Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 december 2016, 16:34   #1741
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Jij hebt geen problemen met de bak??
neen ,als ik daarvoor zeer luxueus kan leven ,wil ik om de 10 jaar op retrait gaan (voor mij is dat in het klooster gaan en eens goed bezinnen en praten met andere ,zoals de laatste maal ik veel discussies heb gehad over de islam .

Ik wil ook niet meer maar een interval van 10 jaar alles geven en complete super de luxe ,dan 6 maanden sober en dan terug 10 jaar super de super deluxe ,waar mag ik tekenen
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 16:37   #1742
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
neen ,als ik daarvoor zeer luxueus kan leven ,wil ik om de 10 jaar op retrait gaan (voor mij is dat in het klooster gaan en eens goed bezinnen en praten met andere ,zoals de laatste maal ik veel discussies heb gehad over de islam .

Ik wil ook niet meer maar een interval van 10 jaar alles geven en complete super de luxe ,dan 6 maanden sober en dan terug 10 jaar super de super deluxe ,waar mag ik tekenen
Vind jij het zinvol om als 64-jarige over intervallen van 10 jaar te spreken?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 16:39   #1743
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Vind jij het zinvol om als 64-jarige over intervallen van 10 jaar te spreken?
dat zijn er normal nog 2 ik kijk er naar uit en viv zeker
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 16:54   #1744
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Met het geld dat ik nu verdien kunnen we 5 jaar later op verlof gaan ,en bovendien was ik al meer dan 40 dagen daar voor ik naar huis kwam dacht ik
Dacht je ?

Da's het probleem met leugens hé, achteraf geen basis om iets te verifiëren.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 17:04   #1745
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Wat is er over van je vakantie van 6 maanden vakantie in het Zuiden ? Na een dag of 10 was je al terug om te werken.

En Viv de dupe...
ja das het gevolg van dat men mijn 6.800.000 e heeft aangeslagen in 2013 ,nu moet ik terug werken om dat in te halen ,maar doe het rustig aan zit meestal vanaf 11.00 uur in de bib zoals nu en nu en dan heb ik een brainstorm die ik dan weer voorbereid hier of in de prinsenstraat.

Tussendoor ga ik lunchen of diner met viv en in het week end zitten we 3 dagen in Knokke zat-ma

Ben liever in TENERIFE natuurlijk maar met deze aderlating moet ik wat bij doen op het gemakske .

Klanten komen al van zelf via google,website en via mond aan mond en zijt gerust iemand die deze draad leest ziet wel dat ik de materie van sterfhuisconstructies totaal beheers en weet nu ook al dat ik de enige ben die alles kan oplossen dankzij mijn cvoa techniek (toekomstig maatschap)

Heb gisteren via via de slides gehad van de voordracht over sterfhuisconstructies van DYZO .
Wel als dat mijn tegenspelers zijn dan gaan ze nog dikwels KO gaan want die redeneren zoals Patrice met NV ,BVBA; CVBA en zeer braaf en traditioneel intellectueel .
Die hadden nooit dat fabriek kunnen oplossen of Horeca nv ,waarschijnlijk wel deze zaak in de midi maar als ze geen risk capitalist hebben zoals ik dan ging het om een gewone WCO gaan en geen doorstart en dat is gezien de totale schuld nu onmogelijk.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 16 december 2016 om 17:06.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 17:07   #1746
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ja das het gevolg van dat men mijn 6.800.000 e heeft aangeslagen in 2013 ,nu moet ik terug werken om dat in te halen ,maar doe het rustig aan zit meestal vanaf 11.00 uur in de bib zoals nu en nu en dan heb ik een brainstorm die ik dan weer voorbereid hier of in de prinsenstraat.

Tussendoor ga ik lunchen of diner met viv en in het week end zitten we 3 dagen in Knokke zat-ma

Ben liever in TENERIFE natuurlijk maar met deze aderlating moet ik wat bij doen op het gemakske .

