Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 april 2014, 22:20   #41
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
ze hebben dat gewoon gestolen van de joden
tuurlijk is de koran een doorslagje van de bijbel en de torah dat je dat nog niet doorhebt
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 22:27   #42
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ah ging dat daar om geloof?
Ik dacht in Irak voor WMD en Syrië omdat Assad zijn burgers terroriseert.
ik heb het over het huidige Irak best eens de actualiteit wat volgen!
en over Syrie heb je ook geen kaas gegeten blijkbaar anders zou je weten dat er in dat land voor het meerendeel soennieten wonen en die dictator het sjiitische geloof aanhangt (alawiet)

trouwens de tegenstellingen zijn er steeds geweest en vooral in de regio Irak maar daar moet je dan weer kaas gegeten hebben van Geschiedenis
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 22:35   #43
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
ik heb het over het huidige Irak best eens de actualiteit wat volgen!
en over Syrie heb je ook geen kaas gegeten blijkbaar anders zou je weten dat er in dat land voor het meerendeel soennieten wonen en die dictator het sjiitische geloof aanhangt (alawiet)

trouwens de tegenstellingen zijn er steeds geweest en vooral in de regio Irak maar daar moet je dan weer kaas gegeten hebben van Geschiedenis
Ja, wat had ge gedacht? Dat de Irakezen de democratie met open armen gingen ontvangen? 't Is niet omdat de TV dat toont dat het ook zo is he ...
Ik vind in Assad weinig terug dat iets gelovigs uit, als ik zijn vrouw zie en hem zie ik daar echt gene sjiiët in zoals ze zich hier fanatiek kunnen uiten. Gij wel?
Ik zie daar nen democraat in gast, zijn vrouw draagt niet eens een hoofddoek. Was het hij niet dat zijn volk terroriseert? Dus welke oorlog gaat er hier om geloof? Irak is in gang gezet door Amerika. Syrië zogezegd door Assad. Maarja, ik ga maar mee in het verhaal omdat ik lang door heb dat jij propaganda als zoete koek slikt.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 22:45   #44
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.612
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

zie onder: geen lettertje vuil gemaakt door islam te noemen, als de vijfvoudige satanische lettercombinatie waar alle ellende in de wereld nu om draait. Denk aan Salman Rushdie dan weet je meer dan genoeg. maar wie gaat nou deze vrouwen helpen om uit die islam hel te ontsnappen? Allah zeker niet.




Gepubliceerd:
Laatste update:
24 april 2014 22:29
24 april 2014 23:04

Deel:
TW
FB
GP

21 landen zetten verkrachting in als wapen
De Verenigde Naties onderscheiden 21 landen waar verkrachting en ander seksueel geweld zijn ingezet in huidige en recente conflicten. Dat staat in een VN-rapport dat donderdag verscheen.
21 landen zetten verkrachting in als wapen Foto: EPA

Het rapport zegt dat er nu groot politiek potentieel is om mondiaal seksueel geweld dat tijdens conflicten wordt gepleegd aan te pakken. Wel is meer actie op regionaal en nationaal niveau nodig om aan deze misdaden een einde te maken.

