Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 juli 2019, 12:11   #141
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik mag aannemen dat Clinton wel zo kien was destijds on zijn pijpbeurt buiten de camera's te houden. Over camera's gesproken: ik weet niet van welke generatie ge bent—maar dergelijk camera toezicht is vrij recent en heeft pas afgelopen 5 ~ 10 aar een hoge vlucht genomen. Ook mag ik aannemen dat Clinton niet gaat poseren met een jong hoerig gekleed meid op de foto. Zeker niet in een vliegtuig. Zullen we nou krijgen zeg!

Dit is geen New Yorke pizzahoast. Clinton staat keihard te liegen inzake vluchten met Epstein. Punt. Feit is dat CNN dat Trump met Epstein probeert te linken en dit slaat waarschijnlijk wederom weer keihard terug als de Rusland hoax. Trump is nml. geen KGB agent. Punt. Gezien het pissende hoertjes rapport van meneer Steel is het hoogst twijfelachtig hoe hij aan deze informatie kwam. Bovendien zouden dergelijke beelden al lang naar buiten zijn gebracht. Geen enkele Amerikaanse president heeft zulke zware economische sancties als Trump opgelegd..Dus mochten die beelden er zijn, dan zouden wij Trump allang in een regen van Russisch hoerenpis hebben zien baden. Dit in de hotelkamer waar Obama heeft overnacht.

Het loopt al totaal fout vanaf je eerste zin : "ik mag aannemen dat..." Sorry maar dat is gewoon blah-blah...

Ik kan enkel vaststellen dat er nul bewijzen zijn dat clinton een misdrijf zou hebben begaan, en dat geen enkele conspirationist lijkt te begrijpen dat ze een paar fundamentele peilers van de rechtstaat aan het verkrachten zijn.

Namelijk dat de openbare macht iemand schuld moet bewijzen, niet suggereren op basis van persoonlijke opinies of andere irrelevante criteria, en dat zolang dat niet gebeurde de betrokken persoon onschuldig is. Dat geen enkele burger zijn onschuld moet bewijzen, maar dat het de taak is van de openbare macht om zijn schuld aan te tonen. Al het gelul over die flight logs is even zinvol als tegen de wind in staan te pissen. Het enige resultaat is dat je natte schoenen krijgt.


Ik vraag me echt af of mensen zoals Eurosceptic, of Bach, of jijzelf begrijpen hoe dicht jullie mentaal en moreel staan bij de heksenvervolgers van Salem in 1692.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 13 juli 2019 om 12:11.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 12:15   #142
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.599
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het loopt al totaal fout vanaf je eerste zin : "ik mag aannemen dat..." Sorry maar dat is gewoon blah-blah...

Ik kan enkel vaststellen dat er nul bewijzen zijn dat clinton een misdrijf zou hebben begaan, en dat geen enkele conspirationist lijkt te begrijpen dat ze een paar fundamentele peilers van de rechtstaat aan het verkrachten zijn.

Namelijk dat de openbare macht iemand schuld moet bewijzen, niet suggereren op basis van persoonlijke opinies of andere irrelevante criteria, en dat zolang dat niet gebeurde de betrokken persoon onschuldig is. Dat geen enkele burger zijn onschuld moet bewijzen, maar dat het de taak is van de openbare macht om zijn schuld aan te tonen. Al het gelul over die flight logs is even zinvol als tegen de wind in staan te pissen. Het enige resultaat is dat je natte schoenen krijgt.


Ik vraag me echt af of mensen zoals Eurosceptic, of Bach, of jijzelf begrijpen hoe dicht jullie mentaal en moreel staan bij de heksenvervolgers van Salem in 1692.
Dat is er ver over. Ik heb trouwens het vermoeden dat moest het om Trump gaan en niet om Clinton (uiteindelijk niet eens de hoofdpersoon in dit verhaal) u niet het forum tot een rechtbank zou willen omtoveren.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 12:20   #143
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Dat is dan ook niet mijn stelling. Ik ga er wel van uit dat de vluchtgegevens die tonen dat Clinton 26 keer op de Lolita express vloog niet vervalst zijn zoals u insinueert. Zelfs Clinton ontkent niet hardop dat dat een vervalsing is. U verzint hier een complot ondertussen dat u anderen dat verwijt. Vanwaar komt die obsessie om overal complotten te zien en denken te bestrijden vraag ik me af.