Klanten komen al van zelf via google,website en via mond aan mond en zijt gerust iemand die deze draad leest ziet wel dat ik de materie van sterfhuisconstructies totaal beheers en weet nu ook al dat ik de enige ben die alles kan oplossen dankzij mijn cvoa techniek (toekomstig maatschap)

Heb gisteren via via de slides gehad van de voordracht over sterfhuisconstructies van DYZO .
Wel als dat mijn tegenspelers zijn dan gaan ze nog dikwels KO gaan want die redeneren zoals Patrice met NV ,BVBA; CVBA en zeer braaf en traditioneel intellectueel .
Die hadden nooit dat fabriek kunnen oplossen of Horeca nv ,waarschijnlijk wel deze zaak in de midi maar als ze geen risk capitalist hebben zoals ik dan ging het om een gewone WCO gaan en geen doorstart en dat is gezien de totale schuld nu onmogelijk.
Uw concurrenten bestoken nu waarschijnlijk verschillende overheidsdiensten met tips om u eindelijk te laten oppakken...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 17:08   #1747
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Dacht je ?

Da's het probleem met leugens hé, achteraf geen basis om iets te verifiëren.
ben terug gekomen de donderdag voor de voordracht van dyzo , dat is iets meer dan 1.5 maand denk ik in totaal.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 17:12   #1748
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Uw concurrenten bestoken nu waarschijnlijk verschillende overheidsdiensten met tips om u eindelijk te laten oppakken...
jazeker daar hou ik volledig rekening mee en daarom dat ik niet meer ZELFvereffen en steeds getekende brainstorms doe ,ze liggen klaar voor het geval.

Ik werk absoluut niet meer zoals vroeger en mijn beroepsverbod is gedaan dit wil zeggen ze moeten dit respecteren volgens de rechten van de mens.

U hebt de verslagen van de constructies hier staan op de draad ,wat doe ik onwettelijk ???

Dit verslag MOET gemaakt worden volgens de wet of men doet een grove fout.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 16 december 2016 om 17:14.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 17:18   #1749
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Uw concurrenten bestoken nu waarschijnlijk verschillende overheidsdiensten met tips om u eindelijk te laten oppakken...
Mijn concurrenten hun euro valt nu pas dat ik werk binnen een ander wettelijk kader de CVOA en daar hebben ze 25 jaar achterstand in om nog niet te praten over mijn 4 kleurtjes en de opbouw via abstracte algebra.

Ze staan voor de Himalaya ,zo groot is het verschil tussen mij en hen.

En wacht maar tot ik dat maatschap dinges hier onder de knie heb.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 17:23   #1750
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Dank U jack

40.500 hits al ,ik ga de daelemans nog inhalen met deze draad en mijn website is hieraan gekoppeld dus je duwt hem mee omhoog.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 17:24   #1751
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Mijn concurrenten hun euro valt nu pas dat ik werk binnen een ander wettelijk kader de CVOA en daar hebben ze 25 jaar achterstand in om nog niet te praten over mijn 4 kleurtjes en de opbouw via abstracte algebra.

Ze staan voor de Himalaya ,zo groot is het verschil tussen mij en hen.

En wacht maar tot ik dat maatschap dinges hier onder de knie heb.

Spijtig voor u is er maar één wettelijk kader.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 17:26   #1752
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Dank U jack

40.500 hits al ,ik ga de daelemans nog inhalen met deze draad en mijn website is hieraan gekoppeld dus je duwt hem mee omhoog.
Ja, de Daelemans.
De man die zijn huis zag verkocht worden door uw bandietenstreken...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 17:31   #1753
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ja, de Daelemans.
De man die zijn huis zag verkocht worden door uw bandietenstreken...
Die was dat al kwijt nog voor de zetel naar de dominicaanse republiek was verzet ,de belasting controleur is hier total in de mist gegaan .

ik stond verleden week op pagina 6 en nu bovenaan pagina 4
nog even spammen en zwammen Jack en je hebt mij op de eerste blz gezet ,waarvoor mijn dank uiteraard.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 16 december 2016 om 17:32.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 17:39   #1754
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

EVEN TUSSEN DOOR

Ik heb zeer veel respect voor Dyzo ,ze zijn zeer professioneel en kundig en het is een zeer goede organistaie ,zij zijn het beste hospitaal ,maar ik ben een spoeddienst das een andere specialiteit.

