Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Hans Verreyt (Vlaams belang) - 19 maart tot 25 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Hans Verreyt (Vlaams belang) - 19 maart tot 25 maart (°1980) Hij stond wel al diverse keren als kandidaat op verkiezingslijsten maar steeds op onverkiesbare plaatsen. Als jongere was zijn inzet voor "de partij" vooral op de Vlaams Belang Jongeren toegespitst.

 
 
Discussietools
Oud 29 maart 2007, 20:45   #61
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Maar het is wel die waalse arbieder of dopper die voor die politiekers stemt die gans de boel verzieken..... Tienen culpa, si quieren o no...

stel je eens de vraag waarom. Voor de doorsnee waal is het vooruitzicht op een sociaal kerkhof nog erger dan de ps bureaucratie. Daarom: een Vlaams-Waals scheidingscontract.

Citaat:
Pardon? Ik geef je hier dus wel gelijk he...
ok

Citaat:
Need I say more?
Nee, jij leest geen krante, kijkt geen tv, komt niet op straat...
ik woon in een van de meer 'toffe' buurten van 't Stad, zodra ik een voet buiten zet zie ik negers, pakistanen en turken lopen. De enige last die ik hier al gehad heb was met een (blanke vlaamse!) junkie. Voor de rest: live and let live.

Citaat:
Zeg ik toch niet? Ik geef maar aan wat daar fout loopt. GRONDWETTELIJK fout
Er loopt hier wel veel grondwettelijk fout hoor en daar hebben migranten geen enkele schuld aan want zij hebben die grondwet niet opgesteld noch zitten zij in de regering.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline  
Oud 29 maart 2007, 21:08   #62
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
stel je eens de vraag waarom. Voor de doorsnee waal is het vooruitzicht op een sociaal kerkhof nog erger dan de ps bureaucratie. Daarom: een Vlaams-Waals scheidingscontract.

ok


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
ik woon in een van de meer 'toffe' buurten van 't Stad, zodra ik een voet buiten zet zie ik negers, pakistanen en turken lopen. De enige last die ik hier al gehad heb was met een (blanke vlaamse!) junkie. Voor de rest: live and let live.
Maar dat is nu net het probleem. Wij laten leven, maar ze laten ONS niet leven... zie onder

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Er loopt hier wel veel grondwettelijk fout hoor en daar hebben migranten geen enkele schuld aan want zij hebben die grondwet niet opgesteld noch zitten zij in de regering.
Juist. MAAR: Die grondwet is opgesteld door en voor mensen met eenzelfde cultuur. Wij begrijpen elkaar met halve woorden. De islamcultuur heeft het echter zo niet gebrepen en grijpt elke kans aan om ONS te onderdrukken en HUN wil op te leggen. Mensen worden dat moe, en gaan VB stemmen... en worden dan verweten rasist te zijn. Dat is toch wel "godsgeklaagd" want er is geen enekel volk op de wereld die zo uitkijkt naar andere culturen dan wij, en er graag een stukje van meepikt. Maar wel naar EIGEN keuze. Het in de strot geramd krijgen geeft op de duur wel totaal andere gevoelens. En dan hebben we het wel degelijk over slechts één cultuur die de mensen de strot uitkomt. Zelden zal je de mensen over andere culturen horen klagen... slechts één : de ISLAM...
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be