Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 februari 2005, 20:17   #21
nadine
Parlementslid
 
nadine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 1.902
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Mustapha, vertel ook eens hoe het ook weer zit als een Joodse vrouw menstrueert.
Ik weet dat ze elke maand het huis wordt uitgezet om in één of ander "reinigingsoord" een hoop vernederende kuisheidscontroles te ondergaan, maar de details en exacte namen van de rituelen ben ik vergeten.
Juist Mustapha, kom dat eens vertellen, want onze "weed" heeft dat misschien dringend voor zichzelf nodig
__________________

Laatst gewijzigd door nadine : 5 februari 2005 om 20:17.
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2005, 00:44   #22
Vtaroian
Vreemdeling
 
Vtaroian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Berichten: 64
Standaard

Drie verhalen volgens de religieuse wetten.

1° Aziza, getrouwd met Mohamed. Ze mag niet scheiden! ze is volledig eigendom van haar man. Als ze weg loopt mag haar man haar doden.

2° Maria, voor de kerk getrouwd met Marcel. Ze mag niet scheiden, als ze het toch doet wordt ze uit de kerk gestoten en mag niet meer voor de kerk trouwen.

3° Sara, Getrouwd met Yoni, ze mag scheiden. Ze mag weer trouwen "voor de Rabbijn" als de religieuse procedure uitgewerkt is.

Wie zijn de barbaren ?
Wie verspreidt hier leugens over Jodendom ?

Men mag spreken van de Joden en hun relgieuse wetten maar men moet eerst de Hallakha kennen.

Anders is het gewoon jodenhaat, ordinaire Jodenhaat, plat belgische idioten praat.
Vtaroian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2005, 00:52   #23
Vtaroian
Vreemdeling
 
Vtaroian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Mustapha, vertel ook eens hoe het ook weer zit als een Joodse vrouw menstrueert.
Ik weet dat ze elke maand het huis wordt uitgezet om in één of ander "reinigingsoord" een hoop vernederende kuisheidscontroles te ondergaan, maar de details en exacte namen van de rituelen ben ik vergeten.
Tijdens deze periode mogen man en vrouw geen sexuele relaties hebben.
Na de periode neem ze een bad in speciale water. En ... het is alles.

Wie zijn de barbaren ?
Wie verspreidt hier leugens over Jodendom ?


Men mag spreken van de Joden en hun relgieuse wetten maar men moet eerst de Hallakha kennen.

Anders is het gewoon jodenhaat, ordinaire Jodenhaat, plat belgische idioten praat.
Vtaroian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2005, 01:52   #24
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Ik stel voor dat Nadine met Mustapha trouwt, mogelijk topiccen ze dan verder in de beslotenheid van keuken of slaapkamer, zodat ik niet elke dag moet meegenieten van het opbod in achterlijkheid tss joden en arabieren. 8)

Laatst gewijzigd door Knipp : 6 februari 2005 om 01:53.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2005, 03:13   #25
Towelie030981
Gouverneur
 
Towelie030981's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2004
Berichten: 1.128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Dat knijpt je precies. Het gaat hier wel degelijk om joodse vrouwen die konden gered worden. En het feit dat je schrijft "joodse agressie" ipv "israelische..." zegt al meer over jezelf dan je kwijt wou
Waarom alweer van onderwerp veranderen. Mustapha wil hier enkel bewijzen dat de vrouw voor Orthodoxe-Joden als minderwaardig gezien wordt. In andere threads verwijt je anderen van het steeds veranderen van onderwerp en zich te bezondigen aan Israelbashing, waar je gelijk in hebt. Maar dan zou het eerlijk zijn dat je aan je eigen principes vasthoudt. Dus waarom heb je nog de zaak in kwestie geantwoord?
Towelie030981 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2005, 03:20   #26
Emitzer
Lokaal Raadslid
 
Emitzer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 januari 2005
Berichten: 370
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Dit is het ergste van't ergste, een mens die niet als een rechtsperoon wordt gezien!!!!
In juridische taal betekent het gewoon "geen mens". Een outlaw kan je de joodse vrouwen noemen!

Nu is me ineens duidelijk waarom de joodse vrouw complementair is met de buggy'kes.

Iemand de reportage gezien?
-----------------------------------

Danielle Pinedo, © NRC Handelsblad
03/02/2005

BRUSSEL - Het gebeurt niet iedere dag dat er in het Israëlische parlement, de Knesset, een documentaire getoond wordt. Zeker niet als die zoveel beroering veroorzaakt dat een wetswijziging niet uit kan blijven. ,,Gevangen in het huwelijk'' is dan ook een film die lang op het netvlies blijft natrillen. Hij is provocerend en indringend.


DE documentaire vertelt het verhaal van Rachel, Michelle en Tamara, drie orthodox-joodse vrouwen in het Israël van de 21ste eeuw. Alledrie willen zij scheiden van hun echtgenoot, maar geen van hen krijgt daartoe de kans. Volgens de orthodox-joodse wet is een vrouw geen rechtspersoon. Het gevolg is dat een vrouw die volgens die wet trouwt, feitelijk door haar man wordt gekocht. Als hij weigert haar een get (scheidingspapier) te geven, komt zij in een soort niemandsland terecht. Krijgt zij kinderen bij een andere man, dan worden die tot mamzerim (bastaards) verklaard. En bastaards mogen volgens de joodse wet geen volbloed joden trouwen.

Rachel, Michelle en Tamara wachten al jaren op hun get . Om de zoveel maanden vervoegen zij zich samen met hun pleiter bij de rabbinale rechtbank, die sinds 1953 bevoegd is om zich over echtscheidingszaken tussen joden uit te spreken. Twee van de drie echtelieden hebben - in overeenstemming met de joodse wet - een nieuw gezin gesticht. Maar de wil om te scheiden ontbreekt, want, zoals Tamara uitlegt: ,,Mijn man geniet hier enorm van. Iedereen geeft hem zijn zin, hij trekt aan de touwtjes.'' Ze is zó ten einde raad, dat ze bereid is om hem voor de huwelijksontbinding te betalen. Maar hij weigert.

De film portretteert de macht van religie. ,,Als een religieuze vrouw kon ik niet accepteren dat de rabbinale rechtbank mij vertegenwoordigt'', antwoordde de documentairemaakster Anat Zuria enkele maanden geleden op de vraag waarom zij de film had gemaakt. ,,Je dénkt dat je in Israël een zekere autonomie hebt om beslissingen over persoonlijke aspecten van je leven te maken. En dan ontdek je dat er een schaduwkabinet bestaat dat die zaken controleert. Het wordt tijd dat men het huwelijk als een partnerschap gaat beschouwen.''

© NRC Handelsblad

,,Gevangen in het huwelijk'', om 13.50 uur op Nederland 1

Thsjah...dat durven mensen soms idd wel eens vergeten. Richten zich dan bvb zo hard op de moslimvrouwen owv hun hoofddoek (die wel kunnen scheiden, toch (?)) en kijken naast hun feitelijke doelgroep(en).
__________________
[FONT=Palatino Linotype][FONT=Impact]A lung un leber oyf der noz[/FONT][/FONT]

[FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki
vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT]



http://www.thetruthseeker.co.uk/
Emitzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2005, 03:21   #27
Emitzer
Lokaal Raadslid
 
Emitzer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 januari 2005
Berichten: 370
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Zo zie je maar, op sommige vlakken zijn de Joden al even achterlijk als de Arabieren.

Deze uitspraak komt anders ook wel in aanmerking voor een graad van achterlijkheid.
__________________
[FONT=Palatino Linotype][FONT=Impact]A lung un leber oyf der noz[/FONT][/FONT]

[FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki
vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT]



http://www.thetruthseeker.co.uk/
Emitzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2005, 03:23   #28
Emitzer
Lokaal Raadslid
 
Emitzer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 januari 2005
Berichten: 370
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Ze doen daar in Israel toch aan openlijke zelfkritiek wat hun religie betreft, want de documentaire over deze zaak wordt in de Knesset, het parlement van Israel getoond.

