Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 december 2015, 17:40   #1
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard ddr praktijken kinderen indoctrineren op school

http://www.vlaamsbelang.org/nieuws/11196

Dit zijn toch onaanvaardbare praktijken die enkel bij een totalitair regime kunnen horen....
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2015, 17:49   #2
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
http://www.vlaamsbelang.org/nieuws/11196

Dit zijn toch onaanvaardbare praktijken die enkel bij een totalitair regime kunnen horen....
Dergelijke praktijken zijn niet nieuw, kreeg zelfs een 0 voor Nederlands omdat ik dergelijke brief niet wilde schrijven in 1973, toen gericht aan de USSR. Toen ik de leerkracht wees op het feit dat hij een totalitair regime hanteerde in zijn lessen, moest ik de klas verlaten. En werd ik door het CLB bestempeld als moeilijk hanteerbaar en eigenwijs.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2015, 21:53   #3
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Dergelijke praktijken zijn niet nieuw, kreeg zelfs een 0 voor Nederlands omdat ik dergelijke brief niet wilde schrijven in 1973, toen gericht aan de USSR. Toen ik de leerkracht wees op het feit dat hij een totalitair regime hanteerde in zijn lessen, moest ik de klas verlaten. En werd ik door het CLB bestempeld als moeilijk hanteerbaar en eigenwijs.
'Opstandig' werd dat bij ons toen genoemd als voor een eigen (van hun verschillende) mening uitkwam.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2015, 22:06   #4
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
http://www.vlaamsbelang.org/nieuws/11196

Dit zijn toch onaanvaardbare praktijken die enkel bij een totalitair regime kunnen horen....
Juist ja, dat coiffeurstypetje Van Grieken is echt een walgelijk ventje en de perfecte leerling van zijn meester Fuhrer Philip.

Je hebt 100% gelijk dat dit onaanvaardbare praktijken zijn !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2015, 22:13   #5
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Dat zijn walgelijke praktijken. Van Grieken slaat hier wel nagels met koppen:

Citaat:
Tom Van Grieken kaartte de kwestie daarom aan in het Vlaams Parlement en zei aan de minister: “Briefschrijfacties naar de autoriteiten van moslimlanden die homoseksuelen opknopen of bloggers zweepslagen toedienen zijn waardevol. Ik heb er wel fundamentele problemen mee dat men onschuldige schoolkinderen gebruikt als politieke soldaten om brieven te schrijven tegen een democratisch verkozen premier die een kordaat immigratiebeleid voert. U verschuilt zich achter de vrijheid van de scholen. Ik vind dat een zwak antwoord. Ik had graag een krachtdadiger signaal van u gezien.”
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2015, 05:59   #6
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Juist ja, dat coiffeurstypetje Van Grieken is echt een walgelijk ventje en de perfecte leerling van zijn meester Fuhrer Philip.

Je hebt 100% gelijk dat dit onaanvaardbare praktijken zijn !
Je verwijst naar het Nazisme voor het Vlaams Belang zijn meningen en stellingen.
Maar heb je dan ook het lef om de stelling en het gedrag van ons onderwijzend personeel te vergelijken met zaken uit het verleden?
Want binnen het onderwijs worden leerlingen behandeld als lijfeigenen zonder recht op eigen mening. Binnen sommige scholen zelfs zonder recht op zelfbeschikking over de vrije tijd.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be