In onder meer de Centraal-Afrikaanse Republiek, Syrië, Myanmar en Zuid-Sudan wordt seksueel geweld gebruikt. Ook werden 34 gewapende groepen geïdentificeerd die verkrachting als wapen inzetten.
Door: Novum
http://www.nu.nl/buitenland/3760051/...ls-wapen-.html
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 23:02   #45
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ja, wat had ge gedacht? Dat de Irakezen de democratie met open armen gingen ontvangen? 't Is niet omdat de TV dat toont dat het ook zo is he ...
op wat slaagt dit nu weer? je weet het waarschijnlijk niet maar sinds het verwijderen van saddam zijn er al een aantal verschillende democratische verkiezingen geweest. De problemen van aanslagen hebben NIETS met de VS te maken maar met het eeuwenoude soenni/sjiieten probleem...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik vind in Assad weinig terug dat iets gelovigs uit, als ik zijn vrouw zie en hem zie ik daar echt gene sjiiët in zoals ze zich hier fanatiek kunnen uiten. Gij wel?
Ik zie daar nen democraat in gast, zijn vrouw draagt niet eens een hoofddoek. Was het hij niet dat zijn volk terroriseert? Dus welke oorlog gaat er hier om geloof? Irak is in gang gezet door Amerika. Syrië zogezegd door Assad. Maarja, ik ga maar mee in het verhaal omdat ik lang door heb dat jij propaganda als zoete koek slikt.
http://www.youtube.com/results?searc...y=assad+mosque
tuurlijk is assad een sjiiët, waarom voer je een discussie dat je dit feit al niet kent?
de VS bestond nog niet eens toen de sjiieten en soennieten elkaar te lijf gingen
je zou beter eens neutrale bronnen raadplegen ipv onzin te vertellen dus geen pro dictator propaganda meer aub
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2014, 23:07   #46
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ikke pro? Ik zie alleen zijn vrouw geen hoofddoek dragen en hij een maatpakske. Is dat een sjiietische moslim zoals we ze gewoon zijn?
Dat is wel wat anders dan Khadaffi en Saddam, niet waar?
En die landen leken er beter aan toe toen die dictators het in handen hadden.
Ik ben zeker niet pro Assad. I don't care.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 06:40   #47
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
op wat slaagt dit nu weer? je weet het waarschijnlijk niet maar sinds het verwijderen van saddam zijn er al een aantal verschillende democratische verkiezingen geweest. De problemen van aanslagen hebben NIETS met de VS te maken maar met het eeuwenoude soenni/sjiieten probleem...
ISIS werd specifiek opgericht om tegen de VS te vechten en onder Sadam waren er bijlange zoveel aanslagen niet, het is ronduit achterlijk om te stellen dat de VS er niets mee te maken heeft.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 09:08   #48
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Iedereen weet wat goed en wat slecht is. Maar het geloof zorgt ervoor dat je op het pad blijft, omdat je een belangrijk doel voor ogen hebt.
500 gevallen eerwraak in Nederland in 2013
http://nos.nl/artikel/639938-500-gev...nederland.html

Het afgelopen jaar zijn in Nederland ruim 500 meldingen gedaan van vermoedelijke eerwraak. Dat is iets meer dan de jaren ervoor, meldt het Landelijk Expertise Centrum Eer Gerelateerd Geweld.

Bij zeventien van deze gevallen was er sprake van een dodelijke afloop. In tien van deze zaken was het slachtoffer een man. In 2012 werden vijftien doden gemeld met als waarschijnlijke oorzaak eergerelateerd geweld. In 2011 waren dit er nog negen.

Gedwongen zelfmoord
De aard van de meldingen varieert van bedreiging en mishandeling tot verkrachting en moord. Ook zijn er gevallen van (gedwongen) zelfmoord bekend.

De slachtoffers zijn vooral Nederlanders van Marokkaanse, Turkse, Irakese of Afghaanse afkomst.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 09:11   #49
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Zonder vrouwen zou het menselijke ras al lang zijn uitgestorven. Die bende inteelters van die 'raad' kunnen dus beter hun klep houden, want met kontneuken gaan ze niet ver komen, hoor. Trouwens, het zou heel goed kunnen dat in de verre toekomst vrouwen mannen zelfs niet meer nodig hebben...
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 09:38   #50
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Zonder vrouwen zou het menselijke ras al lang zijn uitgestorven. Die bende inteelters van die 'raad' kunnen dus beter hun klep houden, want met kontneuken gaan ze niet ver komen, hoor. Trouwens, het zou heel goed kunnen dat in de verre toekomst vrouwen mannen zelfs niet meer nodig hebben...
In ieder geval hebben we nu al slechts een fractie nodig van wat er rondloopt. Vandaar waarschijnlijk de neiging van totalitaire systemen om voor één man een heleboel vrouwen te voorzien: snelle manier om gemakkelijk aan een trits kinderen te geraken.
Het overschot aan mannen kunnen ze dan inzetten in oorlogsvoering of slavernij.

Je krijgt dan wel een beperkte genenpoel, maar daar gaan ze zich niks van aantrekken natuurlijk. Wat zijn genen zal allah gedacht hebben.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 16:48   #51
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
tuurlijk is de koran een doorslagje van de bijbel en de torah dat je dat nog niet doorhebt
Blijft inderdaad grappig dat moslims zo weinig weten over hun islam, hun Koran haalt de teksten letterlijk uit de Torah en dezelfde teksten van de bijbel maar voor hen blijft het Mohammed die ze geciteerd heeft. Ze mogen het ook niet in vraag stellen, het is wel duidelijk waarom niet.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 17:13   #52
knip
Gouverneur
 
knip's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 september 2011
Berichten: 1.109
Standaard

