als gevolg een jarenlang verlies van matchritme. Ik heb Doku in de (weliswaar verloren) 1/4 finale tegen Italië op het EK dingen zien doen die Hazard in geen jaren meer in de nationale ploeg gedaan heeft. Deze Hazard kwam bij mij gewoon niet meer in de ploeg, hoezeer ik ook fan ben van hem.

België zit nu wat in een overgangsfase. Spelers hebben afgehaakt en er zullen er nog afhaken, terwijl de nieuwe en jongere generatie nog niet constant genoeg is. Maar er is zeker nieuw talent: Vanheusden (als hij niet geblesseerd is), Onana, Mangala, Lavia, Openda, De Ketelaere, Matazo, enz. Op korte termijn is de verdediging echt aan vervanging toe. Er is momenteel niemand die het niveau van de beste Alderweireld, Vertonghen, laat staan Kompany en Vermaelen haalt. Desnoods moet Witsel, net als bij Atletico, maar een rij naar achter.

Als België ook maar in de buurt komt van de prestatie van vier jaar geleden te evenaren, zou dat een stunt van formaat zijn, temeer daar we in de tweede ronde (bijna met zekerheid) al meteen tegen Spanje of Duitsland moeten spelen. Maar goed, in een tornooi weet je maar nooit.
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2022, 23:31   #286
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Gone with the wind. Hij zal de geschiedenis in gaan als de grootste miskoop, niet alleen vanwege Real Madrid, maar uit heel de voetbalgeschiedenis.
Die mens is kapot gestampt hé , en al zijn toekomstige tegenstrevers weten perfect op welke plaats ze hem moeten raken.....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2022, 23:35   #287
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
De beste kans die we hadden was in 2018, toen België een fantastisch tornooi speelde, met knap voetbal en een pak doelpunten. Toen waren de twee meest creatieve spelers, De Bruyne en - vooral - Hazard, beiden wereldtop. Bij De Bruyne is die ontwikkeling doorgegaan, terwijl Hazard nog slechts een schim is van zichzelf. Op een paar maanden maakt hij dat niet meer goed. Het is een opeenstapeling van zoveel factoren: gebrek aan beroepsernst bij aankomst in Madrid, een opeenstapeling van verschillende blessures, met als gevolg een jarenlang verlies van matchritme. Ik heb Doku in de (weliswaar verloren) 1/4 finale tegen Italië op het EK dingen zien doen die Hazard in geen jaren meer in de nationale ploeg gedaan heeft. Deze Hazard kwam bij mij gewoon niet meer in de ploeg, hoezeer ik ook fan ben van hem.

België zit nu wat in een overgangsfase. Spelers hebben afgehaakt en er zullen er nog afhaken, terwijl de nieuwe en jongere generatie nog niet constant genoeg is. Maar er is zeker nieuw talent: Vanheusden (als hij niet geblesseerd is), Onana, Mangala, Lavia, Openda, De Ketelaere, Matazo, enz. Op korte termijn is de verdediging echt aan vervanging toe. Er is momenteel niemand die het niveau van de beste Alderweireld, Vertonghen, laat staan Kompany en Vermaelen haalt. Desnoods moet Witsel, net als bij Atletico, maar een rij naar achter.

Als België ook maar in de buurt komt van de prestatie van vier jaar geleden te evenaren, zou dat een stunt van formaat zijn, temeer daar we in de tweede ronde (bijna met zekerheid) al meteen tegen Spanje of Duitsland moeten spelen. Maar goed, in een tornooi weet je maar nooit.
En vergeten we maar het fiasco van twee jaar ervoor ,tegen Wales hé...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2022, 23:38   #288
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Dadee ,Hazard wil écht wel hoor .....

Maar zie jij nog zijn plotselinge richtingsveranderingen met de bal aan de voet....

Ik zie ze niet meer ,en weet je waarom ,zijn enkel is zijn zwak punt geworden....
Ik denk dat je gelijk hebt. Het lijken wel twee verschillende spelers.

Maar het is meer dan dat alleen. Zijn ander wapen, een enorme snelheid van uitvoering is er niet meer. Sterker nog: hij vertraagt het spel. Hij doet me nu wat denken aan Scifo in zijn nadagen, terwijl de allerbeste Hazard me deed denken aan Maradona in zijn hoogdagen. Dat is misschien wat overdreven, maar die speler was qua dribbelvaardigheid en balvastheid echt niet normaal. Daarom dat ze hem ook letterlijk van het veld geschopt hebben.
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2022, 23:39   #289
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
De beste kans die we hadden was in 2018, toen België een fantastisch tornooi speelde, met knap voetbal en een pak doelpunten. Toen waren de twee meest creatieve spelers, De Bruyne en - vooral - Hazard, beiden wereldtop. Bij De Bruyne is die ontwikkeling doorgegaan, terwijl Hazard nog slechts een schim is van zichzelf. Op een paar maanden maakt hij dat niet meer goed. Het is een opeenstapeling van zoveel factoren: gebrek aan beroepsernst bij aankomst in Madrid, een opeenstapeling van verschillende blessures, met als gevolg een jarenlang verlies van matchritme. Ik heb Doku in de (weliswaar verloren) 1/4 finale tegen Italië op het EK dingen zien doen die Hazard in geen jaren meer in de nationale ploeg gedaan heeft. Deze Hazard kwam bij mij gewoon niet meer in de ploeg, hoezeer ik ook fan ben van hem.

België zit nu wat in een overgangsfase. Spelers hebben afgehaakt en er zullen er nog afhaken, terwijl de nieuwe en jongere generatie nog niet constant genoeg is. Maar er is zeker nieuw talent: Vanheusden (als hij niet geblesseerd is), Onana, Mangala, Lavia, Openda, De Ketelaere, Matazo, enz. Op korte termijn is de verdediging echt aan vervanging toe. Er is momenteel niemand die het niveau van de beste Alderweireld, Vertonghen, laat staan Kompany en Vermaelen haalt. Desnoods moet Witsel, net als bij Atletico, maar een rij naar achter.
Als België ook maar in de buurt komt van de prestatie van vier jaar geleden te evenaren, zou dat een stunt van formaat zijn, temeer daar we in de tweede ronde (bijna met zekerheid) al meteen tegen Spanje of Duitsland moeten spelen. Maar goed, in een tornooi weet je maar nooit.
No big deal, dat deden ze in 1986 ook al eens.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2022, 23:43   #290
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

God betert ,het kleine Wales met een hoop meer grinta én karakter dan die tamme duiveltjes hé....

Laat dit dan ook maar gezegd worden...

Of was hun premie soms niet hoog genoeg om er voluit voor te gaan...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2022, 23:47   #291
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
En vergeten we maar het fiasco van twee jaar ervoor ,tegen Wales hé...
Jazeker, maar daar waren we niet zo sterk. Matige openingsmatch tegen Italië, matig tegen Zweden en tja Wales. Dat was echt schandalig op het openingskwartier na …

Het WK van 2018 was veel meer een afgewerkt product van een volwassen ploeg. Ikzelf heb België nooit beter weten voetballen en ik denk ook dat er misschien een generatie zal overgaan om dat nog eens te zien. Italië 1990 komt nog het dichtst in de buurt, maar daar zat het gewoon tegen.

We kunnen dat ultra-offensieve voetbal vandaag ook niet meer brengen omdat de verdediging te zwak en te traag is en omdat een zekere Eden Hazard vooraan als voortdurend balvast aanspeelpunt ontbreekt. Het is echt triestig om te zeggen, maar als je met deze Hazard speelt, hypothekeer je gewoon uw kansen.
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2022, 23:54   #292
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Ik denk dat je gelijk hebt. Het lijken wel twee verschillende spelers.

Maar het is meer dan dat alleen. Zijn ander wapen, een enorme snelheid van uitvoering is er niet meer. Sterker nog: hij vertraagt het spel. Hij doet me nu wat denken aan Scifo in zijn nadagen, terwijl de allerbeste Hazard me deed denken aan Maradona in zijn hoogdagen. Dat is misschien wat overdreven, maar die speler was qua dribbelvaardigheid en balvastheid echt niet normaal. Daarom dat ze hem ook letterlijk van het veld geschopt hebben.
Ik praat uit ervaring mijn beste....

Ik heb hetzelfde destijds meegemaakt ....

Het is die enkel,en enkel alleen die enkel die hem weerhoudt om zijn dribbels en plotselinge richtingsveranderingen én versnellingen tijdens die dribbels te kunnen maken...

Een paar keer lukt dat per wedstrijd ,en dan ga je gewoon de plank af ,en heb je zakken ijs nodig om geen acute ontsteking aan die verdomde enkel op te lopen .....

uiteindelijk krijg je jaren later de rekening daarvoor ,in Hazard zijn geval is het zoet ,bij mij is het eerder zuur, maar de pijn blijft wel hetzelfde....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2022, 23:55   #293
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
God betert ,het kleine Wales met een hoop meer grinta én karakter dan die tamme duiveltjes hé....

Laat dit dan ook maar gezegd worden...

Of was hun premie soms niet hoog genoeg om er voluit voor te gaan...
Goh ja, het was natuurlijk echt slecht, maar ik vind Wales echt wel een goede ploeg. Hun resultaten bewijzen dat ook steeds meer. Dit gezegd zijnde, zal ik nooit begrijpen waarom we na een uitstekende start bekroond met een magistraal doelpunt - Wales werd echt van de mat gespeeld en het had wel 2-0 kunnen staan na een kwartier - volledig gestopt zijn met voetballen.

Maar goed, Italië werd dit WK in de play-offs thuis uitgeschakeld door godbetert Noord-Macedonië en eergisteren schakelde Vaduz uit Liechtenstein Rapid Wien uit in de Conference League. Om maar te zeggen dat in voetbal echt alles mogelijk is en soms het zotste eerst.
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2022, 23:56   #294
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Jazeker, maar daar waren we niet zo sterk. Matige openingsmatch tegen Italië, matig tegen Zweden en tja Wales. Dat was echt schandalig op het openingskwartier na …

Het WK van 2018 was veel meer een afgewerkt product van een volwassen ploeg. Ikzelf heb België nooit beter weten voetballen en ik denk ook dat er misschien een generatie zal overgaan om dat nog eens te zien. Italië 1990 komt nog het dichtst in de buurt, maar daar zat het gewoon tegen.

We kunnen dat ultra-offensieve voetbal vandaag ook niet meer brengen omdat de verdediging te zwak en te traag is en omdat een zekere Eden Hazard vooraan als voortdurend balvast aanspeelpunt ontbreekt. Het is echt triestig om te zeggen, maar als je met deze Hazard speelt, hypothekeer je gewoon uw kansen.
Het was wél hetzelfde elftal he dan twee jaar later...

Of lag het destijds toch écht aan den trainer ,....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2022, 00:01   #295
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ik praat uit ervaring mijn beste....

Ik heb hetzelfde destijds meegemaakt ....

Het is die enkel,en enkel alleen die enkel die hem weerhoudt om zijn dribbels en plotselinge richtingsveranderingen én versnellingen tijdens die dribbels te kunnen maken...

Een paar keer lukt dat per wedstrijd ,en dan ga je gewoon de plank af ,en heb je zakken ijs nodig om geen acute ontsteking aan die verdomde enkel op te lopen .....

uiteindelijk krijg je jaren later de rekening daarvoor ,in Hazard zijn geval is het zoet ,bij mij is het eerder zuur, maar de pijn blijft wel hetzelfde....
Interessante analyse die veel zou verklaren. Ik snap dan wel niet goed waarom hij weer eens geopereerd werd en de metalen plaat uit de enkel werd gehaald. Want het was uitgerekend na de inbreng van die plaat dat hij van de ene blessure in de andere begon te sukkelen. Spelers worden op het terrein trouwens door de arbitrage onvoldoende beschermd. Ik denk dat Mourinho ooit eens gezegd heeft dat door de arbitrage Hazard ooit van het veld ging getrapt worden.
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2022, 00:02   #296
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Goh ja, het was natuurlijk echt slecht, maar ik vind Wales echt wel een goede ploeg. Hun resultaten bewijzen dat ook steeds meer. Dit gezegd zijnde, zal ik nooit begrijpen waarom we na een uitstekende start bekroond met een magistraal doelpunt - Wales werd echt van de mat gespeeld en het had wel 2-0 kunnen staan na een kwartier - volledig gestopt zijn met voetballen.

Maar goed, Italië werd dit WK in de play-offs thuis uitgeschakeld door godbetert Noord-Macedonië en eergisteren schakelde Vaduz uit Liechtenstein Rapid Wien uit in de Conference League. Om maar te zeggen dat in voetbal echt alles mogelijk is en soms het zotste eerst.
Dat meent ge toch niet hé....

Twee Welsh spelers die kwalitatief gevaarlijk waren ,en de rest waren meelopers ...

1-0 voor komen ,en dan gelijk van de mat worden gespeeld door een kwalitatieve minder ploeg....

Ge moet het maar doen hé...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2022, 00:10   #297
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Het was wél hetzelfde elftal he dan twee jaar later...

Of lag het destijds toch écht aan den trainer ,....
Och ja, die vergat ik nog te vermelden. Ik had hem bijna uit mijn geheugen verbannen. Vriendelijke man hoor, maar als je meest briljante tactische ingrepen bestaan uit zaken als Daniël Van Buyten als diepe spits uit te spelen, zit het niet echt goed. Ok, ik ga Wilmots niet helemaal afbreken, maar zijn contract verlengen tot na het WK 2014 was gewoon een fout. Ik vind trouwens ook dat het contract van Martinez, ondanks zijn ontegensprekelijke verdiensten, nooit, maar dan ook nooit na het EK had mogen verlengd worden.
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2022, 00:16   #298
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Interessante analyse die veel zou verklaren. Ik snap dan wel niet goed waarom hij weer eens geopereerd werd en de metalen plaat uit de enkel werd gehaald. Want het was uitgerekend na de inbreng van die plaat dat hij van de ene blessure in de andere begon te sukkelen. Spelers worden op het terrein trouwens door de arbitrage onvoldoende beschermd. Ik denk dat Mourinho ooit eens gezegd heeft dat door de arbitrage Hazard ooit van het veld ging getrapt worden.
Kijk he ,het blijft een zwak én delicaat punt ,ik kan erover meespreken , je weet als speler dat je een schop op die enkel krijgt ,dat die enkel gevoeliger reageert ....

Maar feit is dat je dan als het ware gaat oppassen om daar nog een keer volop een lap op gaat krijgen....

En dan is wat Hazard momenteel in zijn achterhoofd houdt....

Maak wat pirouettes en schakel je directe tegenstander uit ,en draai vervolgens de volgende opponent hélemaal zot ,en dan komt de laatste man man in de centrale verdediging met het bijltje in de aanslag juist over het gras aan suizen ....

Een mens wordt graag oud zonder al te véél miserie hé, en het liefst kompleet , ik kan me indenken dat een voetbalmiljonair lichamelijk hetzelfde wil....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2022, 00:21   #299
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Dat meent ge toch niet hé....

Twee Welsh spelers die kwalitatief gevaarlijk waren ,en de rest waren meelopers ...

1-0 voor komen ,en dan gelijk van de mat worden gespeeld door een kwalitatieve minder ploeg....

Ge moet het maar doen hé...
We werden niet van de mat gespeeld, anders hadden we ook niet meer balbezit.

Maar België speelde gewoon apathisch en - bijna even erg - defensief laks tegen een ultragemotiveerd Wales.

‘Slecht’ kon je Wales niet noemen, anders stonden ze gewoon ook niet in de kwartfinale en hadden ze niet een groep gewonnen met Engeland erin. Gewoon een middenmoter, dat wel, en een met oneindig veel minder kwaliteiten dan België.
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2022, 00:25   #300
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Kijk he ,het blijft een zwak én delicaat punt ,ik kan erover meespreken , je weet als speler dat je een schop op die enkel krijgt ,dat die enkel gevoeliger reageert ....

Maar feit is dat je dan als het ware gaat oppassen om daar nog een keer volop een lap op gaat krijgen....

En dan is wat Hazard momenteel in zijn achterhoofd houdt....

Maak wat pirouettes en schakel je directe tegenstander uit ,en draai vervolgens de volgende opponent hélemaal zot ,en dan komt de laatste man man in de centrale verdediging met het bijltje in de aanslag juist over het gras aan suizen ....
Exact, goed gezegd. Dat is het gevoel dat ik ook heb: wanneer ik Hazard zie, zie ik geen voetbalvreugde, maar een angstige speler die het duel vermijdt. Er is niet meer die nonchalante frivoliteit van weleer, waarbij hij zich bijna niet scheen aan te trekken hoeveel keer hij werd neergemaaid.

Spijtig.
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be