De zaak wordt nu ook in de main stream pers gebracht. Het wordt moeilijker op die manier mensen te beschuldigen complottheorieën te verzinnen of een of ander 'geloof' te willen verspreiden.

Waar dit zal eindigen weet ik niet. Ik hoop wel dat Epstein nu zijn verdiende straf krijgt . Of we ooit te weten zullen komen wat er op de gevonden tapes staat betwijfel ik ergens.

Jij bent nu gewoon aan het proberen om te schipperen tussen 2 havens : eerst kom je grossieren in quotes van niet gedefinieerde origine met schandaal beweringen over clinton, met insinuaties over moorden om zaken in een cover-up te krijgen, om het zelfs zover te drijven dat je 'the burden of proof' probeert te verschuiven naar anderen en dan ga je nu proberen de zaak terug te downsizen naar de persoon van Epstein, daar waar je eerst Clinton hebt zitten afzeiken alsof hij een misdadiger is...

Tsjeverigheid van de zuiverste soort...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 12:21   #144
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.599
Standaard

Jeffrey Epstein: how US media – with one star exception – whitewashed the story

White washing

Zo zitten er ook een paar op dit forum precies.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 12:21   #145
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.479
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Als ik dit nu ook wartaal noem, gaat ge dan weer beginnen wenen?
Ik vond het zeer eigenaardig dat er geen woord op CNN gerept is over het aftreden van Acosta—gisteren en deze ochtend.

Tiep voor de zekerheid Acosta, Minister, CNN.

Niets over dit wordt vermeld. Zeer eigenaardig vind ikzelf.. De man is nml. gisteren minister—af geworden.

Wel over allerhande 'boeiende' bijzaken die niet onderdoen voor het blaadje Pony dat teenermeisjes lezen worden vermeld— op CNN. Misschien dat er nu een lampje gaat branden—of is het één al zaagsel bij u?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 13 juli 2019 om 12:28.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 12:24   #146
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Dat is er ver over. Ik heb trouwens het vermoeden dat moest het om Trump gaan en niet om Clinton (uiteindelijk niet eens de hoofdpersoon in dit verhaal) u niet het forum tot een rechtbank zou willen omtoveren.
Zever. Trump en Clinton vallen (evident...) onder dezelfde logica : als iemand hen wil beschuldigen van een misdrijf dient hij daarvoor de bewijzen aan te brengen.
Wat jullie conspirationisten doen is mensen bezwadderen op basis van verhaaltjes en fantasie terwijl er geen enkel bewijs is dat ze iets misdaan hebben.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 12:25   #147
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

https://edition.cnn.com/politics/liv...out/index.html
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 12:26   #148
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Jeffrey Epstein: how US media – with one star exception – whitewashed the story

White washing

Zo zitten er ook een paar op dit forum precies.
Er is (misschien...) nog hoop voor jou : je allereerste verwijzing naar een ernstige bron die je aanlevert.

Alleen bewijst die voor geen millimeter jouw en Eurosceptic's lulverhaal over Clinton...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 12:32   #149
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.479
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dank.

Ik kon het niet terugvinden op Google. Wat er aan de hand is weet ik niet. Normaliter hoort het aftreden of ontslag van een minister tenminste 24 uur het nieuws te beheren—zeker bij CNN.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 14:28   #150
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.599
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Er is (misschien...) nog hoop voor jou : je allereerste verwijzing naar een ernstige bron die je aanlevert.

Alleen bewijst die voor geen millimeter jouw en Eurosceptic's lulverhaal over Clinton...
Pogingen om alles wat buiten de main stream media valt af te doen als samenzweringstheorie of fake news. Doet met denken aan Britney Spears nadat Busch met een leugen Irak binnen viel: "I think we should trust the president". Brave burgers kweken.

Maar de werkelijkheid is natuurlijk dikwijls heel anders dan onze overheden ons willen doen geloven.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 17:23   #151
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Dat is dan ook niet mijn stelling. Ik ga er wel van uit dat de vluchtgegevens die tonen dat Clinton 26 keer op de Lolita express vloog niet vervalst zijn zoals u insinueert. Zelfs Clinton ontkent niet hardop dat dat een vervalsing is.
Maar ge schrijft het ZELF!!! Clinton heeft 26 keer op de lolita express gevlogen. Wat anders betekent dat dat hij mee is gegaan om jonge meisjes te neuken?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
U verzint hier een complot ondertussen dat u anderen dat verwijt. Vanwaar komt die obsessie om overal complotten te zien en denken te bestrijden vraag ik me af.
Het 'alles wat ge zegt zijt ge zelf' argument. Ik ben daarmee gestopt in de lagere school.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht

De zaak wordt nu ook in de main stream pers gebracht. Het wordt moeilijker op die manier mensen te beschuldigen complottheorieën te verzinnen of een of ander 'geloof' te willen verspreiden.

Waar dit zal eindigen weet ik niet. Ik hoop wel dat Epstein nu zijn verdiende straf krijgt . Of we ooit te weten zullen komen wat er op de gevonden tapes staat betwijfel ik ergens.
Hup, en weeral goedkope insinuaties die nergens op gesteund zijn. Echt obsessief!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 17:24   #152
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik vond het zeer eigenaardig dat er geen woord op CNN gerept is over het aftreden van Acosta—gisteren en deze ochtend.

Tiep voor de zekerheid Acosta, Minister, CNN.

Niets over dit wordt vermeld. Zeer eigenaardig vind ikzelf.. De man is nml. gisteren minister—af geworden.

Wel over allerhande 'boeiende' bijzaken die niet onderdoen voor het blaadje Pony dat teenermeisjes lezen worden vermeld— op CNN. Misschien dat er nu een lampje gaat branden—of is het één al zaagsel bij u?
Schrijf een boze brief naar CNN.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 17:26   #153
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Pogingen om alles wat buiten de main stream media valt af te doen als samenzweringstheorie of fake news. Doet met denken aan Britney Spears nadat Busch met een leugen Irak binnen viel: "I think we should trust the president". Brave burgers kweken.

Maar de werkelijkheid is natuurlijk dikwijls heel anders dan onze overheden ons willen doen geloven.
Gij moet toch een ongeloofijk genie zijn dat gij dat allemaal doorziet, en zo een edelmoedig mens dat gij ons wil waarschuwen voor de gevaren ervan.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 17:34   #154
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.479
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Schrijf een boze brief naar CNN.
Ah kijk een fatsoenlijke quote. U bent een snelle leerling. Goedzo ga zo door!

To the point:

Een verschil met CNN ten opzichte van Breitbart, RT en in mindere mate Foxnews is dat commentaar op hun artikelen meestal tot niet wordt toegelaten.

Bij artikelen waar CNN wel 'toestemming geeft' om commentaar te leveren: dan duurt het enige tijd voordat de moderator toestemming geeft om deze openbaar te plaatsen. De kans dat je eenwaarschuwing krijgt of niet meer mag reageren is groot bij deze boys. Ze hebben lange tenen. Langer dan genoemde concurrenten, die tevens meer openstaan voor kritiek. Bovendien de wachttijd dat je schrijven geplaatst wordt is aanzienlijk korter.

Ik hoop dat deze tekst voldoende is en ik mij niet weer in Sesamstraat taal moet duwen om zaken aan Uw verstand te brengen?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 13 juli 2019 om 17:39.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 17:46   #155
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.599
Standaard

Ondertussen blijkt ook het NRC Handelsblad niet meer zo terughoudend om een kat een kat te noemen
Citaat:
Dat die Jeffrey Epstein zijn puberseksfeestjes op een Maagdeneiland vierde, kan geen toeval zijn. Daar is door de pedomiljardair ongetwijfeld over nagedacht. En wat leuk dat de goede oude Bill Clinton ook regelmatig mee mocht. Hij moest zich wel laten welgevallen dat de andere passagiers van de Lolita Express flauwe grapjes maakten over zijn debuut met de in hun ogen bejaarde Monica Lewinsky. Die toen 22 was. Gerontobilly is zijn bijnaam. Maar het hardst hebben ze afgelopen week gelachen om hun fuckmaatje Alan Dershowitz, de topjurist die inmiddels bekend heeft dat ook hij daar door lieve kindervingertjes gemasseerd is. Maar het was niet geëindigd met een ‘happy ending’. Want zijn vrouw was erbij. Die kreeg waarschijnlijk bijles.

Hoe moet je deze tochtjes van Jeffrey en zijn wriemelmaatjes noemen? Valt het onder de snoepreisjes of is dit gewoon onvervalst schaamvliegen? En die kinderen die de bejaarde elite moesten masseren? Zaten die ook aan boord of waren die al eerder ingevlogen? Onder leiding van Ghislaine, de dochter van Robert Maxwell die genoemd wordt als de hoerenmadam die het grut leverde.

Wat zat er in die koffers van die lieve meisjes? Ik belde een paar tweede-legvrienden die dochters in die leeftijd hebben. Wat nemen die meisjes tegenwoordig mee als ze uit masseren gaan? Hun jonge moeders gaven antwoord. Sommige kinderen zijn nog druk met de app TikTok waarmee ze rare filmpjes van zichzelf maken, maar de meesten zitten op Snapchat. En verder zit er in de koffers sowieso een Tina, een Bobo of een Vakantie-Doe-Boek. En een zogenaamd vriendinnenboekje natuurlijk. Maar wat mij het meest ontroerde was dat ze allemaal nog een of twee knuffels meenemen. Lijkt me ook wel verfrissend na het opwinden van een blote Bill.

Dit schoot allemaal door mijn hoofd op een warm oceaanstrand waar ik deze week op mijn tablet geamuseerd door de kranten bladerde. Zo las ik dat er al twee doden zijn gevallen onder mokkels die door derderangs dokters massaal hun reet laten oppimpen. Dat kan met een bilprothese of met eigen lichaamsvet. Een dame had bij een charlatan twee tweedehands borstprotheses in d’r kont gekregen. Even verderop op mijn strand lag een overduidelijke andersompatiënte. Haar twee tieten waren gevuld met kontprotheses. Ze lag er op haar rug pront mee te pronken. Haar man keek nog trotser. Ik gunde het ze zo. Zoals ik iedereen alles gun deze vakantie. Zelfs met de meest gruwelijke confectietattoos, waar de mooiste meisjes zich mee verminkt hebben, heb ik vrede. Je kunt er tijdens je eenmalige bestaan op aarde niet carnavalesk genoeg uitzien.

Ik vermaak me goed met al dit gniffelnieuws. Zoals ouders die een kort geding tegen de school aanspannen omdat hun zoon niet mee mag doen aan de eindmusical, de snikkelzwaaiende ridder Marco Kroon na een gezellig rondje wildplassen, de oefenbegrafenis van het Koninklijk Huis, die na de ontmoeting van Max met die zagende kroonprins op alles voorbereid willen zijn. Ach ja, we modderen lekker zinloos voort met zijn allen. We zijn bijna bij het welvaartseindstation. De menselijke wanhoop wordt het duidelijkst geïllustreerd door de megalomane cruiseschepen die dagelijks door Venetië varen. Twee keer werd deze historische prachtstad bijna vermorzeld door zo’n zeewaardig flatgebouw. Collega Ilja Leonard Pfeiffer had daar afgelopen woensdag op deze pagina een geweldig stukje over. Een uit mijn gerepareerde hart gegrepen column. Hulde voor mijn krant, die een paar pagina’s verder een culturele groepsreis voor bejaarde lezers aanbood. Op de fiets? Nee, op een CO2 uitstotend cruiseschip! En wie is in Genua de schnabbelspreker van dienst?

Moedeloos stak ik mijn kop in het zand, waarop mijn vrouw me aanbood mij in te smeren. Ik mocht van haar niet derdegraads verbranden. Tijdens het smeren fantaseerde ik stiekem dat het door een jong meisje gebeurde. Dat zei ik uiteraard niet. Twee minuten later schrok ik vloekend wakker van een koude plens water op mijn rug. Verbaasd keek ik naar mijn lachende vrouw. Volgens haar was dit de humor van een veertienjarige!
Humor als antidote voor een cynisch corrupte wereld waar de elite prooit op kinderen.