Eerst handelen en daarna denken is de regel in een spoeddienst ,anders is de patient dood.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 16 december 2016 om 17:39.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 18:36   #1755
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Die was dat al kwijt nog voor de zetel naar de dominicaanse republiek was verzet ,de belasting controleur is hier total in de mist gegaan .

ik stond verleden week op pagina 6 en nu bovenaan pagina 4
nog even spammen en zwammen Jack en je hebt mij op de eerste blz gezet ,waarvoor mijn dank uiteraard.
Ja, dat paste toevallig wel goed in de kraam van uw Dominicaanse sjoemelvriend, dat Daelemans alle rekeningen betaalde...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 18:38   #1756
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
EVEN TUSSEN DOOR

Ik heb zeer veel respect voor Dyzo ,ze zijn zeer professioneel en kundig en het is een zeer goede organistaie ,zij zijn het beste hospitaal ,maar ik ben een spoeddienst das een andere specialiteit.

Eerst handelen en daarna denken is de regel in een spoeddienst ,anders is de patient dood.
Zij hebben, terecht overigens, iets minder respect voor uw koehandel.
Je bent persona non grata nadat je je op hun meetings kwam aanstellen.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 19:04   #1757
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
EVEN TUSSEN DOOR

Ik heb zeer veel respect voor Dyzo ,ze zijn zeer professioneel en kundig en het is een zeer goede organistaie ,zij zijn het beste hospitaal ,maar ik ben een spoeddienst das een andere specialiteit.

Eerst handelen en daarna denken is de regel in een spoeddienst ,anders is de patient dood.
Absoluut niet. Bij een spoeddienst is het van hemelsgroot belang dat er eerst nagedacht wordt. Dat heet triëren.

Pas dan kan er gehandeld worden.

Voor het overige, hoe was het met de pers?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 20:07   #1758
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Absoluut niet. Bij een spoeddienst is het van hemelsgroot belang dat er eerst nagedacht wordt. Dat heet triëren.

Pas dan kan er gehandeld worden.

Voor het overige, hoe was het met de pers?
PERS
heb ik pers te zien nu ?? ben niet naar Dyzo geweest ,had andere zaken te doen en ze hadden mij al terugbetaald ,ik zoek geen oorlog met hen
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 20:09   #1759
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Toen ik in de zaak naar het toilet ging zag ik de andere deur aan het einde en een grote hal met glas erorver ,ben de mening dat dit het station was ,ben wel niet door die deur gegaan ,ik ga volgende week lunchen met viv daar en zal het eens allemaal op foto zetten ,ben de eerste keer met trein gegaan ben ergens het station buiten gegaan en de weg naar dat hortaplein gevraagd en dan langs de ingang horta binnen gegaan en voor de buur stond hotdog kraampje ,maandag ben ik dan met de wagen gegaan heb mij geparkeerd waar al die taxis in de weg stonden en ben dan gaan staan op parking en als ik buiten kwam was links van mij hotdog en zaak.

Wat zijn jullie toch verschrikkelijk ongelovig ,denk je nu echt dat ik ga namen uit mijn hoofd verzinnen ,zodat jullie daar naartoe kunnen gaan en vaststellen dat alles verzonnen is .
We zijn vanaf vandaag in WCO dat kan je volgende weken zelf gaan constateren en gaan eten kan je ook in INDONESIA
Die grote hal met glas erover, vond je niet dat er iets ontbrak dat je in treinstations gewoonlijk ziet? Loketten, treintabellen, omroepers, spoorlijnen, treinen, treinreizigers? En je dacht werkelijk dat je in een treinstation stond?

En je bent langs de voorkant naar binnen gegaan en hebt dat grote treinstation aan de andere kant van het plein niet gezien?
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2016, 20:10   #1760
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ja, dat paste toevallig wel goed in de kraam van uw Dominicaanse sjoemelvriend, dat Daelemans alle rekeningen betaalde...
neen daelmans heeft geen rekeningen betaald, op de rekening van de nieuwe zaakvoerder zijn gelden gestort geweest ,waarschijnlijk zwart geld en Daelemans kreeg de belastingen daarop te betalen terwijl hij al 2 jaar geen zaakvoerder was.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be