Vrouw achter stuur krijgt 150 zweepslagen

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...epslagen.dhtml
knip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2014, 01:15   #53
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knip Bekijk bericht
Vrouw achter stuur krijgt 150 zweepslagen

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...epslagen.dhtml
!!!! Als ze het beetje anders zouden bekijken:
een vrouw zou de man nog zinvol kunnen helpen , bv noodgeval / ongeval !!!!
Maar ja , blijkbaar:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...vervoert.dhtml
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2014, 16:29   #54
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.612
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Even rekenen:
Er zijn ongeveer 5 procent islamisten, en jihad strijders, van de ruim 1 miljard besneden, grootgeschapen moslim mannen, dus dit is een slordige:
50 miljoen levensgevaarlijke moslim fundamentalisten,

zie onder en reken uit hoe snel je allemaal zo op kan ruimen en kan ombouwen tot brave besneden islamitische cyborgs met Japanse Bioram chips die netjes en voor een paar microwatts aan energie tomaten en komkommers voor ons gaan plukken in het jaar 2040 of later.

Islam is vrede, alleen moet je de moslims wel even ombouwen zoals het net beschreven is. Uiteraad mag zo een islamitische Cyborgje wel even snel vijf keer per dag bidden met zijn kont gericht naar Mekka om zijn audio files luidop af te spelen zodat Allah hem zegent als vrome moslim.

dewanand en Wieroe
hindoe fundamentalisten
planet of the intelligent hindu chimps


zie dit: gaat dit snel genoeg voor moslimhaters? Ga snel naar Egypte om 683 kisten te timmeren voor ze en help ook mee om diep te graven in het mulle woestijnzand om hen te schenken aan de aardse wormen in 683 diepe kuilen of een groot gezellig massagraf met het gezicht naar Mekka en een Arab string om de pikkies voor de 72 heerlijke nauwe hindoe meiden in Allahloka.

Honderden islamisten ter dood veroordeeld

Bijna 700 aanhangers van de Egyptische Moslimbroederschap zijn ter dood veroordeeld in een massaproces. Onder de 683 veroordeelden is ook een leider van de Moslimbroederschap, Mohammed Badie. Dat hebben de advocaten maandag bekendgemaakt, meldde de BBC.

http://www.zie.nl/video/algemeen/Hon...d/mqhzei4fyuq5
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 28 april 2014 om 16:32. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2014, 17:59   #55
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik zie alleen zijn vrouw geen hoofddoek dragen en hij een maatpakske. Is dat een sjiietische moslim zoals we ze gewoon zijn?
Dat is wel wat anders dan Khadaffi en Saddam, niet waar?
LOL

Als er ene was die in een maatpak rondliep en van wie de vrouwen geen hoofddoek droegen, was het wel Saddam Hussein...
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2014, 18:59   #56
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Dat is wel wat anders dan Khadaffi he!
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2014, 09:13   #57
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Die past misschien wat meer in het plaatje, maar hij had ook een buitenechtelijke relatie en verkrachte ook aan de lopende band moslima's...
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2014, 09:52   #58
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Die past misschien wat meer in het plaatje, maar hij had ook een buitenechtelijke relatie en verkrachte ook aan de lopende band moslima's...
Ik vraag me soms wel af wat er met zijn vrouwen (hij had er meer dan één) is gebeurd. Tenslotte zijn zij de moeder van zijn kinderen en er waren toch een stuk of drie zonen gesneuveld?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2014, 16:26   #59
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Politiek asiel in Oman volgens Wiki
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2014, 05:27   #60
averechts
Partijlid
 
averechts's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2006
Locatie: Maasmechelen
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Iedereen weet wat goed en wat slecht is. Maar het geloof zorgt ervoor dat je op het pad blijft, omdat je een belangrijk doel voor ogen hebt.

Geloof geeft ook een gevoel van verbondenheid. Zelfs als je in een afgelegen plek op aarde terechtkomt en je daar een moslim tegenkomt zal hij je ontvangen als iemand die hij altijd gekend heeft.
Dus is het een pure vorm van egoïsme , zoveel mogelijk punten verzamelen op je klantenkaart voor het Walhalla en dan zit je gebeiteld ?
Dan heb ik veel meer respect voor mensen mensen die onbaatzuchtig anderen helpen , zonder een hemelse beloning te verwachten !
__________________
Uw waarheid,mijn waarheid maar wat is DE WAARHEID?
Die zal daar wel ergens tussenin liggen zeker?
averechts is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be