Laatst gewijzigd door Bach : 13 juli 2019 om 17:48.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 17:51   #156
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.599
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Jij bent nu gewoon aan het proberen om te schipperen tussen 2 havens : eerst kom je grossieren in quotes van niet gedefinieerde origine met schandaal beweringen over clinton, met insinuaties over moorden om zaken in een cover-up te krijgen, om het zelfs zover te drijven dat je 'the burden of proof' probeert te verschuiven naar anderen en dan ga je nu proberen de zaak terug te downsizen naar de persoon van Epstein, daar waar je eerst Clinton hebt zitten afzeiken alsof hij een misdadiger is...

Tsjeverigheid van de zuiverste soort...
Ik denk dat je gewoon niet goed kan volgen. Net als Geert lijkt je de infoud van deze discussie niet erg te interesseren.

We hebben ook geen bronnen politie nodig op dit forum. Soms verkondigt The Guardian ook pure propaganda. En u doet dat ook wanneer u wandaden van Israël afdoet als 'Pallywood' bijvoorbeeld.

Laatst gewijzigd door Bach : 13 juli 2019 om 17:57.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 17:54   #157
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ah kijk een fatsoenlijke quote. U bent een snelle leerling. Goedzo ga zo door!

To the point:

Een verschil met CNN ten opzichte van Breitbart, RT en in mindere mate Foxnews is dat commentaar op hun artikelen meestal tot niet wordt toegelaten.

Bij artikelen waar CNN wel 'toestemming geeft' om commentaar te leveren: dan duurt het enige tijd voordat de moderator toestemming geeft om deze openbaar te plaatsen. De kans dat je eenwaarschuwing krijgt of niet meer mag reageren is groot bij deze boys. Ze hebben lange tenen. Langer dan genoemde concurrenten, die tevens meer openstaan voor kritiek. Bovendien de wachttijd dat je schrijven geplaatst wordt is aanzienlijk korter.

Ik hoop dat deze tekst voldoende is en ik mij niet weer in Sesamstraat taal moet duwen om zaken aan Uw verstand te brengen?
begin uw brief met: dear sir,

En op 't einde: best regards
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 17:54   #158
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.479
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Gij moet toch een ongeloofijk genie zijn dat gij dat allemaal doorziet, en zo een edelmoedig mens dat gij ons wil waarschuwen voor de gevaren ervan.
Terugkomen op 'Pony', dit meisjes tijdschrift heet nu Penny begrijp ik. Zonder omwegen kwam ik met de tags: Britney Spears, Bush, Irak op onderstaande artikel uit—link beneden. U begrijpt nieuws bestemd voor de maagdelijke geest van geertvdb..

http://www.cnn.com/2003/SHOWBIZ/Musi...3/cnna.spears/

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 13 juli 2019 om 17:56.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 17:58   #159
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Terugkomen op 'Pony', dit meisjes tijdschrift heet nu Penny begrijp ik. Zonder omwegen kwam ik met de tags: Britney Spears, Bush, Irak op onderstaande artikel uit—link beneden. U begrijpt nieuws bestemd voor de maagdelijke geest van geertvdb..

http://www.cnn.com/2003/SHOWBIZ/Musi...3/cnna.spears/
Als ik uw posts lees krijg ik de slappe lach. Gij schrijft dat 'pony' 'penny' is geworden!
Waarom schrijft gij zo een zaken naar mij?

Ik heb tranen in mijn ogen van het lachen, vooral omdat gij bloedserieus meent!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 18:06   #160
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.479
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Als ik uw posts lees krijg ik de slappe lach. Gij schrijft dat 'pony' 'penny' is geworden!
Waarom schrijft gij zo een zaken naar mij?

Ik heb tranen in mijn ogen van het lachen, vooral omdat gij bloedserieus meent!
Omdat Uw niveau van een 12 jarige is mijn beste. Britney Spears kijkt altijd naar CNN zoals U in artikel kunt lezen en zij geeft daarin ook advies aan het lezerspubliek. Uw publiek wel te verstaan. Pennies?

Quote: uit uw antwoord meen ik te begrijpen dat Pony de Belgische en Nederlandse variant van de Engelstalige Pennny is. Keurig hoor geertvdb!

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 13 juli 2019 om 18:06.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be