Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 21 januari 2005, 11:59   #41
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Respect van het VB? Ze hebben al bewezen dat ze dat niet hebben en zelf ook niet verdienen.
Je begrijpt me verkeerd. Geld niet accepteren is duidelijk tegenstribbelen en een slechte strategie. Gek dat je mij nog niet doorhebt. Ik heb hier niets gedaan om het VB te verdedigen (lees hierboven, ik gaf zelfs hints hoe ze zelfs nog belachelijk gemaakt kunnen worden) omdat ik vind dat dat het niet waard is indien het om goede doelen gaan. Volwassen mensen kunnen immers zaken in de juiste proporties stellen en weten wanneer hun strijdbijl tijdelijk te begraven.
__________________
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen:
elk kreeg een tong, maar weinigen verstand.
Disticha Catonis
Scarabaeida is offline  
Oud 21 januari 2005, 12:03   #42
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djeeuw
Je begrijpt me verkeerd. Geld niet accepteren is duidelijk tegenstribbelen en een slechte strategie. Gek dat je mij nog niet doorhebt. Ik heb hier niets gedaan om het VB te verdedigen (lees hierboven, ik gaf zelfs hints hoe ze zelfs nog belachelijk gemaakt kunnen worden) omdat ik vind dat dat het niet waard is indien het om goede doelen gaan. Volwassen mensen kunnen immers zaken in de juiste proporties stellen en weten wanneer hun strijdbijl tijdelijk te begraven.
Njah... Het is lastig om koppig te zijn, maar ik ga er eigenlijk van uit dat de meeste mensen slimmer zijn en het VB en haar hypocriete houding gewoon doorzien. Zij die dat niet doen, sjah
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 21 januari 2005, 12:04   #43
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
indien hun reputatie door het slijk gehaald wordt, spelen ze ook fondsen kwijt. ze hebben dus alle recht om dat geld te weigeren van een organisatie die hen beschuldigt extreem-links, belgicistisch en crimineel te zijn (en dat is dus iets anders dan gewoon linkie, vind je ook niet?)
Ik vrees dat je gelijk hebt, wat betreft de meerderheid van de bevolking. Ik, daarentegen, waan mezelf buiten de politiek als het om zulke zaken gaat en in dat geval kunnen organisaties waarvan de meerderheid van diens leden (extreem)-links is óók op mijn steun rekenen indien zij ook professioneler zijn.

Zo het voor mij ook mogelijk is vrienden van linkse komaf te hebben, is het voor mij mogelijk in te zien dat als het om liefdadigheid gaat politieke oneensheden enkel de kloven verdiepen. Koppigheid langs mijn zijde zul je echter niet vinden.
Maar ik geef je gelijk dat de meeste kuddedieren die de mensen ook zijn erin zullen trappen en daarmee geef ik het Van Hecke volkomen ongelijk in zijn beslissing Oxfam te beschuldigen met zware verwijten.
__________________
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen:
elk kreeg een tong, maar weinigen verstand.
Disticha Catonis
Scarabaeida is offline  
Oud 21 januari 2005, 12:05   #44
khaled
Schepen
 
Geregistreerd: 14 juli 2003
Berichten: 461
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lazybonies
Het geld is niet voor Oxfam, maar voor het goede doel (iets waar Oxfam zich al jaaaaren voor inzet). Als VB twijfelt dat het geld dat bij Oxfam terechtkomt wel naar het goede doel gaat (ze vertrouwen Oxfam niet) impliceert dat een kritiek die Oxfam raakt in de reden van hun bestaan. Het VB gelooft blijkbaar niet dat een NGO als Oxfam (die draait op vrijwilligers, los van enige politieke strekking) goede daden verricht.
Dat is de clue van gans het verhaal en dat geeft Oxfam NIET het recht om geld te weigeren dat anderen schenken aan het goede doel. Oxfam vergeet maar al te gemakkelijk dat het maar een tussenschakeltje is, en eigent zich blijkbaar maar al te graag de giften toe om 'later terug te verdelen'. In deze is het Oxfam die zich vergist in de reden van zijn bestaan - oxfam is NOOIT de eigenaar van de giften, maar dat schijnen ze graag te vergeten.

D
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lazybonies
at Oxfam alles zou moeten doen om geld in te zamelen is onzin en praat van mensen die waarschijnlijk veel minder doen voor het goede doel dan de vrijwilligers waarvan sprake. Oxfam moet zich bv. niet prostitueren om meer geld voor Azië te kunnen krijgen. Het doel heiligt de middelen niet. Geld is dus geen geld. Oxfam probeert net op eerlijke manier goede doelen te steunen (eerlijke handel bv. gaat net over de middelen, niet over het doel). Ze hebben dus wel een punt als ze geld weigeren van een hoek die blijkbaar niet achter hun basisfilosofie staat. Degene die beweren dat die filosofie extreem links moeten dat eerst aantonen. Ik vind eerlijke handel een kwestie van respect voor ieders arbeid en dus niet van een communistisch ideaal van absolute gelijkheid.
We willen wel helpen, maar als we er iets moeten voor doen dat ons niet aan staat - geld aannemen van iemand die ons spelletje doorziet bvb. - dan keren we ons kar en kunnen de armen ons gestolen worden. Waar haalt Oxfam het recht vandaan om bepaalde mensen steun te ontzeggen omdat zij toevallig op hun teentje getrapt zijn ???? Dergelijke kortzichtige arrogantie is een typisch extreem links fenomeen : wij zijn goed en al de rest is slecht.

Het gaat hier trouwens niet om oxfam alleen - de ovekoepeldende organisatie weigert geld. Wat is hun excuus ?
__________________
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise!
...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no...
http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html
khaled is offline  
Oud 21 januari 2005, 12:06   #45
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Dan ben ik maar crimineel 8) Thks Doc .
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 21 januari 2005, 12:06   #46
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Njah... Het is lastig om koppig te zijn, maar ik ga er eigenlijk van uit dat de meeste mensen slimmer zijn en het VB en haar hypocriete houding gewoon doorzien. Zij die dat niet doen, sjah
Ik vind alle partijen in gans België hypocriet en van alle keuzes het VB het beste alternatief (al kunnen ze niet 100% op mijn steun rekenen, aldaar ik onpartijdig ben). Nogmaals, dit is geen politiek kampgevecht, maar een liefdadigheidsactie waarover we praten. Zelfs op http://www.polinco.net/ vindt de meerderheid het terecht dat men de slachtoffers van de tsoenamiramp moet steunen.
__________________
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen:
elk kreeg een tong, maar weinigen verstand.
Disticha Catonis
Scarabaeida is offline  
Oud 21 januari 2005, 12:07   #47
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

sinds wanneer is iemand "extreem-links" noemen schelden ?
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 21 januari 2005, 12:08   #48
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Zwak Rechts moet het van one-liners hebben blijkbaar.

@khaled: Als het VB anoniem geld stort is er geen enkel probleem.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 21 januari 2005, 12:09   #49
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
sinds wanneer is iemand "extreem-links" noemen schelden ?
Je leest slecht. "crimineel" was wat die VB'ers zeiden. Of je hoort slecht, kan ook natuurlijk.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 21 januari 2005, 12:12   #50
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlomsBelang
Tsunami 12-12 weigert alle giften van Vlaams Belang

Het Belgisch consortium hulporganisaties Tsunami 12-12 weigert giften te aanvaarden van het Vlaams Belang. Het consortium achter de grootschalige humanitaire actie voor de slachtoffers van de vloedgolf in Zuidoost-Azië reageert hiermee tegen de "publieke aanval" van de extreem-rechtse partij op één van zijn leden, Oxfam-Solidariteit.

"Het is een gezamenlijk standpunt van alle organisaties die deel uitmaken van het consortium", aldus Philip Henon, de centrale woordvoerder van de nationale actie Tsunami 12-12. Naast Oxfam-Solidariteit bestaat het consortium uit Caritas Internationaal, het Belgische Rode Kruis, Handicap International, Rode Kruis Vlaanderen en Unicef België.

VB-voorzitter Frank Vanhecke had Oxfam-Solidariteit vorige week afgeschilderd als een "extreem-linkse organisatie waarin we niet veel vertrouwen hebben". Het consortium noemt de aantijgingen "totaal onaanvaardbaar", "niet strokend met de waarheid". De koepelorganisatie benadrukt dat haar boekhouding en die van haar leden volledig transparant is. (belga, GEL)

----------------------------------------------------------------------------------------------------
BENDE LOSERS zijn het!!
Ze weigeren geld te aanvaarden van het Vlaams Belang.
Wat voor ne zever is da nu!
Awel, dat ze mij dan ook mijn 150euro terugstorten op mijn rekening.
Oxfam is dus toch weer duidelijk een linkse rattenpartij en 12-12 wordt blijkbaar politiek aangestuurd!

Blijkbaar moet Links in dit land ALTIJD MOEILIJK DOEN!!
</STRONG></EM></U></I></B>
Tja, om eerlijk te zijn, men had dit kunnen weten op voorhand! Ik heb niet één eurocent gestort of gegeven voor dat Tsunami-gelul.
Maar propagandistisch is dit sterk in het VB-voordeel. Nu ziet de bevolking openlijk wat voor rot links vlees ze in de kuip hebben met die organisaties.
Guderian is offline  
Oud 21 januari 2005, 12:12   #51
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door khaled
Dat is de clue van gans het verhaal en dat geeft Oxfam NIET het recht om geld te weigeren dat anderen schenken aan het goede doel. Oxfam vergeet maar al te gemakkelijk dat het maar een tussenschakeltje is, en eigent zich blijkbaar maar al te graag de giften toe om 'later terug te verdelen'. In deze is het Oxfam die zich vergist in de reden van zijn bestaan - oxfam is NOOIT de eigenaar van de giften, maar dat schijnen ze graag te vergeten.

DWe willen wel helpen, maar als we er iets moeten voor doen dat ons niet aan staat - geld aannemen van iemand die ons spelletje doorziet bvb. - dan keren we ons kar en kunnen de armen ons gestolen worden. Waar haalt Oxfam het recht vandaan om bepaalde mensen steun te ontzeggen omdat zij toevallig op hun teentje getrapt zijn ???? Dergelijke kortzichtige arrogantie is een typisch extreem links fenomeen : wij zijn goed en al de rest is slecht.

Het gaat hier trouwens niet om oxfam alleen - de ovekoepeldende organisatie weigert geld. Wat is hun excuus ?
voil�*: heb de tijd niet om het zelf uit te typen maar dit vat perfect samen hoe ik dit zie.

Als het om geld gaat zijn ze een solidaire pluralistische groep idealisten.
In esse echter zijn het een groepuscule mediageile onverantwoordelijke marxistische ideologen wiens "zogenaamde" idealisme in hun blote gat is gezet.
Dat dit ten kost gaat van de sukkelaars in Azië daar trekken deze "idealisten" zich in navolging van hun afgoden in Cuba en andere totaliaire regimes geen rooie zak van aan.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 21 januari 2005, 12:13   #52
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Tja, om eerlijk te zijn, men had dit kunnen weten op voorhand! Ik heb niet één eurocent gestort of gegeven voor dat Tsunami-gelul.
Maar propagandistisch is dit sterk in het VB-voordeel. Nu ziet de bevolking openlijk wat voor rot links vlees ze in de kuip hebben met die organisaties.
Van jou verwachten we niks anders guddieke.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 21 januari 2005, 12:14   #53
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Ziet U het woord "CRIMINEEL" staan in de beoordeling van Van hecke van oxfam ?

"VB-voorzitter Frank Vanhecke had Oxfam-Solidariteit vorige week afgeschilderd als een "extreem-linkse organisatie waarin we niet veel vertrouwen hebben". "
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 21 januari 2005, 12:14   #54
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
voil�*: heb de tijd niet om het zelf uit te typen maar dit vat perfect samen hoe ik dit zie.

Als het om geld gaat zijn ze een solidaire pluralistische groep idealisten.
In esse echter zijn het een groepuscule mediageile onverantwoordelijke marxistische ideologen wiens "zogenaamde" idealisme in hun blote gat is gezet.
Dat dit ten kost gaat van de sukkelaars in Azië daar trekken deze "idealisten" zich in navolging van hun afgoden in Cuba en andere totaliaire regimes geen rooie zak van aan.
Die paar eurocent van het VB kunnen ze inderdaad makkelijk weigeren dank zij de enorme solidariteit van de rest van de bevolking, ook van VB-kiezers.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 21 januari 2005, 12:18   #55
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

en wat geeft oxfam (en de anderen) het recht om geld te weigeren van iemand en daarmee slachtoffers extra schade toe te brengen ?

Want dat geld is verdomme bedoeld om slachtoffers te helpen he, niet om .. ja om wat te doen ... politieke spelletjes ... ?

Stel je voor de hulpverleners komen in een dorpje. Hoeveel geld hebben we nog ah 25.000 euro. Oke 25 mensen das elk 1000 euro om wat herop te bouwen, voila wat bouwmaterialen en wat mortel en cement en ... euh even geduld... hallo ja wat zeg je... geld van het VB ertussen ... ? terugstorten ... ? oke

euh sorry mensen geef die zakken cement en die stenen eens even terug want wij hebben juist 10.000 euro teruggestort want die kwamen van het Vlaams Belang. pech gehad. volgende keer beter.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 21 januari 2005, 12:18   #56
obiwan
Banneling
 
 
obiwan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Dietsland
Berichten: 307
Standaard


Het feit dat men het geld zal terugstorten, bewijst maar eens te meer dat Frank Vanhecke overschot van gelijk had toen hij één van die organisaties als extreem links bestempelde. Politiek neutrale organisaties houden immers geen rekening van waar financiële steun komt. Een schandelijke vertoning is dat waarbij de mensen die door deze ramp getroffen zijn, er zeker niet beter van worden !

obiwan is offline  
Oud 21 januari 2005, 12:21   #57
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door obiwan
Het feit dat men het geld zal terugstorten, bewijst maar eens te meer dat Frank Vanhecke overschot van gelijk had toen hij één van die organisaties als extreem links bestempelde. Politiek neutrale organisaties houden immers geen rekening van waar financiële steun komt. Een schandelijke vertoning is dat waarbij de mensen die door deze ramp getroffen zijn, er zeker niet beter van worden !
Je draait oorzaak en gevolg om.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 21 januari 2005, 12:22   #58
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Oxfam en de andere organisaties (die even schuldig zijn in dit geval) gaan op kap van die sukkelaars van ginder hier eens even de politiek correcte lul uithangen.

het is verdorie gewoon een schande. Plots zijn de slachtoffers niet meer belangrijk voor 'de linksen' (voor diegenen die deze onbegrijpelijke beslissing verdedigen toch) maar telt enkel weer het 'niets van het VB"...
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 21 januari 2005, 12:22   #59
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
en wat geeft oxfam (en de anderen) het recht om geld te weigeren van iemand en daarmee slachtoffers extra schade toe te brengen ?

Want dat geld is verdomme bedoeld om slachtoffers te helpen he, niet om .. ja om wat te doen ... politieke spelletjes ... ?

Stel je voor de hulpverleners komen in een dorpje. Hoeveel geld hebben we nog ah 25.000 euro. Oke 25 mensen das elk 1000 euro om wat herop te bouwen, voila wat bouwmaterialen en wat mortel en cement en ... euh even geduld... hallo ja wat zeg je... geld van het VB ertussen ... ? terugstorten ... ? oke

euh sorry mensen geef die zakken cement en die stenen eens even terug want wij hebben juist 10.000 euro teruggestort want die kwamen van het Vlaams Belang. pech gehad. volgende keer beter.
Stort anoniem. Heel simpel toch? En als je wil steunen, doe dat in stilte, vooral als je eerst de organisatie die je plots wil steunen een veeg uit de pan gegeven hebt.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 21 januari 2005, 12:23   #60
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Neen jij draait om. Waar gaat het om bij de aktie 12-12 ? Om politiek correct te zijn of om slachtoffers van een natuurramp te helpen ? Dat is de spekvraag.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be