![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het trage aanloop voor de invoering van de Euro als voorbeeld?
Het hangt vooral van Brazilië af... Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() ja mooi plan, ik had ook al mijn fantasieen hierover 22 jaar geleden al.
Latijns Amerika en Caribisch gebied in een UNIE?? ONmogelijk, teveel raciale en culturele verschillen, europa is raciaal homogeen en cultureel ook dus hier kan een unie makkelijker gerealiseerd worden met open grenzen,maar dan moet je wel de grenzen voor 99 procent echt POTdicht houden voor niet blanken en niet ariers denk ik. ik hoorde dat ruim 90 procent van alle negers die uit afrika hier binnen komen mannelijk zijn dus dit is echt fout, al deze potente en grootgeschapen neger mannen gaan hier de seksuele stress vergroten bij de schaarse blanke meiden. Dus wij zijn nu aan de vooravond van een EXtreem rechtse Revolutie. De europese bevrijdingsoorlog is misschien door poetin gestart met grof geweld en bloedbaden en het zal uitzaaien als arische kanker naar alle europese landen. |
![]() |
![]() |