Ik zie iets gelijkaardigs in de islamitische wereld nog niet zo direct gebeuren. Daar zou zoiets als godslastering bestempeld worden.

Heb jij al van de Mudawanah gehoord? Is mss wel interessant.
__________________
[FONT=Palatino Linotype][FONT=Impact]A lung un leber oyf der noz[/FONT][/FONT]

[FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki
vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT]



http://www.thetruthseeker.co.uk/
Emitzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2005, 03:27   #29
Emitzer
Lokaal Raadslid
 
Emitzer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 januari 2005
Berichten: 370
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
Waarom ben je zelf met die topic begonnen eigenlijk? Het feit dat er over kan gediscussieerd worden is al positief te noemen, zelfkritiek is de eerste stap tot verbetering. Ik vroeg hier ooit eens aan Lincoln om iets kritisch te zeggen over de islam (of aanverwant onderwerp) of er een grap over te vertellen en hij ontweek het keer op keer. Dat zegt toch al veel? Ik had een collega die geen ramadan volgde, niet bad, bier dronk, maar die kon ook niet de minste kritiek op de islam of imams verdragen, tenzij het over soennieten ging, en dan nog.

Ik zal jou dezelfde uitdaging geven, wat moet er veranderen aan de geloofsbelevenis of waar vind jij dat de moslims van vandaag of een groep daarbinnen iets anders zou moeten doen?

Hier bij ons staan we op dat gebied veel verder, en iedereen is het er over eens dat we nog niet halfweg zijn. Vrouwen bijvoorbeeld verdienen nog steeds minder dan mannen voor hetzelfde werk met dezelfde kwaliteit of zelfs beter.
Wel ik kan niet voor moslims spreken, maar voor joden zou ik zeggen dat andere volkeren/godsdiensten wat meer waarde mogen krijgen. Ok, uitverkoren volk enzo, maar...iedereen is uiteindelijk een mens. Die idee mag wel wat verder uitgewerkt worden vind ik. Daarom voel ik mezelf ook eerder aangetrokken tot de leer van de Kabbalah, is iets algemener en daar kan je deze dingen makkelijk invoegen.
__________________
[FONT=Palatino Linotype][FONT=Impact]A lung un leber oyf der noz[/FONT][/FONT]

[FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki
vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT]



http://www.thetruthseeker.co.uk/
Emitzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2005, 03:29   #30
Emitzer
Lokaal Raadslid
 
Emitzer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 januari 2005
Berichten: 370
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emitzer
Wel ik kan niet voor moslims spreken, maar voor joden zou ik zeggen dat andere volkeren/godsdiensten wat meer waarde mogen krijgen. Ok, uitverkoren volk enzo, maar...iedereen is uiteindelijk een mens. Die idee mag wel wat verder uitgewerkt worden vind ik. Daarom voel ik mezelf ook eerder aangetrokken tot de leer van de Kabbalah, is iets algemener en daar kan je deze dingen makkelijk invoegen.

2 minuten later:

Laat ik een 'suggestie' doen voor moslims: Laat je niet doen door vertekening in de media. Dit zet kwaad bloed (en logisch ook), maar hoe kwader je reageert hoe meer de vertekening waarheid wordt.
__________________
[FONT=Palatino Linotype][FONT=Impact]A lung un leber oyf der noz[/FONT][/FONT]

[FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki
vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT]



http://www.thetruthseeker.co.uk/
Emitzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2005, 10:27   #31
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Locatie: Maaseik
Berichten: 2.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Dat knijpt je precies. Het gaat hier wel degelijk om joodse vrouwen die konden gered worden.
En dat heeft niks te maken met deze thread! Dat jij dit erbij haalt toont dat je argumenten in de eigenlijke discussie eens te meer op zijn en dat je teruggrijpt naar een door jullie vaak gebruikte tactiek...
Citaat:
En het feit dat je schrijft "joodse agressie" ipv "israelische..." zegt al meer over jezelf dan je kwijt wou
Ach ja, ALLE moslims over één kam scheren is natuurlijk niet erg...
En ja, ik bedoelde wel degelijk joodse agressie. Het zijn veelal de orthodoxe joden in de nederzettingen die hun Palestijnse buren het leven zuur maken, daarin gesteund door hun regering. De gewone Israëli (al dan niet joods) in Israël zelf staat daar compleet buiten, net zoals je een onderscheid dient te maken tussen de gemiddelde Palestijn/moslim en de fundamentalisten, maar dat is in jouw kortzichtig wereldje natuurlijk te moeilijk om te vatten.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2005, 11:41   #32
nadine
Parlementslid
 
nadine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 1.902
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp
Ik stel voor dat Nadine met Mustapha trouwt, mogelijk topiccen ze dan verder in de beslotenheid van keuken of slaapkamer, zodat ik niet elke dag moet meegenieten van het opbod in achterlijkheid tss joden en arabieren. 8)
Misschien kan deze lijst daarbij wat helpen

http://www.jinfo.org/Nobel_Prizes.html
__________________
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2005, 11:44   #33
nadine
Parlementslid
 
nadine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 1.902
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
En dat heeft niks te maken met deze thread! Dat jij dit erbij haalt toont dat je argumenten in de eigenlijke discussie eens te meer op zijn en dat je teruggrijpt naar een door jullie vaak gebruikte tactiek...
Ach ja, ALLE moslims over één kam scheren is natuurlijk niet erg...
En ja, ik bedoelde wel degelijk joodse agressie. Het zijn veelal de orthodoxe joden in de nederzettingen die hun Palestijnse buren het leven zuur maken, daarin gesteund door hun regering. De gewone Israëli (al dan niet joods) in Israël zelf staat daar compleet buiten, net zoals je een onderscheid dient te maken tussen de gemiddelde Palestijn/moslim en de fundamentalisten, maar dat is in jouw kortzichtig wereldje natuurlijk te moeilijk om te vatten.
Ha, en waar scheer ik alle moslims over één kam? Ik kan het alleszins niet terugvinden. Misschien kun je me even helpen waar dat staat?
En als veralgeming met je "joodse agressie" kan dat toch al meetellen, vooral dat je nu je probeert eruit te spartelen....
__________________

Laatst gewijzigd door nadine : 6 februari 2005 om 11:44.
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2005, 11:52   #34
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Misschien kan deze lijst daarbij wat helpen

http://www.jinfo.org/Nobel_Prizes.html
Msschn ook n lijstje met de samenstelling van de jury posten ?

En apropo : waar vind ik jullie huwelijkslijst ?

Laatst gewijzigd door Knipp : 6 februari 2005 om 11:53.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2005, 12:03   #35
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Gaat Mustapha ook iets doen om deze joodse vrouw en haar vermoorde kinderen te redden?

Les assassins, qui se réclament de la “résistance islamique” ont d’abord tiré pour immobiliser le véhicule, puis se sont rapprochés : suffisamment pour voir l’agonie de leurs petites victimes qu’ils ont achevées �* l’arme automatique.
voor iemand die de mond vol heeft van "truth now" ontwijk je de post van Mustapha wel heel erg nadrukkelijk. De waarheid kwetst weeral blijkbaar
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2005, 13:08   #36
nadine
Parlementslid
 
nadine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 1.902
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
voor iemand die de mond vol heeft van "truth now" ontwijk je de post van Mustapha wel heel erg nadrukkelijk. De waarheid kwetst weeral blijkbaar
Er is niets te ontwijken. Het probleem werd zelfs in het parlement aangeklaagd. Wat doen ze hier met analoge zaken? (hoofd)doekje erover
__________________
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2005, 13:35   #37
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Wat doen ze hier met analoge zaken? (hoofd)doekje erover
Hoezo ?
We arresteren ze toch de dag nadien als ze er vier op een rij vermoorden ?

