![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On 19 September 2016, the nations of the United Nations General Assembly unanimously adopted the New York Declaration for Refugees and Migrants. The Declaration recognized a need for more cooperation between nations to manage migration effectively.[6] The declaration set off a process leading to the negotiation of the Global Compact for Migration.
A resolution was adopted by the UN General Assembly on 6 April 2017, which decided on the modalities and timeline for the compact.[7] The agreed upon process consisted of the following three phases: Consultations (April–November 2017): six sessions in Geneva, New York City and Vienna Stocktaking (December 2017–January 2018), leading to a first draft ("zero draft") Intergovernmental negotiations (February–July 2018) at the UN Headquarters in New York City. On 9 March 2017, Louise Arbour was appointed by Secretary-General Guterres as his Special Representative for International Migration and was thus tasked with working with the nations and stakeholders to develop the compact. https://en.wikipedia.org/wiki/Global..._for_Migration |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ook benieuwd.
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Iets naar beneden rechts 18 languages Nederlands nemen dan krijgt u het volgende aangeboden. https://nl.wikipedia.org/wiki/VN-Migratiepact
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 januari 2023 om 11:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De helft (+-) van Vlaanderen vindt dus niets verkeerd aan extreemrechts. Uiteraard omdat ze zo zijn geworden door de Belgische anti-Vlaamse politiek. Derde keer vandaag, hoe ironisch kan het nog worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zit partijleider Bart dan eigenlijk Magnette te stalken om toch maar met PS een federaal akkoord te maken ?
Jullie draaien nog harder met de wind dan de oude CVP... |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij Vlamingen gaan toch prat op onze talenkennis ? Om nu nog iemand te vinden die geen engels snapt moet je al zakken naar BLO niveau. Lijkt me niet echt het publiek van politics.be toch ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Magere zin voor humoristische formulering, vind ik zo maar.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Grote Kwaad, dat is datgene dat met gas bestreden moet worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gaat voor kwaad bloed zorgen denk ik. ![]() Het is toch algemeen geweten dat de meeste problemen van de dag van vandaag voortkomen uit het gewoon zomaar lukraak openzetten van de grenzen? Toch zijn er velen die het probleem niet willen zien, het niet onder ogen willen komen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 januari 2023 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ????
Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 22 januari 2023 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mistypo's waren e oorzaak van de dubbelpost.
(niet mijn PC maar een laptop) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 januari 2023 om 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet de enige tekst waar men al eens verschillen kan bij ontdekken.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |