Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 april 2024, 14:38   #41
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ik niet.
Wel, ik zaag niet als er iets achter een betaalmuur zit.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2024, 14:43   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.362
Standaard

Kennedy Smith zou misschien wat minder vestimentaire problemen hebben ... zo flirten met de camera:
https://www.youtube.com/watch?v=vhqzVVD86rs
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2024, 14:44   #43
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Meesterlijk geformuleerd door Marnix Peeters (maar zijn laatste boek, De ontluikende sekslust van Emma Mus (15) .. ga ik toch niet kopen)

COLUMN. Marnix Peeters: “Mensen die graag pikante moppen tappen? De Vlaamse tavernetogen zitten er vol mee”
https://www.hln.be/opinie/column-mar...-mee~a00c23ca/

Citaat:
COLUMN. Marnix Peeters: “Mensen die graag pikante moppen tappen? De Vlaamse tavernetogen zitten er vol mee”

Marnix Peeters, jarenlang interviewer en reportagemaker bij deze krant, kijkt haarscherp naar de dingen als columnist. Deze week vraagt hij zich af waarom niemand eens een wafel is gaan eten met Bart De Pauw. “Want dit ging niet over losse zeden — die spelen wel vaker op in de wereld der kunsten en daar kijkt, of toch keek, geen mens van op. Dit ging over een mentale afwijking.”
Marnix Peeters 13-04-24, 18:00 Laatste update: 16-04-24, 14:59

Mijn vrouw zat met groeiende verbazing de verhalen te lezen over de man van De Studio, die door een actrice wordt aangeklaagd voor grensoverschrijdend gedrag.

Laten we nu alle ruis eens wegnemen, zei zij, en naar de naakte feiten kijken. Je bent een vrouw, en je hebt een baas. Die baas zegt op een dag: liefste Ann, of Gerda, of Julie, heb je nou vanavond eens geen zin om naar mij thuis te komen, dan ga ik je eens een lekkere massage geven. Dan antwoord je ofwel: zeker, baas, dat lijkt me een prima idee, om hoelaat beginnen we eraan? En dan ga je en dan weet je dat er gemasseerd zal worden. Ofwel zeg je: dat lijkt me niet zo’n goed idee, je laten masseren door je baas, beetje te intiem om te deugen, en bedank je voor de uitnodiging. In het eerste geval luidt het devies: ga achteraf niet lopen mauwen. En een tip aan de kranten: schrijf het gemauw niet op. Op enkele kwaaie tuinbroeken na denken al je lezers: wat is dit voor grensoverschrijdend gemauw. De mensen zijn het spuugzat, het opportunisme twee punt nul, zoals iemand het benoemde. Als we willen dat we nog een poosje voort kunnen met deze samenleving, moeten we onze prioriteiten nog eens tegen het licht houden.

Het waren niet allemaal weerloze kipjes die hun eerste stapjes in de tv-wereld zetten, zoals de clichés het voorschrij?*ven

Of je nu vindt dat Bart De Pauw intussen hard genoeg gestraft is of niet, zei ik, er blijft toch één bedenking rechtop staan. Iedereen die de reportage gezien heeft, zegt: die man was doodziek, mentaal volledig van het pad af, compleet van lotje getikt, en dat gedurende vele jaren en in vele geuren en kleuren. Is het nu echt in niémands hoofd opgekomen, en dan hebben we het over de honderden hoofden die al die tijd toch getuige moeten geweest zijn, om zijn of haar arm eens rond die man z’n schouders te slaan en te zeggen: kom, we gaan een wafel eten? Want dit ging niet over losse zeden — die spelen wel vaker op in de wereld der kunsten en daar kijkt, of toch keek, geen mens van op. Dit ging over een mentale afwijking. Je zou zo haast kunnen spreken van het niet verlenen van hulp aan een persoon in nood. Dat is volgens mij laak- en wellicht zelfs strafbaar.
Blijf op de hoogte

Krijg een melding bij belangrijke berichten over Breaking nieuws.

Ja maar, roept iemand dan, iedereen had schrik van hem en vreesde voor zijn carrière. Er zullen vast ook tientallen getuigen geweest zijn die niets te vrezen hadden, die op gelijke voet met die man stonden of misschien zelfs zijn superieur waren, en die hebben er ook allemaal hun rug aan geveegd. Het waren niet allemaal weerloze kipjes die hun eerste stapjes in de tv-wereld zetten, zoals de clichés het voorschrijven.

Over die man van De Studio zeggen getuigen nu dat hij het heel vaak over seks had en veel pikante mopjes tapte. Er zijn zo van die mensen. Heel veel zelfs, de Vlaamse tavernetogen zitten er vol van, mannen én vrouwen. Sommige mensen vinden het een onderdeel van het voortplantingsritueel. Prima zo. Maar als je vraagt om hoelaat de massage dan wel begint en wat het huisnummer is: niet mauwen.

marnixpeeters.be
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2024, 20:13   #44
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Zou het kunnen dat die eeuwigheid bij jou nooit langer dan 1 maand geleden is ?

Trouwens wat is daar dan zo vernederend en degoutant aan ? Ik vind de Metro stations in Brussel tegenwoordig veel degoutanter.

Als ik moet kiezen tussen rondlopen op Soi Cowboy of rondlopen in Molenbeek aan den Abbatoir en omstreken is mijn keuze snel gemaakt

Enfin iedereen zijn meug
Ik herinner het me moeilijk, het moet waarschijnlijk 25 of 30 jaar geleden zijn. Het enige goede aan Soi Cowboy is dat het zich daar concentreert. Als men er niet moet zijn gaat men er niet.

De eerste keer ooit dat ik naar Bangkok ging in 1972 had iemand mij aangeraden naar Patpong te gaan waar er ook een hoeren concentratie was en waarschijnlijk nog is. Het is bij die enige keer gebleven.

Zolang ze niet in bars aan Sukhumvit zitten etc is het voor mij Ok, ik wil niet elke minuut lastig gevallen door die hoeren en te moeten kijken naar die horror van bierzuipende vetzakken met hoeren die verliefd spelen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2024, 09:12   #45
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik herinner het me moeilijk, het moet waarschijnlijk 25 of 30 jaar geleden zijn. Het enige goede aan Soi Cowboy is dat het zich daar concentreert. Als men er niet moet zijn gaat men er niet.

De eerste keer ooit dat ik naar Bangkok ging in 1972 had iemand mij aangeraden naar Patpong te gaan waar er ook een hoeren concentratie was en waarschijnlijk nog is. Het is bij die enige keer gebleven.

Zolang ze niet in bars aan Sukhumvit zitten etc is het voor mij Ok, ik wil niet elke minuut lastig gevallen door die hoeren en te moeten kijken naar die horror van bierzuipende vetzakken met hoeren die verliefd spelen.
Op welke manier wordt jij dan lastig gevallen door hoertjes ?? Ze hebben U toch nooit pijn gedaan mag ik te hopen ? Die meisjes zitten daar toch maar wat te zitten al dan niet turend naar hun smartphone.

Jij aard blijkbaar beter bij dat veelal illegale volkje aan de Abbatoir van Molenbeek. Uiteraard is de kans je daar lastig gevallen wordt door een meisje zeer zeer klein

En dat cliche van de bierzuipende vetzak is al lang achterhaald. Eigenlijk zie je die meer langs de zeedijk in Blankenberge

Maar ieder zijn meug en gelukkig maar

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 april 2024 om 09:23.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be