Laatst gewijzigd door Knipp : 6 februari 2005 om 13:36.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2005, 14:31   #38
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Locatie: Maaseik
Berichten: 2.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Ha, en waar scheer ik alle moslims over één kam? Ik kan het alleszins niet terugvinden. Misschien kun je me even helpen waar dat staat?
Zozo, ga je nu plots beweren dat je niets tegen moslims hebt? Zoek anders je reply's over heel het forum maar eens terug...
Citaat:
En als veralgeming met je "joodse agressie" kan dat toch al meetellen, vooral dat je nu je probeert eruit te spartelen....
Ik spartel mij nergens uit. Hoe had ik het anders moeten omschrijven? Ga je nu proberen mij te beschuldigen van anti-semitisme?
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2005, 14:33   #39
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Locatie: Maaseik
Berichten: 2.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Misschien kan deze lijst daarbij wat helpen

http://www.jinfo.org/Nobel_Prizes.html
Raar, ik zie bij 'Peace' nergens Ariël Sharon staan... Hebben ze die nu weer schandelijk over het hoofd gezien?

Trouwens, Rabin staat daar ook bij en hij heeft hem gelijk gewonnen met... Arafat. Of is het nu plots niet betrouwbaar meer?
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2005, 14:59   #40
slegie
Staatssecretaris
 
slegie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 2.783
Standaard

de slechtste uitvinding van de mensheid zijn zeker de verschillende religies.

En iedere religie heeft zijn gebreken en onmenselijkheden in mijn ogen.

Wat hebben we allemaal al niet gedaan in de naam van GOD?

Het beste wat we zouden kunnen doen is al die religie zever overboord gooien en onze ogen eens open doen waar het leven echt om draait.

Niet om geld, niet om geloof, niet om macht maar om liefde en medeleven en vrijheid.

Ik zou mijn kinderen niet meer in de ogen kijken als ik iemand zou vermoord hebben omdat hij in iets anders geloofde dan ik.
Maar ik zou wel kunnen moorden als iemand mij en mijn gezin bedreigde alsook onze vrijheden.

De wereld zit vol onrechtvaardigheden.En niet alleen in Israël of in de arabische landen maar in onze eigen samenleving gaat het ook niet al te best.
Ons rechtsysteem maakt dikwijls de daders tot slachtoffers en de slachtoffers tot daden.
misdaad loont, zware arbeid word bestraft.

het is jammer dat fanatiekelingen het lot van ieder van ons bezegelen.

Nu wat dat van die joodse vrouwen betreft.
Wat zij meemaken is erg maar de vraag is wat kunnen wij er aan doen?

Hebben we het recht om te gaan zeggen hoe zij hun leven moeten gaan leiden en ons geloof op gaan leggen?
Als ze zelf niet kunnen inzien dat wat ze doen fundamenteel verkeerd is dat religies alleen het nut hebben om anderen te onderdrukken.Als ze dit niet kunnen inzien laat ze dan maar in hun vervloekt systeem leven.

Trouwens hier in belgië is het niet veel beter als het betreft de katholieke kerk.
Als ik de kerk zie dan zie ik een organisatie die honderden jaren miljoenen mensen onschuldig heeft vermoord,gemarteld,uitgebuit en misbruikt.
Ik zie niets maar dan ook niets goed in de kerk.
Enerzijds preken dat we allemaal onze naaste moeten liefhebben en de armen moeten steunen en anderzijds puilen de pauselijke paleizen uit van weelde en rijkdom.
Ik zou echt eens willen weten welke geheimen er verscholen liggen in de kelders van het vaticaan en welke wreedheden er nog onbekend zijn.
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be